|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۴۹۸۹

چرا سپاهان اینقدر از پرسپولیس عصبانی است؟

چرا سپاهان اینقدر از پرسپولیس عصبانی است؟
به گزارش دیلی فوتبال؛ حاشیه‌های جدال بر سر قهرمانی در این چند روز بیشتر از هر زمان دیگری شده است. اقدام سپاهان مبنی بر عدم حضور در زمین مسابقه برای مصاف با پرسپولیس، فصل جدیدی از داستان‌پردازی‌ها در مورد مهندسی شدن موفقیت‌های سرخپوشان را آغاز کرد. به این ترتیب موج بزرگی راه افتاد که این بار احسان حاج‌صفی، یکی از کاپیتان‌های تیم ملی را هم با خودش همراه کرد. اصلی‌ترین دلیل اوج گرفتن این مسایل بدون تردید نزدیک شدن پرسپولیس به کسب چهارمین قهرمانی پیاپی است. طبیعتا وقتی تیمی چهار قهرمانی متوالی به دست می‌آورد، این مساله باعث حساسیت رقبا می‌شود؛ آنچه در حال حاضر در مورد پرسپولیس هم صدق می‌کند. با این حال ماجرای قهرمانی امسال پرسپولیس حتی می‌تواند متفاوت‌تر هم باشد. تا همین چند سال پیش سپاهان با پنج عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر به شمار می‌آمد و از این جهت کاملا دست‌نیافتنی به نظر می‌رسید. با این وجود سه قهرمانی پیاپی پرسپولیس باعث شد این تیم با طلایی‌پوشان برابر شود و با نایب قهرمانی بیشتر در صدر جدول قرار بگیرد و حالا قهرمانی امسال، پرسپولیس را به تنهایی در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر قرار خواهد داد. به علاوه پرسپولیس با این جام، تنها تیم تاریخ فوتبال ایران در مسابقات سراسری خواهد شد که می‌تواند چهار قهرمانی پیاپی کسب کند. پیش از این سرخپوشان در این آیتم هم با سپاهان شریک بودند، اما حالا از رقیب دهه هشتاد و نودشان فاصله خواهند گرفت. شاید با در نظر گرفتن همین دو مساله بتوان دلیل خشم سپاهانی‌ها از اتفاقات این فصل را درک کرد. پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ نوزدهم، سیزدهمین جامش در لیگ‌های سراسری را به دست خواهد آورد. از این نظر نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم، استقلال است که ۸ قهرمانی در مسابقات سراسری دارد. منبع: پرسپولیس نیوز
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
مهدی
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
الله اکبر این دردانه ها چقدر جام آوردن البته جام های فرمایشی کثیف و بی ارزش
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟