دست دلال ها کوتاه شد؟؛ آمار ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو امروز جمعه 19 اسفند 1401
به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از احتمال کاهش نقش دلال های خودرو در ایجاد تقاضای کاذب در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه نیمه شعبان خبر دادند و به بررسی آمار ثبت نام کنندگان در قرعه کشی محصولات ایران خودرو در امروز جمعه 19 اسفند 1401 پرداختند.
بر اساس گزارش ها، در طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه ولادت امام زمان (عج) تا ساعت 23 روز پنجشنبه هجدهم اسفند 1401 در مجموع حدود یک میلیون و 100 هزار نفر در طرح های عادی، مادران و خودروهای فرسوده ثبت نام کرده اند.
بدین ترتیب و با توجه به ثبت نام های چند میلیونی در طرح های فروش ایران خودرو در ماه های گذشته، با گذاشتن شرط بلوکه شدن پول در حساب وکالتی، تقاضای کاذب در خرید خودرو کاهش چشمگیری یافته است.
گفتنی است، سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال بروزترین لیست قیمت کارخانه و بازار خودروهای ایران خودرو را برای مخاطبان ارائه کرده است که می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.
- بیشتر بخوانید:
- قیمت محصولات ایران خودرو جمعه 19 اسنفد 1401
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
آمار ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو در 19 اسفند 1401


من صاحب ماشین مدل پایین هستم !
باید خودروام را بفروشم تا پیش پرداخت را در بانکهای زالو و دزد بلوکه کنم ! ( حساب وکالتی )
شاید برنده شوم ، شاید نشوم !
مسلم است که ریسک نمیکنم ! و در قرعه کشی ها شرکت نمیکنم .
اگر برنده نشوم همان ماشین مدل پایین را هم از دست داده ام و دیگر ندارم !!




خیلی را میشناسم که ماشین مدل پایین داشتن که به اسم مثلا خانمشون ثبت نام کردن و میخواستن در صورت برنده شدن ماشین خود را بفروشند یا از اقوام قرض کنند و به حساب شرکت بزنند .این طرح کارشناسی نشده هست و بازم به نفع طبقه پولدار جامعه .اخه کدوم آدم ضعیف ۱۰۰میلیون داره که بلوکه کنه

این طرح به کام پولدارن شد





فقط دلالها پول آماده برای اینکار دارند با کارت ملی و گواهینامه که از اشخاص میگیرند و البته سفته
ثبت نام و کاسبی
نه پول وکالتی درسته
نه ۴۸ ماه از خرید قبلی وقتی حداقل عمر خودرو ده ساله
خیلی راحت میتونند پلاک فعال را بصورت خانوادگی بررسی کنند و هر خانواده صاحب یه خودرو بعد خودرو دوم و ...
ولی قرار نیست چیزی اساسی درست بشه





صفر نهصدو چهارده سیصد و چهل و شش شصت و نه پانزده

چون الان ۳تا ثبت نام ازاول تاالان من وخواهروبرادرم برای قرعه کشی انجام میدادیم،که تاالان بالای۳۰باربوده وبرنده نشدیم،امابعدازایجادشرط بلوکه پول وکالتی،یک نفرمون تونستیم پولش راچندروزه قرض بگیریم واون دونفربامید برنده شدن وفروش طلا،فرش ودریافت وام ثبت نام میکردندوحالا نمیتونند
آقایون مدعی حامی محرومان،محروم را بامتمول ودلال اشتباه گرفتید
همانطورکه سهمیه دلاری دچاردلالی شده،این حدودیک میلیون واندی،لااقل نصفه شون باپول دلال وباامتیازشون ثبت نام کردند و متقاضی واقعی نیستند

چون الان ۳تا ثبت نام ازاول تاالان من وخواهروبرادرم برای قرعه کشی انجام میدادیم،که تاالان بالای۳۰باربوده وبرنده نشدیم،امابعدازایجادشرط بلوکه پول وکالتی،یک نفرمون تونستیم پولش راچندروزه قرض بگیریم واون دونفربامید برنده شدن وفروش طلا،فرش ودریافت وام ثبت نام میکردندوحالا نمیتونند
آقایون مدعی حامی محرومان،محروم را بامتمول ودلال اشتباه گرفتید
همانطورکه سهمیه دلاری دچاردلالی شده،این حدودیک میلیون واندی،لااقل نصفه شون باپول دلال وباامتیازشون ثبت نام کردند و متقاضی واقعی نیستند

امر برای آقایون اشتباه شده،چون امام خمینی ره فرمودند نباید مستضعفی درکشور باقی بماند،منظورشون برداشتن اختلاف طبقاتی ومتمول شدن فقرابود،نه نابودشدن شون،جناب رئیسی مدعی دولت حامی محرومان ،محروم پول بیکاروپس اندازه پیش ثبت نام وکالتی نداره،ومیخواددرصورت برنده شدن بافروش طلاو فرش و..پول یک خودرو رافراهم کنه
اکثریت این افرادباپول دلال وباشرط فروش سهمیه ثبت نام کردندوبقیه متقاضیان واقعی ومستحق(به معنای داشتن حق ) نتونستند


اگه قبلاً یک درصد احتمال میرفت که مردم عادی برنده باشند الان دیگه هیچ امیدی نیست.مردم عادی نیازهای اولیه رو به زور میتونن جور کنم از کجا اینقدر پول بیارن تو حساب وکالتی بلوکه کنن که آیا برنده بشن یا نه؟
وزارت صمت اگه واقعا میخواد که این خودروها به دست مردم عادی برسه باید به افراد بالای هجده سال که هیچ گونه سندی به اسمشون نیست خودرو بده

