اگر دیاباته بود دربی را می بردیم
به گزارش دیلی فوتبال؛ روزنامه فرهیختگان ورزشی چاپ امروز (یکشنبه 20 بهمن 98) تیتر اصلی صفجه اول خود را به مصاحبه موسوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اختصاص داده و تیتر زده است: "اگر دیاباته بود دربی را می بردیم".
این روزنامه همچنین در بخش دیگری از صفحه اول خود به مصاحبه مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پرداخته؛ روزنامه فرهیختگان ورزشی در این خصوص نوشته است: "باید دشمن داخلی را پیدا کنیم!".
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها