کاپیتان پیشین استقلال خطاب به پرسپولیسی ها: هر سال میخواهید اینگونه قهرمان شوید؟
به گزارش دیلی فوتبال؛ مهدی امیرآبادی، کاپیتان پیشین استقلال معتقد است پرسپولیسی بد عادت شده اند.
امیرآبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر نوزدهم را حق خود می داند گفت:
نه اصلاً و ابداً. دوستان پرسپولیسی گویا از یاد بردهاند که هنوز یکسوم بازیها باقی مانده است و در طول ۹ هفته باقی مانده هزار و یک جور اتفاق ممکن است رخ دهد.
همین چند شب پیش تلویزیون بار دیگر فینال جام باشگاههای اروپا در سال ۱۹۹۹ را نشان داد؛ جایی که منچستری که بازی را در وقت قانونی به بایرن مونیخ باخته بود به یک باره در وقت اضافی در کمتر از ۲ دقیقه دو گل زد و از تیم بازنده به قهرمان جام تبدیل شد.
فوتبال قابل پیشبینی نیست و در ۹ هفته هزار اتفاق میافتد. خصوصا آنکه استقلال در این فصل حرفهای زیادی برای گفتن داشت و البته یک بازی کمتر از سایرین دارد. اما در مجموع به نظرم پرسپولیسیها بدعادت شدهاند که هر سال میخواهند همین جوری قهرمان شوند.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها