میثم بائو کرونا را شکست داد
به گزارش دیلی فوتبال؛ میثم بائو به دلیل ابتلا به بیماری کرونا مدتی در ICU بیمارستان بستری بود و شرایط سختی را پشت سر گذاشت.
با این حال میثم بائو بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت روز گذشته با بهبود بیماری اش از بیمارستان مرخص شد و به زندگی عادی برگشت.
میثم بائو در پیامی ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از مردمی که برای او دعا کردند تشکر کرد و از مردم خواست که برای قطع زنجیره کرونا در خانه های خود بمانند.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها