پرسپولیس را به توپ بستند!
به گزارش دیلی فوتبال؛ روزنامه پیروزی چاپ امروز (دوشنبه 8 مهر 98) تیتر اصلی صفجه اول خود را به احکام صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اختصاص داده و به اعتراض نوشته است: "پرسپولیس را به توپ بستند".
این روزنامه در توضیح تیتر اعتراضی خود مدعی شده نمونه های زیادی از شکستن صندلی، پرتاب نارنجک و فحاشی هواداران بوده که هیچ محرومیتی به دنبال نداشته اما از طرفی حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال میگوید قضیه دربی متفاوت است.

پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها