|
کد خبر: ۱۵۵۸۵۴

فیلم| بازگشت فرزانه فصیحی به آغوش ملت؛ پرچم ایران روی دوش دونده قهرمان

فیلم| بازگشت فرزانه فصیحی به آغوش ملت؛ پرچم ایران روی دوش دونده قهرمان

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ فرزانه فصیحی، دونده ایرانی با انتشار فیلم جدیدی در اینستاگرام به حواشی پیش آمده در مسابقات داخل سالن آسیا واکنش نشان داد.

در این ویدیو که پس از قهرمان شدن فرزانه فصیحی در رشته دوی 60 متر ضبط و در شبکه های اجتماعی منتشر شده، این دونده ایرانی با پرچم ایران روی دوش خود می گوید: خیلی از این اتفاق بزرگ یعنی قهرمانی آسیا خوشحالم و خداراشکر که توانستیم پس از سال‌ها در بخش سرعت خودمان را در آسیا ثابت کنیم.

وی ادامه داد: همیشه هدفم این بوده که پرچم کشورم را بالا ببرم و به اهتزاز دربیاورم و برای ایران و مردم ایران بجنگم. امیدوارم در آینده دوباره مدال‌های خوش رنگی را به دست بیاورم.

کاربران در واکنش به ویدیوی منتشره از خانم فصیحی صحبت های جدید او را بازگشت به آغوش ملت ایران و آب سردی بر پیکر ضدانقلاب دانستند.

گفتنی است، فرزانه فصیحی دونده ایرانی پس از کسب مدال طلای رشته دوی 60 متر داخل سالن آسیا اقداماتی همسو با جریان ضد ایرانی انجام داده بود.

فیلم بازگشت فرزانه فصیحی به آغوش ملت و پرچم ایران روی دوش دونده قهرمان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم مصاحبه فرزانه فصیحی با پرچم ایران

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
حسن
-
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کسی که ی روزه نظرش عوض شده ادم باثباتی نیست برای کشورش. روی سکو امتناع می‌کند ولی بعد....
پاسخ
رسول
-
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
من در مطلب قبلی دیلی فوتبال گفتم زود قضاوت نکنید و نخبگان خود را از دست ندهید حالا مشخص شد من درست عرض کردم باید از واکنش های سریع و زودهنگام خودداری کرد. درود بر قهرمان میهن.
پاسخ
ناهید
-
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
چرا اونجا به مردم ایران توجه نکرد؟ همونجا روی سکو چرا سرود ملی رو نخوند؟
پاسخ
رضا
-
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
الناز رکابی ها.....
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
مردم ایران باید از سلبریتی و ورزشکار جماعت دوری کنند. همه چیز اینها دروغ و فریبکاری و دورویی هست.
همان ارزشی ها بیشتر برای من قابل احترام هستند تا اینها.
پاسخ
حسین
-
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
حالا عده ای بگویند تحت فشار قرار گرفت!!!عده ای بگویند هیجانی بود و با فروکش نمودن هیجان عاقل شد . واقعا اینجور اشخاص قابل اتکا و اعتماد هستن ؟
پاسخ
قاسم
-
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
مازود قضاوت نکردیم تو و امثال تو همیشه چندتا خونه عقبین و وقتی میفهمین ک کار از کار گذشته این خانم ورزشکار ک با پول و امکانات ودعای مردم ایران وارد مسابقات شده و ب اینجا رسیده اینقدر بیشعور و بیچشم و رو نباید باشه ک ب محض قهرمانی ملتش و بفروشه ب دشمنان ایران اسلامی و از خوندن سرود ملی و دست گرفتن پرچم کشورش خودداری کنه حتی اگه برای اقامت و تابعیت کشور دیگه ای نقشه و برنامه ریزی داره الان ک یه ایرانیه و تا موقعی ک ایرانیه باید ب تمام آرمان های کشور وفادار باشه این قانون همه دنیاست مگه ورزشکارای آمریکایی و اروپایی یا حتی کشورهای جنگ زده از همراه داشتن پرچم و خوندن سرود ملی کشورشون سر باز میزنن ک ایشون اینکار و کرد الانم از ترس مواجهه با مردم معترض فیلم باسه ما میفرسته وگرنه در واقعت باسه ایران و ایرانی تره هم خورد نمیکنه
پاسخ
قاسم
-
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
آقا رسول مازود قضاوت نکردیم تو و امثال تو همیشه چندتا خونه عقبین و وقتی میفهمین ک کار از کار گذشته این خانم ورزشکار ک با پول و امکانات ودعای مردم ایران وارد مسابقات شده و ب اینجا رسیده نباید اینقدر بی چشم و رو باشه ک ب محض قهرمانی ملتش و بفروشه ب دشمنان ایران اسلامی و از خوندن سرود ملی و دست گرفتن پرچم کشورش خودداری کنه حتی اگه برای اقامت و تابعیت کشور دیگه ای نقشه و برنامه ریزی داره الان ک یه ایرانیه و تا موقعی ک ایرانیه باید ب تمام آرمان های کشور وفادار باشه این قانون همه دنیاست مگه ورزشکارای آمریکایی و اروپایی یا حتی کشورهای جنگ زده از همراه داشتن پرچم و خوندن سرود ملی کشورشون سر باز میزنن ک ایشون اینکار و کرد الانم از ترس مواجهه با مردم معترض فیلم باسه ما میفرسته وگرنه در واقعت باسه ایران و ایرانی تره هم خورد نمیکنه
پاسخ
مسعود
-
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
جیره خوار ها خوب گوش کنند.... فقط برای مردمممممممممممممممممممم. نه....
پاسخ
اشنا
-
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
رفتاردوگانه است انجاروسکومهم بودالبته اگرانجابه پرچم وسروداحترام می گذاشتی تصورنکن شق القمرکرده بودی وظیفه ات راانجام داده بودی
پاسخ
شقایق
-
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
امیدوارم که مدال اوردند ابزار دین فروشی ووطن فروشی نشود
پاسخ
ایران
-
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
زنیکه بدبخت غربگدانقشش نقش برآب شد،این بیشرف مزدورغربگدامیخواست ازاین جوسواستفاده کنه وبااون کارش مسیرپناهندگی رابرای خودش هموارکنه،فک کردبااینکاروباتقلیدازاون زنیکه مزدور رکابی،مزدوران داخلی میریرن توفرودگاه،ودرخواست پناهندگیش سریعااجابت میشه،دیدنه بابا هیچ کشوری تره هم براش خوردنکردن نه توتئتی نه کشوری جواب مثبتی وبه پناهندگیش داد،این یابوفکرکرده باچهارقدم دویدن شق القمرکرده،الاغ هم میدوه سگ هم میدوه،بازهم همین نظام باافتخارقبولت کرد،مدالی که بادویدن مثل الاغ بدست اومده هیچ ارزشی نداره ارزش اینجورمدالهافقط درکنارپرچم کشورت وفرهنگ ملیت ارزش معنوی پیدامیکرد،وقتی مردم برات کف میزنن که پرچم جمهوری اسلامی روی شونهات باشه‌.بیشرف غربگدابخاطرپناهندگی شرف خودشوبه باد داد،خائنین به پرچم وملت درهیجایی جانداره ولکه ننگی درتاریخ است،راحت میتونستی باگرفتن پرچم وخوندن سرودپرافتخارایران اسمتوبعنوان افتخارآفرین ماندگارکنی،ولی بخاطرکف زدن چندتامزدوراسمتوبعنوان یک خائن وطنفروش بی بوته درتاریخ ورزش ایران ثبت کردی،،،مدال وطنفروشی وخیانت ومزدوریت مبارک مزدوردرپیت...
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
جیگرتو من بخورم
پاسخ
تقی
-
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
دقیقاً درست فرمودید!
دختره بی شعور وبی سواد!!
اونجا که می بایستی پرچم به دوش بگیرد ودور افتخار بزند ،انجام نداد ، حالا ادای وطن دوستی در می آورد !!!!
پاسخ
نیما
-
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
اخه بدبخت. یه قهرمان اسیا خیلی راحت میتونه قانونا هرجا دلش خواست برای پاسپورت الیت اقدام کنه. شما عرزشی ها چرا انقدر عقب افتاده و عقده ای هستین؟
پاسخ
مرادف
-
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دقیقاً،درست نوشتی،مدال خودش تقدیم به خودش،،،،پرچم ایران چه مزدوران حلقه بگوش بخوان یانه،بالاس،،،،،وطن فروشی عاقبت نداره
شماها که ازحرکت مسیحی خوشحالید بهتره بمیرید،ایشون قهرمان میهن نیست،،قهرمان میهن سیاسی بازی درنمیاره وزود فریب یه مشت آشغال بدبخت نمیخوره،،،،،ویک پیام خوب برای کثیف علینژاد اینه که زود بمیر
پاسخ
جواد
-
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
توی غربگدا که بشین سرجات برعنداز ورشکسته!هرجا میخاد بره راهش باز جاده هم دراز .
پاسخ
جواد
-
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
راهش باز وجاده هم دراز این بابا برای ملت ایران نه خودش نه مدالش کوچکترین ارزشی نداره وقتی که می‌خواست پرچم ایران عزیز رو روی شونه هاش بگذاره نگذاشت حالا چه سودی داره بره به درک !
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
بهت افتخار میکنیم سرکار خانم فصاحتی.
پاسخ
امیر
-
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
مردم از بی احترامی به پرچم کشورشون متنفرن این کارها فقط برای تو و امثال تو خوشاینده
پاسخ
پرنیان
-
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
سلام ، من اولش خوشحال شدم قهرمانیش رو شنیدم ولی وقتی متوجه شدم که از سرود خواندن و دور افتخار با پرچم سر باز زده فوق العاده ناراحت شدم جالبه که چقدر رسول خادم از این کارش که اومده سرود نخونده و پرچم نگرفته دستش تمجید کرد واقعا که ....
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟