|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۶۰۰۲

افشاگری که پرسپولیسی ها را عصبانی کرد

افشاگری که پرسپولیسی ها را عصبانی کرد
به گزارش دیلی فوتبال؛ ابوالفضل امان‌الله، مشاور رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس که با ورود مدیریت جدید به باشگاه پست جدید گرفت و مدیر روابط عمومی سرخ‌ها شد، در پست اینستاگرامی خود، درباره مدیرعامل سابق این باشگاه افشاگری کرد.

افشاگری که پرسپولیسی ها را عصبانی کرد

وی همانگونه که در بالا مشاهده می کنید در این پیام نوشت:

در زمان مدیرعامل محبوب پیشین قرارداد‌هایی بسته شده است خارج از اختیارات یک مدیرعامل. یعنی بدون تایید و حتی اطلاع هیئت مدیره.

این پیام بازخوردهای منفی در فضای مجازی داشت و بسیاری از هواداران پرسپولیس را ناراحت و عصبانی کرد و تعدادی هم از مشاور رسانه ای خواستند در این باره توضیحات بیشتری دهد.
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟