فیلم| انتقاد شدید المیرا شریفی مقدم از افزایش اجاره خانه در سال مهار تورم
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از انتقاد شدید المیرا شریفی مقدم از افزایش اجاره خانه در سال مهار تورم بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، المیرا شریفی مقدم، مجری برنامه صبحگاهی شبکه دو سیما می گوید: نرخ کرایه خانه در تهران هر 24 ساعت یکبار دچار نوسان می شود.
- بیشتر ببینید:
- شوخی سریال نیوکمپ با رئیسی؛ شما ناهار خوردین؟
فیلم انتقاد شدید المیرا شریفی مقدم از افزایش اجاره خانه در سال مهار تورم که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم واکنش تند المیرا شریفی مقدم به افزایش اجاره مسکن
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
شهریار

۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
دمت گرم خانم شریفی مقدم. واقعا اصلا قانونی هم وجود داره. مسئولی هم وجود داره مگه. خاک بر سر همشون. ی مشت بی عرضه و بی سواد شدن رئیس و مسئول
جواد

۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
خودمم ملک دارم و خلیام هستن مشکل خوردن سره مستاجر که سالهاس بلند نمی شن و اذیت می کنن بندگان خدارو حتی شده تصرفم کردن رفتن سند گرفتن برای خودشون...
خلاصه درستم می گن قانون نیست اگر بود اینجوری ملت اذیت نمی شدن منم ملک دارم اذیتم کاش قانون درستی بود خدا کمک کنه همه رو
میای مثلا به مستاجر کمک می کنی برعکس قدرتو نمی دونن اذیتت می کنن
خلاصه درستم می گن قانون نیست اگر بود اینجوری ملت اذیت نمی شدن منم ملک دارم اذیتم کاش قانون درستی بود خدا کمک کنه همه رو
میای مثلا به مستاجر کمک می کنی برعکس قدرتو نمی دونن اذیتت می کنن
ولی

۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
چه دیدگاهی بخدا قسم وقتی یک حیوان هم میدونه که از این چاله نمیشه رد شد صرف نظر میکنه مسیرشو تغیر میده پس چرا این کشور از هم میپاشه مردم اینجوری دربدر میشن بابا ترا خدا اگر مملکت داری را نمیدونین صرف نظر کنید بذارین کاردان تر از شماها بیاد بهداد این مردم برسن وجدان داشته باشین
ناشناس

۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
عزیزان همش چند کلمه است. این نظر بنده:
۱. مسئولین مفسد و بی کفایت و دروغگو که از انجام مسئولیت هاشون سر باز می کنند یا کار هارو به خوبی پیش نمی برند.
۲. در اثر مدیریت بد و تصمیم های نادرست ما به نفت محتاج شدیم و تحریم نفت مارو زیر فشار بیشتری میذاره.
۳.آمریکایی ها و غربی ها ظاهرا اکثرا نظر منفی راجب اسلام دارند و با وجود اینکه با شعار مرگ بر آمریکا مخالف هستم ولی اعتراف می کنم این طور هست و بعد از انقلاب اسلامی مارو تحریم کردن اونها نقض حقوق بشر رو انجام دادن ولی ما نمی تونیم بر یک ملت مرگ بفرستیم دور از شان یک انسان هست.
۴.نظر من این هست که حمایت از تولیدات ملی بیشتر در زمینه خودرو هست و این اصلا برای یک کشور خوب نیست اما یه چیزی رو قبول دارم که ظاهرا اجناس ایرانی خوب نیست.( برای مثال یک بار شلواری گرفتم که ایرانی بود و با یکبار شستشو کش دورش پیچ خورد و داديم خیاطی درستش کرد!و شلوار کیفیتش رو از دست داد و کرک های ریز پیدا کرد و پارچه بسیار چروکیده و بد کیفیت شد و سنگ های روش همش کَند! ) شاید اولین شلوار ایرانی بود که گرفتم و فروشنده به دلیل حمایت از تولید ملی و داخلی پیشنهاد کرد بگیرم ?????... دیگه خریداری نمی کنم ????
۳. روابط خارجه بد و نبود تلاشی برای سازگاری و به توافق رسیدن.
۴. سیاست های غلط و به زبانی بهتر نداشت سیاست !
۴. کم توجهی به بخش هایی از مملکت مثه آثار باستانی و تحلیل فرهنگ ایرانی و تغییرش از ایرانی_ اسلامی به( اسلامی) و از اسلامی به ( غربی) !???
۵. نبود تولید کالای با کیفیت و کم بودت کارخانه ها، نظر من اینه که بخش تولیدات داخلی انگار فقط ماشین خوبه بقیش افتضاحه یه بار ظرف ایرانی گرفتیم که ظرف های مشابه نا متقارن بودن و رو هم قرار نمی گرفتند! .... با اون همه تحریم معلومه چه انتظاری دارید ؟؟؟!!! حالا دولت می خواد به زور روسری بکنه سر خانم ها ولی بلد نیستن مشکل شون رو با آمریکا حل کنن!
۶. ما در ایران مشکلی به اسم دین اجباری و فرهنگ عرب اسلامی اجباری هم داریم!
۱. مسئولین مفسد و بی کفایت و دروغگو که از انجام مسئولیت هاشون سر باز می کنند یا کار هارو به خوبی پیش نمی برند.
۲. در اثر مدیریت بد و تصمیم های نادرست ما به نفت محتاج شدیم و تحریم نفت مارو زیر فشار بیشتری میذاره.
۳.آمریکایی ها و غربی ها ظاهرا اکثرا نظر منفی راجب اسلام دارند و با وجود اینکه با شعار مرگ بر آمریکا مخالف هستم ولی اعتراف می کنم این طور هست و بعد از انقلاب اسلامی مارو تحریم کردن اونها نقض حقوق بشر رو انجام دادن ولی ما نمی تونیم بر یک ملت مرگ بفرستیم دور از شان یک انسان هست.
۴.نظر من این هست که حمایت از تولیدات ملی بیشتر در زمینه خودرو هست و این اصلا برای یک کشور خوب نیست اما یه چیزی رو قبول دارم که ظاهرا اجناس ایرانی خوب نیست.( برای مثال یک بار شلواری گرفتم که ایرانی بود و با یکبار شستشو کش دورش پیچ خورد و داديم خیاطی درستش کرد!و شلوار کیفیتش رو از دست داد و کرک های ریز پیدا کرد و پارچه بسیار چروکیده و بد کیفیت شد و سنگ های روش همش کَند! ) شاید اولین شلوار ایرانی بود که گرفتم و فروشنده به دلیل حمایت از تولید ملی و داخلی پیشنهاد کرد بگیرم ?????... دیگه خریداری نمی کنم ????
۳. روابط خارجه بد و نبود تلاشی برای سازگاری و به توافق رسیدن.
۴. سیاست های غلط و به زبانی بهتر نداشت سیاست !
۴. کم توجهی به بخش هایی از مملکت مثه آثار باستانی و تحلیل فرهنگ ایرانی و تغییرش از ایرانی_ اسلامی به( اسلامی) و از اسلامی به ( غربی) !???
۵. نبود تولید کالای با کیفیت و کم بودت کارخانه ها، نظر من اینه که بخش تولیدات داخلی انگار فقط ماشین خوبه بقیش افتضاحه یه بار ظرف ایرانی گرفتیم که ظرف های مشابه نا متقارن بودن و رو هم قرار نمی گرفتند! .... با اون همه تحریم معلومه چه انتظاری دارید ؟؟؟!!! حالا دولت می خواد به زور روسری بکنه سر خانم ها ولی بلد نیستن مشکل شون رو با آمریکا حل کنن!
۶. ما در ایران مشکلی به اسم دین اجباری و فرهنگ عرب اسلامی اجباری هم داریم!
پارسا

۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
جمهوری اسلامیه دیگه ذاتش همینه...مثل این میمونه بگی سگ باید بیاد آشپزی کنه واست...خب نمیتونه چون ذاتش همینه...
ناشناس

۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
هی میگین تهران چرا اسم شهرستان نمیبرید روستاها هم گرون شده تهران به نسبت تهران بودنش شهرستان به نسبت شهرستان بودنش خیلی نجومیه رهن سیصدمیلیون با اجاره های سه چهار میلیونی برای یه واحد هفتاد متری معمولی ازکجا بیاریم مگه تونستیم دراین چندسال اخیر پس انداز کنیم همچی گرونه دیگه به پس انداز برای اجاره مسکن نمیرسه این قیمت های خرید همون واحد آپارتمان الان شده پول رهنش با اجاره واقعا چه میشه کرد؟تمام درآمد رو اجاره مسکن میخوره شکم موجرها سیرمونی نداره هیچ قانون ونظارتی هم نیست همه بنگاه زدن دلال شدن چه وضعیتیه؟پای آبروی مردم در میونه شوخی وردارنیست
علی

۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
با این انتقاد های آبکی و نمایشی دردی از دردهای مردم کم نمی شود آنهم در سیمای دروغ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها