|
کد خبر: ۱۷۳۳۶۵

پلمب مطب پزشک مشهدی به علت عدم پذیرش بیمار محجبه

پلمب مطب پزشک مشهدی به علت عدم پذیرش بیمار محجبه

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از پلمب مطب یک پزشک مشهدی به علت عدم پذیرش بیمار محجبه و هتک حرمت بیماران خبر دادند.

پدارم پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مطب پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه پلمب شد.

وی افزود: مطب پزشک عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، پلمب و پرونده وی رسیدگی به هیات بدوی انتظامی اعضای هیات علمی ارجاع شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر در جریان رسیدگی انتظامی، تخلف این پزشک مبنی بر خودداری از پذیرش اثبات شود، ضمانت اجرای قانونی خاص خود را خواهد داشت. همچنین اگر اقدام وی با یکی از عناوین مجرمانه تطبیق یابد، پرونده به مرجع ذیصلاح قضایی ارسال می شود.

منبع: فارس

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

پلمپ مطب دکتر مشهدی به دلیل عدم پذیرش محجبه ها

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
سام
-
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
اینقدر غرور دکترها رو نگیرد . اگر بچه های کامپیوتر نبودند تکنولوژی وجود نداشت باید مثل صدسال پیش علوفه تجویز میکردند دکی ها. پس مدیون دیگر فناوری ها هستند . شفا دست خداست ، علم نزد مهندسین است پس قدر شناس باشیم
پاسخ
پارسا
-
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
خب بی شرف ها همین الان اگه خبرش بیاد یه دکتر گفته من به بی حجاب ها خدمات نمیدم نه تنها پلمپش نمیکنین بلکه حتی یه رویداد برگزار میکنین ازش تقدیر میکنین به عنوان مدافع وطن(!)و یه ساندیس با دو تا تیتاپ طلایی بهش میدم...
منطقتون رو فقط باید با مایع دارای مواد دفعی بدن شست و انداخت رو بند...
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
میره خارج میذارنش رو چشم شون حقوقش از پزشکای اینجا هم بیشتره با خدمات بیشتر و بهتر و رفاه عالی تر و پول ارزشمند تر ، بد مسئولين واس این دارن ناز می کنن؟ میره یه جای بهتر نه پیش یه مش طالبانی مغز بوقی( البته منظور محجبه ها نیست منظور مغز بوقی های دیگس که مردم رو به دین و یا.... اجبار می کنن)
پاسخ
آرش
-
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
ساندیس خور بودن بهتر از عرق سگی خور بودنه برعنداز تایلندی
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
پارسا جان خیلی خندیدم????
پاسخ
پارسا
-
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
عمویی تو بشین اون گوشه ساندیستو بخور با افراد بالغ داشتم صحبت میکردم...
پاسخ
حسام
-
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
پارسا اون خواهر تو بود تو اعتشاشات بهش تجاوز کردیم چند نفری؟
پاسخ
سروش
-
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
خفه شو پارسا این اسم به تو نمیاد، پارسایعنی پرهیزکار و باتقوا،لیاقت این اسم رو نداری بدبخت،بی شرف هم امثال تو هستن که افتخارشون بی ناموسی و بی غیرتیه دقیقامثل خوک،در ضمن ساندیس دوست نداری میتونی سن ایچ کوفت کنی
پاسخ
امید
-
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
ما طب اصیل سنتی داریم باچند هزار سال قدمت و تاریخ خیلی حکیمانه تر و موثرتر از طب شیمیایی جنایت کار و آدمکش،حتی تو غرب هم به طب سنتی رو آوردن
پاسخ
شقایق
-
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
علم مطلق فقط علم خداست،مهندسین هم هر کاری کردن میلیاردی پولشو گرفتن پس منت گذاشتن نداره
پاسخ
سیامک
-
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
دکتر های طب شیمیایی از به کشتن دادن و به قبرستان فرستادن آدم ها پول در میارن و میلیاردر میشن،در عوض طب سنتی کاملا جواب میده و مؤثره حتی غربی ها اینو فهمیدن
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟