|
کد خبر: ۱۳۷۴۸۷

ماجرای عکس علی دایی در آغوش یک مادر کورد در سقز همزمان با چهلم مهسا امینی

ماجرای عکس علی دایی در آغوش یک مادر کورد در سقز همزمان با چهلم مهسا امینی

به گزارش سرویس عکس خبرگزاری دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از آنچه علی دایی در آغوش یک مادر کورد در سقز همزمان با برگزاری مراسم چهلم مهسا امینی عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

بررسی های دیلی فوتبال از این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده نشان می دهد این عکس علی دایی مربوط به زلزله سال 1396 کرمانشاه است و اسطوره فوتبال ایران آبان سال جاری و همزمان با چهلم مهسا امینی سفری به سقز کردستان نداشته است.

عکس آنچه علی دایی در آغوش یک مادر کورد در سقز عنوان شده که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

علی دایی چند سال پیش این عکس را در صفحه شخصی اینستاگرامش نیز بارگذاری کرده و به مناسبت روز مادر نوشته بود: آرزومه هیچ مادر و پدری شرمنده بچه هایشان نباشند و یک سقف امن بالای سر هر خانواده ای باشه.

عکس پست اینستاگرام علی دایی و تصویر اسطوره فوتبال ایران در آغوش مادر کرد را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس علی دایی در آغوش یک مادر کرد

ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
حسین
-
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
درود بر آقا علی دایی
پاسخ
سعید
-
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خدا لعنت کند این اتش بیاران معرکه .
پاسخ
ترانه
-
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
جالبه این ها ظاهرا عواطفشون اتوماتیک کار میکنه فقط سر مهسا روشنه سر بقیه خاموش این همه ادم تو شاهچراغ ترور شدن و دو تا جوونو قشنگ تو امل سلاخی کردن با فیلم کامل و سند و مدرک بعد کسی اظهار نظر نکرده چقدر دوچهره هستید
پاسخ
متین
-
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
درود بر علی دایی قهرمان و باشرف
پاسخ
پرویز
-
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
این تصویر علی دایی در زلزله کرمانشاه برداشتهشده بود و ربطی به حال و شرکتش در چهلم مهسا امینی مرحومه ندارد
پاسخ
ایران
-
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کورد ؟؟؟!!! مگه شما تجزیه طلب یا حامیشون هستید که کرد رو به این شکل نوشتید؟؟؟!!! این شیوه نگارش ( کورد) مخصوص تجزیه طلباس، ما مخالف این حکومت هستیم ولی حامیه تجزیه طلب هرگزززز
پاسخ
علی
-
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
درود بر مرد باشرف و باغیرت ایرانی
شهریار ایرانی
پاسخ
میرزا
-
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
علی دایی مراسم چهلم زنده یاد مهسا امینی سقز بوده و نیروهای عرزشی ایشون رو بازداشت موقت کردن که به مراسم نرسه
زنده باد علی دایی بزرگ مرد تاریخ
پاسخ
مرادف
-
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
سلام..هیچ ایرادی نداره
ممکنه بعضی بگن روی احمدی نژاد را سفید کرده که مادر چاوز را به آغوش کشید
ما گرفتار چالشهای زیادی هستیم،این خبر مثلا میخواد بگه چی؟
مردم ما مظلومند ولی اینو بگم «جمهوری اسلامی» هم مظلوم است
ورزشکاران،سلبریتیها ،نخبگان بهترتنش زدائی کنند بین نظام ومخلفین،اگه این. عزیزان به شکلی رفتار کنند که اختلافات کم شود خیلی مسائل حل میشود،،ولی متاسفانه اینطور نیست اینها با کوچکترین کمکی که میکنند صد برابر آن به مردم خسارت میرسانند،،،،،،،،
پاسخ
Nik
-
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
همیشه کارهای انسانهای آزاده وبدورازجناحهای حکومتی قلبهارو تسخیر میکنه من به وجود همچین انسانهایی عمیقا افتخارمیکنم
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
چقدر جالب چقدر جالب ،چطور احمدی نژاد مادر هوگو چاوز آن هم خارجی و با سن ۸۰ سال بغل کرد آن بلوا بپا شد ،آهی احمدی نژاد یک زن بغل کرد ،اما دایی یک زن مسلمان کرد و جوانتر از مادر چاوز را بغل کرد ،از معرفتش است .امان از دوگانگی عوامل داخلی و خارجی ،قضاوت با شما .
پاسخ
ماریا
-
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
فریبکارای دروغگو
پاسخ
آذر
-
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
ننگ به تو علی دایی تو در قتل شهدا شاهچراغ شریکی انشالله بچه‌ها ت مثل آرتین بشن حرومزاده
پاسخ
امراله مهماندوست
-
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
باید تمام مزدوران کشورهای دشمن کشور ایران (کشور آمریکا در رأس کشورهای دشمن کشور ایران) را در داخل کشور ایران و خارج از کشور ایران به درک واصل کنیم
پاسخ
لرستانی
-
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مرگ بر این بی غیرت اینگونه می خواد برای دخترش جفت پیدا کنه
پاسخ
معین
-
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
دیلی فوتبال نمیدونم از عمده یانه ولی این واژه ی تجزیه طلبانه ی کوردو اصلاحش کن
پاسخ
فرامرز
-
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مرگ بر خودت، بی غیرت تویی که با فحاشی میخوای خودتو نشون بدی
پاسخ
علی
-
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کورد یا کرد !!!!! میخوایی ایرانو مثل سوژه کن؟ تجزیه طلب
پاسخ
علی
-
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کورد یا کرد!؟؟؟؟؟؟ میخوایی ایرانو مثل سوریه کنی ؟ تجزیه طلب
پاسخ
حسین شرافت
-
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اتفاقا عامدانه است درست عین تیتر زدنشون طوری تیتر میزنند گویی این اتفاق افتاده است مردم تاوان همین رفتارهای این رسانه ها را میدهند ب جای اینکه تیتر بزنند که مثلا ایا اینکه میگویند علی دایی در فلان روز در سقز بوده است میان میگن علی دایی در سقز مادری را در اغوش گرفت و یا بلعکس جالب اینجاست که ملت این همه تاوان و خسارت های جبران ناپذیر میخورند و خون میدهند ولی کسی ب اینها کاری نداره خیلی عجیبه میدونم این مطلب را نشر نمیدهند ولی من نوشتم ،
پاسخ
۰
-
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
چه تجزیه طلبی کجا میخواد ایرانو مثل سوریه کنه، تجزیه طلب چیه ؟ اون یه مادر بدبخت بوده اونو مثل پسر خودش بغلش کرده مثل یه تکیه گاه ، تو که درک نمیکنی
پاسخ
۰
-
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
بله شما درست میگی چه تجزیه طلبی که هی میگن کردها تجزیه طلبن
پاسخ
۰
-
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مهسا امینی این دختر ببین چقدر پاک بوده و بیگناه بود که پشت سرش این همه کشته شدند ، مگه این دختر بدبخت چیکار کرده که تو ناراحتی اون بدبخت بیگناه نبود که کشته شد اونم مثل اینا مگه با این شهیدا چه فرقی میکنه ؟ تو خودت زنی ولی نمیفهمی چی میگی ، این بیگناه نمرد
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
سلام اگر امثال علی دایی آب در اسیاب دشمن نمیریختند عمرا داعشی جرات می‌کرد که اینجور عزیزانمون رو قتل و عام کنه لعنت خدا بر باعث بانیان این همه برادر کشی
پاسخ
ایرانی اصیل
-
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
کردها خودشان مادران کوموله نجس کثیف هرزه صفت تجزیه طلب را... نیازی به من وشمانیست کرداصیل بی غیرت نیست و میداندکرداصیل ایرانی اصیل هست حتی کردعراق وسوریه وترکیه هم دراصل ایرانی اصیل هستند،،اگردرک وفهم باشدهمه اینها خاک ایران هستندوکورخواندندانهاکه تفکرا ت تجزیه درسرشان میباشدمتوهم هستندو هیچ غلطی نمیتوانندکنندکردهای اصیل هنو ززنده اندوچون کوه محکم واستوار""بیایید کردهارادراستان فارس کرمانشاه هرمزگان بوشهراصفهان عسلویه وووببینیدکه چگونه چشمان تجزیه طلب راازحدقه بیرون می اور ند،،،
پاسخ
ایرانی
-
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
منظور خانوم این بود که چرا در مورد بقیه سکوت میکنید اگر حمل بر دلسوزیه باید همگانی باشه نه فقط برای یک نفر
پاسخ
مجتبی
-
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
زمان رسوایی امثال علی دایی و سلبریتهای بی ارزش دوزاری نشون میده و سطح بیسوادی این آدمها ک مردم ازش استوره ساختن و نمیدونن و نمیفهمن و شعور ایرانی ندارن. ب نقل قرآن: فاکثرهم لایشعرون...
پاسخ
پیام
-
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
بابا آب بریز آنجا که میسوزه خخخخ
پاسخ
محسن
-
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
خداوند در قرآن میفرمایند اسلام جهانی خواهد شد اگر چه کافران خوش نداشته باشند...
پاسخ
علی زند
-
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
علی دایی خودش را از معرکه دور نگه میدارد
مال این حرفا نیست
پاسخ
یوسف
-
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
باعث و بانی همه این جنایتهالیدراغتشاشگران بودن.
هزاران خانواده راداغدارکردن.لعنت خدابرکسانی که برامنیت مردم آسیب می زنندومیخوان ایران هم عین سوریه بشه.مرگبرتجزیه طلب
پاسخ
مشد علی
-
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
به قومیت ها توهین نکن نفهم تجزیه طلب تو هستی نه قومیت های ایران مغز پوسیده یعنی تو تو اگه ایرانی بودی به قومیت ها احترام میذاشتی نه توهین بدبخت
پاسخ
مشد علی
-
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
مرگ بر تو احمق که لیاقتت فحش خوردنه
پاسخ
سلنا
-
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
درود به شرف و درک و فهمت هموطن
پاسخ
مشد علی
-
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
بدجوری مغزت اشکال پیدا کرده تو که به کوردها توهین می‌کنی آنقدر بی لیاقتی که به سایر قومیت ها هم توهین می‌کنی و انگ میزنی البته از کوته فکرهایی مثل تو انتظاری نیست.
پاسخ
مهدی
-
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
تو یه تار موی علی دایی نیستی پس حرص بخور و بدون این دروغه تجزیه طلبی باعث شد همه متحد بشن
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
چرا اینطوری فکرنکنیم که بامرگ این دختر که خانواده وفامیلش باگروهک کومله درارتباطن چه جوانهایی که پرپرنشدن وخونشون ریخته نشد چه شرره عظیمی که پشته مرگ این دختر کشورو نگرفت وحدوده شصت هفتادنفر از زن وبچه ومرد سرجمع بخاطره این دختر عجیب غریب کشته شدن !!!!!!!!
پاسخ
مرد میهن ابادی
-
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
همینو بگو.صفحه مال تجزیه طلباس.عرزشی هام توش دیدگاه گذاشتن.نمیدونن اینایی که گذاشتن ریدگاه هست نه دیدگاه:)
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟