ستاره آبی ها کرونا گرفت
به گزارش دیلی فوتبال؛ شبکه شیلیایی Canal del Fútbol در خبری شوکه کننده اعلام کرد، الکسیس سانچز، مهره تاثیرگذار اینتر به ویروس کرونا مبتلا شده است!
البته رسانههای ایتالیایی در این باره خبری منتشر نکردهاند و هنوز صحت این خبر مشخص نشده، چرا که نام سانچز در لیست مصدومان آبی های میلان برای بازی با لودوگورتس نیست.
- ببینید:
- پخش زنده بازی اینتر و لودوگورتس
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها