|
کد خبر: ۱۵۶۶۵۲

فیلم| عاقبت هتاکی به آمر به معروف حجاب در یک داروخانه در تهران

فیلم| عاقبت هتاکی به آمر به معروف حجاب در یک داروخانه در تهران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از آنچه عاقبت هتاکی به آمر به معروف حجاب در یک داروخانه در شرق تهران عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است، متصدی داروخانه ای در تهرانپارس که کشف حجاب کرده با هتک حرمت آمر به معروف خطاب به او می گوید: «به شوهرت بگو بیاد اینجا 4 تا حوری ببینه!»

در پی پیگیری های صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط، شخص اهانت کننده به آمر به معروف حجاب شدیدا اظهار ندامت و پشیمانی می کند.

بروزرسانی: درپی کشف حجاب مسئول یک داروخانه در تهرانپارس و هتک حرمت به آمر به معروف، به محض ارسال گزارش و اطلاع دادستانی تهران از این موضوع، این داروخانه با دستور قضایی پلمب شد و برای صاحب این داروخانه پرونده قضایی تشکیل شده است.

فیلم عاقبت هتاکی به آمر به معروف حجاب در یک داروخانه در تهران در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم عاقبت توهین به آمر به معروف در در تهران

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
جلیل
-
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
بنده خدا آخه چرا برید با این خانم جربحث کنید و فیلم بگیرین ممکنه یکی اعصاب نداشته باشه مثل همین که خودشم گفته ازکارهم بیکارش کردین شاید همین خرج یک خونه رو میداده خدای خداروخوش نمیاد ابرازندامت پشیمانی خوب یک چیز طبیعیه دیگه اینکارا بیشترباعث خشم جامعه میشه نکنین توروخدا
پاسخ
ایرانی
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خب چش بود یهو اینطور پاچه گرفت،اگه میخواست انقد زود پشیمون شه.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
چرا زور؟ آخه اصول دین وفروع دین کجاش بحث حجابه؟ وقتی دریک قران هم لااکراه فی الدین داریم هم بحث ححاب یعنی دموکراسی حاکمه نه زور واجبار
سانسورنکنیدا
پاسخ
شفیعی
-
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
چقدر رنگ دیوار پشت سر این خانم آشناست،مثل اینکه این بندگان خدا را همگی در یک اطاق اطلاعات مجبور به اعتراف اجباری می‌کنند.آخرش که چی؟نباید این موضوع از ریشه حل بشه؟پس چرا این خانمهای بی حجاب که در راهپیمایی حضور داشتند را کسی ارشادشون نکرد؟
پاسخ
حمید رضا
-
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
امر به معروف و نهی از منکر شرایط دارد و هر که تنها به قاضی بره راضی برمیگرده، اینجا فقط جملات کارمند داروخانه را داریم و ابراز پشیمانی یا اعتراف اجباری او را ولی نحوه برخورد آمر به معروف رو نداریم.
هر کسی میتونه به کسی دری وری بگه و بعد دوربین موبایلش را روشن کنه و مثلا مستند سازی کند.
الان مردم تحت فشار هستند و کافیه ی بوق بزنی تا دعوا شروع بشه.
صاحب داروخانه هم نباید مغازه اش پلمب بشه چون محل کسبه و افراد دیگری هم بیکار میشوند.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اگر مملکت قانون داشت بخاطر ویدیویی که از این خانوم گرفته شده میشد شکایت کرد هر چند مملکت قانون نداره فقط باعث آزار این گونه افراد میشه فرقی ندار ه توی چه لباسی باشی مهم شخصیت هستش تا دیروز به دخترها حمله میکردن بخاطر حجابشون امروز آزار روحی و فشار جامعه !! وگرنه در تمام جوامع مختلف این کار جرم به حساب می‌آید فردی که ویدئو گرفته
به جریمه نقدی محکوم میشه!!
پاسخ
رضا
-
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اصلا این اون نیست
پاسخ
زهرا
-
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خاک بر سر این زنان بی حیا و بی آبرو
که میگه شوهرت بیاد اینجا حوری ببینه.
حاضره خودش را رایگان در معرض دید هرکسی قرار بدهد.
چه قدر این زن بدبخت و حقیر است و عقده دیده شدن دارد.
اینها کمبود شخصیت دارند.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
همه جوامع قانون دارند.
حتی در کشور آمریکا هم هر کس با هر پوششی که خواست نمیتواند بیرون بیاید.
به قانون باید احترام گذاشت.
این خانم به علت هنجارشکنی باید محاکمه شود که درس عبرتی برای بقیه شود.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
من آنجا حضور داشتم، خانم تذکر دهنده کاملا محترمانه گفت ولی متاسفانه این هنجارشکنان سلیطه هستند.
انگار ناراحتی روحی و روانی دارند.
پاسخ
الف
-
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
مملکت قانون دارد.
این طور نیست که هرکس هر کاری دلش خواست انجام دهد.
مگر جنگل است؟
پاسخ
لیندا
-
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
توی خارج نگاه کردن به دیگران جرم و مزاحمت محسوب میشه و طرف میتونه شکایت کنه اینجا طرف راحت از مامور نیروی انتظامی و دختران مردم فیلم میگیره مدال افتخار هم بهش میدن قانون جنگل
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
هیچی، این قدر عنترنشال نگاه میکنند جو میگیرتشون و فکر میکنند خیلی قدرتمندند.
بعدش با یک بازداشت، ترس برشون میداره.??
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بی شخصیت بی فرهنگ .مدرک طویله باید به تو بدن بدبخت بی حیا .حالا بخور .
پاسخ
علی
-
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متاسفم به وضع این مملکت که همچین نظر ابلهانه ای دادید.بنده خدا بی حیا نیست مردم رو مجبور می کنند علی رغم میل باطنی اش حرف بزنه.هر کس و ناکسی هم به گوشی دستش گرفته امر به معروف و نهی از منکر می کنه .نون به نرخ روز خورها.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خوب اگر این خانم هنجارشکنی و هتاکی نمیکرد الان سرکارش بود.
از قدیم گفتند زبان سرخ، سر سبز را به باد میدهد.
باید امثال این خانم مجازات های سنگینی شوند که درس عبرتی برای بقیه شوند.
پاسخ
سُلی
-
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اصلا مگه به حجابه.من یک زن با دختر ۵ ساله هستم بعلت شرایط کاری مجبور به حفظ حجاب کاملا بسه ولی بی چادر بودم و در منطقه ای که کاملا مذهبی هستن رفت امد دارم در هفته بار ها و بار ها شده از مردان به اصطلاح مذهبی یا غیر مذهبی حرفهای ناجور جلوی چشم و گوش دخترم شنیدم.اگر قرار من با اون پوشش این حرف ها رو بشنوم وجلوی دخترم عرق شرم بریزم بهتره حجاب نداشته باشم که بگم برای بی حجابی بود‌.کاشکی احترام بود و هرکس حجاب رو خود انتخاب میکرد.با این شرایط من واقعا حجاب رو نمیدانم که چرا هست و دختران را بخاطرش بازخواست میکنن.این فیلم هم مبنی بر فشارهاست و صورت دیگری ندارد.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
دیگه هر نه نه قمری آدم شده برای ما، میگه من خدمت رسانی میکنم.
احمق کی هستی که بخوای خدمت رسانی کنی.
فقط یک شاگرد فروشنده هستی.
همین بهتر امثال تو خدمت رسانی نکنند.
پاسخ
ایران
-
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خاک بر سر شما و همه آمران به فضولی که فقط سرشون تو کار بقیه س و اذیت کردن مردم رو بلدن مردم هزاران گرفتاری دارن که همین آمران به معروف واسشون درست کردن اگه راس میگن اونارو برطرف کنن نه به موی مردم گیر بدن خدا نسلتون رو از روی کره زمین محو کنه
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این خانم مدرک ندارد، فقط یک فروشنده هست که این قدر گستاخ شده.
ببین کار به کجا رسیده که خودش رو خیلی شخصیت مثمر ثمری میداند!?
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
دیگه شما هم جوک نگو
پاسخ
زهرا
-
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ابله تو هستی که دوست داری ناموس مردم رو نگاه کنی.
پاسخ
نسترن
-
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
نه عزیزم ...جلوی اختلاسگر و دزد این مملکت وایسین ...مردم رو فراری دادین ...شما یه مشت روانی هستین که فکر میکنین سما میفهمین ...یه امار از میزان مهاجرت بگیر .یه امار از گرونی بگیر .یه امار از میزان به فاک دادن پول این مملکت بگیر که تو جیب ببگانه میریزن ...روانی و عقب افتاده امثال توهستین که هنوز بیدار نشدین
پاسخ
نسترن
-
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عذر خواهی اجباری ...تاسف واسه مسوول نفهم ....اگه اون خانوم سرش به کار خودش بود این خانوم هم بهش بی احترامی نمیکرد ...بس کنین بیشرفا
پاسخ
داود
-
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
همه این مشگلات از هر دو طرف فقط بخاطر این هست که در مورد حجاب قوانین جامع و مانع و صحیح نیست . تمام
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
آخه خسته کردند مردمو ... خودِ خدا را هم از این امر ، به ستوه آوردند ! چرا روی سعید طوسی مزخرف و امثال اون قوم لوط ، اینقدر حساس نیستند آمران بالمعروف و ناهیان عن المنکر ؟
جمع کنید بساط تزویر را
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ایا اون کسی که فیلم گرفته به قانون احترام گذاشته ، تو این فیلم فقط هنجارشکنی دیده میشه، ولی علتش نه؟چرا فیلم کامل نیست ، چرا عادت کردیم هر مسئله ای را با امریکا مقایسه میکنیم ؟ مگر همه قوانین و زندگیمون با امریکا یکی شده که مقایسه میکنیم ،
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
فعلا که نسل شما رو داره برمیداره.
شماها عقده دیده شدن دارید.
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
۱ شاید محیطی که شما حضور دارید محیط کاری نامناسبی است که شما موارد نامناسبی را که در شان حضور یک خانم نیست می‌شنوید.۲ شاید چون حجاب برای شما از ته دل نیست رفتار واقعی یک زن محجبه را ندارید .بنابراین چادر شما آن بازدارندگی واقعی خود را ندارد .۳ به طور طبیعی هر جمعی چه مردانه وچه زنانه شوخی‌ها ویا نوع صحبت‌های متفاوت ومخصوص خود را دارد . گاهی در جمع مختلط همکاری بودن باعث میشود ناخودآگاه این سخنان هم شنیده می‌شود شما با عدم دقت یا عکس العمل یا بهترین حالت در چنین مواردی ترک چند دقیقه ای محل وبازگشت پس از مدت زمانی کوتاه که آن نوع صحبت گذشته باشد؛ نوعی پیام به همکاران شما خواهد بود که سخنان از نوع دیگر آنها در حضور شما درست وبجا نیست وآنان به مرور رعایت حد فاصله و نوع کلام را خواهند کرد.
اما اینکه چرا حجاب واجب و مورد تایید است .اینکه اولا دستور صریح الهی در قرآن هست و داشتن حجاب اطاعت از فرمان الهی است .دوما حجاب یک حریم برای امنیت ،
راحتی و ازادی زن هست که حریم اختصاصی دارد حافظ جایگاه فردی ،شخصی واجتماعی اوست .اینکه زن تعیین می‌کند که مرد چه حدی را رعایت کند .و...
پاسخ
محمد
-
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ایران خانم، شما هم بزودی مثل این خانم به غلط کردن می افتید و میفهمید مملکت صاحب دارد.
و جو گیر نباید شوید.
زبانتان را نگه دارید.
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بهتر نیست یک رسانه فوتبالی بیشتربه فوتبال بپردازد؟!
پاسخ
الف
-
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بی شرف کسی هست که هنجارشکنی میکنه.
این خانم اگر هدفش مقدس بود، عذرخواهی نمیکرد.
مگر جوانان متدین وقتی در چنگال این حرامیان داعشی می افتند عذرخواهی میکنند؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
میل باطنیش همون بوده که گفته بیاد حوری ببینه .نمیدونه که حوری دیگه انواع واقسام ارایشها و... رو نداره ودر ضمن اختصاصی هست نه اینکه هر کی بیاد ببینه .اونی که هر کی بیاد ببینه اسمش حوری نیست بلکه کسیه که رایگان وعمومیه و کم ارزش.
پاسخ
یا علی
-
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
افسوس که این مزرعه را آب گرفته

دهقان مصیبت زده را خواب گرفته
پاسخ
علی
-
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
روانی بودن از نوشته شما بیشتر موج میزنه.
چه قدر شما ها عقده ای هستید که تمام فکر و ذکرتون شده این که خودتان را به نمایش بگذارید.
پاسخ
صدر
-
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
الله اکبر در ملا عام شلاقش بزنید تا درس عبرتی برای همه بی حجابان و بدحجابان باشد
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اینکه طوسی وامثال اون کار بسیار زشتی رو مرتکب شدند حقشون مجازاتیه که براشون در نظر گرفته شده .اما واقعیت اینه که از کشیش‌ها و اسقفها و خواننده ها وپلیسها و معلم‌ها و مربیان ورزشی و... خود غربی‌ها متاسفانه از دم فاسد واینکاره اند اما در رسانه ها فقط طوسی رو تکرار وپررنگ می‌کنند تا با عنوان اینکه ربط به مربی قران بودن ایشون داره بزرگترین ضربه را به دین واعتماد مردم بزنند اعصاب مردم را خراب کنند .اما هرگز از تجاوزات کشیشهای خودشون این نتیجه رو نمی‌گیرند که مسیحیت بد هست .پس صحبت فقط خطای طوسی نیست بلکه تکرار وپررنگتر می‌کنند تا ضربه به دین ، اعتماد و روان مردم بزنند..
پاسخ
ایران متحد
-
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
باسلام؛خواهشاًتوجه کنید،باکمال ادب واحترام،امّاازنوع نظردادن اغلب مخاطبین وهموطنان عزیزمشخص است که هیچ اطلاع وآگاهی حداقل درموردچرایی رعایت حجاب یاپوشش اسلامی ندارندکه ازروی میل ونفس خوداعلام نظرمیکنند.عزیزان،لازمه بدانیم حجاب، یک امرالهی قرآنیست که البته درکتب قدسی آسمانی درادیان دیگرهم خداوندعالمیان به رعایت حجاب،عفت وحیا اکیداً امروسفارش فرموده،ودرحقیقت آنچه که شرط رستگاری انسان به عالم برزخ وبعزازآن به بهشت ابدی خداوند است ،ایمان وتقوای خالص است،یعنی اینکه حفظ حیای ظاهری که حجاب کامل شاخص آن است ونیزحیای باطنی که یادوذکرخالصانه خداونددرتمامی لحظه ها که همان«به پاداشتن نماز»است والبته نمازهای پنجگانه هم رکن تقوامیباشد،شرط وجواز ورودآدمی باپاکی به بررخ وبهشت است،بنابراین پوشش وحجاب اسلامی رابسبارجدی بگیریم که خداوندمیفرماید:آگاه باشیدکه اساس آفرینش واحکام قرآن عظیم به شوخی وبازیچه نیست وبابت ذره ذره اعمال نیک وبدتان‌محاسبه ومؤاخذه میشویدوپاداش وعذاب داده‌خواهیدشد.عزیزان بایدطبق فرمان وحکم الهی هم قرآن رابیاموزیم که راه هدایت آدمی دراین اسفل السافلین است وهم احادیث حقّه ومعتبرمعصومین واهل البیت(س)راهمراه باقرآن بیاموزیم که درپیروفهم آیات قرآن وکامل شدن عقل آدمیست وبویژه احادیث آخرالزمانی راهم بخوانیم وبدانیم که پیامبراکرم(ص)ومعصومین والامقام(س)درموردزنان ومردانی که لباسهای چسبان وبدن نمادردوره آخرالزمان میپوشند چه حکمی وچه جایگاه بدی درنزد بزرگواران دارند که هم موردتنفرونفرین پیامبراسلام ومعصومین(س)دارندوهم فرموده انداین بی حیاهاازامت من نیستندوموردشفاعت من قرارنمیگیرند.پس ازخداوندقهارودانابترسیم،شرم وحیا وتوبه کنیم وبدانیم که ابلیس،شرنفس آدمی وشیاطین عاملین رفتن هرانسانی به جهنم هستند.باتشکر
پاسخ
سعید
-
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
افرین حرفات قشنگ بود .من خودم این کشورو دوس دارم .ما بالاتر از قاسم سلیمانی نداشتیم که گفت مملکت مال همه هستش ، به والله قانون خوبه ولی ما بی قانونی های و میبینیم که بی حجابی رو اگه اسمشو بزاریم بی قانونی ، در مقابلش هیچه ، یعنی مدیریت غلط نبود سازکار درست در نظارت و وجود ضدبند و اختلاص مهمتر از چهارتار مو هست .البته بدحجابی رو جوان و فرد مجرد تاثیر میزاره حتی تو اروپاشم که محدودیت ندارن .اینم باید حق داد به مردم . ولی اینکه بیای فیلم بگیری و کلا اگه این بلد بود امر به معروف کنه اینجوری گندش بالا نمیومد ، یه بی سواد نفهم بیش نبود . هر چند من از اون دسته دانشجوهای سختی دیده در رشته سخت مهندسی و الان بیکار و دوستدار کشور و مردمم و پایبند به راه شهدا .
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
آها هرکسی لخت میشه حوری هست. پس. حوری زنان و دخترانی هستن. که زیبایی وپاکدامنی شون فقط برای مرد خودشون هست. زیبایش فقط مختص یک نفر. هست نه امثال شما. که لخت میشین. به قول حوری شدی. بدبخت تویی. که از مردان دیگر انتظار داری. ببینن تورا. وهدفت از لخت شدن. همینه. شد مردان بی غیرت. وبی دین. زناشون. لخت میشن. چون همین مرد. اگه زنش رادوست داشته باشه رو زیبایی های زنش هم غیرت داره.
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حرف مفت نزن لابد یکی از همین حوری های لخت شده ای.
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
نون به نرخ روز خور نه بلکه اهمیت دهنده ها به وضع وآینده این سرزمین .کسانی که دوست ندارند بی بند وباری گریبان جامعه رو بگیرد .رها ویله بودن کار سختی نیست .سخت آنست که به خودت سختی بدی تا جامعه را از آسیب‌ها حفظ کنی . عرق ریختنها در تابستان‌های داغ ارزشش رو داره .امر به معروف خیر خواه هست .وگرنه می‌توانست خود را به ندیدن بزند .اما چون بی غیرت نیست در مقابل موضوع حساس هست .این افراد هوشیار در همه زمینه ها فعال وکوشش هستند .وتا حد توان برای بهبود اوضاع در همه زمینه ها تلاش می‌کنند. برای صحبت‌ها هم اجبار نیست قبلش شیر می‌شوند وبعد که به خودشون میان میبینن که ای وای برای چی من اینطوری پریدم .مثل همه مجادله ها آدم بعدا میفهمه وبه خودش میاد . وچه خوب که اعلام میکنن وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه.
پاسخ
آذر
-
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
چی زدی داستان نباف بیچاره
پاسخ
لاله
-
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خیلی ها. خود را به راهی میزنن یعنی نمی دانن حجاب چیه. مجبور به حجاب اجباری هستی. از حرفات معلومه یک دروغگو هستی. قبل از حجاب اجباری. حجاب برازنده زنان با اصالت هست وخانواد ه. دار
پاسخ
ندا
-
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
احسنت معلومه یه هرزه هستش میگه بدبخت شوهرت بیاد حوری ببینه معلومه بی بند باره من خانم دیدم کشف حجاب کرده ولی با شخصیت و با اصالت و پاک این معلومه چیکاره هست بقیه بی حجاب هارو هم بدنام کرده
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اون خانم تو جامعه زندگی میکنه اگه قرار باشه جامعه اون رو به عروسک وابزار تبدیل کنه که اصلا درست نیست وباید عکس العمل نشون بده .اصل کار این هست که اون خانم داروخانه ای سرش تو کار خودش باشه سر کار با رعایت آداب اجتماعی به کارش برسه نه اینکه دو قورت ونیمشم باقی باشه .ایشون وارد حریم اجتماعی دیگران میشن ومیخوان خودشون رو حوری نشون بدن .در واقع وارد حریم زندگی دیگران میشن .آسیبی که روزی دوباره به خودش ویا فرزندانش باز خواهد گشت .
پاسخ
ندا
-
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خانم فکر کرده اینجا جنگه میگه یه پاچه بگیرم بی بند بار میگه شوهرت بیاد هوری ببینه آخه که به اینا که خودشونو حراج عمومی کردن میگه حوری خخخخخخخ
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
تو قرآن صریحا اومده که به زنان فرموده خودتون رو بپوشانید تا زنان آزاده از زنان دیگر شناخته شوند .این پوشش برای آزادی زن وحفظ حرمتش بسیار لازم ومفید هست .منظور از حفظ حجاب در جامعه هم زور نیست بلکه رعایت موارد مورد نیاز جامعه هست تا تمامی افراد به سلامتی ودر کنار هم به زندگی مطلوب ادامه دهند.
پاسخ
ایرانی
-
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ایرانی موندن سخته ، نباید به کسب که بیادت میاره که تو ایرانی مسلمانی اهانت کنی
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
۱ شاید محیطی که شما حضور دارید محیط کاری نامناسبی است که شما موارد نامناسبی را که در شان حضور یک خانم نیست می‌شنوید.۲ شاید چون حجاب برای شما از ته دل نیست رفتار واقعی یک زن محجبه را ندارید .بنابراین چادر شما آن بازدارندگی واقعی خود را ندارد .۳ به طور طبیعی هر جمعی چه مردانه وچه زنانه شوخی‌ها ویا نوع صحبت‌های متفاوت ومخصوص خود را دارد . گاهی در جمع مختلط همکاری بودن باعث میشود ناخودآگاه این سخنان هم شنیده می‌شود شما با عدم دقت یا عکس العمل یا بهترین حالت در چنین مواردی ترک چند دقیقه ای محل وبازگشت پس از مدت زمانی کوتاه که آن نوع صحبت گذشته باشد؛ نوعی پیام به همکاران شما خواهد بود که سخنان از نوع دیگر آنها در حضور شما درست وبجا نیست وآنان به مرور رعایت حد فاصله و نوع کلام را خواهند کرد.
اما اینکه چرا حجاب واجب و مورد تایید است .اینکه اولا دستور صریح الهی در قرآن هست و داشتن حجاب اطاعت از فرمان الهی است .دوما حجاب یک حریم برای امنیت ،
راحتی و ازادی زن هست که حریم اختصاصی دارد حافظ جایگاه فردی ،شخصی واجتماعی اوست .اینکه زن تعیین می‌کند که مرد چه حدی را رعایت کند .و...
پاسخ
یه ایرونی
-
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این چی گفت؟ گفت شوهرت رو بیار این‌جا چند تا حوری ببینه؟!! حالا یعنی هر کی تحت تأثیر افاضات سعودی اینترنشنال قرار گرفت و لخت شد، یعنی حوری شده؟؟!!!! ?????
اینترنشنالی‌ها توجّه داشته باشند؛ جنس رو از مراکز معتبر تهیّه بفرمایید. ??????????????????????????
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اگر حجاب امر خداست چرا همه حوریها و فرشته ها بی حجابن، لطفأ علماء جواب بدن متشکرم
پاسخ
سیدمجید جلمبادانی
-
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
شما رسانه فوتبالی نیستید وبه شدت دنبال بی ادبی ومسائل سیاسی هستید متاسفمدیلی براتون
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
آمر نونبری و آدم فروشی و آبروبری حالا خیالت راحت شد خانوم محترم بعضیا طوری حرف میزنن انگار نه انگار هموطنیم و همه حقی دارن این مسئله فقط علما میتونن حلش کنن حجاب رو اختیاری کنن البته قبلش وضع اقتصاد و روح و روان مردم رو درست کنن به طرف بوق میزنم که به ماشینم نخوره فحش ناموس میده به قرآن ۲۰سالم نداشت این مردم عصبین تحمل به بوق رو ندارن چه برسه به بحث سر حجاب تو وسط کار خدا عاقبت همهمونو ختم به خیر کنه
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
آمر نونبری و آدم فروشی و آبروبری حالا خیالت راحت شد خانوم محترم بعضیا طوری حرف میزنن انگار نه انگار هموطنیم و همه حقی دارن این مسئله فقط علما میتونن حلش کنن حجاب رو اختیاری کنن البته قبلش وضع اقتصاد و روح و روان مردم رو درست کنن به طرف بوق میزنم که به ماشینم نخوره فحش ناموس میده به قرآن ۲۰سالم نداشت این مردم عصبین تحمل به بوق رو ندارن چه برسه به بحث سر حجاب تو وسط کار خدا عاقبت همهمونو ختم به خیر کنه
پاسخ
عبداله منابیه
-
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
تا نباشد چوب تر ،،، .......
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
در مورد حجاب و پوشش آقایون چرا کاری نمیشه وچیزی گفته نمیشه، پوشیدن کت وشلوار و تیشرت و شلوار مصداق بارز بی حجابی آقایون هست ،اونا هم باید پیراهن بلند و گشاد وآزاد تا زیر زانو وحدود ساق پا بپوشن
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
در مورد حجاب و پوشش آقایون چرا کاری نمیشه وچیزی گفته نمیشه، پوشیدن کت وشلوار و تیشرت و شلوار مصداق بارز بی حجابی آقایون هست ،اونا هم باید پیراهن بلند و گشاد وآزاد تا زیر زانو وحدود ساق پا بپوشن
پاسخ
یک ایرانی
-
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
معلوم نیست چه بلایی سرش آوردن که اینطوری معذرت خواهی میکنم
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
واقعأ اونجا بودی شما ،پس شما گروهی میرید مزاحم مردم میشید فیلم میگیرید
پاسخ
ایران برای همه ایرانیان
-
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متاسفانه ترکیه می‌خواهد تو نقطه مرزی با ایران و ارمنستان در کوه آرارات بیخ گوش ایران پایگاه نظامی بزند در واقع پایگاه نظامی به اسم ترکیه است و در خدمت منافع یهود و اسرائیل و آمریکا و ناتوی اروپایی ارتش صلیبی غرب است ، می‌خواهند مرز ایران با ارمنستان رو بطور کل مسدود و تحت کنترل خودشون بگیرند راه ارتباطی ایران با ارمنستان و روسیه و اروپا قطع خواهد شد ! هزاران توطئه و خطر دیگر منجمله تهدید تمامیت ارضی ایران و دسیسه جدی برای تجزیه خاک ایران ! همچنین از جنوب اعراب ضد ایرانی کشورک های کوچک عربی حوزه خلیج فارس همچون امارات و بحرین و عربستان با همکاری با دشمنان ایران همچون آمریکا و اسرائیل در صدد ایجاد جنگ داخلی در ایران و تجزیه ایران ، اشغال خوزستان و اشغال و تصرف تنب کوچک و بزرگ بوموسی ایران ما هستند ، هم میهنان گرامی دشمنان تاریخی ایران زمین از اعراب تازی تا یهود و نصارا تا تفاله ها و بازماندگان خلافت خونریز وحشی عثمانی ( ترکیه ) در صدد. آسیب زدن جدی به منافع ملی ما و تجزیه خاک و سرزمین ما ایرانیان هستند ،، اوضاع اقتصادی کشور افتضاح و ملت در گرفتاری و یاس و نا امیدی ... آقایون افراطی، افراط گرایان وطنی تندروهای داعشی در چنین شرایطی حساس که احتیاج به اتحاد ملی و همبستگی ملی داریم با این رفتارهای عجیب و غریب و تحریک کننده مشغول خشمگین کردن نا امید کردن اکثریتی از جامعه ایران هستند ؟.!!! متاسفم ولی شما افراطی ها تندروها در چنین شرایط بحرانی دقیقا" همان خواست دشمنان ایران را دنبال میکنید دقیقآ آب به آسیاب دشمنان تاریخی ما ایرانیان میریزید و باعث خوشنودی بیگانگان خشنودی عرب و تازی، یهود و نصارا و عثمانی ها دشمنان ما ایرانیان هستید التماس تفکر .. !
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
چرا از حجاب و پوشش آقایون نمیگین پوشیدن کت وشلوار وتیشرت وشلوار مصداق بارز بیحجابیه اونام باید پیراهن بلندو گشاد وبلند تا ساق پا بپوشن ،دیلی جون اینو منتشر کن لطفأ
پاسخ
بهنام ایرانی
-
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متاسفانه تندروها افراطیون وطنی دقیقآ در جهت منافع و اهداف دشمنان ایران اقدام می‌کنند افراطیون وطنی همچون ستون پنجم دشمنان ایران زمین در داخل کشور مشغول خشمگین کردن تحریک کردن بیشتر و بیشتر جامعه ایران هستند خدا خودش کمک کند ..
پاسخ
بهروز
-
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عایا الان تو این ویدئو این خانم دکتر داروخانه لخت شده بود ؟ عایا ؟ دوستان شما این خانم دکتر محترم رو لخت و عریان دیدید ؟. پس چرا من ندیدم ؟. فکر نمی‌کنید شما بیمار روانی هستید که همه رو لخت و عریان می‌بینید ؟ ....
پاسخ
زندی
-
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متاسفم برا خودمون.
میگه دارم خدمت میکنم. حالا بعدش شکری خورد باید آبروشو ببرند بعذ بیکارش کنند؟
پاسخ
زندی
-
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متاسفم برا خودمون.
میگه دارم خدمت میکنم بعدش از روی نفهمی شکری خورد، بای آبروشو برد بعد بیکارش کنن.
مگه ما حیوانیم که به ما چوب بزنند
پاسخ
زندی
-
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ایوالله داری
پاسخ
عبداله منابیه
-
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اگر لخت شدن تمدن است حیوان از ما متمدن تر است
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کاربر مجاز عبدالله منابیه فهم و شعور ادب و تربیت خانوادگی ات در همین حد ادبیات نوشتاری ات و تفکرات بیمارگونه ات هست برات متاسفم عزیز دل برادر ،،، من از بی حجابی و با حجابی دفاع نمیکنم فقط بهت توصیه میکنم ادب داشته باش انسان باش هر چند برات سخت و دشوار باشد .. این مهم !
پاسخ
بهزاد
-
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
یه زمانی در آمریکا سیاهان قانونی برده بودن عدم تمکین سیاه هنجار شکنیه‌؟بعد الان ذوق میکنی با تهدید این خانم معذرت خاسته پس هدفش بده
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متاسفانه نمیدونم بعضی از ما ایرانی‌ها فقط ایم اسلام بدنام کردیم بارفتارهای بیمارگونه داعشی وار هرکسی عقده دار سر مردم میریزه خدا ازتون نگذره انشالله رسوا بشید که نون یک خانم بریدین خدا لعنتتون کنه تندروهای توخالی
پاسخ
میلاد
-
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
وقتی با چماق و اسلحه و خودکار و دادگاه و زندان و شکنجه و تجاوز ملتو تهدید میکنید طبیعیه که مجبور بشن بگن پشیمونیم ...
پاسخ
سیاوش
-
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
از قدیم می‌گفتند هر کسی رو توی قبر خودش می‌گذارند اما نمیدونم فهمیدن معنی این جمله چرا برای این به اصطلاح آمرین سخته که هر شخصی جوابگوی اعمال خودش خواهد بود.
به خیال خودش با این امر به معروف ثواب کرده و تکلیف شرعی خودش رو انجام داده ولی بخاطر پلمپ شدن اون مکان باعث شرمندگی پرسنل بیگناه دیگه در مقابل صاحبخانه و خانواده و خیلی مشکلات دیگه شده و حق الناس گردنشه.اگر حتی یک نفر از پرسنل اونجا بخاطر تعطیلی چکی داشت و برگشت خورد و براش مشکل قانونی پیش اومد باز هم ثواب کرده؟ اگر با حقوق اونجا گوشه ای از مخارج درمان پدر یا مادر و یا دیگر اعضای خانواده رو تامین می‌کرد و قطعش کرده باز جاش توی بهشته؟تحریم ها و تورم و ترافیک و.... امان مردم رو بریده،تو رو دین نداشته تون به خودتون بیایید و بجای اینکه نان رو به نرخ روز بخورید و دنبال تایید و تشویق شدن باشید دست همدیگه رو بگیرید. امیدوارم این نظر من منتشر بشه تا با بد و بیراه گفتن بعضی‌ها بدونم که حرفهام چون حق بوده به مذاقشون خوش نیومده چون همیشه حرف حق تلخه
پاسخ
آرش کمانگیر
-
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این فقط از ترس شغلش بوده نه چیز دیگه ،خدا رحم کرد امثال این هوری نبودن ??
پاسخ
عبدالله‌ احمدی
-
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
فروش حوری در داروخانه؟؟؟؟؟
پاسخ
امین
-
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عجب بی شعوری هستی تو دیگه!! بجای اینکه بگی امر به معروف تبدیل به گرو کشی قدرت شده در جامعه، از خودت احکام جدید منتشر میکنی.
پاسخ
امدادی
-
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
وظیفه شرعی خود را آن آمر انجام داده شما که قلم فرسایی می کنی دایی مهربان تر مادر شدی به آن خانم هتاک ایراد بگیر که تذکر آن خانم محترم را قبول نداشت، دیگر دهان خود را این قدر گشاد نمی کرد و تا زمانی که مفسران مثل جنابعالي داریم وای به حال سیاوش خان این را بدان شما نیز در معصیت آن خانم دارو خانه چی بخاطر تایید رفتارش شریک هستی تا زمانی ماها منکر ها را تایید کنیم وضعیت اخلاقی و اجتماعی درست نمی شود کمی در خلوت خود فکر کن نسبت به نظر خود موفق و سربلند باشید
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
نمکدان ، نمکی، عایا این خانم دکتر محترم لخت و عریان بود ؟ من تو این فیلم ندیدم این خانم دکتر محترم لخت و عریان باشد والله شاید شما چشمان تیز بیتی دارید که می‌توانید افراد جامعه رو بدون لباس تجسم کنید و ببینید !
پاسخ
سیاوش
-
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
نظرات رو که خوندم با خودم گفتم ایکاش بعضی از دوستانی که جانماز آب می‌کشند آنقدر فهم و سواد داشتند که منظور این خانم از اینکه گفت بیاد اینجا چندتا حوری ببینه چی بود?شما آقایونی که برای این نان بریدن آمر به به و چه چه میزنید احتمالا از اون دسته آقایون نیستید که وقتی خانمی در جهت مخالف از کنارشون رد میشه سرشون رو برمیگردونند و از پشت هم راه رفتن خانم رو نگاه می‌کنند؟!!؟ خدایا تزویر و ریا تا کی?
پاسخ
بهروز
-
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عبدول جان عایا این شخص ، خانم دکتر در داروخانه در این فیلم که منتشر شده لخت و عریان بود ؟. عایا فکر نمیکنی مشکل بینایی داشته باشی یا شاید روانی ! چون من ندیدم آنچه تو دیدی که ادعای لخت و عریان بودن این خانم محترمه رو داری !!! مشکل رو باید در خودت جستجو کنی عبدول جان
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
شما افراطی ها تندروها تکفیری ها چرا تصور می‌کنید با مزه و با نمک و گلوله نمک هستید ؟ عایا همچون خیار شور شب ها تو آب نمک می‌خوابید ؟
پاسخ
محمد
-
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
احنست
پاسخ
امیررضا
-
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
همشون‌ همینطورین مثه آدم داره باهات حرف میزنه خب توهم مثه آدم جواب بده.دیگه همه اینکاره شدن برا این که معروف شن ضد حکومت میشن. کل دنیا دنبال پیشرفت کشورشون هستن بعد اینا دنبال اینن که ببینم کی خوشحالی میکنه کی خوشحالی نمیکنه.
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
لامصب ?????
پاسخ
رضا
-
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حوری میخام. خخخخ
پاسخ
رضا
-
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بسه کمتر نظر بده.
پاسخ
بهزاد جناب
-
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
همه آمرین به معروف و مریزهای روانی دنیا رو شفا عاجل عنایت بفرما
پاسخ
حسین
-
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
از بی توجهی نگاه مردها نسبت به خودتون خجالت زده نشدین تنفر مردها به شما بیشتر هست .شما حوری نیستین شما هیضم های جهنم هستین که آتیش روشن میکنید برای بعضی از مردهای که نیاز فکری جنسی‌شان رو با شما سر میکنن
.
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
امیر رضا تو دیدی که آمر به معروف ثل آدم حرف زده باشد پس چرا این همه تنش تو جامعه ایجاد می‌کنند چند ماه اعتراضات مردمی بنظرت برای چی بود ؟ الان با این رفتارها و نهایتا اعتراف گرفتن های اجباری ملت بیدی اسلام‌ آمدند ؟ خیر عزیز دل برادر ! همچون گذشته نتیجه عکس خواهید گرفت فقط جامعه رو ملت ایران رو خشمگین تر و زخمی تر میکنید .. بعید می‌دانم این چیزها رو بفهمی ..! تا کشور رو درگیر جنگ داخلی نکنید آروم نمی‌شوید شما افراطی ها تندروها...
پاسخ
حسن
-
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
معلومه وقتی بیچاره رو تحت شکنجه قرار میدن اعتراف اجباری میکنه وقتی میبینه تو این مملکت قانون حاکم نیست خود قاضی زور میگه معلومه این آمر به معروف هم پر رو میشه وهر کجا باشه شروع میکنه به فحاشی وحتاکی
پاسخ
سالار
-
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عربستان، که اسلام از اونجا شروع شده از سال98قانون حجاب اجباری رو لغو کرد آیا میدونستید که فقط داعش، طالبان، بوکوحرام و ایران قانون حجاب اجباری رو برسر مردمشون پیاده میکنن
پاسخ
علی نجفی کانی
-
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
برادر عزیزم کسی دوست نداره نان بری کنه ، اما کسی که هنوز نسبت به قانون بی احترامی کنه و در مقابل منتقد گستاخی کنه باید جواب بیکاری دیگر افراد را بدهد نه آن شخص منتقد . این خانم خیلی گستاخانه جواب داد و باید تنبیه شود . تا دیگران فکر نکنن در جامعه‌ عمومی آزاد هستند هر طور دلشان میخوان انجام بدن. در منزل خود آزاده واما در جامعه تابع قانون. ثانیا خودش معترفه که حوری هسته تا اورا ببیند آیا محل کارش نمایش زنان حوری هسته یا انجام خدمت به مردم . ؟
پاسخ
فاطمه
-
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اگه واقعا این مشکلات را که شما گفتین داشت سفت وامی ستاد کارش را می‌کرد مثل بقیه مردم که دارند صبح تا شب زحمت می‌کشند
#مملکت بی صاحب نیست
پاسخ
فاطمه
-
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کی فحش داد شما که حق میگید
پاسخ
علی نجفی کانی
-
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
احسنت.
پاسخ
امیر
-
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ما نه مقلد وهابیهای عربستانی هستیم و نه مقلد افغانیها بلکه ما تابع دستورات خدا هستیم .
پاسخ
امیر
-
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کدوم افراطی ..آها لابد منظورت زنهای بی حجاب افراطی بود .
پاسخ
فاطمه
-
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
گل گفتی رحمت به شیرت
پاسخ
امیر
-
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عزیز من چرا مغالطه می کنی . همه جای دنیا برای ضمانت اجراء قوانینشون که بعضا ممکنه حتی فرهنگی هم باشه جرائمی را در نظر می گیرند که قطعا به ضرر قانون شکن باشه .حالا با این استدلالی که کردی باید بعد از این هیچ قانون شکنی جریمه نشه .
در اینصورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
پاسخ
ایرانی
-
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
مگه عربستان استغفرالله خداست؟! اون فقط گاو شیرده هست که برای خشنودی آمریکا ، خوش رقصی میکنه.
پاسخ
فاطمه
-
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
گل گفتی رحمت به شیرت
پاسخ
ایرانی
-
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
مگه عربستان استغفرالله خداست؟! اون فقط گاو شیرده هست که برای خشنودی آمریکا ، خوش رقصی میکنه.
پاسخ
امیر
-
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
لطفا بیشتر دقت کنید ..این خانم سر لخت بود . منظور اون بنده خدا همین بود .
پاسخ
احمد
-
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
دستور خدا جالبه اونوقت دستور خدا فقط در مورد حجابه
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خدا کجا از حجاب اجباری گفته
پاسخ
احمد
-
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ولی با حجاب حوری تر بود???
پاسخ
هادی
-
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
تاوقتی‌مردم‌باین‌فرهنگ‌نرسیده‌اندکه‌به‌همدیگرباهرعقیده‌ای‌بایداحترام‌گذاشت‌وکینه‌وگذشته‌رافراموش‌کرد‌وضع‌بهترازاین‌نخواهدشد
پاسخ
مهرداد
-
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ازاینکه قانون باید رعایت شود حرفی نیست اما مگر امر به معروف فقط مربوط به چنتا تار مو هست که جامعه این روزها درگیرشه . اگه آمر درست میگه از بازار ملتهب و بی قانون فیلم بگیره ?. ببینم چرا مثلا خیار که داره ۱۲ هزار تومن از گلخانه خارج میشه ، خود آمر باید تو میدون میوه بخره ۴۰ تومن? خواهشا دوربینت ببر جایی که دردی از مردم دوا کنه، نه دردی به مردم اضافه کنه و جامعه رو ملتهب کنه? . اگر میخواهید امر به معروف کنید ابروی مردم را نبرید این عین گناه هست ???.
پاسخ
حامد
-
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اوهههوممم. ولی تو دزدی . کلاهبرداری . مال مردم خوردن. منابع کشور را به تاراج بردن دادن دریای خزر به روسیه و جنوب به چین و ......
پاسخ
عرش
-
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ایران قبل از اسلام زنان با لباسهای زیبا و پوشش مناسب در طبقات فرادست قرار داشتند و عده قلیلی از زنان فرودست جامعه لباس‌های نیم دار و ژنده با موهای ژولیده و بر هم ریخته که گویا از احوالات روان پریش چند همسری و یا بی همسری رنج می‌بردند حکایت داشت. حجاب ربطی به ظهور اسلام ندارد. حجاب ربطی به اعراب ندارد و یک امر فطری و رفاه جامعه دارد. زنان غربی بخاطر عیاشی و خوش گذرانی و چشم چرانی مردان غربی و بی توجه ای به زنان گرایش به تن نمایی و خود نمایی پیدا کردند و با توجیه زن گرایی و زن سالاری در مقام انتقام از مردان چشم چران و هوس باز غربی برآمدند و این امر رفته رفته تحت عنوان آزادی و به بهانه آزادی و عناوین دیگر تبدیل به فرهنگ شد.
پاسخ
علی
-
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کسانی که این فیلم رو می بینند و از اون اعتراف اجباری خوشحال می شوند ، تعادل روانی ندارند.
پاسخ
میثم بختیاری
-
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ناشناس سگ تو روحت اگه دروغ بگی . نمی دونم چرا تا یه اتفاق میوفته یه نفر میگه من اونجا حضور داشتم. خخخ?

.
الهی اگه دروغ بگی بری زیر تریلی
پاسخ
هادی
-
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
قانونی‌که‌قانونگذارش‌اجرانمیکنه،قاصی‌دربرابرش‌بادریافت‌رشوه‌های‌میلیاردی‌وامیاسته‌و.....فقط‌بندمربوط‌به‌حجابش‌حتمادرجامعه‌بایدرعایت‌بشه
پاسخ
حامد
-
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
الهی اگه دروغ بگی بری زیر تریلی
پاسخ
هلن
-
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
واقعا خاک توسرتون ک همع چیزو اجبار میکنید فرقی با داعش ندارید بتوچه طرف حجاب داره یا نه یعنی چی مرده وسوسع میشع بدحجاب ببینه ملتی ک سست بار اومده باشه و ب پسراش اموزش داده میداد ک زنو وسیله جنسی و ابزار واسع رفع نیازاش نگاه نکنه الان این وضعتون نبود همچی از ی حکومت اشتباه سرچشمه میگیره و قانونای اشتباه جالبه واسه حجاب خوب پیگیرید ولی ولسع اقتصادو فساد تجاوز دهنتون بستس اوه البتع مفسدا اقتصادی خودشوون دزدا واقعی ک پول ملتو میخورن?
پاسخ
هلن
-
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
واقعا خاک توسرتون ک همع چیزو اجبار میکنید فرقی با داعش ندارید بتوچه طرف حجاب داره یا نه یعنی چی مرده وسوسع میشع بدحجاب ببینه ملتی ک سست بار اومده باشه و ب پسراش اموزش داده میداد ک زنو وسیله جنسی و ابزار واسع رفع نیازاش نگاه نکنه الان این وضعتون نبود همچی از ی حکومت اشتباه سرچشمه میگیره و قانونای اشتباه جالبه واسه حجاب خوب پیگیرید ولی ولسع اقتصادو فساد تجاوز دهنتون بستس اوه البتع مفسدا اقتصادی خودشوون دزدا واقعی ک پول ملتو میخورن?
پاسخ
علی
-
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
منکر، کار زشتی است که کل جامعه آن را منکر بداند. مسئولین شما حتی جرات یک نظر سنجی ساده را ندارند چون نتیجه را می دانند. حجاب یک حکم اختلافی در دین است برو کتاب حجاب شرعی در عصر پیامبر را نوشته ترکاشوند را بخوان. نویسنده ، خودش یک حوزوی و سپاهی هست. حوصله نداری برو در آپارات مناظره اش را با سوزنچی بخوان. حجاب با این مشخصات ویژه اشراف بوده و بقیه مردم به این نوع حجاب ملزم نبودند.
پاسخ
مهرداد
-
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
??احسنت
پاسخ
اژدر
-
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خیلی خنده داره که به زور یه نفر رو بخایید اسلام بیاره و اینجوری نمایش داده بشه که از گذشته پشیمون شده .
آخه مشخصه که این کار و این طرز فکر دیگه خاموش نمیشه و نفرت بیشتری نسبت به این عمل بوجود میاد .
من به این شخص و به این خانم احترام بیشتری از قبل خواهم داشت ، چون شجاعت بیشتری از من داشتند.
پاسخ
حامد
-
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
شما نگران نباش اون روز اگه برسه همین آمرین به معروف جلوی متعرضین به این آب و خاک وایمیستن همونطور که جلوی قانونشکنی و به هرج و مرج کشیدن جامعه یه عده وایستادن. و طبق معمول تعداد اندک امثال شما اون روز دنبال عافیت طلبی خودتون یا یه گوشه قایم شدین یا از کشور مهاجرت کردین
پاسخ
چادان
-
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
برو تو گذشته های اولین انسان روی زمین باو چیزی میزنی
پاسخ
حسین
-
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اشکالی نداره خب
توازادی خانواده خودتو لخت بفرستی خیابون
لااقل مردم چندتاحوری می بینن
بیشعور
پاسخ
رضا
-
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
.حلال خداوند بزرگ حلال وحرامش حرامه ..همه بنده ها هم فرقی ندارند ایرانی اروپایی عربستانی وافغانی
پاسخ
رضا بیطرف
-
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
جسارتا تو راهپیمایی دستوری ۲۲ بهمن و
روز قدس شل حجابی و بی حجابی آزاد بود ؟؟
پاسخ
مهرداد
-
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
??احسنت
پاسخ
ایران
-
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
مملکت اگه صاحب داشت خونه توی پایین ترین نقطه شهر متری ۲۰ میلیون نبود فقط واسه همین چیزا مملکت صاحب پیدا کرده؟
پاسخ
ترانه
-
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
چه بلایی سر دختره اوردن که الان مجبور شده کلیپ عذرخواهی بگیره . قشنگ غرورشو تیکه تیکه کردن
پاسخ
امیر
-
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حالا کاری به فیلم و اینا ندارم ولی مثلا کشور اندونزی با جمعیت حدود ۲۵۰ میلیون نفر که ۹۰ در صد آن مسلمان هستند و در آزادی کامل و بخاطر وجود ۱۷ هزار جزیره کنترل قانونی مردم در آن بسیار مشکل شما تشریف ببر اگر اونجا یک خانم بی حجاب بومی دیدی هر چی گفتی میگیم قبول این در حالیست که پایتخت آن کوالالامپور یکی از بزرگترین مراکز توریستی و تفریحی در جهان هست که برج پتروناس را دیگه همه دیدن و میدونن اگر از زنان آنجا بپرسید چرا روسری بر سر دارن همه میگن به خاطر مسائل اعتقادی و دینی بنابراین فکر نمی‌کنید کلا ما یک جای کارمان میلنگه که در یک دستور دینی کاملا واضح اینقدر اختلاف نظر و دو دستگی داریم
پاسخ
محمد
-
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
نوبت شما هم‌ میرسه
پاسخ
امیر
-
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
برید با هم صلح کنید بابا جون این چیزا پیش میاد ولی بی خیال باشید .از طرف کدخدا ی روستا
پاسخ
شاقلی
-
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
مام گاو شیرده چین و حاج پوتین
پاسخ
علی
-
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کاش دزدها و اختلاسگران احساس ندامت و پشیمانی می کردن
پاسخ
علی
-
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
چنان با افتخار میگن هتاکی به امر به معروف انگار ملت ندیدن چادریشون چطور مشت لقد میزنه به ملت شهیدپرور!!!! با افتخار مفسدین اقتصادی احتمالی اینده مصونیت میگیرند عده ای هم سرگرم بحث حجاب دوتا تار مو که سرزمین حجاز جمعس کرده
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اونقدر ازت بدم اومد که معذرت خواهی کردی .نه به اون بلبل زبونیت نه به این بدبختیت .لازم نبود به کسی توهین کنی که اینطوری خودتو خوار و ذلیل کنی .?
پاسخ
جمال محمودی
-
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این ازدواج کنه درست میشه ..شماره تلفن بدین من برم خاستگاری ثواب داره
پاسخ
بی نام
-
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
مملکت صاحب دارد ولی انگار در خواب زمستانی به سر می برند
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خدایا همه چشم چران ها و حیزها را هم شفای عاجل بده.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خودت بری زیر تریلی چشم چران??
شما هما هر چه قدر هم نگاه کنید سیر نمیشید، چون قلبتان مریض هست.
پاسخ
رها
-
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
وای وای چ مملکتی کلی ادم مغزپوسیده نمیدونم همین خانم های خیلی باحجاب البته بعضیاشون چرااینقدرعصبی وسیاه دلن یعنی دیدم ک میگم هاازدین داری فقط حجاب براشون واجبه...یه همسایه داریم همینجوری هروزتوروضه اشک میریزن وضع مالیشونم خوبه یه روزبهش گفتم ببخشیدا تابحال دردی ازکسی هم دعواکردین مثلاتواین روضه هاپول جمع کنیداذوقه پوشاک براچهارتامستمندبگیرین بخداثوابش خیلی بیشتره دل یه یتیموشادکنیدهمون اماماپیامبراهم خوشحال میشن سکوت کردوهیچی نگفت ...اینجورادماخودخواهن فقط دوست دارن هرجورشده برن به بهشت بقیه روبیخیال اگ دل یکی روشکوندن وابرشوبردن بی احترامی کردن هم براشون مشکلی نداره چون ب قول خودشون دارن ب فرمان خدااطاعت می کنن...التماس تفکر
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
تعادل روانی را اون خانم که فکر می‌کنه کارش اینجا نقش حوری بازی کردن برای شوهران مراجعین است ندارد تازه این سرویس دهی مجانی را ، به شرط داشتن لیاقت مراجعین مرحمت کرده .
زن بی عفت قوری هم نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
سگ توی روح خودت بی ادب بی فرهنگ
علاوه بر مرض چشم چرانی و هیزی، بی ادب و بی فرهنگ هم هستید.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
همه جا قانون شکن تنبیه میشود، بقیه هم از اجرا شدن قانون خوشحال میشوند.???
پاسخ
عبداله منابیه
-
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اگر انسان نبودم مثل تو حجاب یا بی حجاب با غیرت و بی غیرت لخت و پوشیده اونیکه به جامعه احترام میزاره و اونیکه احترام میزاره اونیکه به ایه ایی از قران توهین میکنه و اونیکه توهین نمیکنه زنان باعفت و بی عفت زنان قابل احترام و نامحترم و... برام فرقی نداشت واصلا دفاع نمیکردم
پاسخ
عبداله منابیه
-
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بله اونجایش که نه فقط واسه من بلکه واسه تمام مردان حرام هست دیدمش لخت بود واینکه اگر شما روانپزشک هستی و به راحتی میتونی روانی بودن رو تشخیص بدی برو خودت رو درمان کن هر چند که غیرت برای یه روانی هم الزامیه شما اگر چشمات مشکل نداره ثابت کن خانم پرفسوری که در فیلم موجوده ججایی که بر من حرام هست دیدنش لخت نبوده تو رو نمیدونم واست حرام بوده یانه ولی واسم حرام بود و لخت بود
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
امیر جان دلبندم اندونزی رو با ایران مقایسه نکن عزیز دل برادر آنها تا همین بیست سال پیش مثل میمون بالای درخت زندگی می‌کردند ،، موفق باشی !
پاسخ
امیر
-
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خوبه که خواهرم توجیه شدی ولی سعی کن دیگه از این یاوه گویی‌های نکنی
پاسخ
رضا
-
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بنظر شما در زمان قدیم آیا با انسان ها یا با مسیحی ها و کل انسان ها همین حالتی برخورد می‌شد که حالا شما میکنید انتظار دارید مردم دین گریز نشوند مطمنم که بی دینی در کشور ما عاملش آین چیزا هستن جدی بگیریم یا نگیریم یه اتفاق واقعی است که میبینیم باید کاری کرد با مردم بخوبی و خوشی و مهربانانه رفتار کرد تا مردم به دین اسلام و حجاب رو بیاورند نه اینکه مسلمانان را از دین فراری بدهیم
پاسخ
ایرانی
-
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
پاسخ به ناشناس انشالله که شفا بده(هم شمارو هم هیز هارو دوست عزیز:))
پاسخ
سرباز وطن
-
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
معلومه شما بیشتر به شفای عقلی نیازمندی عاقل
امر به معروف و نهی از منکر عین نماز واجب است اگه درست و به موقع در مملکت ما اجرا میشد الان این همه بی بند و باری اخلاقی و دزدی و فساد و رانت در کشور نبود
این امر به معروف و نهی از منکر باید در همه ارکان نظام اجرایی شود نه
پاسخ
سرباز وطن
-
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
معلومه شما بیشتر به شفای عقلی نیازمندی عاقل
امر به معروف و نهی از منکر عین نماز واجب است اگه درست و به موقع در مملکت ما اجرا میشد الان این همه بی بند و باری اخلاقی و دزدی و فساد و رانت در کشور نبود
این امر به معروف و نهی از منکر باید در همه ارکان نظام اجرایی شود
پاسخ
سمیران
-
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
معلومه شما بیشتر به شفای عقلی نیازمندی عاقل
امر به معروف و نهی از منکر عین نماز واجب است اگه درست و به موقع در مملکت ما اجرا میشد الان این همه بی بند و باری اخلاقی و دزدی و فساد و رانت در کشور نبود
این امر به معروف و نهی از منکر باید در همه ارکان نظام اجرایی شود
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اگر حجاب و بی قانونی می خواید اینجا ایرانه و ۲۳۰۰۰۰هزار شهید داده تا مملکت صاحب داشته باشه و یک وجب خاک ندادیم به دشمن، نه به اون بلبل زبونی نه به اون خاری ،
کشور ما با این همه تحریم آمریکا و اروپا واقعا بی نظیره،،،،
قدیما راست میگن یک نفر کار می کرد ۱۰ نفر نون با پنیر می خورد،الان زندگیا تجملاتی شده و ناشکر هم شدیم
پاسخ
علی بنیادی
-
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کاش تو این مملکت به اختلاس و دزدی و رانت خواری هم همینقدر زود رسیدگی میکردن والله به این بیمغزان یکی بگه والله زمان پیامبر هم اینطور نبود هر کس هر طوری دوست داشت زندگی میکرد رو سر پیامبر خاکستر میریختن ایشون به یارو نگاه نمیکردن که شاید اون خجالت زده بشه ولی تو این نظام افراطی زورشون به افراد بیکس رسیده نمیدونم اینجور موجودات از کجا حمایت می‌شوند که اجازه دارن به هر کس گیر بدن و هر جور تونستن رفتار کنند آخر هم قانون طرف دیگر اوناست یعنی بد دلتر ،سیاه قلبتر ،حسودتر از اکثر این چادریها نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
نون حلال در می‌آورد که با این وضعیت روحی بریدین ماشاله
پاسخ
بنده خدا
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
دمت گرم
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
هرکس دین خودشو داره .مگ زمان پیامبر و امام حجاب واجب بوده.هرکس هرطوری دوس داره بگرده ب حرف کسی هم گوش نده .مگه زندانی هستیم تو جهان
پاسخ
....
-
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
به فکر شکم ملت باشید.حجاب نون و اب نمیشه .من خواهر خودم حجاب نداره
پاسخ
حسین عزتی
-
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اصلاً به اون خانوم به اصطلاح عامرمعروف باید بگی بیشعور تو مگه شرایط امربه معروف ونهی از منکر رو داری که راه افتادی به مردم امرونهی میکنی اینجور عقب مونده ها باعث میشن که مردم دین گریز بشن به خدا که اگر بدونه شرایط امربه معروف کردن چیه مذهبی های بی دین و احمق
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
انسان در عصبانیت هر حرفی می‌زند و شما اگر غیر از این باشی مردی وگرنه بازم به شهامت این زن که حرفش را زد و اگر پشیمان شده جرات گفتن دارد تو داری مرد! این به هم ریختن جامعه مانند بمب خنثی نشده مانده از جنگ است و بسیار خطرناک. بازم از این کارها بکنید که اپوزیسیون کیف کنه.
پاسخ
امین
-
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
برو به اون داروخانه، این حوری متوهم بلکه قوری، مفت و رایگان در خدمت هست.
پاسخ
امین
-
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
انشاالله خدا همه رو شفا بده و هم شما ایرانی
پاسخ
دکتر محمدی
-
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
یعنی اگر همه خانمها بی حجاب بشوند شکم ملت سیر میشه ؟؟؟واقعاً بعضی از مردم هنوز به این بلوغ فکری و به این فرهنگ نرسیده اند که همه چیز را با هم قاطی نکنند و هر چیزی را در جای خودش ببینند بعدش مگه این حجاب داشتن چقدر سختی داره حالا اگر روسری را رو سر بیاندازید چقدر سختی داره که اینهمه درگیری در کشور به وجود آمده
پاسخ
احمدرضا
-
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اون خانم شخصیت خودش رو نشون داد و معذرت خواهی کرد پس ایشون قابل احترام هستن شجاعت عذر خواهی رو داشت?
پاسخ
محمد
-
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
باید متصدی داروخانه رو در اختیار من بگذارند تا حامله اش کنم. باتشکر فراوان
پاسخ
فاطمه
-
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
تو دیگه چی میگی چشم چران و هیز
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این پلمپ کردن بنفع نظام نیست و باعث افزایش خشم مردم میشه بیخود دادستان دخالت کرده ایشون اگه میتونن جلو زورگیریها رو بگیرن
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
دکتر محمدی کاربر گرامی : اگر این مسائل که شما دغدغه دارید و نگران هستید و فرهنگ مهم و ارزشمندی است پس داعش و طالبان و بوکوحرام النصره از شما با فرهنگ تر ، و ارزشمندتر هستند عزیز دل برادر ..!
پاسخ
علی
-
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
آره به نظر منم اگه توجیه نشه باید یا سنگسارش کنن یا مثل اروپای قدیم که جادوگرها رو میسوزاندن اینا رو بندازن تو آتیش چون واقعا اینا همه از آمریکا و اسراییل پول میگیرن که حجاب وردارن
پاسخ
دکتر محمدی
-
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
معلومه که حرف مفت می زنی آخه بدبخت یکی از ارکان دین حجاب هست و باعث جلوگیری از خیلی آسیب‌های اجتماعی میشه و در این مراسم‌ روضه خوانی کلی پول برای فقرا جمع میشه و هر کس هرچی داره اهدا میکنه مغز تو و امثال تو پوسیده هست که تنها مرجع علمی و منطقی و فکری خودتون فقط بی بی سی و اینترنشنال عربستان هست و هرچی آنها بگن حفظ می کنی و فردای آن روز میای و اینجا کامنت می کنی
پاسخ
محمد جعفر ایزدپناه
-
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این امرین به معروف در راهپیمایی ۲۲بهمن که دخترکان بی حجاب شرکت میکنند کجا تشریف دارند نکنه امر به معروف سلیقه ایه
پاسخ
دکتر محمدی
-
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متأسفانه از کامنت شما فهمیدم که سواد اجتماعی و آگاهی کمی دارید شما اصلأ از فلسفه داعش و بوکوحرام و طالبان اصلأ اطلاع ندارید خدمتتون عرض کنم داعش و بوکوحرام و طالبان ساخته دست کسانی هست که با اسلام و اصل حجاب مشکل دارند اینها را آمریکا و اروپاییها ساخته اند که نسخه جعلی اسلام باشه و به آنها می گویند جنایتهای فجیع را انجام دهند و به این ترتیب اسلام را زیر سوال ببرند چون از رشد روزافزون اسلام در اروپا و آمربکا می ترسند خواهش می کنم برید کمی مطالعه کنید چندتا کتاب بخونید در این مورد تحقیق کنید و اصلأ کاری به حرف من هم نداشته باشید. یا حق
پاسخ
رضا
-
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اصلا این دختره که داره معذرت خواهی میکنه ؟؟؟؟ ان خانم متصدی داروخانه نیست که ..‌ یه کم دقت کنید لطفا
پاسخ
حسن
-
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حیف که شخصیت یک چیز ارثی هست کاش پولی بود
پاسخ
دکتر محمدی
-
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متأسفانه از کامنت شما فهمیدم که سواد اجتماعی و آگاهی کمی دارید شما اصلأ از فلسفه داعش و بوکوحرام و طالبان اصلأ اطلاع ندارید خدمتتون عرض کنم داعش و بوکوحرام و طالبان ساخته دست کسانی هست که با اسلام و اصل حجاب مشکل دارند اینها را آمریکا و اروپاییها ساخته اند که نسخه جعلی اسلام باشه و به آنها می گویند جنایتهای فجیع را انجام دهند و به این ترتیب اسلام را زیر سوال ببرند چون از رشد روزافزون اسلام در اروپا و آمربکا می ترسند خواهش می کنم برید کمی مطالعه کنید چندتا کتاب بخونید در این مورد تحقیق کنید و اصلأ کاری به حرف من هم نداشته باشید. یا حق
پاسخ
سهیل
-
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
تو هم محصول همین کارایی
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این حجم از بی حجابی اینطوری جمع نمیشه و نخواهد شد. اخرش دوباره مجبور می شوید فیزیکی برخورد کنید و ماجراهای اخیر دوباره تکرار خواهد شد.
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اون تماشاگر طرفدار ایران تو قطر با ان لباس فوق مبتذل از تمام بی حجاب های داخل ایران بدتر بود.
چرا کسی امارش را در نیاورد تا بهش گیر بده؟
چرا سلیقه ای برخورد می کنید؟
خیلی از ایرانیهایی که آن ور آب هستند بشدت بی حجاب هستند ولی چون خودی هستند کسی به اونها گیر نمی دهد.
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
درسته. طبق فرهنگ طالبان مرد هم باید حجاب داشته باشد. لباس های سنتی و سر تا پایی را بر گردانید.
پاسخ
علی
-
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
سلام و خسته نباشید به آقایون محترم
ما ایرانیها متاسفانه حجاب رو در پوشش میبینیم.ولی حجاب اصلی رو نمی‌دانیم چی هست.در اصل حجاب اصلی @فقر جامعه @ است.اگر فقر جامعه بیشتر شود هیچ چادری در سر نخواهید دید.احترام نخواهید دید.ایمان به خدا از بین خواهد رفت.نه اینکه کسی رو از کار بی کار کنیم و پشت سرش کلی حرف بد بگیم .دور از انسانیت هست .ما اگه زرنگ هستیم بیایم و جلوی گروهی رو بگیریم شاهکار کردیم.برو پسته کیلویی هفت صد بخر حالت جا بیاد.
پاسخ
حسین
-
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حتمن ک دکترای توهم هم ردیف دکتری ابراهیم رییسیه.....
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
طرفداران عزیز حجاب، چرا وقتی حرف حجاب وپوشش آقایون شد ،ندیدش گرفتین هیچی نگفتین ، صبر کنید یه پیراهن بلندی تا زیر زانو تنتون کنم تا دیگه به حجاب خانوما گیر ندید
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
پاسخ به لامصب، انرژیتون مثبته خیلی خوشم آمد
پاسخ
مجید
-
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
تو واقعا داناترین فرد کره زمینی دکتر.تموم کن بهتره فکری برای کوچک شدن سفره مردم کنی.انقدر که دنبال حجاب هستین به فکر مدیریت مملکت بودین گوشت نمیشد ۳۵۰هزار تومن.پژو 206نمیشد ۵۰۰میلیون.فقط حجاب حجاب حجاب.
پاسخ
عزیزی
-
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خودش هست لطفاً به داستان دیگه درست نکن
پاسخ
عزیزی
-
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حالا اگر با آن تماشاگر برخورد میشد می گفتید چرا با تماشاگر تیم ملی اینطور برخورد می کنید ای داد و بیداد و هزار مکافات دیگه البته امثال شما عادت کردید با توجه به موقعیت حرف بزنید
پاسخ
مسعود محمدی
-
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
شما خودت ناشی از یک حاملگی به این صورت هستی.
پاسخ
نیلوفر
-
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عالی بود عزیزم
پاسخ
عزیزی
-
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این هم از مضرات بی حجابی جوان مردم را تحریک کرد تبریک میگم چقدر زود جواب داد
????
پاسخ
بهمن
-
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اکثریت فرزندان آقا زاده های مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در بلاد کفر در فرنگ ( انگلیس، کانادا ، آمریکا ، اروپا ) اقامت گزیدن و کاملأ راحت ، بدون پوشش و حجاب در حال گذران زندگی خویش در بلاد کفر هستند ولی مانعی ندارد چون آنها از ما بهترون و آقازاده هستند ! خواهرم لطفا" شما حجابت رو رعایت کن اسلام‌ در خطر است ! به دزدی ها اختلاص ها رانت ها دست درازی های آقایون به بیت المال ملت هم توجه نکن اهمیتی ندارد ! مراقب تار موی خودتون باشید
پاسخ
فرهنگی
-
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
جناب دکتر محمدی : من تخصص تاریخ دارم ، تاریخ خلافت های اسلامی عربی تا خلافت عثمانی بیخ گوش ما ایرانیان بوده رو که در قرن ها و صده های گذشته بوده رو به خوبی میدانم سربازان ینی چری عثمانی که در چند قرن گذشته زیست می‌کردند به مراتب وحشی تر خونخوار تر جنایتکار تر از داعش و طالبان و بوکوحرام و النصره بودند جالب این است که در آن دوران نه آمریکایی وجود داشت و نه اسرائیل !!! اتفاقا" آنها هم همواره ادعا داشتند اسلام‌ اصلی و اورجینال هستند ! از شما پر مدعا تر بودند در دین و دینداری گمان نمی‌کنم شما سواد و تخصص چندانی داشته باشید ولی من دوست دارم جنابعالی رو دکتر محمدی خطاب کنم موفق باشید
پاسخ
فرهنگی
-
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حامد جان دوست جوان و بی تجربه و خام گرامی هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع مقدس از میهن هم از ما و طبقه ما از جنس ما بودن از کشور دفاع کردند و شما و امثال شما و آقایون مسئول کجا بودید ؟ آیا میدانید نزدیک به ده میلیون نفر از فرزندان شما آقازاده هاتون در بلاد کفر در آمریکا و کانادا و کشورهای غربی زندگی می‌کنند لابد اگر جنگی بشود آنها به ایران باز خواهند گشت و از کشور دفاع خواهند کرد ؟. قطعا" خیر
پاسخ
ناسناس
-
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این جوری ضایع میشی خخخ
پاسخ
ناسناس
-
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اینکه تو بی‌غیرتی باید ما هم باشیم؟؟
پاسخ
ناسناس
-
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
اولا معلوم نیست از خودت بافتی که بدبین کنی .دوما جمع نبند .
سوما دخترهای بی حجاب و کم حجاب خیلی عصبی هستن
چهارما شجاعت و عرضه میخواد چادر پوشیدن ،کار هر کسی نیست .
پاسخ
ناسناس
-
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
آخه ایرانی ها جنبه ندارن برای حجاب اختیاری . ندید پدیدن .
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حکم فرشته ها با انسان ها فرق می‌کنه .ما آدمها در دنیای آزمایش هستیم .
در ضمن از کجا میدونی فرشته ها لخت اند؟
پاسخ
رضا
-
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
شما هم همینطوری درست شدید؟
پاسخ
ناسناس
-
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خانوم دکتر نیست .یه کارکنه
پاسخ
کلاغ نامه بر
-
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بله دست شما درد نکنه تو این بدبختی مملکت یه دختره رو از کار بیکار کردین و افتخار میکنید. اینا همش حساب کتاب داره هاااااا. واقعا مملکت خییییلی صاحب داره.
پاسخ
حسین ناامید
-
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
چه خبر از اون بی حجابای ۲۲ بهمن هنوز دستگیر و آمر به معرف نشدن که !!!!!ا اونجا نیاز به بی حجابی بود آره برخورد دلبخواهه اصلا هم تبعیض وجود نداره یه کمی هم به آقای اقتصاد آمر به معروف کنید دیگه بخدا اعصابی نمونده
پاسخ
سیاوش
-
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عموی مهربان‌تر از پدر تو داری با کسی بحث میکنی که زمان جنگ خونش رو با خدا معامله کرد و بخاطر جانبازی تا امروز یک ریال هم از دولت نگرفته،این رو گفتم تا بفهمی نه اینکه متوجه بشی من وقتی سن تو بودم اندازه تو می‌فهمیدم و مهمتر اینکه آمر زمانی میتونه تکلیف شرغیش رو ادا بکنه که پرونده گناهانش سفید سفید باشه،پس وای بحال آخرتت که بدون اطلاع از پرونده زندگی امثال این خانم به کارش امتیاز میدی و نان به نرخ روز خوردن رو تکلیف شرعی بعضی فرصت طلبها میدونی.برو عمو جان نظرت رو کیمیا کن بعد بیا به نان بریدن و هتک آبرو در قالب آمریت نمره بیست بده
پاسخ
حسین
-
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خواهرم همه ی ما میدونیم این عذرخواهی رو درچه شرایطی و به چه دلیلی انجام دادید فدای یه تار از موهای قشنگت غصه نخور
پاسخ
سیاوش
-
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حرفات کاملا منطقی ولی آیا همه چیز مملکت ما درست و قانونی اجرا میشه و فقط همین یک مشکل مونده؟ضمنا آیا از طرز برخورد و صحبت اون خانم آمر اطلاع داریم یا فقط با توجه به همین قسمت از فیلم که صحبت این خانم پخش میشه حکم صادر میکنیم؟ من کار این خانم رو توجیه نمیکنم ولی آمریت شرایط شرعی و قانونی خودش رو داره
پاسخ
فرهنگی
-
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
جناب دکتر محمدی نطرتون راجب خلافت خونریز وحشی جنایتکار عثمانی چیست که در چند صده گذشته حکومت و خلافت اسلامی داشتند عثمانی ها پدر جد همین تکفیری های داعش و امتال هم بودند هزاران بار وحشی تر از داعش کنونی بودند و اتفاقا " به شدت مدعی دین و دینداری هم بودند و از قضا در آن روزگاران آمریکا و اسراییل جعلی و تازه تاسیس هم هنوز نبودند ! یا برگردیم به عقب تر خلافت عباسی و دیگر خلافت ها و حکومت های اسلامی اعراب ..! چه جنایاتی کردند که ثبت تاریخ شد آیا آنهم باید پای آمریکا و اسرائیل تازه تاسیس بنویسم !
پاسخ
پريسا
-
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ايران سبك لباس بي حجاب بوده و فرهنگ نرمال مثل تمام كشورهاي ازاد دنيا داره فقط افغانستان حجاب اجباري داره و معلومه شما بايد بريد پيش برادر و خواهر هاي طالبان تا حسابي اونجا چادر سر كنيد و ديگه نياز به تذكر نباشه
فرهنگ ايران بي حجاب هستن و فقط پنج در صد مردم چادري بودن هر روز فيلمهاي فردين و فروزن و غيره رو ببينيد تا متوجه بشيد فرهنگ ايران بي حجاب بودن
همينكه اون پنج در صد اجازه دارن چادر سر كنن بايد خوشحال باشيد
پاتون رو از گليمتون بيشتر بيرون نكنيد باعث بي احترامي بيشتر نشيد
ايران سرفراز فرهنگ خودش و سبك زندگيش عوض نميشه
بريد جايي كه راحت باشيد اينجا طالباني نميشه
پاسخ
ناشر
-
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
متاسفانه مشکل این مردم اینه که فکر میکنن امر به معروف فقط واسه تذکر به رعایت حجابه
خیلی امر به معروف دوست دارین؟ دلتون میخواد وظیفه شرعی خودتون رو انجام بدین؟؟ بسم الله
از همین فردا برید جلوی بانک مرکزی و اعتراض کنید چرا بانک ها دارن ربا و نزول میگیرن(جریمه دیرکرد پرداخت قسط وام اصل رباخواریه)(میری ۲۰میلیون وام میگیری بعد موقع پرداخت باید ۲۵میلیون پس بدی این عین نزول خوریه)
برید جلوی خودروسازی ها اعتراض کنید چرا با ساخت ماشین بی کیفیت دارن شیعه های امام زمان رو به کشتن میدن؟
برید جلوی قوه قضاییه و وزارت اطلاعات و اعتراض کنید چرا بساط رانت خواری و اختلاس ها و فساد های مالی رو نمیگیرند که هر روز عین قارچ دارن رشد میکنن و زیادتر میشن و اونا موقعی اقدام میکنن که طرف پول هارو خورده و یه آب هم روش و فرار کرده خارج(آقای خاوری،بابک زنجانی، حسن رعیت،البته این ۲تاروگرفتن اما پول ها غیب شدن)
برید جلوی قوه قضاییه اعتراض کنید این چجور دادگاه اسلامیه که امثال حسین فریدون به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور، یه حکم سبک بهش دادن و توی زندان امکانات رفاهی فوق العاده بهش دادن و مرخصی های بلند مدت و پشت سر هم اما زندانیان سیاسی توی اوین در بدترین شرایط قرار دارن و مرتبا مورد ضرب و شتم قرار میگیرن(عکس اتاق اختصاصی حسین فریدون منتشر شده و همچنین توی فیلم دوربین های مداربسته اوین که توسط گروه هکری عدل علی منتشر شد به وضوح مشخصه زندانیان سیاسی رو دارن کتک میزنن)
برید توی مجلس و اونا رو امر به معروف و نهی از منکر کنید که چرا این تعداد از بچه های مسئولین توی کشورهای غربی اقامت دارن؟؟ چرا مسئول جمهوری اسلامی ایران، تابعیت یک کشور دیگه رو هم داره و هنوز توی پستش داره کار میکنه؟
برید بپرسید چرا اکثر مسئولین تا به یک پست و مقام میرسن سریع هرچی قوم و خویش دارن رو میارن پیش خودشون و بعد تا جایی که میتونن جیب هاشون رو پر میکنن چون میدونن دولت که عوض بشه اونا هم عوض میشن(یکی دختر۲۰ساله اش شده رییس دفترش و حقوق ۳۰ میلیونی میگیره، یکی پسریادامادش و حتی خانمش رو میزاره مشاور ویژه و حقوق نجومی)
آره عزیزان، امربه معروف و نهی از منکر فقط مختص حجاب نیست،
کاش این آمران به معروف برن به مسیولین رده بالا گیر بدن که چرا کارشون رو درست انجام نمیدن، فقط امیدوارم اونجا هم موبایلشون دستشون باشه و از واکنش مسئولین فیلم بگیرن، البته مطمئنم محافظان مسئولان، گوشیشون رو سریع ازشون میگیرن و ضبط میکنن
پاسخ
مدرس تاریخ
-
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
جناب دکتر محمدی نطرتون راجب خلافت خونریز وحشی جنایتکار عثمانی چیست که در چند صده گذشته حکومت و خلافت اسلامی داشتند عثمانی ها پدر جد همین تکفیری های داعش و امتال هم بودند هزاران بار وحشی تر از داعش کنونی بودند و اتفاقا ” به شدت مدعی دین و دینداری هم بودند و از قضا در آن روزگاران آمریکا و اسراییل جعلی و تازه تاسیس هم هنوز نبودند ! یا برگردیم به عقب تر خلافت عباسی و دیگر خلافت ها و حکومت های اسلامی اعراب ..! چه جنایاتی کردند که ثبت تاریخ شد آیا آن را هم باید پای آمریکا و اسرائیل تازه تاسیس بنویسم !
پاسخ
مهدی
-
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خوب طبق معمول امران به معروف مزاحم شدن و باعث شدن شهروندان به دردسر بیفتند با همین فرمون پیش برید مزاحم مردم بشید و تا میتوانید بذر کینه در دل مردم بکارید... شاید روزی هم نوبت شهروندان عادی بود در آن وقت باید جوابگو باشید...شب دراز است قلندر بیدار
پاسخ
سید
-
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
دیلی فوتبال
چقد میگی شرفتو می‌فروشی؟

کمی مردونگی و حلال زادگی از اقای علی دایی یاد بگیرید

میدونم نظرمو پخش نمی‌کنید

خواستم فقط بگم بیشرف نباشید
پاسخ
مجیدی
-
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
قانون یعنی همین . اگر درست در موقع اجرا بشه ..... یک عده که جنبش هرزگان شهوانی را راه انداخته اند در مقابل قانون الهی و مردم تسلیم میشوند. نیازی هم به زندان و محاکمه ندارد‌ .کافی است . جلوی درآمد نامشروع وغیر قانونی شان گرفته شود تا بفهمند قانون یعنی چه ... حرمت انسان و قانون مملکت را هم خود وهم فرزندانش نگه می دارند.
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
هان چیه حجاب کردی آدم شدی معلومه مجازات بدی شدی تاشماباشی توهین نکنید به باحجابها
پاسخ
رسول
-
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
آفرین
اینا فقط محافظان اختلاسگرها هستند و شریک دزد هستند امر به معروف کجا بود اینا خودشون سر و گوششون میجنبه بقول شاعر
واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند
وقت تنهایی خود آن کار دیگر میکنند
پاسخ
مینا
-
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حقیقت دنیا اینه که ما خلق شدیم تا اونجوری خدا میخواد زندگی کنیم نه طوری نفس میخواد.حدیث ثقلین به روشنی بیان میکند روایات ائمه در تفسیر قرآن تا حوض کوثر راه را روشن میکند.طبق روایات متعدد حجاب واجب است و محدوده آن گردی صورت و مو دست به پایین است.کمتر رعایت نکردن دستور الهی است.این دنیا چه ارزشی داره اگه بخواد با نافرمانی خدا بگذره؟
پاسخ
بی مملکت
-
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
برعکس این نشون دهنده بی‌قانونیه!
مملکت اگه قانون داشت اینقدر دنبال یه شال و روسری نبود!! قانون فقط برای بی‌حجابی خوب رعایت میشه وگرنه دزدی و اختلاس و مال مردم خوردن و پراید ۳۰۰ میلیونی و .... و..... قانون کیلویی چند؟؟
شما روتون میشه اینارو پخش کنید؟
بابا بس کنید دیگه تورو به همون خدایی که هیچ اعتقادی بهش ندارین.
پاسخ
مائده
-
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
دمتون گرم، طرف میاد به حجاب مردم گیر میده فضولی میکنه مردم رو میندازه به جون هم بعد انتظار داره هیچی هم بهش نگن اسمشون رو هم گذاشتن آمر به معروف یکی نیست بگه اگه شما انسانی اینهمه خون جوون ریخته شده برو واسه اونا حرص و جوش بزن نه این که بیای آبروی هم جنس خودت رو ببری...
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
دقیقا حجاب رو هم خدا برای همین واجب کرده. بالاخره خدا شما مردها رو بیشتر از ما انسان ها میشناسه و میدونه حیوون هستین. بعضی موقع ها حتی بادیگارد هم لازمه.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
???
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
چه خودشم تحویل میگیره حوری
پاسخ
بیطرف
-
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
نه عزیز دل برادر منم یک زنم یه روسری معمولی سرم میزارم تا به قانون کشور و بزرگترها احترام بزارم اونم که تو میگی حیوانات جنگل و انسانهای نخستین هم مثالشونه که حجاب نداشتن ازدواج شرعی نداشتن پس فرهنگ به این میگین مرحبا
پاسخ
اوج
-
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
اعتراف اجباری بوده،چاره دیگه ای نداشته بنده خدا،،حالااون آمر خانم چه کرده چی شده ماخبرنداریم،و پخش این مسائل هم مشکلی راحل نمیکند،ضمن اینکه باعث نفاق بین مردم میشود،
پاسخ
حسن
-
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
من فقط موندم چرا بعضی از خانمایی که چون تومن درآمد دارن فکر میکنن از دماغ فیل افتادن و خودشون رو زیادی دست بالا میگیرن این هم به کنار که مثلا بی حجابی نشانه تمدن شده واسشون واخر سر این که این بوزینه خودش رو حوری میدونه ?
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
احسنت
پاسخ
مهدی
-
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
وای که الان همه مردها تحریک شدن وبخاطریه موی سر حالم خراب شد...وخاک توسرکسیکه دستور پلمپ رو داده وخاک برسر اون کسیکه مثلا امربه معروف کرده البته امسال این امرکنها انقدر سست مغزسست عقل هستن که بادیدن یه موی سر یایه مانتوی کوتاه حالشون خراب میشه واقعن کی بشه ازدست شماهاراحتشیم....هرچنداین سایت هم نظرمن روثبت نمیکنه اماشماهاکه دنبال چنین موضوعات بی ارزش هستین بجای مطالب مفیداین چرندیات رو چاپ ونگذارین توخبرهاتون چون مردم بجای اینکه دنبال کننده بشن دیگه حتی اسم رسانه سایت پلت فرهاووووهربرنامه خبررسان رو دنبال نمیکنن.بسه بسه بسه.
پاسخ
کامران
-
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
معلومه رفتن تهدیدش کردن و اونم رفته به اجبار ابراز ندامت کرده
پاسخ
هادی
-
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بنده خدا؟ خدا همچین بنده ای نمیخواد صراحتا فرموده در قران که بنده شیطان نشید و من را بپرستیدو دستورات من را اجرا کنید . پس درنتیجه کسانی که قران خدا را قبول ندارن به حرف شیطان گوش کردن و بنده شیطان شدن پس نگین بنده خدا دوما ازنظر شما این باعث نفاق نمیشه که این خانم هم به قران و اعتقادات بقیه توهین میکنین وهم قانون اساسی مملکت رو زیرپا میزارن چطوره که این باعث نفاق نیست ولی وقتی بقیه از طریق قانون پیگری میکنن باعث نفاق میشه؟ امثال ایشون حتی دوستای خوبی برای شیطان هم نیستن چون تا عرصه رو تنگ میبینن به غلط کردن میفتن من موندم اینا که تا یه زره بهشون زهرچشمی میزنن ازترس رنگ عوض میکنن ومحجبه میشن چطور از خداو قبر قیامتشون نمیترسن واقعا؟ خداوند هممون را ببخشه و هدایت کنه
پاسخ
رضا
-
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
دکتر مطالعه گر
ثابت کن که آمریکا اروپا ساخته
اصل اسلام رو داعش داشت اجرا میکرد
پاسخ
حامد گرگانی
-
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
هیچی بیشتر از اعتراف اجباری منو عصبانی نمیکنه نتیجه میگیریم اگه یه ارزشی فیلم گرفت به هر قیمتی گوشیشو ریز کنین
پاسخ
بی نصیب
-
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
حققق ?
پاسخ
سید محمر رضا میر سنایی
-
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
باسلام وعرض خسته نباشید .گویا کشف حجاب وبرداشتن روسری ولاابالی تعدادی از افراد ووابستگان آنها هم نوعی تمدن وتجدد گشته وعده ای از افراد تازه به دوران رسیده که با استفاده از سهمیه هایی اقدام به گزفتن امتیاز داروخانه گردیده ودر این میان به نوایی رسیده وسری در سرها پیدا نموده اند به جای آنکه شکر گزار نعمات الهی باشند متاسفانه خود را گم کرده اند وخدا را به خدایی قبول نداشته وبندگی خدا را نمی کنند واز یاد برده اند که شهدای والامقامی که جانشان را در طبق اسلام واخلاص وکشور ومردم نهاده اند باید وام دار آنان باشند وشکر نظام جمهوری اسلامی را به جا آورند وقدردان مردم وشکر گزار الطاف خداوندی باشند نه آنکه با ادا واطوار وپوشیدن لباسهای جلف ونامتعارف وآرایشهای نابهنجار به فرهنگ وشعور مردم دهن کجی کنند ودزد قافله گردند .آنان باید بدانند که از صدقه سر مردم وحکومت اسلامی است که آنان توانسته اند این گونه رشد کنند واکنون همچون زالو ووصله ی ناجور به جامعه ومردم چسبیده اند وانگل هایی هستند که در صورت لبریز شدن کاسه ی صبر مردم آنان را از جامعه طرد خواهند نمود .دراین میان شهرستان مبارکه اصفهان در شصت کیلومتری استان اصفهان ودر مجاورت مجتمع فولاد مبارکه ودهها کارخانه صنعتی وتولیدی واقع گشته در این شهرستان به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی روند گسترش شهر با پیشرفت چشمگیری همراه بوده اعداد داروخانه های موجود در این شهرستان با تبدیل شدن این بخش به شهرستان در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی به دهها برابر قبل افزایش پیدا نموده ودر هر خیابان وکوچه ومحله ای جهت رفاه حال مردم وشهروندان داروخانه ای تاسیس وراه اندازی گردیده ومتصدیان امور داروخانه در این شهرستان بحمدالله از خانواده ی معظم شهدا ووابستگان به آنان ومسئولین شهری وشورای اسلامی بوده که امتیازاتی را برای آنان قائل گشته .در این میان درمانگاه امیر المومنین (ع)وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارکه با داشتن کادر وپرسنل وپزشکان متخصص در طول قریب به بیش از دو دهه از فعالیت وخدمات خود وداشتن داروخانه خانم دکتر ربابه ضیایی که از خانواده ی معظم شهدا وایثارگران وجانبازان بوده متاسفانه مدت زمانی است بدور از چشم تیز بین مسئولین نظارتی مربوطه اقدام به اشتغال تعدادی از پرسنل غیر محجبه نموده که تناسبی با محیط کاری نداشته وبعضآ با کشف حجاب وآرایش های ناموزون دل حامیان انقلاب ودلسوزان نظام جمهوری اسلامی را بدرد آورده ودر این میان یکه تاز میدان بی رقیبی گردیده اند والگو وسرمشق دیگر داروخانه های سطح شهر .جا دارد در این میان مسئولین مربوطه با بررسی موضوع وثحت وسقم مسئله تذکرات لازم را در این زمینه مبذول فرمایند .با تشکر وسپاس .سید محمد رضا میر سنایی
پاسخ
محمد
-
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
حجاب جرمه ولی اختلاس ودزذی جرم نیست همینطورکه مابه کارهایی که طالبان توافغانستان انجام میده باهاش مخالفیم وعجیبه برامون توایران هم برای کشورهای دیکه این کارهاعجیبه وماروموردتمسخرقرارمیدن واقعاجای تاسف داذه
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
واقعااا درست میگی این مملکت در دسرای دیگه ای داره
پاسخ
علی
-
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
اینهمه گرونی تن فروشی کلیه فروشی رو نمیبینن بعد به دوتا تار مو گیر میدن.به نظر من زنی که به هم جنس خودش بگو چرا موهات بیرون هست شوهرش هیز هست.من8میلیون حقوق میگیرم 6میلیون اجاره میدم هرجا رفتم کسی صدامو نشنید بعد ماله یه کل کل زنونه ابرویه همدیگرو میبرن زود هم پیگیری میکنن.بخدا به مرگم راضی هستم تا این زندگیه سگی.اونی که شکمش سیره از گشنه خبر نداره میاد زر زر میکنه
پاسخ
علی
-
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
درود به شرفت
پاسخ
علی
-
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
اقا اصلا شما کاری کنین دخل خرج مردم بخونه باهم یه خانواده بعد یک ماه همشون با شکم سیر بخابن دزدی اختلاس رو کم کن من خودم روسری میپوشم میام بیرون.زنی که همسرش مرده از هیجا کمکی بهش نمیشه مو که هیچ میندازه بیرون کارهایه دیگه هم میکنه که فقط شکم بچه یتیمشو سیر کنه.هر روز دارم میبینم تا کمر تو اشغالها رو میگردن
پاسخ
شهروند
-
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
دمت گرم دیگه چی سراغ داری آدرس بده حق ولزحمه خودتم فراموش‌ نمیشه
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خفه شو مردک حسود وآدمفروش ،من جای اون خانم دکتر باشم نفستو میگیرم
پاسخ
شهروند
-
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
وای خدا شما چقدر پر رو هستین خودتون با پول این مردم بدبخت چند تا معلوم‌الحال رو فرستادید قطر بعد باهاشونم برخوردم کنین
پاسخ
راحیل
-
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خداوند در آیه جلباب به زن مسلمان دستور حجاب داده .طالبان چیه ما تو ایران زندگی می کنیم .اگر شما نودوپنج درصد جامعه رو تشکیل می دادید که الان رژیم عوض شده بود .زن ایرانی نجیب هست و زیباییاش برای مردای تو خیابون نیست .شما برو اروپا زندگی کن .با دوس پسرت برو زیر یک سقف .ده تا بچه بیار .بعدش ازدواج نکنید ببرشون خونه بابات .اینجا ایرانه فرهنگش فرق می‌کنه با اون طرفیا
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خودم دیدمشون بی حجاب بودن
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بله حق با شماست درست گفتین همه مسوولین ،همه نماینده های مجلس همه وزرا باید با پیراهن بلند تا زیر زانو بپوشن وگرنه نباید در مورد حجاب حرفی بزنن ،جناب ابراهیم رئیسی وقتی در باره حجاب صحبت کنن قابل پذیرش وشایسته احترام هست چوم هم پوشش خودشان کامل هست هم خانواده شان ولی الباقی تا وقتی کت وشلوار را در نیاورده ولباس بلن نپوشیدن حرفی از حجاب نزنن
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بله حق با شماست درست گفتین همه مسوولین ،همه نماینده های مجلس همه وزرا باید با پیراهن بلند تا زیر زانو بپوشن وگرنه نباید در مورد حجاب حرفی بزنن ،جناب ابراهیم رئیسی وقتی در باره حجاب صحبت کنن قابل پذیرش وشایسته احترام هست چوم هم پوشش خودشان کامل هست هم خانواده شان ولی الباقی تا وقتی کت وشلوار را در نیاورده ولباس بلن نپوشیدن حرفی از حجاب نزنن
پاسخ
محمد
-
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
ناموس خودشم هست
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
میگه:به شوهرت بگوبیاداینجاچهارتاحورببینه!
معنای حرفش اینه:شوهردزدی با آرایش غلیظ! ظاهراین مکان داروخانه هست وامادراصل باید گفت روسپی خانه فروش کاندوم وسقط جنین
پاسخ
علی طالبی
-
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
ببند دهن تو یه چیز یاد گرفتین همش میگین داخل و خرج چه ربطی به حجاب داره؟همون کسایی که میگی تا کمر تو اشغالان بعضیاشون زن هستن ولی حجاب دارن میدونی یعنی چی؟یعنی حاضره آشغال جمع کنه ولی تن به هر کاری نده شرافت داره اون آشغال جمع کن به امثال کسایی که به بهانه های واهی بی حجابن
پاسخ
علی
-
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
تو نمی خواد از طرف خدا حرف بزنی
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
این وضع مملکت داری نشد که مردم را به جان هم بیندازند و خود بنشینن نگاه کنند .
چرچیل گفت تفرقه بینداز و حکومت کن .
آمران به معروف یکی از یکی بی بضاعت تر و فقیر تر هستند . چرا بر علیه فقر و فلاکت تورم امر به معروف نمی کنید؟ یعنی با حجاب داشتن مشکل مملکت حل میشود ؟؟؟‌
پاسخ
حسام
-
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
سلام. وقتی ستاد امر معروف هست چرا برخورد قضابیَ!! ستاد دعوت کنه وبامدیر داروخانه صحبت کنن مردم را کینه ای نکنیم۸
پاسخ
حسام
-
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
سلام. وقتی ستاد امر معروف هست چرا برخورد قضابیَ!! ستاد دعوت کنه وبامدیر داروخانه صحبت کنن مردم را کینه ای نکنیم۸
پاسخ
لیلا
-
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
هرکسی که بخواد بی حرمتی به حجاب کنه باید مجازات بشه .مثل اینکه برعکس شده بی حجابی باید بی حرمتی بشه چون دستورات خدا وقوانین کشور رو زیر سوال میبره.ب حجاب باید توهین بشه??اگه جلوی این بی ادبی ها گرفته نشه بدتر هم خواهد شد.اگه قراره به حرف بد زدن باشه همه بلدن کار به حجاب وبدحجاب نداره.اینا مثل اینکه خیلی هار وبی ادب شدن.هرکسی که نمیتونه طبق قوانین کشور عمل کنن برن کشوری که لخت وچیزی که می‌خوان بگردن
پاسخ
جهانگیر
-
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
شکنجه ای بدتر از اعتراف اجباری نیست ، چطور خودکشی کردیم و همه به خاطر اختلاف فرهنگی به جان هم افتادیم و جامعه ای خشن را باز تولید کرده ایم ، زهی تاسف.
پاسخ
مصطفی
-
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
جمع کنید مسخره بازیا حجاب اقتصاد درست کنید که همه مردم به فحشا کشونده
پاسخ
سعید
-
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خدا کنه این هرزه ها از خیابون جمع بشن ، فکر میکنن روسری نکنن یا حجاب نداشته باشن خیلی با فرهنگن
هیچ آدم با اصل و نصبی این کارارو نمیکنه
پاسخ
رحیم
-
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
هیچ کس منکر خون شهدا ،اسلام و خدا نیست این شما ها هستید که با نام اسلام سفره های ملت رو کوچک کردین دزدی اختلاس فساد ظلم همه اینها رو با نام اسلام و خون شهدا میکنید با زور نمیشه حکومت کرد کجا کدام کتاب کجای قرآن آمده که با افراد بی حجاب یا کسی که دوتار موش بیرون هست رو کتکش بزنید از کار بیکارش کنید اینا همش ثمره آخوند ها هست چطور شده تو خود حرم امام رضا دختر و زن مردم رو به عراقی ها میفروشن کسی چیزی نمیگه ولی حالا یه تارمو شده سیخ تو چشمتون در ضمن آقا یا خانم محترم الان به خاطر دستمال کشیدنتون به آقاتون میگم پاداش بده خاک تو سرتو وامثال تو که هموطن و همشهری و هم محله ات رو به خاطر نمیدونم چی میفروشی جرات داری بیا بگو چرا این همه دزدی و اختلاس و ظلم میشه کسی پاسخگو نیست
پاسخ
رحیم
-
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
نه تو نمیتونی از جانب همه حرف بزنی پس خفه
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خدایی واقعا داشت این حرفارو اخرش میزد یاد این فیلم طنز افتادم.... جدی؟ حالا من نمیگم حرف زدنش قشنگ بوده! ولی واقعااا!!! چرا هر کی حرف مخالف شما میزنه بعدش پشیمون میشه و مشکل روان داره! واقعا چجوری ؟ بعدشم معلومه مملکت بی صحاب نی! مردم صاحابشن!
پاسخ
علی
-
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
حالا فک کن این فیلم رو بیست سال اینده ببینی
بعد نظرتو الان بگو
جهان پیرامون ما داره به کجا میره ما هنوز تو چه کارهایی گیر کردیم خدادبه داد ایران برسه شاید فرجی بشه
پاسخ
محمد رضا
-
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خیلی بی غیرتی
پاسخ
محمد رضا
-
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
تو خفه شو چشم چرونه بی غیرت
پاسخ
محمد رضا
-
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خاک تو سر تو که خیلی بی غیرتی نمیفهمی ناموس چیه
پاسخ
غلامعباس رامین
-
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بابا اینهمه قصه لازم نداره خوب معلومه هرکسی را آنطوریکه افتدودانی تحت فشارهای گوناگون قراربدهندندامت نامه که هیچ اعتراف به هرجرم نکرده ای هم خواهدکرد مردم هم وضعیت اقتصاد وعدالت موجود درکشوررا بخوبی میفهمند ونیازی به اینهمه صغری کبری چیدنها نیست
پاسخ
امیر محرابی
-
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
آفرین...حالا شدی دختر خوب
پاسخ
زهره
-
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
اینکه وضعیت اقتصادی، رو باید روبراه کنند که هیچ. ولی ولی، آزادی‌های فردی را هم نباید محدود کنند.دیگه دوران این حرفها تموم شده.
پاسخ
هادی
-
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
زر نزن.
بی بند و باری حسابش از دزدی مسئولین جداست.
اتفاقا همه اون دزدهای پدرسگی که اختلاس کردن آدمای متشرعی بودند.
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
معلوم نیست چطور تحدید شده که به مصرف قرص روانگردان اعتراف کرده ‌ اونم یه دکتر داروساز .
خدا لنت کنه این سیستمم شکنجه و فسسساااد رو .
نه حاجی وضع مالی من و تو خوب نمیشه چون سیستم دززززده و حجاب بهانس
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
معلوم نیست چطور تحدید شده که به مصرف قرص روانگردان اعتراف کرده ‌ اونم یه دکتر داروساز .
خدا لنت کنه این سیستمم شکنجه و فسسساااد رو .
نه حاجی وضع مالی من و تو خوب نمیشه چون سیستم دززززده و حجاب بهانس.
همتون میرید پسش رژیم قبلیییی اون روز نزدیکه
پاسخ
محسن
-
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
واقعا خیلی تأثیرگذار بود تو این همه مشکل و دلار پنجاه هزار تومنی خبری زردتر و بی محتوا تر از این خبر وجود ندارد. خبرنگاری که این خبر رو تهیه کرده یا از مشکلات مردم بی‌خبره یا .....
پاسخ
درد
-
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
چرا مردم را فریب میدید ببینید باهاش چیکار کردن که به غلط کردن افتاده اینا حرف خودش نیست
پاسخ
مرگ بر منافق
-
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
از هیتلر پرسیدند که پست ترین انسانها کیستند گفت کسانی که به من می که دشمنان هستم‌ کمک می کنند تا به کشورشان مسلط شوم و چون کشور حکم مادر را داره من بر مادرشان مسلط شدم
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
همان هایی که دوتا تار موهاشون بیرونه هر سری 2 الی 3 میلیون بابت آرایش میدن
پاسخ
ناصری یکتا
-
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
تو چرا فکر می کنی هاله ی نور در بر گرفتت و از آسمون نازل شدی !صد رحمت به بوزینه تو که کفتار کثیفی بیش نیستی که مردم اطرافت رو توی توهم مبینی چون خودت اینطور هستی .اگه یه خانومی کار می کنه دمش گرم که محتاج یکی مثل تو نباشه .نون تلاششو می خوره مثل تو جیره خوری نمیکنه تو شهر اقتصاد عالی مردم سیر و زیر سقف خونه های خودشونن ؟!چرا نباید کار کنه ؟گوشت کیلویی چند ؟خونه چند ؟.مگه قبلا همه اینایی که روسری ندارن حجاب داشتن !!!!!؟که الان با افتادن روسری به شکل کامل خودتونو گم کردید !کاری کردید که همون یه ذره حجابم نخان !تو رو خدا آبروی سگ رو نبرید و کمتر واق واق کنید
پاسخ
مسعود
-
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
پس انگلیس و فرانسه و آلمان هم که بعضی از بندرها و شهرهای خودشون را به چین اجاره داده اند هم کشورشون را فروختند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناصری یکتا
-
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
معلوم نیست چه تهدیدی شده !بیچاره می‌ترسه نونش بریده شه !بدبختی نیست برای یه لقمه نون مجبوری اونی باشی که دوس نداری .دقیقا مثل خود شما که کیسه کشی میکنی برای یدونه ساندیس...به افتخارات خودتون می بالید ؟گند زدید توی روح و روان مردم .اینم بدونید دنیا دارمکافاته نوبت به نوبت فعلا پوزخند بزن
پاسخ
ناصری یکتا
-
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
دقیقا درست گفتی متمدن تره چون حق حیوونای دیگرو نمیخورن قانع به سهم خودشونن دز ی نمی کنن همشون در شرایط عادلانه زندگی می کنند ولی آدمایی مثل شما چی ؟حق الناس تو جیبتون دریغ از کاری که مردم راضی باشن !وضعیت اقتصادی فاجعه !وضعیت سیاستمدارانه با کشوارای دیگه افتضاح و....و......نمیفهمید یا نمی بینید شرایط رو یا خودتون رو زدید به اون راه !یا شما هم نور چشمی دولت هستید ؟کسی که نخاد کاری رو که اسمش گناهه رو انجام نمیده دیگه به کسی چه ربطی داره !شما حواستون باشه مسخره نکنید دل نشکنید عدالت داشته باشید قضاوت نکنید و.....کاری به حجاب بقیه نداشته باشید
پاسخ
بهار
-
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
اون خانم غلط کرده که آمر به معروف بوده و داشته امربه معروف میکرده ،همون قرآن ودینی که شما ازش حرف میزنید فرموده امربه معروف باید محترمانه و در خفا به دور از جمع و دوربین وفیلم برداری وبه جا چه از نظر زمانی وچه از نظر مکانی و... باشد هرسخن جایی وهرنکته زمانی دارد الان که همه مردم ایران از دست مسئولین بی کفایت ،خودخواه ،منفعت طلب ،وقیح ،ریاکار،خشک مذهب ،کوفی مسلک و...حکومتی ودولتی مثل یک بمب عمل نکرده هستند ومنتظر یک جرقه برای انفجار وقت خوبی برای امر به معروف و...نیست الان وقت همدلی ودرک کردن وفهمیدن ومحبت کردن به هم دیگه است اون خانم آمر به معروف فکر کرده چون این بنده خدا روسری سرش نیست وآرایش کرده دلش بی غم وغصه ودرده نخیر مشکلاتش از تو بیشتر نباشه کمتر نیست به ظاهرش نگاه نکن از دلش خبر نداشتی وشدی همون جرقه وباعث انفجارش شدی و در عوض اینکه مانند یگانه الگوی زنان مسلمان خانم فاطمه زهرا (ع)صبورانه وبا محبت بری تسکینش بشی ،آرومش کنی ،پای درد دلش بشینی ،دوستش بشی،آبروشو حفظ کنی که حفظ آبروی دیگران از واجبات دینمان است ودل شکستن بزرگترین گناه انوقت سریع مثل این آدم های عقده ای گوشیتو در آوردی و فیلم گرفتی و اسم داروخانه روگفتی و فیلم رو پخش کردی واقعا این مسلمانیه این انسانیته بعضی اوقات به شیطان حق میدم که در برابر انسان سجده نکرد الان نه تنها اون خانم آمربه معروف خدمتی به دین وقرآن و...نکرده بلکه علاوه بر فحش وتوهینی که برای خودش وخانواده اش به ارمغان برده باعث توهین و بی اعتنایی وبی اعتقادی ونفرت تعداد افراد بیشتری نسبت به دین اسلام وحتی خداوند مهربان شده است.در اصل اون باید معذرت خواهی میکرد هم از خدا وهم از بنده خدا،خداوند از سر تقصیرات هممون بگذره ،الهی آمین
پاسخ
مسعود
-
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بخدا همون زنی که همسرش مرده اینقدر غیرت و حیا وعفت داره که حاضر هست خودش و بچه هاش گرسنه باشند و لخت و بی حجاب نشه و خودش را حراج عمومی نکنه آن لختی و بی حجابی مال کسانی هست که وضعشون خوب هست و از بیکاری نمی دانند چکار کنند متاسفانه یکی از نقطه ضعف‌های بعضی از ایرانیها این هست که میشه آنها را به اسم کلاس و تمدن و اینجور حرفها لخت کنی مثلاً اگر به بعضی از خانمها بگی اگه لخت و بی حجاب بشی کلاس داره فوری لخت میشه و رسانه های غربی مثل اینترنشنال و بی بی سی و .... هم این را می دانند و بعضی از خانمها را سرکار گذاشتن. و به نوعی مسخره کرده اند و بازیچه دست خودشون قرار داده اند که من نمونه های زیادی از این خانمها را در محله خودمون دیدم
پاسخ
مسعود
-
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بخدا همون زنی که همسرش مرده اینقدر غیرت و حیا وعفت داره که حاضر هست خودش و بچه هاش گرسنه باشند و لخت و بی حجاب نشه و خودش را حراج عمومی نکنه آن لختی و بی حجابی مال کسانی هست که وضعشون خوب هست و از بیکاری نمی دانند چکار کنند متاسفانه یکی از نقطه ضعف‌های بعضی از ایرانیها این هست که میشه آنها را به اسم کلاس و تمدن و اینجور حرفها لخت کنی مثلاً اگر به بعضی از خانمها بگی اگه لخت و بی حجاب بشی کلاس داره فوری لخت میشه و رسانه های غربی مثل اینترنشنال و بی بی سی و .... هم این را می دانند و بعضی از خانمها را سرکار گذاشتن. و به نوعی مسخره کرده اند و بازیچه دست خودشون قرار داده اند که من نمونه های زیادی از این خانمها را در محله خودمون دیدم
پاسخ
پدرام
-
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
پس انگلیس و فرانسه و آلمان هم که بعضی از بندرها و شهرهای خودشون را به چین اجاره داده اند هم کشورشون را فروختند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
امید
-
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
دمت گرم
پاسخ
امید
-
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
درود به شرفت
پاسخ
امید
-
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
البته خدا انسان رو آزاد گذاشته هرجور بخان زندگی کنن هرجور راحت هستن طوری که باعث آزار واذیت دیگران نشه چند تاخانم اگه حجاب نداشته باشه بدتره یا هزاران اختلاس میلیارد دلاری فقط بلدیت هزار تا تفسیر بیارین برای حجاب حالایه خانم کم حجاب یا بی‌حجاب باشه اگه همه به این رک برسن که هرکس میخاد میتونه آزادانه با هر پوششی زندگی کنه هیچ آسیبی به کسی نمیرسه اما این وضع اسفناک اقتصادی تا امروز میلیونها نفر رودربدترین شرایط قرار داده حالافقط گیر میدین به حجاب مگه دزدی ودروغ گناه نیست اگه بی حجابی را با این مساعل بسنجید اصلا قابل مقایسه نیست بزارید مردم اونجوری که میخان زندگی کنن
پاسخ
امید
-
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
ممنون دمت گرم اکثریت مردم همین رو میگن اونوقت یه تعدادی شدن مزاحم برای مردم که چرا وسری نداری چرا توخیابون بستنی لیس میزنی چرا جلوی نا محرم میخندی وهزار تا چرا ونباید دیگه اونوقت طرف از یه کارخونه هزاران میلیارد میدزده معلوم نیست چجوری برده کیا کمکش کرده کجا برده اصل روول کردن چسبیدن به چیزهایی که دقیقا حق آزادی مردم هست طرف فقط روسریش برداشته میگن مردها تحریک میشه آخه اونی که بادیدن موی یه خانم تحریک میشه مریضه والله مریضه به قول این دوستمون این همه بانک های به اصطلاح اسلامی دارن ربا میکنن که جزع بدترین چیزها در همه ادیان هست برید اگه امر به معروف دوست داری بکنید برید جاهایی که باعث فقر مردم شدن امر معروف کنید چکار دارید به زندگی مردم هرموقع همه چیز آکی شد اونوقت برید به حجاب گیر بدین دارید همه مردم روناامید میکنید بااین رفتار متناقصتون والسلام
پاسخ
محمد
-
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
ببند
پاسخ
محمد
-
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
شما غلط میکنی قانون مملکت اجرا نمیکنی و توهین میکنی
اگر شما یک دو ماه تجمع ده نفره ای کردید
ما مردم غیور ایران با این وضع پیش آمده شده صد ها روز میایم و تک تک سوسک های کف خیابان را جمع میکنیم
فعلا منتظر اقدامات قانونی از طرف دولت و حاکمیت هستیم اگر فشل عمل کنند خودمان دست به عمل خواهیم شد
پاسخ
محمد
-
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
نگران نباش این هایی که کشف حجاب میکنند میلیارد هستند و گرنه آدم های تهی دست و متوسط با حیا هستند
پاسخ
محمد
-
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
وای به حال روزی که ما مذهبیون بیایم وسط میدان اونوقت ...
پاسخ
منصور
-
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
هرچی دلت میخواد بگو عشقم واقعا در اون داروخانه حوری هست که خودت یکی از آنهاست
پاسخ
حسن
-
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
آقای محترم که از عمل زشت کشف حجاب حمایت میکنی. تو هنوز متوجه نشدی که چه فاجعه ای در کشور رخ داده.سرت را زیر برف کرده ای و با نام فاطمه زهرا قلب فاطمه را خون میکنی؟. برای تو باید متاسف بود. چگونه با همین میانه روی ها و چند چهره بودن ها حجاب یک ارزش فرهنگی را در جامعه لگد مال میکنی؟؟؟؟؟ رضا خان قلدر بی دین نتوانست حجاب زن مسلمان را نابود کند اما در جمهوری اسلامی افرادی مثل تو از بی حجابی دم می زنید. ننگ تان باد.؟!؟!؟!؟!
پاسخ
حسن
-
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
علی خان بدون حب وبغض به موضوع نگاه کن. بله من هم مثل تو وضعیت سخت و ناهنجار معیشتی ملت را میبینم .اختلاس ها دزدی‌ها و رانتهاوووووو...خدا کند که قوه قضاییه ما تکانی بخورد. اما عزیز من ماهم نباید اجازه بدهیم به بهانه آن موضوعات مسیله فرهنگ دینی را زیر پا بگذارند. خدا می داند اگر چنین شود دیگر هیچکس در جامعه سالم باقی نمی ماند. پس منبع سنجیده تر حرف بزنیم. این مملکت صاحب دارد.
پاسخ
مجید
-
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
حواس مردم رو به حجاب گرم کنین مملکت رو تاراج کنین ملت هم حواسشون پرت میشه شما ذزدیتونو بکنین
پاسخ
امیر
-
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
ارزشی ارزشی حالم از خودم به هم میخوره اگه یه روزی کلماتی رو که اون ور آبی ها تو دهانمان بگزارند بازگو کنم.
ارزشی یعنی چی ؟
پاسخ
حسن
-
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
علی خان بدون حب وبغض به موضوع نگاه کن. بله من هم مثل تو وضعیت سخت و ناهنجار معیشتی ملت را میبینم .اختلاس ها دزدی‌ها و رانتهاوووووو...خدا کند که قوه قضاییه ما تکانی بخورد. اما عزیز من ماهم نباید اجازه بدهیم به بهانه آن موضوعات مسیله فرهنگ دینی را زیر پا بگذارند. خدا می داند اگر چنین شود دیگر هیچکس در جامعه سالم باقی نمی ماند. پس منبع سنجیده تر حرف بزنیم. این مملکت صاحب دارد.
پاسخ
امیر
-
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
یک جمله عالی براتون بگم یه کم فکر کنید .
برای زدن یک تمدن کهنسال که مردمی خانواده دوست و مستحکم دارند.
باید سه کار کرد.
۱. عجز مالی مردان در قبال خانواده شان
۲.خجالت کشیدن زن و مادر از مادر بودن یا همسر بودن
۳.بی آبرو گردن معلم و اساتید مدارس
هر سه مورد رو داریم الان.
کامنتها رو خواندید متوجه خواهید شد چه بازی خوردیم ما ملت از هندوانه روشنفکری.
من روشنفکر که همه چیز رو به سخره میگیرم و همان کارها رو انجام میدم و بقیه رو مسخره میکنم به فضولی از خدا دورشدن به غرور و جهالت نزدیک.ترس از که داریم .
پاسخ
امیر
-
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
یک جمله عالی براتون بگم یه کم فکر کنید .
برای زدن یک تمدن کهنسال که مردمی خانواده دوست و مستحکم دارند.
باید سه کار کرد.
۱. عجز مالی مردان در قبال خانواده شان
۲.خجالت کشیدن زن و مادر از مادر بودن یا همسر بودن
۳.بی آبرو گردن معلم و اساتید مدارس
هر سه مورد رو داریم الان.
کامنتها رو خواندید متوجه خواهید شد چه بازی خوردیم ما ملت از هندوانه روشنفکری.
من روشنفکر که همه چیز رو به سخره میگیرم و همان کارها رو انجام میدم و بقیه رو مسخره میکنم به فضولی از خدا دورشدن به غرور و جهالت نزدیک.ترس از که داریم .
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خودشون حوری دارند..قوری هم نیستید...آخر و عاقبت کسانی که خودشون بازیچه دست غرب و شیطان قرار دهند.چیزی جز بندگی شیطان نیست..آزادی در بندگی خداوند متعال است..کسی که بنده واقعی و مخلص خداوند باشد .آزادی واقعی درک خواهد کرد..مانند شهدا.از همه چیز خودشون گذشتند.
پاسخ
دکتر محمدی
-
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
متاسفانه بعضی از افراد هنوز به این فرهنگ
و به این سطح از آگاهی نرسیده اند که همه چیز را با هم قاطی نکنند و هرچیزی را در جای خودش ببینند همانطور که باید با اختلاس برخورد کرد باید از رواج بی حجابی در جامعه جلوگیری بشه
پاسخ
پدرام
-
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
آفرین به این فهم و شعور ای کاش همه فهم و شعور شما را داشتند. ایول. ایول. ایول
?????
پاسخ
مسعود
-
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
آفرین به این فهم و شعور و آگاهی با این حرفها دست اندرکاران بی بی سی و اینترنشنال عربستان کثیف می فهمند که دیگه مردم گول آنها را نمی خورند و دست آنها رو شده هر چند خیلی از افراد هستند که هنوز نفهمیده اند که بازیچه دست این رسانه های ماهواره ای هستند و این شبکه های ماهواره ای آنها را مسخره می کنند و از طرف این شبکه های ماهواره ای سرکار هستند
پاسخ
مسعود
-
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
آفرین به این فهم و شعور و آگاهی با این حرفها دست اندرکاران بی بی سی و اینترنشنال عربستان کثیف می فهمند که دیگه مردم گول آنها را نمی خورند و دست آنها رو شده هر چند خیلی از افراد هستند که هنوز نفهمیده اند که بازیچه دست این رسانه های ماهواره ای هستند و این شبکه های ماهواره ای آنها را مسخره می کنند و از طرف این شبکه های ماهواره ای سرکار هستند
پاسخ
پدرام
-
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
حقش هست اگر با این خانم برخورد نشه از فردا امثال این خانم اینقدر پررو می شوند که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
پاسخ
سجاد سلطانی اصل
-
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
حرف حق هست
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
من تمام کسانی که میشناسم و کشف حجاب کردن تکه نونی واسه خوردن ندارن انقدر فقیرن ،اما گرسنگی دلیل نمیشه خدارو ازیاد ببریم این رفتار ها از عقده شدیده چون هیچی برای به رخ کشیدن ندارن مثل پولدارا..
پاسخ
سجاد سلطانی اصل
-
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
قلب فاطمه زهرا علیهاالسلام زمانی درد میکنه که پول بیت المال عین شیرمادر حلال میدون میخورن نه با دوتا موی دخترامون .
یکم تو خیابون دور بزن ببین بعد این روزه گرفتن با گشنگی کشیدن هست یا با دولا شدن تو سطل آشغال
ببین کیا از آشغال غذا میخورن کی از بیت المال موی این اون برات مهم نمیشه .
پاسخ
زرسا
-
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
? فقط به دلیل حجاب نبود!

? داشت شوهر مردمو دعوت میکرد به تماشای حوری های دارو فروش!!! جلو اشاعه ی فحشا رو گرفتیم! همچین دمشو چیزه ببخشید بالشو? چیدیم دعوت اینا یادش بره?
پاسخ
شیدا
-
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
شمانظرات پوچ وتوهماتتو خودت بزار
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خوبه موقع اغتشاشات اخبار نشون میداد اینجور ادما تو چه شرایطی هستن یه اسکناس بهشون میدادن تا روسری شون بردارن، بیچاره تو ،توچه شرایطی زندگی میکنی که میگی این ادما بدبخت از پولداری هار شدن !!!!!
پاسخ
فرهاد
-
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
واقعا برای تو امثال تو که تو این مملکت کم هم نیستند متاسفم.
اینجا اگر قانون وجود داشت باید میزدن تو دهن اون یارویی که خیلی راحت به خودش اجازه میده که تو زندگی کسی که اصلا بهش هیچ ارتباطی نداره دخالت میکنه! چرا باید یکی به خودش این اجازه رو بده که به یکی دیگه بگه درست لباس بپوش ، روسری سرت کن! کجای قانون گفته که به خاطر حمایت از یک فضول باید در یک مکان رو تخته کرد و چند نفر رو از نون خوردن انداخت؟ دخالت در امورات شخصی هر کسی هم غیر قانونی،هم غیر اخلاقی و هم غیر شرعیه و متاسفانه دولت هم چون قدرت دستشه از این کار حمایت میکنه!
حتی توی عقب افتاده ترین کشورها هم کسی این حق رو نداره که به کسی بگه درست لباس بپوش
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
باشه بابا شما هم خوب شرافتو نشون مردم میدین
همین که اجازه می‌دید بى ناموسی صورت بگیرد
و طرفدار ىک فرد کشف حجاب کرده هستید
میزان شرفتون مشخص مىشه

قانون قانونه هر کس موظف هست قوانین اجتماعى رو رعایت کنه منم موافق ۲۰۷ ىک میلیاردی و پراید ۳۰۰ میلیونى نیستم ولى بنا نیست اگر کسى بابت هنجار شکنی هاى صورت گرفته مجازات شد به اختلاس و فساد و... نسبت بدهیم هر چیزى جاى خودش
این به اصطلاح مثلا حوری اگر قراره مکان اجتماعى رو به فحشا بکشه باید مجازات شه
ضمنا تفکرات کورکورانه خودتون رو به مذهبى ها نسبت ندهید
ما هم از گرانى و مسائل موجود ناراضى هستیم ولى تابع قوانین هر کس موظفه قوانین رو رعایت کنه اگرم با قانون مخالفه بره جایى که اون قانون نباشه در عوض در جاىى مثل لندن حتى بابت مارک تلویزیونش هم مالیات بدهد
پاسخ
مریم
-
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
از فیلم و لحن حرف زدنش مشخصه ک وسط حرف زدن هست و از اول فیلم گرفته و وقتی دیده داره توهین می کنه شروع ب فیلم گرفتن کرده نمی شه قضاوت کرد ک با حتی بد تذکر داده چون باره شده ک با لحن خوب تذکر دادن ولی با لحن تند و وحشیانه جواب شنیدند...
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
ىه سوال برام پیش اومد اقا امید
اگر قرار بود هر کس هر جور دوست داره زندگى کنه چه دلیلى داشت خداوند اىن همه پیامبر و امام و قران رو بفرسته
خداوند هیچ وقت انسان رو آزاد نذاشته به شیوه اى زندگى کند وگرنه ديگر انسان نبود چون حیوان هم آزاد هست بنا بر غریزه زندگى کند
التماس کمى تفکر
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
نه بابا تروخدا عصبانى نشو
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
مریض؟؟!
شما بابت اینکه ىک مرد سالم طبیعتش اینجوریه که با دیدن جذابیت هاى جنس مخالف تحریک بشه بهش میگید مریض!!
نه خیر مثل اینکه برخى نه تنها اطلاعات سیاسى اقتصادی تاریخى شون در حد نرمال هم نیست بلکه حتى از آناتومی بدن انسان هم خبر ندارند و علم رو هم انکار می‌کنند
اتفاقا از لحاظ علمى کسى که با دیدن جذابیت هاى ىک زن تحریک نشه مريض هست و مشکل جسمى ىا روحى داره

التماس کمى تفکر
فقط کمى
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
صاحاب داره که این همه دارن خرج میکنن که سقوط کنه جمهورى اسلامى و هنوز با صلابت پابرجاست

دقيقا هنوز هم اینقدر بى صاحاب نیست که هر کس هر کارى خواست بکند و بعد کسى جلودارش نباشد
مسئولان اگر حالا فکرى براى کشف حجاب نکنند بعد ها باید هزینه سنگین ترى بدهند
ضمنا امر به معروف جزو وظایف دینى هست هر مسلمانى موظف هست به اىن وظیفه عمل کند هرکسی هم که از برخورد با اىن خانم در حال سوختن هست از داروخانه ىه پماد مرغوب و جنس خوب بخره بماله به اون جاهایی که در حال سوختنه
پاسخ
زرسا
-
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
و تو همه ادیان هم حجاب شرط بوده
حالا اینکه کتاب ادیان دیگر رو تحرىف کردن و حجاب رو نقص کردن باعث شده امروزه زنان اروپایى خودشان به حجاب تمایل نشان دهند نمیدانم کى میخواهید از تجربیات زنان غربى نتیجه بگیرید
زنانى که حداقل تا ۲۰۰ سال گذشته حجاب داشته و در چند قرن اخیر حجاب زن مورد هجمه قرار گرفته وگرنه در همه جاى دنیا مساله حجاب وجود داشته خودتان میتونید برید تحقیق کنید
ولى مساله این است انسان میل به پوشیده بودن دارد به طورى که زمانى که حضرت آدم از بهشت رانده شد و اندام هاى بدنش نمایان اولین کارى که کرد این بود که خود را با برگ پوشاند
پس هر چقدر هم که پوشش را از زن بگيرند در نهايت ذات او را نمیتوانند تغییر بدهند
پاسخ
اصغر
-
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
دمت گرم
پاسخ
علیرضا
-
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کاملا با حرف های شما موافقم ..حجاب اجباری مطمعنا هیچوقت نتیجه ای نخواهد داشت وکم کم همه مامورین امربه معروف بر اثر نفرت وکینه مردم کم کم در جامعه محو خواخند شد
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
دیلی فوتبال ترسو
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
اره فقط تو و امثال تو میروید بهشت و بنده خدا هستید، بقیه همه میروند جهنم از دم
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
شما غلط میکند سرخود مزاحم زن و بچه مردم بشید
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بعضی کامنت ها رو که می خونم انقدر حماقت میبینم که سرم میخواد منفجر شه، خدا جونم چی میشد یه جای دیگه به دنیا میومدیم؟ بعضی از این نادونا فکر کنم برای چند تار مو جلوشون باز باشه آدم هم میکشند، دست طالبانو از پشت بستید
پاسخ
رضا
-
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
ما که حوریی ندیدیم فقط یه مشت دلقک و داریم تو خیابون میبینیم چقدر متوهم
پاسخ
علی
-
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
با با جان من نمیدونم چرا انقدر اصرار به امر معروف ونهی ازمنکر زبانی داریم همین که اقایون اینجور افراد ببینن روبرگردونن باحالت اکراه وخانونم های امر هم باحالت تمسخر به صورت یک پوز خند به روی اینها کافیه
پاسخ
علی
-
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
چرا حرصتون در میاد حرف بدی نزد خودش گفت به شوهرت بگوبیاد یعنی به همه مردها پیام داده بیاید حالا اون اهلش بوده تواهلش نیستی پس برا چی میگن حجاب داشته باشین
پاسخ
علی
-
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
اون امر تقصیری نداره حرف خدا رو زده اون متصدی باعث بریده شدن نون بقیه شده میتونست ادم تر برخورد کنه
پاسخ
علی
-
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
خودتو اذیت نکن دستور خداست گفته حجاب برای اینکه اذیت نشه زن ممکنه افرادی بیمار دل باشن بیماردلی هم هیچ ربطی به تربیت نداره مریض طرف توخودتو بپوشون که در امان باشی
پاسخ
مسعود
-
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
هم بی حجابی جرم هست و هم اختلاس و دردی جرم هست پس خوب هست همه چیز را با هم قاطی نکنیم و هر چیزی را در جای خودش ببینیم و مسئله دیگر این هست که کشورهای دیگه از طریق شبکه های ماهواره ای خودشون مثل بی بی سی و اینترنشنال و..... بوسیله بی حجابی بعضی خانمها را بازیچه دست خودشون قرار می دهند و مسخره می کنند مثلاً به بعضی خانمها میگن اگر با حجاب باشی با کلاس هستی و اگر حجاب داشته باشی امل هستی و بدین ترتیب خانمها را بازیچه دست خودشون قرار می دهند و مسخره می کنند جالب هست خانمها اصلأ به این مسئله پی نمی برند
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
اره والا یه مشت ادم لوده عشق دیده شدن
پاسخ
عبداله منابیه
-
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
یعنی با لخت شدن مشکلات حل میشه ؟؟ چطور و با چه منطق میگین هرکه گناه بخواد مرتکب بشه به بقیه ربطی نداره ؟؟؟؟ اگر یک مرد بیاد ویک خانم لخت شده را تو خیابون بگیره و باهاش مرتکب گناه بشه ایا شما شیپور نمیگیری دستت؟؟ یا میگی به من چه ؟؟ اگرقرار باشه به حجاب کسی کاری نداشته باشن پس در عوض کاری به محدود کردن مرد هم نباید داشته باشن واین به ضرر بی حجابها تمام میشه نتیجه میشه بچهایی که معلوم نیست پدرا نشون کی هستن یعنی فاقد هویت پس مواظب باش چی داری میگی دولت دلسوز هستش بخدا قسم باید حکمی صادر کنه که به بی حجابها دیگه کاری نداریم ولی قانون اسلامی براشون جاری نمیشه مثلا دیه نفقه مهریه و هر بلایی سرشون بیارن به زور به حکومت اسلامی مربوط نمیشه و خانوادهایشان هم حق شکایت ندارند چون خودشان دوست داشتن ناموسشان لخت در خیابانها ولگردی کنه وتا زنبیل نبری واست پرش نمیکنن اما همه اینهایی که حکومت از خانومها میخواد فقط بخاطر خودشون هست
پاسخ
مسعود
-
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
بابا خوش غیرت ،?????
پاسخ
فندق
-
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
احسنت
پاسخ
یک فرد
-
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
شما باختید صددرصد،،مثل خیلی از امور مملکت چه در داخل و چه فضای بین الملل ،،البته نیک میدانم، نرود میخ آهنی در سنگ ،،مطمئنم غم و زخمی که بر دل اون خانم زدید برایتان طوفان خواهد ساخت ،،،،،،آینده نشانتان خواهد داد
پاسخ
رضا
-
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
شما غلط می کنید از یه فرد فیلم می گیرید و بعد مجبورش می کنید که بیاد جلوی دوربین معذرت خواهی کنه .

اگه آمر به معروف واقعی تو این مملکت هست اکه راست می گه به جای اینکه بره پاچه مردم رو برای حجابشون بگیره بره سراغ مسئولین بی کفایتی که باعث فقر روز افزون مردم شدند یا اختلاسگرهایی که مال مردم رو چپاول کردند یا اونهایی که سرشون تو کیسه بیت الماله ولی بچه مردم رو تو خیابون به دلیل اعتراضش به وضع موجود می کشند
پاسخ
رضا
-
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
اون امر به معروف ها هزینه داره گوششون رو می پیچونن بعد هم بهشون می گن اغتشاشگر ، حکم تشویش اذهان عمومی و محاربه می گیرن
این امر به معروف ها که به مردم عادی گیر بدن بعد تشویق هم بشن خوبه مزه داره
پاسخ
رضاقلیمیرزا
-
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
آره‌شماراست‌میگید.کاشکی‌آقای‌عنابستانی‌ نماینده‌مجلس‌که‌درملا‌عام‌سیلی‌به‌گوش‌سرباز‌میزنه‌وخیلی‌‌باخونسردی‌تمام‌زیربارنمیره‌ویا خیلی‌از‌‌اشخاص‌تندرو‌که‌دارند‌ازقدرتشون‌سوع‌استفاده‌میکنندوکشورو‌دل‌مردم‌مهربونش‌رو‌ آزرده‌خاطرمیکنند‌وباعث‌بدبینی‌مردم‌به‌نظام‌و انقلاب‌میشن‌،مثل‌این‌خانوم‌ازش‌یک‌اعتراف‌ اختیاری?حداقل می‌گرفتند.
پاسخ
موری
-
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
راستی مسولان نظام آیا فقر..و حقوق ریالی کارگر که هزینه دلاری داره امسال هم ریالی هست چرا ۴۴ سال گذشت حقوق دلاری نمیشه ایران روی گنجه یعنی شما با این ثروت ایران وگنج نمی‌تونید حقوق کارگر رو براساس تورم بدهید و خیلی مشکلات دیگر ..خوب به حجاب خوب گیر می‌دهید.. به دختری یا مادری ووو که سرش را تا کمر خم میکنه تو سطل زباله را نمیبینید وای که خدا از شما نگذرد که گیرتان به حجاب خوبه اما مشکلات مردم نه....خدا ازت ن نگذره ..فعلا که بخور بخور مفتخوری مال شماست مردم کارگر کشک بزار حقوق خودتان نجومی بالا باشه مردم کیلویی چند ....چرا ۴۴ سال حقوق ریالی کارگر رو نمیبینید که داره بهش ظلم میشه آها فقط حجاب مشکله..
پاسخ
موری
-
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
دلیلش همینه ...چرا شما و مسولین اطرافیان بخور بخور اما مردم در فقر ببین پس نمیشه فقط گیر به حجاب بدی ..حقوق ریالی کارگر و هزینه دلاری چی وووووووخفه سنگ روی سنگ ...مشکلات رو حل بکنید مردم با گونی میان بیرون حاجی مردم ندارن بخورن شما گیر دادی به حجاب..
پاسخ
حسین
-
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
این بگیر و ببندها چاره کار نیست ،به هرکی دوست نداره این قوانین حجابو رعایت کنه از صندوق توسعه ملی چن میلیون دلار به هر کدوم بدین تا از ایران برن ،اینام بعنوان ایرانی یه حق و حقوقی دارن دیگه نمیشه فقط شما بخورین که
پاسخ
محمد
-
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
پاسخ
وحدان
-
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
تا کی میتوانید به زور گزنک سر زنان ایران لچک بکشید گیرم چند سال دیگر هم این وضعیت را ادامه دهید آخرش چی هر عمل زورکی عکس‌العمل پرخاشگرانه به همراه دارد حاجی نگو که نگفتی،
پاسخ
طه
-
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
حجاب حکم خدا است بلی همه ما می‌دانیم گرانی است در آمد نیست ولی این دلیل نمیشود که حکم خدا را سبک بشماریم اگر اینها را میدانی و میگویی وای به حالت اگر نمی دانی برو یاد بگیر.
پاسخ
امید
-
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
این طور که این بدبخت اظهار ندامت میکنه اون یارو که ۳هزار میلیارد دزدی کرد یا کسان دیگه که دارن هزاران میلیارد اختلاص ودزدی میکنن اظهارندامت نکردن واقعا تواین کشور چه خبره البته بنده موافق بی حجابی نیستم اماچرا دزدهاتوایت مملکت اینقدر آزادانه دارن دزدی میکنند؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
این دارو فروشه نه دکتر
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
دیدن حوری زمینی برای ادمای مثل تو که کوری و فقط حوری بهشتی رو قبول داری سخته دادا خودتو خسته نکن
تمام بانوان دنیا همچون حوری زیبا لطیف هستن خریت بعضی ادما تمومی نداره حک
پاسخ
ایران زخمی
-
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
لطفا از طرف ما حرف نزن از طرف خود بگو یکنفر مردم عقل دارن به قانونی که حقوق انسانیت رو زیر پا میزاره باید زیر پا گذاشت
یعنی چه بری به داروخانه بجای دارو بگی رو سری ببند تا بری بهشت ول کنید بابا مردم مثل بمب ساعتی هستن هر لحضه این امر بع معروفها مملکت رو دارن به اختشاش میکشن مهسا یادتون رفته چقد نفهمی اخه.
پاسخ
زرسا
-
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
و تو همه ادیان هم حجاب شرط بوده
حالا اینکه کتاب ادیان دیگر رو تحرىف کردن و حجاب رو نقص کردن باعث شده امروزه زنان اروپایى خودشان به حجاب تمایل نشان دهند نمیدانم کى میخواهید از تجربیات زنان غربى نتیجه بگیرید
زنانى که حداقل تا ۲۰۰ سال گذشته حجاب داشته و در چند قرن اخیر حجاب زن مورد هجمه قرار گرفته وگرنه در همه جاى دنیا مساله حجاب وجود داشته خودتان میتونید برید تحقیق کنید
ولى مساله این است انسان میل به پوشیده بودن دارد به طورى که زمانى که حضرت آدم از بهشت رانده شد و اندام هاى بدنش نمایان اولین کارى که کرد این بود که خود را با برگ پوشاند
پس هر چقدر هم که پوشش را از زن بگيرند در نهايت ذات او را نمیتوانند تغییر بدهند
پاسخ
زرسا
-
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کاربر ناشناس متاسفم براى طرز فکر شما
اون خانم بره توى خونه اش توى حرىم شخصى هر کارى دوست داره انجام بده ولى وقتى میاد توى جامعه پوشش نشانه فرهنگ و اعتقادات و تفکر اجتماعى هست و به من و هر کسى که اون رو میبینه مربوط هست
پاسخ
محمد
-
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
اوسکل خان بعد از اینکه بهش آروم تذکر داده و اون خانوم شروع به فحاشی و صداش رو برده بالا فیلم گرفته و گرنه اگه دقت کنی حتی تو محیط داروخانه هم نیست بیرونه و سر صدای اون خانوم بی حجاب داره همه رو متوجه میکنه... سه صفحه متن نوشتی اندازه یه خط از مغزت استفاده نکردی
پاسخ
پیمان اسدی
-
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
بابا خجالت بکشید واقعا که متاسفم براتون با این
کاراتون میخواید چیرو ثابت کنید که مثلا شما با
حجاب و آدم خوبی هستید الان این خانوم و اخراج
کردن از نون خوردن انداختیش امر به معروفت کامل
شد لعنت بهتون با این افکار پوسیدتون
پاسخ
سینا
-
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
بله، بهتره مسئولان رسیدگی کنند، سید عزیز یه کم هم بگو به گرانی های افسار گسیخته هم رسیدگی کنند، دیگه دوران قوم و قبیله و این منطقه و آن منطقه و این قاره و اون قاره و این کشور و آن کشور گذشته. الآن باید انسانها در کل دنیا با هم همه چیزشون رو به اشتراک بزارند و دوست و یاور همدیگر و انسانیت باشند، تنها اینگونه است که انسان به تکامل خواهد رسید. اما آیا وزارت خارجه ما درست عمل کرد در این مورد؟ شما به پاسپورت بی ارزش ایران نگاه کن؟ حتی توی روسیه و چین هم ایرانی ها رو تحویل نمی‌گیرند. به مسئولان بگو با دنیا مراوده کنند و با تمام کشورها دوست شوند. حتی برای تبلیغ دین اسلام هم این راه بهتره. برعکس شده، مردم دارن از دین زده میشن. چرا؟ شما بگو دلیلش رو؟ چون به آرمان های انقلاب هم حتی نگاه درست نکردیم و عمل نکردیم. حجاب مردم در اوایل انقلاب رو نگاه کنید چطور بود؟ الآن چی؟ اینم مقصر غرب نیست، مقصر همین رئیس جمهورهای این چند دوره و وزرا شان بودند.
پاسخ
سینا
-
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
مذهبیون واقعی اگه بودی اینطور نظر درج نمیکردی. مشخصه که مغز فندوقی هستی، توی کودکی آزار دیدی، سوار ات شدن و بلاها سرت اومده که آماده ای یه اسلحه دستت بدن بیای بیرون. کاملا تابلوئه که! خخخخ تو مذهبی نیستی دادا.....شیطان صفتی
پاسخ
حسین
-
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
غلط می‌کنند تذکر می‌دن. اصن امر به معروف وقتی می‌دونی تاثیر نداره در دین انجامش حرام.
پاسخ
شرقنات
-
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
فقط یک حرامزاده دشمنش را تحقیر میکند...‌‌زنبچ بی حجاب هم آمر به معروف را تحقیر میکند
پاسخ
محسن
-
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
گیر دادن به حجاب ،ظاهرسازی سطحی برا لاپوشانی ریاکاریهای کلان مسؤولان است و بس
پاسخ
حسین
-
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
آبن دخترکان بی حجاب روز راهپیمایی ۲۲ بهمن همین آمرین به معروف هستند که مأموریت جدید بهشون خورده چادر سرشون کردن رفتن سر کار شریف امر به معروف
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
تویی که اینها رو میدونی آیا اینم میدونی که ظلم نکردن به خلق و دزدی نکردن از بیت المال هم حکم خداست وای بحالت که هر چی به نفع شماست رو حکم خدا میدونید ولی چیزهایی که به نفع شما نیست یادآوری حکم خدا براتون ضرورتی نداره وگرنه ما هم موافق بدحجابی نیستیم
پاسخ
دکتر محمدی
-
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
متأسفانه بعضی‌ها هنوز به این بلوغ فکری و عقلی و این سطح از فرهنگ نرسیده اند که همه چیز را با هم قاطی نکنند برخورد با بی حجابی جای خودش را داره و برخورد با اختلاس هم جای خودش را داره این همه که شبکه های بی بی سی و اینترنشنال روی بی حجاب کردن زنان ایران تلاش می کنند در هیچ زمینه ای این قدر تلاش نمی کنند
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
منظورت چیه؟الان این خانوم محترم نبایدجواب اون زنی ک ب پوشش گیرداده بودمیداد؟
پاسخ
سماء
-
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
کاربر ناشناس ، خوبه دارید میگید محترم آیا جوابشون محترمانه بود؟؟
پاسخ
ضحی
-
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
کی تا حالا از نون خوردن افتاده ؟؟؟ بالاخره مکان قانون داره ! و باید قانون رو رعایت کنیم اگه خودتونم اونجا بودید و بهتون بی حرمتی میشد بازم از این حرفا میزدید؟؟؟ بله حجاب هم یکی از دغدغه های ماست! دغدغه مردم غیور مون ... چرا تا به حجاب میرسیم یاد مسؤلین میفتید
پاسخ
عبداله منابیه
-
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ستاد امر به معرف واسه چیزی که میدونی نباید انجام بدی و انجام میدی نیست و کاری ندارن وبا قضایی مرتبط هست ستاد برای چیزی که نمیدونی و مرتکب میشی وارد عمل میشه قبل از انقلاب نمیدونم و بیش از چهل سال از انقلاب میگذره و از اول انقلاب گفتن که حجاب باید رعایت بشه حالا بعد از چهل سال میخواد بگه نمیدونستم که روسری حجاب هست و برداشتم و امر به معروف وارد عمل بشه خیر بچه دوسال هم میدونه روسری جزیی از حجاب هست و رعایت نکردنش مساوی است با برخورد قضایی و خوب کاری هم میکنه اگر یادتون باشه اول همه چادری بودن بعد چادر گذاشتن کنار شدن مانتو بلند بعد شد مانتو کوتاه بعد روسری شد کوتاه بعد شلوار کوتاه بعد شلوار زخمی بعد شلوار پاره بعد استین کوتاه بعد دکمه های مانتوها رو کمتر کردن بعد روسری رو کوتاه تر کردن بعد چندتا از دکمه هارو باز گذاشتن بعد همون مانتوی کوتاه را از بقل چاک دادن طوری که کلیه هاشون هم مشخص شد بعد کلا دکمه های مانتو را باز گذاشتن جلو باز با زیر پیرهنی بعد زیر پیرهنی یقه گشاد بعد یقه گشادتر بعد زیر پیرهنی کوتاه بعد کوتاه تر طوری که ناف معلوم شد روسری هم در این فاصله در حد و اندازه دستمال کاغذی شده حالا همینم میخوان بزارن کنار و بعد به مراتب تابستون که بیاد هوا گرمه مانتو رو میزارن کنار و ماه دوم تابستان گرمتره شلوار طوری و بعد شلوار طوری میشه شورت و پیرهن هم مثل دستمال میزارن کنار وووووووخلاصه بزاری بحال خودشون میبینی لخت مادر زاد میان حجابشون هم همون ماسک روی صورتشون هست اونم میزارن که هرکاری کنن کسی نشناسه تشون
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ایشون خودشون اعتراف کردن که منبع درامدشون اینه که شوهرای مردم برن دیدشون بزنن. این نون از مدفوع سگ نجس تره. اگرچه چشم و دل شوهر اون خانوم چادری از داشتن یک حوری عفیفه در منزلش که فقط متعلق به خودشه، سیره و نیازی به دید زدن چندتا زن معلوم الحال نداره. اما مردهایی که به گفته ی این زن بی حجاب میرن که اونها رو دید بزنن ، در خانه به جای همسر، سلیطه هایی دارند که مردهای دیگه، دیدشون میزنن.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
کسیکه برای خانواده حرمت قائل نیست و به این وقاحت اعتراف می‌کنه که مکانی تشکیل داده که مردهای زن دار برن و زنهای بی حجاب را دید بزنن، از صدتا اختلاسگر کثیف تره.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
این جوابهای بی ربط دیگه نخ نما شده. مسائل اقتصادی به جای خودش، رعایت قانون حجاب و عفاف هم به جای خودش. دیگه این ترفند فرافکنی، جواب نمیده.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ایشون خودشون اعتراف کردن که منبع درامدشون اینه که شوهرای مردم برن دیدشون بزنن. این نون از مدفوع سگ نجس تره. اگرچه چشم و دل شوهر اون خانوم چادری از داشتن یک حوری عفیفه در منزلش که فقط متعلق به خودشه، سیره و نیازی به دید زدن چندتا زن معلوم الحال نداره. اما مردهایی که به گفته ی این زن بی حجاب میرن که اونها رو دید بزنن ، در خانه به جای همسر، سلیطه هایی دارند که مردهای دیگه، دیدشون میزنن.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
حوری هم اختصاصی بودنش ارزشمند و لذت بخشه.حوری عمومی که در دسترس و دید همه باشه، تهوع آور و چندشه و فقط بیماران جنسی ازش لذت میبرن‌.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
در مورد حرف زشت و چندش آور اون بی حجاب نظری ندارید؟ در ضمن راه پیمایی بیست و دوی بهمن نشان داد که حرفهایی که زدید ، توهمی بیش نیست. در ضمن ما دعاگوشون هستیم که امر به معروف کردن و از حرکت وقیحانه ی اون زن فیلم گرفتن تا بقیه بفهمن حق ندارن بی قانونی کنن و وقیحانه حرف بزنن. شما دلتون میخواد فحش بدین، شخصیت خودتونو نشان میدین ولی از جانب بقیه اظهار نظر نکنین.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
حرف تکراری و نخ نما ، تا میگی حجاب میگن پس اختلاس چی؟ انگار کسی اختلاسارو تایید میکنه! فعلا که کانادا جونتون شده محل امن اختلاسگرا. رعایت حجاب ، قانونه و زیرپاگزاردنش جرمه.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
بله مردمی که تو راه پیمایی بیست و دوم بهمن نشون دادن جمعیت چند ده میلیونی یعنی چی.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
نه مگه شما میبینی؟؟! تا میگی حجاب قانونه و باید رعایت بشه، میگن مردم دارن از گرسنگی میمیرن، دارن کلیه میفروشن!!!!! کو؟؟؟؟ الان شما کلیه فروختی؟؟؟ یا خانوادت؟؟؟ همسایه هات!!؟؟؟؟ همکارات؟؟؟!!! آشناهات؟؟؟؟ !!! آخه چقدر دروغ میگید اینتر نشنالهای داخلی.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
هر کی نخواد موقع رانندگی با سرعت مجاز حرکت کنه هم بهش پول بدن بره آلمان زندگی کنه که اتوباناش یه لاین داره واسه سرعتهای بالا. هر کی هم خواست قاچاق مواد مخدر کنه بهش پول بدن بره مکزیک و کلمبیا. هر کی هم خواست اسلحه حمل کنه و آدم بکشه، باید بهش پول بدن بره آمریکا. اما هیچکس مجبور نیست قانونمداری یاد بگیره و آدم باشه.
پاسخ
رضا
-
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
مرده شور اون افکار بروزتو ببرن
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟