اعتراض باشگاه تراکتور: حریف داور نشدیم!
به گزارش دیلی فوتبال؛ رسانه رسمی باشگاه تراکتور در واکنش به شکست این تیم مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، داور را مقصر اصلی دانست.
این رسانه گزارش بازی استقلال و تراکتورسازی در جام حذفی را با عنوان «تراکتور حریف داور» منتشر کرد.
در بخشی از گزارش رسانه باشگاه تراکتور در اعتراض به داوری آمده است:
«بازی در حالی با نتیجه یک بر صفر به نفع تراکتور در حال پیگیری بود که داور با تصمیمات بحث برانگیز دو پنالتی برای رقیب گرفت».
بر اساس گزارش دیلی فوتبال، اعتراض باشگاه تراکتور به پنالتی دوم استقلال در دقایق پایانی بازی است؛ جاییکه محمدرضا اخباری ابتدا پنالتی کوین یامگا را مهار کرد اما داور دستور تکرار ضربه را صادر کرد.
- بیشتر ببینید:
- خلاصه بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی 1401
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها