عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در بورس
به گزارش دیلی فوتبال؛ طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانیفر در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه زمانبندی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ستاد واگذاری دو باشگاه گفت:
طبق برنامه، اواخر مرداد پرسپولیس و استقلال وارد بورس میشوند و من شخصا در تمامی جلسات ستاد واگذاری و سازمان خصوصیسازی تا زمان وارد شدن به بورس حضور خواهم داشت و یکی از مهمترین برنامههای ما امسال واگذاری استقلال و پرسپولیس است.
وزیر ورزش و جوانان گفت:مدیران عامل استقلال و پرسپولیس موظفند تمام تلاش خود را بکار ببرند تا واگذاری دو باشگاه طبق برنامه زمانبندی پیش برود.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها