این بازیکنان باید خیلی مراقب باشند!
به گزارش دیلی فوتبال؛ تعدادی از بازیکنان پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر در صورت گرفتن کارت زرد در هفته بیست و دوم، یک جلسه محروم شده و دیدار بعدی تیم خود را از دست خواهند داد و از این رو باید خیلی مراقب باشند.
لیست بازیکنانی که اگر در هفته 22 لیگ برتر کارت زرد بگیرند بازی بعدی تیم خود را از دست خواهند داد.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها