|
کد خبر: ۱۶۱۵۵۸

دست دلال ها کوتاه شد؟؛ آمار ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو امروز جمعه 19 اسفند 1401

دست دلال ها کوتاه شد؟؛ آمار ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو امروز جمعه 19 اسفند 1401

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از احتمال کاهش نقش دلال های خودرو در ایجاد تقاضای کاذب در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه نیمه شعبان خبر دادند و به بررسی آمار ثبت نام کنندگان در قرعه کشی محصولات ایران خودرو در امروز جمعه 19 اسفند 1401 پرداختند.

بر اساس گزارش ها، در طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه ولادت امام زمان (عج) تا ساعت 23 روز پنجشنبه هجدهم اسفند 1401 در مجموع حدود یک میلیون و 100 هزار نفر در طرح های عادی، مادران و خودروهای فرسوده ثبت نام کرده اند.

بدین ترتیب و با توجه به ثبت نام های چند میلیونی در طرح های فروش ایران خودرو در ماه های گذشته، با گذاشتن شرط بلوکه شدن پول در حساب وکالتی، تقاضای کاذب در خرید خودرو کاهش چشمگیری یافته است.

گفتنی است، سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال بروزترین لیست قیمت کارخانه و بازار خودروهای ایران خودرو را برای مخاطبان ارائه کرده است که می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

آمار ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو در 19 اسفند 1401

ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
س.ب
-
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کاهش پیدا نکرده سایتش رو دستکاری کردن نمیشه ثبت نام کرد
پاسخ
سهراب
-
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
من تو رزو پیش فروش بهمن قرار گرفتم نه ماشین میدن نه امکان ثبت نام هست تکلیف چیه؟؟؟
پاسخ
عبدالله بی بصیرت
-
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
چرا خودتان را به کوچه علی چپ. زده اید؟
من صاحب ماشین مدل پایین هستم !
باید خودروام را بفروشم تا پیش پرداخت را در بانکهای زالو و دزد بلوکه کنم ! ( حساب وکالتی )
شاید برنده شوم ، شاید نشوم !
مسلم است که ریسک نمیکنم ! و در قرعه کشی ها شرکت نمیکنم .
اگر برنده نشوم همان ماشین مدل پایین را هم از دست داده ام و دیگر ندارم !!
پاسخ
حسین
-
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
مایی که اصلا ماشین نداریم و دو ساله داریم ثبت نام میکنیم چی بگیم... وکالتی کردن پول خیلی هم کار درستیه وگرنه هرکی یه گواهینامه داره ثبت نام میکنه حوالشو ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون میفروشه و عشق و حال
پاسخ
حسین
-
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
وکالتی کردن پول خیلی هم کار درستیه وگرنه هرکی یه گواهینامه داره ثبت نام میکنه حوالشو ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون میفروشه و حقوق دو سالشو درمیاره و عشق و حال...
پاسخ
علی قاسمی
-
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
این طرح بسیار غلط هست ، چون من خودم ماشین ندارم و چند سکه طلا دارم که سرجمع دویست و پنجاه میلیون میشوند و با توجه به کاهش ارزش پول آنها را سکه خریدم .تا به محض اینکه برنده شدم سریع بفروشم و به حساب شرکت بزنم ،یا خیلی ها را میشناسم به جز پول نقد سرمایه دیگری دارند که یک روزه تبدیل به پول میشه .مسئولان ما فقط به فکر اون پولدارنی هستند که حسابشون پر پول هست وگرنه کدوم آدم بیچاره صد میلیون پول داره که بلوکه کنه ،سرمایه داران حتی پلاکهای خود را به اسم اقوام خود بادادن مقدار ناچیزی پول و گرفتن چند برابر سفته به اندازه چند برابر ماشین از اون آدم بیچاره تا بتوانند بازم به نام خودشون و تمام اعضای خانوادشون ثبت نام کنند ،این طرح هم مثل همیشه به نفع طبقه مرفع جامعه شد .سرمایه که فقط پول نقد نیست
پاسخ
علی
-
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
پس تکلیف اون قشر ضعیف که پول نقد ندارن و اگرم دارن با توجه به روند رو رشد کاهش ارزش پول تبدیل به سکه یا قطعه زمین کردن چی میشه ،
خیلی را میشناسم که ماشین مدل پایین داشتن که به اسم مثلا خانمشون ثبت نام کردن و میخواستن در صورت برنده شدن ماشین خود را بفروشند یا از اقوام قرض کنند و به حساب شرکت بزنند .این طرح کارشناسی نشده هست و بازم به نفع طبقه پولدار جامعه .اخه کدوم آدم ضعیف ۱۰۰میلیون داره که بلوکه کنه
پاسخ
دشمن مسئول نا آگاه
-
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
دقیقا .بسیار حرف درستی زرید .منم یه ماشین دارم که ارزشش نهایت دویست و پنجاه میلیون میشه و همیشه به اسم خانمم ثبت نام میکردم تا در صورت برنده شدن ماشین را یک روزه بفروشم و به حساب شرکت بریزم
این طرح به کام پولدارن شد
پاسخ
میثم
-
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
سلام طرح مادران هایما اس ۵ ثبت نام کردم
برنده شدم حواله میفروشم
پاسخ
ناصر
-
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
سلام دست دلال کوتاه نشده برعکس به نفع دلال شده که از کارگر یا مستضعفان سؤ استفاده میکنن و به خاطر نداشتن پول بلوکه سهم آنان را به قیمت ۲۰الی۳۰ میلیون میخرن اون هم به شرط اینکه تو قرعه کشی برنده بشه وخودش دو برابر قبل سود میبره به نفع پول دار وبه ضرر مستضعفین
پاسخ
علیزاده
-
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
خودرو نه ثبت نام کنید نه بخرید. ارزان خواهد شد یاد داشته باشین
پاسخ
محمد
-
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
متاسفانه با شرط وکالتی شدن حساب و واریز پول فقط قشر مستضعف و نیازمند حذف می شوند . اکثر شرکت کنندگان فعلی در واقع همان شرکت کنندگان کاذب هستن .
پاسخ
فرید
-
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
امید قالیلاف که هیچ،بزرگتر از اون هم حریف این مافیای خودروساز نمیشه
پاسخ
رضا
-
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
اره واقعا مسخره کردن خودشونو امار کاذب که همون مصرف کننده بدبخت بود حذف شد و الان فقط دلال ها ثبت نام میکنن پولشون اما ه ست به اسم ده نفردیگه هم از اقوام ودستاشون ثبت نام میکنن خلاصه یکیش برنده میشه وبه قیمت ازاد میدش دست مصرف کننده اخه چرا خودتون زدین به اون راه.نه واقعا دست دلال کوتاه شد یامصرف کننده که قبلا ثبت نام میکرد میگفت اگه برنده بشم طلاهای زنم میفروشم ازاینو اونم قرض میکنم ماشین پوکیدمم میفروشم تکمیل وجه میکنم حالا چی بنظرت جرات میکنه طلاهاشو یاماشین پوکیدشو بفروشه یا رو بزنه قرض کنه برای ثبت نامی که معلوم نیست برنده بشه یانشه.ای خدا لعنتتون کنه که شدین عقل کل و فکر میکنید همین غلطی که شما میکنین ودستورشو میدین درسته و حرف باقی مردم بدبخت نادرست .برید خودتون مسخره کنید
پاسخ
علی
-
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بر عکس
فقط دلالها پول آماده برای اینکار دارند با کارت ملی و گواهینامه که از اشخاص میگیرند و البته سفته
ثبت نام و کاسبی
نه پول وکالتی درسته
نه ۴۸ ماه از خرید قبلی وقتی حداقل عمر خودرو ده ساله
خیلی راحت میتونند پلاک فعال را بصورت خانوادگی بررسی کنند و هر خانواده صاحب یه خودرو بعد خودرو دوم و ...
ولی قرار نیست چیزی اساسی درست بشه
پاسخ
شهباز
-
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
دست دلال کوتاە نشدە اتفاقا فقط دلالها پول دارند و ثبت نام کردند ما خانوادگی بیست بار ثبت نام کردیم به اسممون در نیومد حالا باید ۴۰۰ میلیون خودمون را حراج می کردیم دوبازه در دام این بی کفایتیها میافتادیم تا چه شود دیگه عطایش را به لقایش بخشیدیم واقعا هیچی از مدیریت و تشخیص ندارید ظاهرا مدیرید کارتان خیانت به نظام و مردمه این و بدانید
پاسخ
تبریزی
-
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
حالا دیگه قشنگ افتاد دست دزدا که راحتر باهم تقسیم کنن
پاسخ
مهدی
-
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
دلال همه هم حسابی پول داره برا همین کارا شما قشر بیچاره را حذف کردین که به امید این که اسمش در بیاد ی پولی گیرش بیاد یا نصف زندگیش را بفروشه تا بتونه پول جور کنه ماشینی که به نامش در اومده را به امید اینکه ارزون خریده را سوار بشه واقعا چه کردین با این ملت...... خودتون باعث شدین بی ارزش ترین پول دنیا را داشته باشیم چون برای ملت ارزش قائل نبودین و نخواهید بود.....
پاسخ
سیما
-
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
تو رو خدا با درج چنین تیتری ملت رو خر و احمق فرض نکنید پولتون رو بریزید به نام ایران خودرو آیا بهتون ماشین بدن آیا ندن تو خدا همین جوری رو اعصاب ملت هستید به شعور ملت توهین نکنید
پاسخ
یک ایرانی
-
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
به والله قسم این طرح به نفع دلالان شد .من خودم یه ماشین پراید دارم که یکساعته ۱۵۰ میبرنش و طلاهای خانومم هم هست و ده دقیقه ای پول نقد میشه .من‌الان با چه جراتی ماشینم یا طلای خانمم را بفروشم و بریزم به حساب وکالتی و ارزش پول هم که روز به روز پائین میره .خدا را شاهد میگیرم یه دلال نفری پانصد داد به چندتا آدم بدبخت و بیچاره و به اسمشون ثبت نام کرد .تازه کلی هم ازشون سفته گرفت که فردا روز برنده شدن دبه نکنن .این طرح به کام پولدارها شد و بس .چرا از مردم سوال نمیپرسن که یه روش معرفی کنن که ماشین دست نیازمند واقعی برسه نه دلال
پاسخ
جعفر
-
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
مرد حسابی یا خیلی خری یا مردم رو خر فرض میکنی. مردم ثبت نام میکردن لااقل تو 5یا6سال یه دونه برنده شن حواله شو بفروشن بزنن به زخم زندگی. الان فقط و فقط دلال های بی پ د ر هستند که ثبت نام میکنن ماشین در میاد میذارن مغازه سه برابر قیمت میدن. خیلی حر و م لقمه تشریف دارن اینا. تو ایران فقیر فقیرتر و غنی غنی تر میشود. من خودم بالا ترین قیمت میخرم حواله رو اگه برنده شدین زنگ بزنین سریع. هز خودرویی هر شرکتی.
صفر نهصدو چهارده سیصد و چهل و شش شصت و نه پانزده
پاسخ
بینام
-
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
خب یه چیزی هم گیر اون بدبخت بیاد از جیب تو و امثال تو که کم نمیشه
پاسخ
بینام
-
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
خب یه چیزی هم گیر اون بدبخت بیاد از جیب تو و امثال تو که کم نمیشه
پاسخ
ا.ع شهرضا (شهر شهید همت)
-
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
این تیتر خبرباواقعیتی که ما توجامعه شاهدش هستیم همخوانی نداره
چون الان ۳تا ثبت نام ازاول تاالان من وخواهروبرادرم برای قرعه کشی انجام می‌دادیم،که تاالان بالای۳۰باربوده وبرنده نشدیم،امابعدازایجادشرط بلوکه پول وکالتی،یک نفرمون تونستیم پولش راچندروزه قرض بگیریم واون دونفربامید برنده شدن وفروش طلا،فرش ودریافت وام ثبت نام میکردندوحالا نمیتونند
آقایون مدعی حامی محرومان،محروم را بامتمول ودلال اشتباه گرفتید
همانطورکه سهمیه دلاری دچاردلالی شده،این حدودیک میلیون واندی،لااقل نصفه شون باپول دلال وباامتیازشون ثبت نام کردند و متقاضی واقعی نیستند
پاسخ
ا.م
-
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
این تیتر خبرباواقعیتی که ما توجامعه شاهدش هستیم همخوانی نداره
چون الان ۳تا ثبت نام ازاول تاالان من وخواهروبرادرم برای قرعه کشی انجام می‌دادیم،که تاالان بالای۳۰باربوده وبرنده نشدیم،امابعدازایجادشرط بلوکه پول وکالتی،یک نفرمون تونستیم پولش راچندروزه قرض بگیریم واون دونفربامید برنده شدن وفروش طلا،فرش ودریافت وام ثبت نام میکردندوحالا نمیتونند
آقایون مدعی حامی محرومان،محروم را بامتمول ودلال اشتباه گرفتید
همانطورکه سهمیه دلاری دچاردلالی شده،این حدودیک میلیون واندی،لااقل نصفه شون باپول دلال وباامتیازشون ثبت نام کردند و متقاضی واقعی نیستند
پاسخ
ا.ع.شهرضا(شهر شهید همت)
-
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بالای سی دفعه ثبت نام خواهروبرادرم انجام دادیم و برنده نشدیم اماحالا از۵نفرمون۲نفرتونستندباقرض و وام پول بلوکه راجورکنندو۳نفرنتونستند
امر برای آقایون اشتباه شده،چون امام خمینی ره فرمودند نباید مستضعفی درکشور باقی بماند،منظورشون برداشتن اختلاف طبقاتی ومتمول شدن فقرابود،نه نابودشدن شون،جناب رئیسی مدعی دولت حامی محرومان ،محروم پول بیکاروپس اندازه پیش ثبت نام وکالتی نداره،ومیخواددرصورت برنده شدن بافروش طلاو فرش و..پول یک خودرو رافراهم کنه
اکثریت این افرادباپول دلال وباشرط فروش سهمیه ثبت نام کردندوبقیه متقاضیان واقعی ومستحق(به معنای داشتن حق ) نتونستند
پاسخ
ایرانی
-
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
وقتی تو سایت فروش آزاد ماشینها بروید می فهمید که دلالان حتی ماشینهایی که دیگر تدلید نمی شود و صفرش در بازار نیست را در پارکینگهای خود نگه داشته اند و به قیمت نجومی می دهند مثل ال نود و .... حالا مسئولین ما خوابند یا یک چیزی اونور تر از خواب . من عمرا اگر بتونم با دو تا بچه که هر دو در اوج پول خرج کردن هستند و آرزوهای جوانی دارند از موبایل و تبلت و لب تاپ و .... و سفر و لباس و کیف و کفش و تحصیل و... صد میلیون جمع کنم تا در بانک بلوکه بشه و این وسط چه عشقی می کنند بانکها واقعا " بی خود نیست چند بار در روز پیامک می فرستند ها !
پاسخ
محیا
-
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
ما دیگه مطمئن شدیم که مسئولین هر طرحی اجرا میکنن به ضرر مردم عادی وسطح پایین جامعه هست وبه نفع خودشون ودلالها
اگه قبلاً یک درصد احتمال می‌رفت که مردم عادی برنده باشند الان دیگه هیچ امیدی نیست‌.مردم عادی نیازهای اولیه رو به زور میتونن جور کنم از کجا اینقدر پول بیارن تو حساب وکالتی بلوکه کنن که آیا برنده بشن یا نه؟
وزارت صمت اگه واقعا میخواد که این خودروها به دست مردم عادی برسه باید به افراد بالای هجده سال که هیچ گونه سندی به اسمشون نیست خودرو بده
پاسخ
تورج
-
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
سلام کسی که نصف پول خودرو ندارد چطور میخواد کل پول خودرو را پرداخت کنه پس نتیجه اینکه بلوکه کردن پول کار درستیه؛البته در کل تولید لازمه اینقدر زیاد باشه و کیفیت بالا باشه که نیازی به قرعه و واردات نباشه
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
با این طرحتون فقط پولدارا میتونن ثبت نام کنم،من هم از این که یک بچه تو این کشور بدنیا آوردم مثل سگ پشیمونم شدم.
پاسخ
پیمان
-
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
دست دلال ها همیشه هست اگر عرضه دارید دست مافیا رو قطع کنید.
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟