|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۵۹۸۹۴

این بازیکنان باید خیلی مراقب باشند!

این بازیکنان باید خیلی مراقب باشند!

به گزارش دیلی فوتبال؛ تعدادی از بازیکنان پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر در صورت گرفتن کارت زرد در هفته بیست و دوم، یک جلسه محروم شده و دیدار بعدی تیم خود را از دست خواهند داد و از این رو باید خیلی مراقب باشند.

لیست بازیکنانی که اگر در هفته 22 لیگ برتر کارت زرد بگیرند بازی بعدی تیم خود را از دست خواهند داد.

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟