پالس مثبت علیرضا بیرانوند برای استقلالی شدن
به گزارش دیلی فوتبال؛ علیرضا بیرانوند چند سال قبل که دروازهبان تیم فوتبال نفت تهران بود، بارها برای حضور در استقلال پالس مثبت فرستاد، اما حضور مهدی رحمتی در این تیم، اجازه جذب بیرانوند را به مدیران باشگاه نمیداد تا اینکه علیرضا راهی پرسپولیس شد.
با این حال، علیرضا بیرانوند از اول فصل جاری دلخوریهای زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس داشت و همان ابتدای لیگ نوزدهم هم میگفتند او به دنبال جدایی و لژیونر شدن است، اما دوستان صمیمی این دروازهبان میگویند در این فصل نمیخواست به استقلال برود، چون سودای حضور در اروپا را در سر دارد. اتفاقی که قرار است در فصل آینده برای او رخ بدهد.
بیرانوند ابتدای فصل در مصاحبهای گفته بود به خاطر هواداران پرسپولیس حداقل یک نیمفصل میماند که البته بعدها شرایط عوض شد.
او برای فصل آینده با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد بست و در لیگ بعدی، خبری از این دروازهبان ملیپوش در لیگ ایران نیست.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها