|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۷۱۸۲

ادعای علیرضا بیرانوند: در 4 - 5 لیگ معتبر بازی خواهم کرد

ادعای علیرضا بیرانوند: در 4 - 5 لیگ معتبر بازی خواهم کرد
به گزارش دیلی فوتبال؛ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اظهار کرد:

قرار بود در ایام عید برای تست‌های پزشکی به بلژیک بروم اما پس از شیوع کرونا زمان این کار معلوم نیست.

قسط اول قرارداد به حساب پرسپولیس واریز شده و قسط دوم پس از تست پزشکی واریز خواهد شد.

وی ادامه داد:

پرسپولیس هم در وضعیت خوبی نبود و چند نامه به تیم بلژیکی داد که هرچه سریع‌تر تست‌های پزشکی را بگیرند و قسط دوم را پرداخت کنند.

بیرانوند با بیان اینکه ویروس کرونا در کل دنیا وجود دارد، اضافه کرد:

امیدواریم کرونا از بین برود و هم تکلیف لیگ برتر ایران مشخص شود و هم من پس از چهارمین قهرمانی متوالی با پرسپولیس به بلژیک بروم.

این دروازه‌بان لرستانی با بیان اینکه هدفم این نیست که فقط چند سال در لیگ بلژیک بازی کنم و بعد برگردم، تاکید کرد:

مطمئن باشید بیرانوند در چهار، پنج لیگ معتبر دیگر هم بازی می‌کند و من این قول را به شما می‌دهم.

وی در پاسخ به پرسشی که چگونه این قول را می‌دهد؟ گفت:

حضور در لیگ‌های معتبر به عملکرد خودم بستگی دارد و مطمئن هستم که می‌توانم به این هدف برسم.

بیرانوند با اشاره به اینکه نامش برای سومین بار متوالی در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال آسیا قرار دارد، تصریح کرد:

در دو بار گذشته بنا به هر دلیلی این جایزه را کسب نکردم اما امیدوارم امسال این جایزه را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟