بازیکنی که در جام جهانی 2022 سرود ملی را نخواند از تیم ایران حذف کنید
به گزارش دیلی فوتبال؛ محسن کوهکن، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ایران گفت: اگر ورزشکاری در جام جهانی 2022 قطر سرود ملی را نخواند و پس از گلزنی شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید حذف شود.
وی افزود: ما بعد از انقلاب «مرجع تقلید» و «رئیس جمهور» را حذف کردیم، بنابراین حذف یک بازیکن که سهلِ سهل است.
طی هفته های اخیر و در پی اغتشاشات معدود در برخی شهرهای ایران، برخی ورزشکاران به نشانه حمایت از اغتشاشات دست به اقدامات توهین آمیز از جمله نخواندن سرود ملی کرده اند.
اقدامی که با واکنش های منفی از سوی مردم مواجه شده و آن را هتک حرمت نمادی ملی دانسته اند.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
امید

۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
خخاک تو سر دولتی که به زور بگه باید سرود مالی بخونی ،و فاتحه اش از اینجا خوانده شده ،سرود مالی باید از ته جان خوانده شود ،و این سرود مالی نیست برای انقلابی های زمان خمینیست که الان قابل پذیرش نیست ،و چقدر منفور شدنشان را با این اعمال زورها و تهدید ها بیشتر نشان میدهند ،به راستی مجلسی ها فراموش کردند با رای مردم ساده لوح به این مقام رسیده اند و فراموش نکنند هر تکبر پیشه کند فقط و فقط خداست که اورا محکم به زمین میکوبد ،اجرتان با خدا
رضا

۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
شما مفتخوران خبر از معیشت مردم ندارید حتی اندازهه ی یک بازیکن از اوصاع اقتصادی مملکت با خبر نیستید وهمینه که فقط با شکم سیر با مردم حرف میزنی وقتی شکم پر باشه عقل زایل میشود مثل تو وامثال تو
حمید

۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
این نیم ملی جمهوری اسلامی ایرانه
تیم کوموله و پژاک و سلطلنت طلبها و همجنس گراها نیس
پس کسیکه نخواد سرود ملی این مملکت رو بخونه ... خیلی بیخود کرده دعوت تیم ملی رو پذیرفته
اگه مردی پیامم رو متشر کن
تیم کوموله و پژاک و سلطلنت طلبها و همجنس گراها نیس
پس کسیکه نخواد سرود ملی این مملکت رو بخونه ... خیلی بیخود کرده دعوت تیم ملی رو پذیرفته
اگه مردی پیامم رو متشر کن
حمید

۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
این تیم ملی جمهوری اسلامی ایرانه با سرود ملی و پرچم که برای مردم مقدس هستند
اگه کسی اعتراضی داشته
باید دعوت به تیم ملی و رد میکرده
نه اینکه از فرصت حضور در جام جهانی برای منفعت طلبی خودش نهایت استفاده رو ببره و به نمادهای مقدسی که برا عزتمندیشون خونهای پاک بیشماری به زمین ریخته مردم لگد بزنه
این یک بام و دوهوا بودن اوج ریاکاریست
اگه کسی اعتراضی داشته
باید دعوت به تیم ملی و رد میکرده
نه اینکه از فرصت حضور در جام جهانی برای منفعت طلبی خودش نهایت استفاده رو ببره و به نمادهای مقدسی که برا عزتمندیشون خونهای پاک بیشماری به زمین ریخته مردم لگد بزنه
این یک بام و دوهوا بودن اوج ریاکاریست
امیرحسین

۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
سرود ملی توصیف گر وضعیت امروز نیست، که برای اعتراض به وضعیت امروز نخونیدش، سرود، توصیف گر ارزش هاست، فقط همینو بدونید که باید به سیصد هزار شهید روز قیامت جواب بدید همین.
بی نام و نشانم

۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
دلم خنک شد که باختن دعای مردم پشت این تیم نبود و نخواهد بود چطور انقد گستاخانه میرن بازی میکنن با این وضع مملکت؟
بی نام

۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
جان من فدای خاک پاک میهنم!!!
خیلی به گوشت اشناس نه؟! این سرود کشور ما هست(پاینده باد خاک ایران ما)
نه سرود کپی شده از سرود ملی کره?
خیلی به گوشت اشناس نه؟! این سرود کشور ما هست(پاینده باد خاک ایران ما)
نه سرود کپی شده از سرود ملی کره?
سیاوش

۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
احسنت دقیقا همینه
ما این بازیکن های بی غیرت و نماینده خودمون نمیدونیم
این ها نماینده مسیح علی نژاد و هرزه هایی مثل اون هستن و بس
باید همشونو از بازی تو ایران محروم کنیم تا درس عبرتی بشن برای بقیه
اینکه شش تا گل خوردیم فقط بخاطر اهانت به سرود ملی کشور ایران بود و بس
بازی های بعدی را هم هیچ غلطی نمیکنیم چون اینها اصلا به فکر پرچم داری برای ایران نیستن اینها به فکر گل به خودی اند
ما این بازیکن های بی غیرت و نماینده خودمون نمیدونیم
این ها نماینده مسیح علی نژاد و هرزه هایی مثل اون هستن و بس
باید همشونو از بازی تو ایران محروم کنیم تا درس عبرتی بشن برای بقیه
اینکه شش تا گل خوردیم فقط بخاطر اهانت به سرود ملی کشور ایران بود و بس
بازی های بعدی را هم هیچ غلطی نمیکنیم چون اینها اصلا به فکر پرچم داری برای ایران نیستن اینها به فکر گل به خودی اند
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها