به گزارش دیلی فوتبال؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در رابطه با بیماری کرونا پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. اسکوچیچ در این پیام اینستاگرامی نوشت: در خانه بمانید.