این بازیکن استقلال مقابل پرسپولیس بیشترین ضرر را کرد
به گزارش دیلی فوتبال؛ دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی 92 روز گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی درباره تعویض نکردن در اواخر بازی و انصراف از اضافه کردن زکریا مرادی به زمین، اظهار کرد:
تمام بازیکنان که در استقلال هستند، خوب و باکیفیت هستند.
متاسفانه این تیم سال قبل ۱۰ - ۱۵ بازیکن خود را از دست دادند. به همین دلیل در برخی از پستها ۷ بازیکن داریم اما هافبک بازیساز به اندازه دو بازیکن نداریم.
تیم طوری بسته شده که دست مربی بسته است.
زکریا در این چند هفتهای که من بودم خوب تمرین کرده بود اما بعد از خوردن گل دوم از تعویض منصرف شدیم.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها