|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۴۹۴۰۲

اعتراض باشگاه تراکتور: حریف داور نشدیم!

اعتراض باشگاه تراکتور: حریف داور نشدیم!

به گزارش دیلی فوتبال؛ رسانه رسمی باشگاه تراکتور در واکنش به شکست این تیم مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، داور را مقصر اصلی دانست.

این رسانه گزارش بازی استقلال و تراکتورسازی در جام حذفی را با عنوان «تراکتور حریف داور» منتشر کرد.

در بخشی از گزارش رسانه باشگاه تراکتور در اعتراض به داوری آمده است:

«بازی در حالی با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتور در حال پیگیری بود که داور با تصمیمات بحث برانگیز دو پنالتی برای رقیب گرفت».

بر اساس گزارش دیلی فوتبال، اعتراض باشگاه تراکتور به پنالتی دوم استقلال در دقایق پایانی بازی است؛ جاییکه محمدرضا اخباری ابتدا پنالتی کوین یامگا را مهار کرد اما داور دستور تکرار ضربه را صادر کرد.

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟