غیبت 3 بازیکن اسقتلال مقابل گل گهر سیرجان
به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم استقلال عصر امروز (چهارشنبه) به منظور بازی با گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر راهی سیرجان شد.
فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی راهی کرد که ۳ بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت آبیها را همراهی نمیکنند.
بنا بر این گزارش، شیخ دیاباته و سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت و علی دشتی به دلیل محرومیت آبیها را در این سفر همراهی نمیکنند.
فرشید باقری که در لیست اولیه سفر آبی ها به سیرجان قرار نداشت، در آخرین ساعات پیش از پرواز با نظر مجیدی به دیگر استقلالیها ملحق شد.
همچنین عارف غلامی مدافعی که از بند مصدومیت رهایی یافته نیز استقلالی ها را در این سفر همراهی کرد.
این بازی از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در سیرجان برگزار می شود.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها