|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۶۸

نظر کالدرون درباره دربی: وظیفه داریم ببریم

نظر کالدرون درباره دربی: وظیفه داریم ببریم
به گزارش دیلی فوتبال؛ گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره دربی پایتخت و بازی مقابل استقلال گفت: همیشه وظیفه داریم ببریم که در دربی هم همین هدف را داریم. سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه ارزیابی اش از دربی تهران گفت: مطمئنا جشن بزرگی خواهد بود و من امیدوارم استادیوم پُر شود. امیدوارم تماشاگران ورزشگاه را پر کنند. کالدرون در خصوص حضور تماشاگران به صورت 90 به 10 گفت: هر تصمیم بگیرند ما عادت داریم و مشکلی نداریم. منبع: فارس
برچسب ها: پرسپولیس دربی
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟