|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۵۵۸۶۸

برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید جام بیاورید!

برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید جام بیاورید!

به گزارش دیلی فوتبال؛ سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، بدبینانه ترین حالت تقسیم سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2023 را حالت 2+2 معرفی کرد.

بر این اساس، تیم ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید جام بیاورند.

سهمیه آسیایی ایران به این تیم ها تعلق خواهد گرفت:

  1. سهمیه‌های مستقیم:
    • قهرمان لیگ برتر ۰۱-۱۴۰۰ (استقلال)
    • قهرمان لیگ برتر ۰۲-۱۴۰۱
  2. سهمیه های پلی آف:
    • قهرمان جام حذفی ۰۱-۱۴۰۰ (نساجی مازندران)
    • قهرمان جام حذفی ۰۲-۱۴۰۱

بدین ترتیب استقلال با قهرمانی در لیگ بیستم سهمیه مستقیم خود را قطعی کرده اما پرسپولیس هیچ یک از سهمیه های مستقیم و پلی آف را قطعی نکرده است.

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟