|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۳۲۶۴

اگر دیاباته بود دربی را می بردیم

اگر دیاباته بود دربی را می بردیم

به گزارش دیلی فوتبال؛ روزنامه فرهیختگان ورزشی چاپ امروز (یکشنبه 20 بهمن 98) تیتر اصلی صفجه اول خود را به مصاحبه موسوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اختصاص داده و تیتر زده است: "اگر دیاباته بود دربی را می بردیم".

این روزنامه همچنین در بخش دیگری از صفحه اول خود به مصاحبه مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پرداخته؛ روزنامه فرهیختگان ورزشی در این خصوص نوشته است: "باید دشمن داخلی را پیدا کنیم!".

اگر دیاباته بود دربی را می بردیم

برچسب ها: استقلال پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟