|
کد خبر: ۱۵۱۷۸۷

اطلاعیه تعطیلی| مدارس کدام شهرها فردا سه شنبه 4 بهمن 1401 تعطیل شدند؟

اطلاعیه تعطیلی| مدارس کدام شهرها فردا سه شنبه 4 بهمن 1401 تعطیل شدند؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهر ها از جمله تهران فردا سه شنبه 4 بهمن 1401 به علت آلودگی هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری امتحانات برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات در روز سه شنبه چهارم بهمن ماه تصمیم گیری نکرده اند اما شاخص بالای آلودگی هوا در پایتخت حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های شهر تهران تعطیل شوند.

آیا مدارس تهران فردا (سه شنبه 4 بهمن 1401) تعطیل است؟

طی هفته های گذشته مدارس شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت به دلیل مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا و همچنین آلودگی هوای شهر به تعطیلی کشیده شد.

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 4 بهمن 1401 در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

بروزرسانی: همه مدارس کشور فردا سه شنبه 4 بهمن 1401 دایر خواهد بود.

نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: به علت عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان، مدارس آخرین جایی است که تعطیل می شود.

وی افزود: دیگر جز در مواد استثنا مدارس تعطیل نخواهد شد.

مدارس سراسر کشور از جمله استان تهران با کاهش آمار ابتلا به کرونا در سال تحصیلی 1402-1401 به صورت حضوری آغاز شده اما در برخی روزها به علت آلودگی هوا و یا مدیریت مصرف گاز در کشور به صورت غیرحضوری شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات سه شنبه 4 بهمن 1401

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
جواد
-
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
واقعا نوری وزیر آموزش پرورش روز مردنش و شب اول قبرش باید پاسخگوی صدماتی که به فرزندان ما زده میشه و سلامتی شون به خطر میوفته و هزینه های درمان بچه هامون رو باید
جوابگو باشه
پاسخ
کاربر
-
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
واقعا براشون متاسفم الان تهران شاخص آلودگیش ۱۶۱ و ناسالم برای همه ی گروه هاست ولی تعطیل نمیکنن .
اصلا وزیر آموزش پرورش چه تخصصی تو آب و هوا داره و واسه خودش مدرسه ها رو حضوری میکنه؟
اخه تو چکاره ای که دانش آموزا باید به پای تو بسوزن ، واقعا با این شرایط اگر اتفاقی براشون بیفته شما باید پاسخگو باشین
پاسخ
نیکا
-
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سلام اره واقعا راسست میگی نوری اصلا به فکر بچه ها نیست فقط به فکر دانش و علمه وقتی کسی که مریض باشه چطوری میتونه درس بخونه و چطوری میتونه بره مدرسه اصن نوری بیخیاله الان بچه ی فامیلمون تو اصفهان و تهران دیروز جونش به خطر افتاده اصن نوری بمیره یه مدت میره جهنم و خدا میزنه به کمرش چون اصلا به فکر جون بچه ها نیس
پاسخ
نیکی
-
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
سلام اره واقعا راسست میگی نوری اصلا به فکر بچه ها نیست فقط به فکر دانش و علمه وقتی کسی که مریض باشه چطوری میتونه درس بخونه و چطوری میتونه بره مدرسه اصن نوری بیخیاله الان بچه ی فامیلمون تو اصفهان و تهران دیروز جونش به خطر افتاده اصن نوری بمیره یه مدت میره جهنم و خدا میزنه به کمرش چون اصلا به فکر جون بچه ها نیس
پاسخ
باید مدارس تعطیل شه
-
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
من گیر کردم که اموزش و پرورش کور هستن که الودگی رو نمیبینن یا که فقط حوصله ی دایر مدارس ها رو دارند من اونا فکر میکنن بچه ها اینقدر قوی هستن که یک میکروب هم وارد بدن نمیشه اگه که اینجوذی پس کرم دارن فرداش کرم رو میریزن
پاسخ
تهران رو تعطیل کنید
-
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
تهران رو تعطیل کنید و هم جاهایی که الودده هس رو تعطیل کنید به فکر جون بچه ها هم باشید ماا هم مثل بچه ی شماییم
پاسخ
به فکر ملت
-
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
اموزش پرورش واقعا واقعا اصلا به فکر ما نیستن
اخه خب برادر من مثلا تو سواد داری که همه میدونن نداری
خب روز هایی که الودگی رو 137 یا 140 بود تعطیل کردی در صورتی که تعطیل نمیکردی هم مشکل ان چنانی پیش نمیومد ولی الان شاخص داره میشه 170 به خدا اگه مسئولین سواد کافی داشتن الان ما حداقل جهان سوم نبودیم
پاسخ
آتوسا قریشی
-
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
شاخص آلودگی 162 هست در تهران. چطور تا چند روز پیش این شاخص خطرناک بود و الان بی خطره برای بچه ها؟؟؟ من ترجیح می دم بچم بی سواد بمونه یا تو خونه خودم بهش درس بدم تا اینکه ذرات معلق بره توی ریه اش. ماشالا مدیریت ها یکی از یکی بهتر! هوا را پاکیزه کنید. مازوت نسوزونید. گاز مملکت رو صادر نکنید بعد بچه ها در سلامت و شادابی برن مدرسه. من که فردا بچم رو نمی فرستم. والا هرروز پا میشیم یه تصمیم واسمون میگیرن!!
پاسخ
فرهاد
-
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
سلام اینکه به فکر بچه ها نیست رو قبول دارم درست گفتید اما اینکه به فکر دانش و علمه نه چون بیشتر از اون به فکر نگهداشتن پست وزارتش هست و خودشیرینی که مثلا افت تحصیلی ایجاد نشه و ...
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟