هدیه میلیونی رئیسی به معلمان به مناسبت روز معلم 1402
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از هدیه رئیسی به معلمان به مناسبت روز معلم 1402 خبر دادند و به بررسی مبلغ این پاداش به فرهنگیان پرداختند.
بر اساس گزارش دیلی اکسچنج، سرپرست آموزش و پروش گفت: امروز (دوشنبه) هدیه ویژه ای از طرف رئیس جمهور به معلمان داده می شود.
بررسی ها نشان می دهد، به فرهنگیانی که در فروردین 1402 شاغل بوده و حقوق گرفته اند، یک میلیون تومان پاداش به مناسبت روز معلم پرداخت خواهد شد.
- بیشتر ببینید:
- معاون روحانی سلطنت طلب از آب درآمد؟
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
هدیه یک میلیون تومانی رئیسی به معلمان
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
سام

۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
مفت خورن معلم ها . نه مدرسه میرن مجازی اند، نه ادب یاد میدن .دهه هشتادی و نودی ها بی ادب اند . زبون دارن شش متر . بدبخت کارگر که حقوقش زیر شش تومنه. قدیم ها معلم ها گچ میخوردند پای تخته برا حقوق سیصد هزار الان پول مفت میگیرن
پارسا

۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
او مای گاد ییییییییککککککککک مممممییییلللللیییییوووووننننن توووووومممممنننننن...!جمع کنین خودتون احمق های مفت خور و شش کلاسه...لوکوموتیررر پیشرفت کشور یک میلیون تومن یعنی اندازه یک و نیم کیلو گوشت کلا پول داشته به یکی از فقیر ترین قشر های جامعه بده...؟نکنه اینا همش پورپکانه...؟
ناشناس

۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
معادل 18 دلار! قیمت یک عدد لیوان تو آمریکا! توهین بزرگ به معلمان!
محمد

۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
یک میلیون در ایران معادل 180 دلار در آمریکا ارزش کالا دارد... کالاها و خدمات در ایران یک دهم آمریکا هستند
بازنشسته

۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
باعرض سلام خدمت رییس جمهور محترم یعنی ما بازنشسته ها که سی سال دراموزش و پرورش با حداقل حقوق زحمت کشیدیم جزو جامعه ی معلمان محسوب نمی شیم وجدانا دراین سی وسه سال اولین بار می بینم یک مسئول یک هدیه بدین صورت به معلمان می ده اکثر سالهای خدمتم به ما یه کارت یا تقدیرنامه می دادن یا نهایتا یه دوسه تیکه ظرف یه امسال رییس جمعور ولخرجی کرد اونم ما را به حساب نیاوردن
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها