جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل به نفع ایران
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ صفحات وابسته به گروهک تروریستی منافقین در توییتر با منتشر کردن سندی اعلام کردند یک خبرنگار اسرائیلی مدعی شده، گروه های مقاومت فلسطینی در موشک باران های اخیر رژیم صهیونیستی، مناطقی را بمباران کردند که رضا پهلوی توسط وزیر اطلاعات این رژیم به آنجا منتقل شده است.
این صفحات مجازی مدعی شدند احتمالا رضا پهلوی مکان این مقرها را در اختیار ایران قرار داده است.
عکس آنچه جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل به نفع ایران عنوان شده که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
ماجرای جاسوسی رضا پهلوی از اسرائیل
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
محمد

۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
به این دماغ گنده پول بدی مادرشم در اختیارت میزاره اینا که چیزی نیست یکی بره زنشو جمع کنه از زیر فرانسویا
ناشناس

۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
ای برعندازن مادر خواهر لختی ای سیب زمینی ها بیایید مانند شاهتان توبه کنید و به سوی ما برگردید قول میدهیم جرتان ندهیم
ناشناس

۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
تو یکی زر نزن موافق خر، به جای سازش داری گند میزنی احمق، ایران مرض داره بابا برید زندگی تون رو بکنید میگید مرگ بر اسرائیل مرگ بر شاه بدترینش وقتی هست که از مسئولین می آیند و دزدی می کنند یا آدم هایی با افکار تو که دل دستگاه های قضایی یا ... هستند سر در سازش با غرب ندارند و مردم رو بد بخت کردند.تو و امثالت فکر کردین کی هستید میاید اینجا زر میزنید . زر زر زر خودتون با این افکار تون لختی ترید! لختی های جامع مثه قاتلان شهید الداغی و یکی دیگه امثال شما هاست که هنوز تو این گوشه کنار ها دارید می چرخید که هنوز تار و مار نشدید، منظور کس دیگه یا چیز دیگه ای غیر از شما قتلان زنجیره نیست ساندیس خور هم وطن فروش.البته دیگران ها ناراحت نشند من آدم هستم بین افراد فرق میذارم حتی اگه خودمم ساندیس خور شم به اینا لعنت میگم.به قول بسیجی های دیگه کارشون دفاع از وطنه ولی کله پوک های افراطی مثه شما ها هستند مردم رو دشمن کنند باهم .
علی

۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
اگر ما ساندیس خوریم تو عرق سگی خوری ما ساندیس مملکتمون میخوریم تو عرق زیر بغل غربیا?
ناشناس

۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
برید درباره مجسمه ویکتور نویر Victor Noir بخونید عکساش ببینید ( به انگلیسی اسمش بنویسید عکساش میاد) زن دخترای اروپایی میرن با التش ور میرن و لب مجسمه را میبوسن باسن مبارکشون میچسبونن بهش تا باروری موفقی داشته باشن ? روشنفکرای اروپایی از همجنسباز حیوان باز محارم باز به مجسمه بازم تبدیل شدن???
ناشناس

۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
روشنفکر نی عزیز خر فکره ولی بازم مخالف حجاب اجباریم اونا تعادل روانی ندارن .
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها