|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۷۰۷۲۸

وحید طالب لو در آمریکا مربی شد

وحید طالب لو در آمریکا مربی شد

به گزارش دیلی فوتبال؛ وحید طالب لو، دروازه بان پیشین استقلال و تیم ملی ایران به عنوان مربی دروازه بان ها به کادر فنی تیم جورج میسون آمریکا اضافه شد.

تیم فوتبال دانشگاه جورج میسون در لیگ دانشجویان آمریکا حضور دارد.

وحید طالب لو از سال ها پیش به آمریکا مهاجرت کرده و ساکن واشینگتن است.

ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
آبکش بود
پاسخ
مهرداد
-
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
دروازه‌بان مودب و با اخلاق و پنالتی گیر قهاری بود که تعداد پنالتی های مهار شده اش بیشتر از پنالتی هایی بود که گل خورده بود!
واسش آرزوی موفقیت می کنم
پاسخ
مهران
-
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
توصیه می کنم؛ دیلی فوتبال! فقط به همین موضوعات فوتبالی بپردازید و از پرداختن به موضوعات «سیاسی» و به ویژه «حجاب» اجتناب کنید. چون موضوعاتی که می نویسید باید با اسم کانالتون همخوانی داشته باشه.
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟