|
کد خبر: ۱۵۷۵۳۷

هتاک به حجاب در سازمان نظام مهندسی مجازات می شود؟

هتاک به حجاب در سازمان نظام مهندسی مجازات می شود؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از تشکیل پرونده قضایی برای فرد هتاک به حجاب در سازمان نظام مهندسی خبر دادند و به بررسی ماجرای توهین فردی به نام «زینب کاظم پور» به حجاب پس از آنکه مطلع شد رد صلاحیت شده پرداختند.

بر اساس گزارش رسانه ها، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر هتک حرمت به حجاب از سوی کاندیدای رد صلاحیت شده در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، برای فرد مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات در مورد اتفاق مورد اشاره آغاز شده است.

در توضیحات فیلم مورد اشاره، به دروغ ادعا شده بود این فرد به دلیل بدحجابی رد صلاحیت شده و در ادامه با کشف حجاب و هتک حرمت به آن، سالن را ترک کرده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

تشکیل پرونده قضایی برای فرد توهین کننده به حجاب

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
مرتضی اسدی انجیله
-
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ایکاش این حساسیت و قاطعیت رو در برخورد با آقایان و آقازاده ها مفسدان اقتصادی رانت خوران دزدان و اختلاص گرانی که دست در بیت المال ملت ایران مشغول غارت و چپاول دارایی های ملت مظلوم ایران هستند هم شاهد بودیم ! ایکاش ....... !!! دغدغه ملت ایران این چیزها نیست ، سفره ملت خالی است فقر و فلاکت به اوج رسیده .. دلار هر روز بالاتر و بالاتر سفره مردم هر روز کوچک تر و فقیرانه اتر ....
پاسخ
ساره
-
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
حقت بود عقده ای حالا انگار خیلی مهم برامون که روسری بندازه تو فقط خودتو بیشتر سبک کردی
پاسخ
یاس
-
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
از بایکوت دیکتاتورهای هنجار شکن میترسید ، خبرگزاری شما وبعضی زیرنویس میزنند که نظر خودشون نیست . ترسم ازاین است که جرآت پخش خبرواقعی رو هم از دست بدید . شما وظیفه دارید واقعیات رو بنویسید قضاوت وحقیقت یابی بامردم .
پاسخ
منوچهر
-
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
درودبرشماوتصمیم گیران
بعنوان یک هموطن از شما تقاضادارم اینگونه برخوردهای دیکتاتور مندانه را پایان بدهید.تا کی؟بسه واقعا بسه.
پاسخ
حق و حقوق
-
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
جریمه تمردازقانون بلافاصله اخراج میباشدودادگاهی وحبس وووهم دارد,,,هرشخصی شرح وظایف داردخارج ازشرح وظایف یعنی بلافاصله اخراج ,و بعداخذ جریمه بابت سالهااستفاد ه ازامکانات ووو
پاسخ
افشین
-
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
به پیر به پیغمبر قسم همه چی بخاطر حجابه،اینو ول کن نیستند این لامصب ها،بابا کشور درگیر بحرانه،کل دنیا روبروی ما ایستادند شماها بجای همراهی مردم با این حجاب حجاب کردن دشمنی رو تو مملکت گسترش دادید نکنید،بخدا اشتباه میکنید،دست از سر مردم بردارید و بفکر مملکت باشید،شما اگه وضع اقتصادی رو درست بکنید هیچ کس با شما لج نمیکنه و مردم مثل سابق میشن
پاسخ
صفی الله هاشم پور
-
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
شما اسم تونو عوض کنید کیهان شریعتمدار در مقابل تندروی شما کم میاره
پاسخ
کیکاووس
-
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اره این بی حرمتی به حجاب رو به اعدام محکوم کنید چون مشکل گرونی و بیکاری و هزاران مشکل دیگه حل میشه . پژو ۲۰۷ شده یک میلیارد . همس بخاطر بی حجابی هستش . کجا هستن علمای قم . چرا سکوت کردن در مقابل اینهمه گرونی . کجا هستن اونایی که تحصن کردن تو حرم قم چون بی حجابی بوجود اومده . چرا الان لال شدن اینهمه گرونی هست
پاسخ
علیرضا مجاهدی
-
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
شما که دیگه نظرات رو نمیذارید، چون همه مخالفتان هستند، حداقل این جرئت رو داشته باشید، نظرات مخالف هم بزارید
پاسخ
شروین
-
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
قطعا به خاطر حجابش رد صلاحیت شده و اونم روسری رو پرت کرده وگرنه کسی به خاطر رد صلاحیت این کار رو نمیکنه
پاسخ
سعید
-
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
گوشت کیلو 500هزار تومن
ما نداریم بخوریم فکر چی هستین تو رو خدا .
با ماهی 8ملیون تومن حساب کن چند سال باید کار کنیم پراید 300ملیونی بگیریم داریم تو گشنگی دستو پا میزنیم فکر چی هستین ب حای این بچه بازیا ب فکر مردم باشین
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اعدام !!!!!
پاسخ
پدرام
-
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بله باید مجازات بشه اگر این خانم مجازات نشه امثال این خانم اینقدر پر رو می شوند که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه
پاسخ
مهربان
-
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
چقدر خوب میشه اگر شما فقط در باره فوتبال مطلب بنویسید و کاری به مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و معارف و ... که هیچ ربطی به فوتبال ندارند، نداشته باشید! ولی متأسفانه به همه چیز کار دارید و می پردازید بجز مسائل فوتبال!!!
پس لطفاً اسمتونو عوض کنید و بذارید «دیلی همه چیز بجز فوتبال»
پاسخ
مازیار
-
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
شما سایتتون اسمش فوتبالیه ولی تو همه چیز فضولی میکنید البته عجیب هم نیست. بخصوص تو پاچه خواری هه
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
دمش گرم چه جرئتی داشته
پاسخ
حمید
-
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
چقدربعضی خانمهابی حیاو دریده شده اند..خوب اگه دنبال بی بندوباری وهرزگی هستی بروازایران...اینجاجمهوری اسلامی است قانونش اینجوریه که بایدباحجاب باشی ..کسی که قانون یک کشور رابشکنه بایدمجازات بشه
پاسخ
حمید
-
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
چقدربعضی خانمهابی حیاو دریده شده اند..خوب اگه دنبال بی بندوباری وهرزگی هستی بروازایران...اینجاجمهوری اسلامی است قانونش اینجوریه که بایدباحجاب باشی ..کسی که قانون یک کشور رابشکنه بایدمجازات بشه
پاسخ
رهگذر
-
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
می‌شه بگید این موضوع به فوتبال چه ربطی داره؟
پاسخ
رهگذر
-
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
آفرین
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
سکه ۲۹ میلیون دلار ۴۵هزار
پاسخ
علی
-
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
یعنی از نظر شما بی حیایی جرئت داشتنه..!؟؟ پس لطفا به ناموستم بگو یکم جرات به خرج بدن.. البته اگه..
پاسخ
ایران برای همه ایرانیان
-
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کاربر حمید : اینجا ایران هست، سرزمین آب و اجدادی همه ایرانیان ، متعلق به همه ایرانیان هست و تو مجازی نمی‌توانی مردمان این سرزمین رو از کشورشون از سرزمین مادری ،. سرزمین اجدادی اشون اخراج کنی عزیز دل برادر سعی کن بفهمی و برای کشور هزینه تولید نکنید بگذارید کشور به آرامش برسد ملت رو آزار ندهید عزیزان دل برادر ..
پاسخ
بهروز
-
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
متاسفانه دلار در مرز پنجاه هزار تومان هست ،، دلار 48 هزار تومان رو رد کرده در حالت افزایشی !!!
پاسخ
کاربر فضای مجازی
-
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اینجا ایرانه آزادی بیان و اندیشه در حد حرفه،قوانینش برای قرنها پیشه، اینجا جاییه که یه بیسواد میتونه علیه ادم با سوادی مثل این خانم کامنت بزاره
پاسخ
بهنام
-
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
حمید جان دلبندم هم میهن عررزشی :: دغدغه شما ،، دغدغه ملت ایران نیست ،، شما شکمتون سیر ،، دغدغه اقتصادی ندارید شرمنده خانواده هاتون نیستید پس کاملا طبیعی و منطقی است دغدغه شما این موی سر زنان جامعه باشد .. خوش بحالتون بخدا آدم گاهی به شما حسادت می‌کند کاش همه ملت ایران مانند شما عررزشی ها بی دغدغه و آسوده خاطر بودند . ..
پاسخ
رضا
-
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
عزیز ایران برای ماست ن جمهوری اسلامی
پاسخ
رسولی
-
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
قانون یک کشور برا همه هم باسواد هم بیسواد یکسان هس و باید با هنجارشکنی این خانوم برخورد جدی صورت بگیره و باید این خانوم از مردم عذرخواهی کنه
پاسخ
رسولی
-
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
دقیقا همینطوره؛ باید از مردم عذرخواهی کنه و برخورد جدی صورت بگیره
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
باسواد باشی ولی بی شعور باشی فايده ای نداره
پاسخ
مهرداد
-
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ولله اگه پول داشتیم یه دقیقه هم تو این مملکت نمیموندیم ، نه پولمون ارزش داره نه پاسپورتمون اعتبار داره ، در ضمن آقای محترم بی حیایی جرات نیست ، ولی فروش اموال و آب و خاک جراته ، تجاوز به زندانی‌ها و کودکان جراته ، اختلاس و دزدی مال مردم جراته ، گرونی جراته ، نابودی محیط زیست جراته ‌، ثروت کشورت رو خرج کشورهای دیگه بکنی جراته ، و ..... شما اگه جرات داری زندگیت رو فدای مردم کشورت کن ، شما هم اگه وجود و جرات داری تابستون با پوشش کامل یک خانم با حجاب تو دمای ۴۰ ، ۵۰ درجه بیا بیرون تا سطح جراتت رو مردم ببیند ، در ضمن این کانال خبری همه خبرها رو میگه الا فوتبال
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
رسولی جان : مشکل و دغدغه این ملت مدی سر این خانم مهندس نیست عزیز دل برادر !!! مشکل ملت فقر و فلاکت و نا داری است مشکل این ملت دلار پنجاه هزار تومانی است که سفره ملت رو کوچک تر و ملت ایران رو فقیرتر و بیچاره تر خواهد کرد عزیز دل برادر .. موفق باشی
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
پس تو هم خودت بیسوادی لطفا کامنت نذار
مگه نمىگى آزادى بیان خب این خانوم هم لابد این کارو کرده که بقیه راجب کارش نظر بدن
ىه کم عقلم خوبه والا
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
شما هم پاچه خوارى عنتر نشنال و بى بى سى رو کنید
خببب
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
شما هم پاچه خوارى عنتر نشنال و بى بى سى رو کنید
خببب
پاسخ
زرسا
-
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
پس تو هم خودت بیسوادی لطفا کامنت نذار
مگه نمىگى آزادى بیان خب این خانوم هم لابد این کارو کرده که بقیه راجب کارش نظر بدن
ىه کم عقلم خوبه والا
پاسخ
عبدالسلام
-
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
قربون توی باسواد برم که کامنتت ازسواد موج میزنه،اگر یه دوری تو کشورهای بحساب خودت مهدتمدن(اروپائی)بزنی ودرحد ابتدائی هم زبان بلدباشی خواهی دیدکه ایران بزرگترین کشوری هست که فراترازدموکراسی درآن اجراشده ومیشه.بی سواد شماهستید که خودتحقیرید، من فکر می کنم شمااصلا ایرانی نیستید شما یک بیگانه ایران ستیزیدوگرنه هرگز چنین چرندیات نادرستی نمی نوشتید
پاسخ
اوج
-
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خسته نباشی دستت برادر بسیجی،،درمورداختلاس هم نظربفرمایید،،
پاسخ
اوج
-
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ازقبل احتمالاً ایشون بوسیله اشخاصی پشت پرده ردصلاحیت شده بودند،،این مواردزیادهست،،اتفاق بدی هم نیفتاده،ایشون فکرنمیکردند ردصلاحیت بشوند،اگرخطایی صورت گرفته قابل چشم پوشی است،،بزرگش نکنیم این مسئله رو،،،
پاسخ
بیخیال
-
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
محاکمه محاکمه ، اعدامم واسش کمه
پاسخ
علی عباسی
-
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
جرات اون داره که خودشو حفظ میکنه نه اونیکه خودشو وابده
پاسخ
حامد
-
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
حق و حقوقش رو خوردین ازش دفاع نمی کنید گیر دادین به حجابش اگه راست میگید برا حقش ازش دفاع میکردین
پاسخ
حسنی
-
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
یه خاطره از برادرم در زمان کودکی و قبل از انقلاب در مورد نهی از منکر براتون بگم.
برادرم همراه خانواده برای زیارت به مشهد مقدس رفته بودند و میگفت نزدیک خانه ای که اجاره کرده بودند مغازه آجیل و تخمه فروشی بود و برادرم چند بار در حال عبور از تخمه های مغازه که در گونی های بیرون مغازه بود میدزدد و یک بار که رد میشده صاحب مغازه که مرد مسنی بوده صدایش میکند و برادرم با ترس وارد مغازه میشود که پیر مرد با لبخندی بر لب جیبهای برادرم را پر از آجیل میکند و به او میگوید هر وقت خواستی بیا تا بهت آجیل بدم.
برادرم میگه اون روز خیلی خجالت کشیدم و این موضوع باعث شد دیگر دست به دزدی نزنم.
حال مقایسه کنید با نهی از منکر امروزه.
پاسخ
هانیه
-
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
غلط کرده ادم با سوادی چون این خانم هرزه به حجاب میلیون ها زن باشرافت توهین کرده است . اگر علم وسواد همینه خاک بر سر همه مدعیان دروغین علم وسواد .‌.....
پاسخ
مهدی
-
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
همه چیز در این خراب شده هتاکی حساب میشه ب جز فقرو بدبختی مردم و فساد و اختلاس مسئولان
پاسخ
علیرضا
-
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
زر مفت نزن بی بندوبار ولابالی تو هستی .اونی هم که باید بره تو هستی دقیقا تو هم شبیه همون مجری زن حزب الهی هستی که میگفت هر کسی نمیتونه از ایران بره ولی الان همون کثافت با خانوادش در کنار خواهر ملعونش تو امریکا دارن زندگی میکنند ..اونی که باید از این کشور بره تو وامثال تو هستن .اگه میخوای فعلا اجازه بدیم چند صباحی بیشتر بمونی بهتره خفه خون بگیری وسرت به لاک خودت باش .برای دیگران هم تعیین تکلیف نکن
پاسخ
علیرضا
-
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اقا حقیقت محض رو گفتی ..عالی ..عالی
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
??????
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
?????????????????????????
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
??????????????????????????
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
?????????????????????????
پاسخ
محمد
-
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
صبح تا شب از تریبون ها و روزنامه های حکومتی به بانوان و جوانان ومردم حتاکی وتوهین می کنند .براتان مهم نیست .زور تا کی می توانید به مردم بگید .یک ران گوسپند دو میلیون تومان توهین نیست و...
پاسخ
مهدی
-
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
درود
پاسخ
کاوه
-
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
درود بر شجاعت و شرافت این شیرزن .کسی که استحقاق مجازات بدون کوچکترین ترحم را دارد مسئولان بیسواد و دروغگو و عاری از انسانیت هستند نه این ماده شیر ایرانی.
پاسخ
آرمیتا
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
حالا خانوم باسواد با این کارت به سوادت افزوده شد باید گریست به حال جامعه ای باسوادانی چنین بی فکر دارد
وقتی عریانی آزادی معنا شود صدای ناقوس مرگ عقلانیت آبدی معنا شود
اما یک پرسش آیا هر باسوادی باشعور است؟
پاسخ
یک دختر
-
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
زن اگر تلاش کنه رشد میکنه زنی آزاده که بتونه در علم و ورزش و عرصه های مختلف استعدادشو نشون بده نه زنی که تنشو نشون بده پس اگه زن لخت زن آزاده باید مردان که کشته مرده آزادین و دارنش به قول بعضیا البته لخت باشن
آیا روسری یا چادر باعث میشه ما ریاضی یاد نگیریم آیا لب های پر ژل و سر بی روسری باعث میشه ما در فیزیک پیشرفت کنیم
آیا زنان اروپایی که از حقوق زن و آزاد نبودنش میگن لخت نیستن؟
اندکی تفکر اندکی تامل آیا رشد در بستری سالم و درگیر حاشیه نبودن برای پیشرفت زن موثر تر نیست؟اگه دغدغه دختران ما به جای رنگ مو یا مد لباس یا انواع عمل های زیبای ازصبح که بیدار میشن تاشب که بخوابن نباشه به جاش ورزش و هنر و درس و مطالعه باشه این نمیشه آزادی نمیشه قدرتمند شدن زن پس زن بفهم تو برای آزادبودن به جسمت و زیبایی هاش نیاز نداری تو به تفکر وتلاش نیاز داری
پاسخ
گلرخ
-
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
هر وقت یکی دزدی و غارت بیت المال میکنه میگن ب ز_ ع ج_ م خ ولی اینجا با صراحت اسم ی فرد رک میارن غافل از اینکه دستتون رو شده واسه همه
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
پوشش هر انسان امری است کاملا" شخصی البته که عرف جامعه هم نقش مهم و تعیین کننده ای دارد ، عرف جامعه امروز ما مشکلی با موی سر بانوان جامعه ندارد ، حاکمیت ج ا هم به خوبی متوجه این موضوع شده ولی یک اقلیت افراطی تندرو ولی به شدت با نفوذ در قدرت نمی‌خواهند چنین چیزی رو بپذیرند و سعی می‌کنند در برابر اکثریتی از جامعه و کشور ایستادگی کنند من شخصا” پوشش بانوان آزاد باشد یا نباشد تفاوتی برایم نخواهد داشت بخدا قسم که من فقط نگران کشورم هستم میدانم جامعه ایران به شدت خشمگین عصبانی و معترض هستند از دولت و حاکمیت ج ا جامعه امروز ما همچون یک بمب ساعتی که نباید این بمب رو تحریک کرد که اگر خدای ما کرده انفجاری صورت بگیرد کل ایران در خطر خواهد بود دشمنان خارجی بیگانگان دقیقا همین رو می‌خواهند گاهی آدم تعجب می‌کند چطور این اقلیت تندرو افراطی اینگونه آب به آسیاب دشمنان خارجی بیگانگان می ریزند و جامعه خشمگین و ملتهب رو تحریک و انگولک می‌کنند ! یعنی متوجه نیستند که با آتش بازی می‌کنند و خطرناک !!! یا عمدی در کار دارند شاید اثلا" هدف و چنین ماموریت دارند ؟. که انشاالله اینطور نباشد ... !
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
شما تندروها افراطیون هم دقیقا" مکمل، تکمیل کننده همان شبکه های ایرانستیز که نام بردید هستید گویا یک هدف دارید ..!
پاسخ
پريسا
-
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
مردم بي حجاب بودن پنج در صد با حجاب بودن از كجا قانون قانون راه انداختن فيلمها هنوز هست همه ديپلم گرفتيم يا دانشگاه رفتيم تمام مقاطع از ابتدائي تا دانشگاه بي حجاب بوديم اين با حجابها اومدن خودشون رو تحميل ميكنن مردم ازشون بيزار شدن فساد و بي حيايي رو ميبينيم چقدر زيادتر شده چون اعتقاد و ايمان و اخلاق از بين بردن چون همه جوانها ديدن از دين و حجاب و اسلام فقط براي اختلاس و دزدي سو ع استفاده كردن و اقازاده ها با همين ترفندها تو امريكا با پول سفره خالي مردم رفتن امريكا
مسلما دين و ايمان و اعتقاد براشون معني نداره فرهنگ و لباس مردم همين بوده بزور عوض نميشه هر كي ناراحته ميتون بره كشور بغلي قبلا اجازه داشتن چادر سر كنن الان از حد خودشون گذشتن
پاسخ
آفاق
-
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
چقدر روشنفکرانه احمق بی شعور اگر ب خودش مربوطه چرااول یرس بود بعداین حرکت زشت اتجام داد قشنگ عین این دخترای سه ساله که عروسکو ازش گرفتن اونم ازلجش ذوسرشو پذت کرد ای خاک تو یر شما مثلا روسنفکر پوچ مغز حجاب کی گفته عرفیه قسنگ متن واصح قرانه واقعا برقول اخراجی ها شما لامسلمونین لا غیرت لا دین حال جالب اینه دست پیش میندازین ک پس نیفتین خودش سرکرد خودش پرت کرد بقیه مقصرن احمقین احمق
پاسخ
آفاق
-
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
الان اینا دارن روسری میکنن نون واب میسه؟؟؟نه دردی ب دردا اضاف میسه الان زنا میخوان برن عروسی انقدرچسم وهم چشمی فک کن بخوان هرروز تیپ و... قشنگ دهن اقتصاد جیب مرد سرویس که کجای کارین قشنگ وصله بهمون دردوذنجای مردم افزونم میشه
پاسخ
آرامش
-
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
????از غم کسی ناراحت نباشید خوشحال هم نباشید شما در حق همه انسانیت داشته باشید ولی یاد بگیرید دلتون برای کسی نسوزه همه ی ما انسان ها خدایی داریم چه خوب چه بد چه باحجاب چه بی حجاب خدا جای حق نشسته حق همه ی انسان ها رو ادا میکنه جوان ها فکر نان باشن که خربزه آبه کی گفته دایه دلسوز تر از مادر باشید
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
آفاق تکفیر نکن ، سعی کن از تکفیر کردن دیگران خودداری کنی که اینکار دقیقا" جزو وظایف ذاتی تکفیری های داعش و طالبان و بوکوحرام و القاعده هست .. تکفیر نکن !!!
پاسخ
اکبر
-
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ای کاش به همه چیز اینجوری توجه می‌کردید
به اختلاسها
به رشوه دادن ها
به بی لیاقتی ها و بی شایستگی ها
به اونی که این ملت شایسته چنین زندگی نیستن که با بی تدبیری ها و ... گرفتار نا امیدی از بودن در ایران شدن
ننگ به کسانی که خلاف خواسته حق مردم سرزمینش حرکت میکنه
امید دارم همه ی ایرانی ها به آرامش برسند
پاسخ
رضا
-
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
خدا لعنت کنه امینی رو که هر چه بدبختی داریم زیر سر این زن بی‌حجاب و بعد از مرگش داره اتفاق میافته. خدا لعنت کنه مهسا امینی رو.
پاسخ
سام
-
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
چرت میگی دادا در دین که اصلش هست اکراه نیس حجاب و بقیش که فرعه صد در صد اجبار نیست اگر کارش و حرفش هم اشتباه بود این همه ادم تو سالن تشویقش نمیکردن کار این زن اشتباه هست بعد این همه بی کفایتی و اشتباه تو این حکومت که توسط مسوولین انجام میشه رو نمیبینی کار درست این زنو دیدی
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
جالبه برای چند لاخ موی زنان بی گناه سریع حکم صادر میکنید ولی برای قاتلان شهید مهسا امینی هیچ غیرتی ندارید.آیا بهتر نیست حکم قضایی برای مسئولان بی لیاقت صادر و اعدام شوند؟
پاسخ
سیاوش
-
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
کاش بینا بودی و شنوا..... آنانکه ندانند و ندانند که ندانند در جهل مرکب ابدالدهر بمانند
پاسخ
سیاوش
-
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
چرا بعضی ها در کلمات اصالت خانوادگی خود را به رخ می کشند و زود معرفی می‌کنند چه شخصیتی دارند
پاسخ
لیلا
-
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
معلومه فقط نوشتی وهیچ اطلاعی هم نداری از هیچ جا.ایرانی همیشه با حجاب بوده از قرن ها پیش.مثل اینکه شماها باید تشریف ببرید یه کشور دیگه اینجا علاوه بر ایران یه کشور اسلام هست ومثل هر کشور دیگری قوانین خودش رو داره .اون کسی که داره اختلاس می‌کنه مطمئن باشید با ایمان نیست یه فردی هست که اصلا خدا ومردم براش مهم نیست کدوم یکی از این اختلاس گرا مومن هستند مومن واقعی هیچ وقت به خودش اجازه نمیده اختلاس کنه واز بیت المال چیزی دست بزنه .درضمن با شناخت آدمها نمیتوان خدارو شناخت .خدا رو باالگو گرفتن از پیغمبر وخاندانش باید شناخت آنها مصداق یه انسان کامل هستند.مسلما ما از حقمون نمیگذریم اگر کسی حقمون رو ریالی برداشت کنه
پاسخ
مسعود
-
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
چون همه ی دزدی ها و اختلاس ها و فساد ها با اسم دین بود مردم از دین زده شدن
الکی گردن دو تا خال مو ننداز
پاسخ
سجاد
-
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
بله دیگه نمردیم و عدالت اسلامی هم دیدیم
پاسخ
لیلا
-
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
برو عامو حیااااا رو از زن های ما گرفتن شما خواب غفلت رفتین. بخدا قسم مردها باید از این غصه بی غیرتی و زنها از این غصه بی حیایی بمیرند
پاسخ
احمد
-
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ایران پرشده از این گونه مجازاتها ای کاش در مورد کسانی که زندگی مردم رو به نابودی کشوندن اینگونه سریع مجازات در نظر می رفتن. آدم حالش از این اخبار های یکطرفه بهم میخوره
پاسخ
ماهان
-
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
دمت گرم تنهاعزاداران واقعی مهسا امینی گروهک کوموله بودن چون یه رقاصه کم شده بود
پاسخ
فریدون
-
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
کاش منی که مرد هستم عرضه اون زنو داشتم
پاسخ
ناصر
-
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
سلام ، این خانم و افرادی مثل اون کلا دغدغه نان و مشکلات مردم و ساخت و ساز خانه امن و ...برای مردم ندارن و فقط بازی گر هستند و با این داستان هایی که در این چند ماه که اغلب هم سازمان یافته بوده و هست فقط قصد بر هم زدن امنیت روحی و روانی و اقتصادی و اجتماعی این کشور و یه به قول حرامیان نظام جمهوری اسلامی بوده ولی کور خودند که بتوانند کمترین آسیب به این کشور و نظام و ..بزنن اینها فقط تن فروش هستند و هیچ دنبال یاری مردم و کمک و ...نبوده و نخواهند بود فقط کاسبی و منافع خودشان را بدست بیاورند و برن و عشق و حال !!!حالا چه کسانی آسیب میبینن و چی میشه و ..!!این حرام لقمه و امثال او بخداوندی خدا هیچ نیت کمک و ...به مردم و برای مردم نداشته و ندارند .
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟