|
کد خبر: ۱۷۲۷۰۰

عکس| درد این دختران بی حجاب معیشت است؟

عکس| درد این دختران بی حجاب معیشت است؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از پوشش هنجارشکنانه یک دختر در یزد که به دارالعباده شهرت دارد و هدف او از انتشار این تصویر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

کاربری در واکنش به این تصویر که در فضای مجازی فراگیر شده، نوشت: آره بابا اینا درد معیشت دارن!

عکس هدف اصلی زنان بی حجاب که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس هنجارشکنی دختر بی حجاب در یزد

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
اونی که با این چیزها تحریک میشه توصیه میکنم شیرموز و پیاز اصلا مصرف نکنه در غذاهاش . والا این چیه که بخواد بده. یعنی پول بده به فقرا
پاسخ
محمدحسین
-
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
دردشون خارش واژن هست مرگ بر بی حجاب
پاسخ
حامد
-
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
اعتراف میکنن که دنبال روسپی گری هستن
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
به یک برعنداز زن 25الی 35 ساله جهت کار در فاحشه خانهای حیوانی اروپا جهت سرویس دهی به سگ ها و کانگورو ها نیازمندیم در صورت علاقه به همکاری و داشتن مشخصات مورد نظر مانند قد بالای 166 مو قهویی تا کمر سابقه سرویس دهی به اغتشاشگران و داشتن برادر و پدر سیب زمینی به سایت برای ثبت نام مراجعه کنند دختران برعنداز زیر 25 سال نیز در صورت قبولی در ازمون سولاخ طلایی که در خرداد ماه برگزار میشود بر اساس رتبه کسب شده به آلمان هلند تایلند انگلیس فرانسه استرالیا یا امریکا جهت کار در فاحشه خانهای پیشرفته فرستاده میشوند و در صورت کسب رتبه تک رقمی میتوانند به عنوان پورن استارهای رسمی در کمپانی فیلم پورن برازر ایرانین که بعد از ازادی ایران ساخته میشود استخدام شوند با تشکر
پاسخ
آرامش
-
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
این خانم هایی که کشف حجاب میکنن اینقدر در جامعه تحقیر میشن که اگر سالم باشند از کرده خودشون پشیمون میشن من امروز در خیابان خانم کشف حجاب کرده ای دیدم که اولش با افتخار راه می رفت من پشت سرش بودم بعد کمی جلوتر رفتیم و مردم این قدر به دیده تحقیر نگاهش کردن که اگه صد هزار فحش بهش میدادن بهتر از نگاه این طوری بود واقعاً چنین خانم هایی باید به روانشناس مراجعه کنند
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
دردشون بی دردی شما مریضاس اگه راست میگید برید گیر بدید به اروپایی ها چرا گیر دادین به ما شما ها؟؟؟ آقا اصلا مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر غرب‌زده! خواهشاََ گیر بدید به غرب لطفا به داخل گیر ندید به جان مادرتون ! به جون هم بیفتید.... ترامپ خودم واس تون میارم فقط لطفا به ما گیر ندید می دزدمش اقا...آقا اصلا مسلمون نیستیم شما چتونه؟؟؟??? ای بابا گیری کردیما! شما چرا اینقدر نگران ما هستید؟ ? خوبه لااقل اوضاع کشور هست مسئولین دست از سر مردم بر دارن ولی با این اوضاع دست برنداشتن هنوز!......
پاسخ
پریسا
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
آخ آخ آیت الله دیلی فوتبال خیلی دلری از ماها میسوزی که...??
دارالفساد که چه عرض کنم...ایران رو روی سر بسیجی و سپاهیا خراب میکنیم...?
پاسخ
شایان
-
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
بی شوهری بد دردیه مرگ بر برعنداز
پاسخ
سهیلا
-
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
آخه کفراتی هرزه به تمام معنا، تو رو چه به این غلط های زیادی،فقط یاد گرفتی مثل طوله سگ واق واق کنی،برو اون طرف النگوهات نشکنه جوجه،گنده هاش هیچ غلطی نتونستن بکنن،تو که عددی نیستی گنده تر از دهنت حرف نزن بچه
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
چون دوست داریم شماهارو اتیش بزنیم من خودم پنجتا دختر اغتشاشگرو به هلاک رسوندم بیا برو تکالیفتو بنویس عنتر از نوشتنت معلومه 13 سالته
پاسخ
محمد
-
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
کشف حجابیون بیان بهشون جایزه خیار بدم
پاسخ
شیوا
-
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
امثال تو به جای اینکه بخوان ایران رو خراب کنن روی سر خودشون بهتره برن دنبال مشتری بگردن واسه هرزگی های خودشون زنکه کثافت بدکاره یادبگیر گنده تر از دهنت حرف نزنی فاحشه خاتون
پاسخ
سعید طاهری
-
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
مصرفت رو کنترل کن،که خودت رو بیشتر از این خراب نکنی!?
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
خیارتو برای خودت نگه دار
عرزشی حروم لقمه کثافت
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
مرگ بر عرزشی
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
دیلی فوتبال یا بهتر بگم دیلی حجاب برای چی دیدگاه این عرزشی ها که کلی فحش و ناسزا به مردم میگن رو منتشر می کنی اما دیدگاه منو منتشر نمی کنی???
یعنی اینقدر می ترسید ??
پاسخ
رشید
-
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۸
این‌ها رو که میبینم دلم میخواد اونقدر بچلونمشون که جونشون از تو چیزشون در بیاد باور کنید دلشون خیلی میخواد وگرنه با این قیافه نیمه عریان نمیومدن در معرض دید اینارا خوب میشناسم حسابی دستمالی میشن راه گوزشون ده ها بار توسط جوانان غیور باز و بسته میشه بعد ننه باباشون میندازندشون بیخ ریش یه پسر خر بی غیرت مثل خودشون چندماه بعد هم طلاق میگیرن و روز از نو روزی از نو
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟