فیلم| قدم در راه گلشیفته فراهانی؛ کشف حجاب بازیگران ایرانی در جشنواره کن
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از کشف حجاب بازیگران ایرانی در جشنواره کن بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، بی حجابی بازیگران زن ایرانی حاضر در جشنواره فیلم کن موجب شد تا کاربران از قدم گذاشتن آنها در راه تباهی گلشیفته فراهانی سخن به میان بیاورند.
- بیشتر ببینید:
- بی حجابی ارزان تر از حجاب اسلامی
فیلم قدم در راه گلشیفته فراهانی؛ کشف حجاب بازیگران ایرانی در جشنواره کن که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم بی حجابی بازیگران زن ایرانی در جشنواره کن
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
شاپور

۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
قیافه هارو خخخخ بخصوص اون کله زرده کسی باهاشون ازدواج نمیکنه از شدت حسودی میخوان با برهنگی فاحشگی خانواده نابود کنن تا دیگه بهشون نگن ترشیده?????
صالح

۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
با این جشنواره ها و عکس گرفتن ها نمیتونید خودتون رو از جهنم نجات بدید، مهرشقاوت و بدبختی روی پیشونیتون هک شده
پونه

۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
به این جشنواره ها دل خوش نکنید در نهایت جاتون توی جهنمه اونجا هم براتون جشنواره برگزار میکنن???
ناشناس

۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
آقا دوست داره این طوری زندگی کنه به دیلی فوتبال چه ربطی داره راه تباهی چیه نکنه فقط ایران، عراق ،عربستان ،افغانستان و اندونزی خوب هستند؟! گل و بلبلَن، دوست داره بی حجاب بگرده پیش اروپایی ها زندگی کنه بره اونجا شما چیکار دارید کدوم راه تباهی حالا خودتون اصلا آدم هستید دارید این حرف های زشت رو می زنید چغندر های پرو??? مسائل خانوادگی و جد و آبادی تون رو به مردم نسبت ندید . می دونید چرا اکثرا واکنش منفی داشتند؟ چون انسان های عقل سالم حرفی نمی زنند چند تا ناقص عقل فضول افراطی زور شون میاد فشاری میشن فحش میدن در حالی که دماغ تون بسوزه الان داره تو خونش آبمیوه نوش جان می کنه به شمام کاری نداره هی زور می زنید و هی پول میاد تو حسابش امر به معروف هم نیست بخواد باهاش فک بزنه مجبورنیست این افراطی ها رو عاقل کنه آخه چهل سال طول می کشه???
پریسا

۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
راه تباهی گلشیفته فراهانی...؟!?احمقا گلشیفته از الان که نه خیلی وقت پیش تا به الان داره تو بزرگترین فیلم ها و سریال های سینمایی بازی میکنه...تباهی...؟!!???مهران رجبی تون خوبه اونو بفرستین جشنواره کن همه خارجی ها رو اونجا ارشاد کنه...??
ناشناس

۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
کله زرده که معلوم الحاله.مگه نمیبینید چی نمایش داده.اخه این عنترا جای بحث دارن؟ جوری سرش و بالا گرفته قیافه میگیره بدبخت که انگار نمایش شهوت کار مهمیه.فکر میکنم زیر لباس یه جکدار هم جداپوشیده. راستی چرا اکثر کسایی که ادعای خوشتیپی دارن و قصد نمایش بدن خودشون و دارن لباس جک دار میپوشن که ۳ سایز بیشتر به نظر بیان؟
سمیرا

۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
یک پوشش معمولی. آسمون به زمین اومده یا شما میآوریدش.
واکنش منفی گسترده کاربران؟!؟!؟!
واکنش منفی گسترده کاربران؟!؟!؟!
ناشناس

۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اصلا این بدبخت ها کی هستند که انقدر مثل لک لک ها دستو پا را باز و بسته میکنند
ناشناس

۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اصلا اینها بازیگر نیستند فقط خود را زرد و سرخ میکنند تا یک عکس ازشون بگیرند .. بدبخت ها
ناشناس

۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
الان این جشنواره ها برای فیلم سازان و بازیگران و هنر آنهاست یا برای بدن نمایی و خود نمایی !!! این هم آخر وعاقبت مردمانی که مذهب مسیحیت را کنار گذاشته اند و تنها کارشان مثل حیوانات خوردن دریدن خوابیدن و فحاشی کردن است ! واقعا که شرم آور است ایرانی به دنبال این الگوی حیوانی بدود !!
ناشناس

۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
دو تا بدبخت عقده ای که معلوم نیست کی هستند تا با برانداز شدن از طرف خارجی ها به نوایی برسند
ناشناس

۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اینها چون هدفی جز حیوانیت ندارند و مذهب و دین را کنار گذاشته اند سالی چند بار در یک کشور فقط زنان لخت شان را به نمایش میگذارند تا برایشان چند نر پیدا شود و با هم قاطی بودن الگوی پسر و دختر بچه هایشان شوند
امیر

۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
زن ، زندگی ، هرزگی این شعار بعضی از سلبریتی های ایران هستش تبریک میگیم بهتون واقعا آخر کثافتید شماها
محمد عرب

۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
شما بی شرفها همیشه عادت دارید درمورد کسی که حتی اسمش رو هم نمی دونید نظربدید
شیوا

۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
منظورتون از واکنش های منفی گسترده همون ۵ تا ۱۰ درصدی هستن که طرفدار شمان!! وگرنه با استقبال گسترده ۹۵ درصد مردم روبرو شده بی حجابی گلشیفته عزیز !
محمد عرب

۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
کجایی دین شما اومده که غیبت وتهمت زدن مشکلی نداره،تف به اون شرفتون،شما حتی اسمشون رو هم نمیدونید،چطوری تشخیص میدید که پورن استارهستن،کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس

۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اینا دارن پیشرفت میکنن چرا نمیفهمید!!! دوتار موئه فقط چرا گیردادین به اینا؟ حالا شال و هم برداشت مگه مو ندیدین؟ همه جا مو هست!! همهمه جای بدن . حالا دلش میخاد شکمش و بیرون بندازه به شماچه؟ رون و سینه شو بیرون انداخت که انداخت سختتونه؟ دوس داره خشتک و همه ببین تو نگاه نکن !! اینا همه دلیلش اینه که از اول نزاشتین لخت مادرزاد باشن!خخخخ زن و مرد برابرن پس زن هر جور خواست بیرون بره تا به تساوی حقوق با مردها برسن!! فقط اگه میبینین زنانگی خودشون و به نمایش میزارن سینه و ... فکر نکنین دلیل جنسی داره فکر نکنین خرابن فاسدن! و فکر نکنین برای دیده شدن اون اندامها توسط مردها اینجور اندام جنسی و نمایش میدن!! فقط قصدشان اینه که بگن با مردها برابرن! خب سینه هاشو ن و خب باید گنده ش کنن دیگه !باسناشون و حجم ندن ؟ که بفهنین شعارشان برابری زن و مرده ؟ خخخخخ بعدشم ما گفتیم دو تار مو گفتیم اقتصاد هر چی گفتیم گفتیم. قدرت شهوت آنقدر زیاده که برامون مهم نیست چی گفتیم چی نگفتیم چی ادعا کردیم چه کارایی که نکردیم و کردیم مهم هدفمونه که بهش رسیدیم خخخخخ
بعدش کفار موضوع لختیت!! سالهاست براشون حل شده ست و لخت میشن با هم میرن ماه و مریخ فتح میکنن اونا ماه و مریخ هم حال میکنن اونوقت شما جهان سومی ها هنوز تو زمین هم نمیزارید بهره برداری بشه؟ تو دو تار موی ناقابل موندین چقدددر عقبید آخه!!! آقا خود من از اولش کاری به دوتار مو نداشتم از همون اول رفتم تو دل کار!!! شما هنوز تار مو براتون معزله؟! خخخخ
بعدش کفار موضوع لختیت!! سالهاست براشون حل شده ست و لخت میشن با هم میرن ماه و مریخ فتح میکنن اونا ماه و مریخ هم حال میکنن اونوقت شما جهان سومی ها هنوز تو زمین هم نمیزارید بهره برداری بشه؟ تو دو تار موی ناقابل موندین چقدددر عقبید آخه!!! آقا خود من از اولش کاری به دوتار مو نداشتم از همون اول رفتم تو دل کار!!! شما هنوز تار مو براتون معزله؟! خخخخ
ناشناس

۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
رجبی مثل تو هرزه نیست و نیاز به خارجی نداره تو و گلشیفته برید با خارجی ها بلولید ???
ناشناس

۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
از واکنش اینجا معلومه که هرزه ها و
بی ناموس ها ۵ درصد هستند یا مردم ایران !!
بی ناموس ها ۵ درصد هستند یا مردم ایران !!
ناشناس

۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
آقای متدین کسی را که نه اسمش را میدانند نه شکلش را میشناسند و البته خود را هم ایرانی نمیداند چون ادای عقده ای های بدبخت را در می آورد و برای خارجی سر و یال تکان میدهدو خود را به نمایش می گذارد دیگر غیبت معنایی ندارد ؟؟!!!
ناشناس

۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
شیوا نگو گلشیفته عزیز تهوع میگیریم یاد اندام جنسیش میفتیم که نمایش داده بود.علت استقبال امثال تو هم مشخصه نیاز به توضیح نداره.
علی

۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اولا ما ایرانی هستیم و شما عرب .جناب عرب اینجا چکار میکنی؟
دوما لازم نیست اسمش و بدونیم کاراش و میبینیم.
دوما لازم نیست اسمش و بدونیم کاراش و میبینیم.
ناشناس

۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ای بلا ?????? با همین دست فرمون از این# هرزه زندگی آزادی # استفاده کن ??????
محمد

۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
گلشیفته در یک فیلم رسما رابطه جنسی را به نمایش گذاشت و زیر یک افغانی خوابید... در یک فیلم هم با چند مرد رابطه های عشقی آشکار داشت..... حالا ما از گلشیفته ایراد میگیریم طرف داخل کامنت ها نوشته کار خونواده خود را به. گلشیفته نسب نده... دوست عزیز طرف داخل فیلم ها داره همه کاری میکنه بهش میگیم هرزه تو چرا بهت برمیخوره
ناشناس

۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
جناب باسواد هیچوقت نگو آقا دوست داره !!! چون آدم هر چی دوست داره رو حتماً انجام نمیده !! مثل دزدی هرزگی قتل بی ناموسی وحشیگری بی ادبی آشوب برهنگی در ملا عام اجابت مزاج فحاشی !! هر کاری دوست داریم بکنیم یعنی چغندر پر رویی هستید ??? دوما همه برای فحاشی نظر دادند عقل ندارند تو که طرفدار فحاشه ها و بی ناموسی هستی نظر دادی خیلی عاقلی ؟؟??? سوما ً دماغت بسوزه اونها الان دارند با هم ........میکنند تا پول بیاد تو حسابش ?? کسی هم برای پول هرزگی بهش گیر نمیده تا امر به معروف بشه ??
ناشناس

۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بابا این یارو جز پورن بودنش سندرم توره هم داره (به کتب روانشناسی مراجعه کنید )به حرکاتش دقت کنید.
آرمین

۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
با این فرمون برید جلو که ایران به رتبه اول فیلم های پورن و پورن استار در جهان تبدیل بشه ، شاید اون زمان رسالت اصلی این هرزه ها برای شما اشکار بشه
امیر

۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
هیچ کشوری به اندازه ایران در مورد حجاب سخت گیر نیست. شما مادر و یا خواهر خودتان را در خانه بدون حجاب می بینید حالتون بد میشه ! نه حالت بد نمیشه چون ناموس تو هستند اما در جامعه با دیدن یک خانم بی حجاب هم رگ گردنت ورم میکنه هم حالی به حولی میشی . مشکل از حجاب خانم نیست مشکل از فکر ناپاک توست که حالی به حولی میشی. نداشتن روسری به معنای هرزگی نیست عقب مانده عصر یخبندان
طه

۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
تو هم مثل مشرکین صدر اسلام پیشرفته هستی بلکه تو پیشرفته تر هم هستی زیرا مشرکین صدر اسلام در جاهلیت معمولی و قدیمی بودند ولی تو ماشاءالله در جاهلیت مدرن بسر می بری فهمیدی یا نه ؟ ولی تو در ته جهنم هستی.
آرین

۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
قابل توجه برعندازا وقتی بهتون میگیم فاحشه یا روسپی در اصل میخوایم بگیم ج*** اما سایت سانسور میکنه نمیشه نوشت? میدونم معنیشون یکیه ام خوب با ج*** بیشتر میسوزید?# زن زندگی ج**گی ای برعندازان ج*** میخواید مادرتون لخت کنید تا ج*** گی کنن؟?
ناشناس

۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اخه دختر تو هم حاضر باشی سر تا برهنه ازت فیلم بگیرن مخصوصا که ایرانی هم باشی برای بردن شرف و نجابت ایرانی هم شده برات سر و دست میشکنن و بهترین فیلم هایی هم در کار نیست من خودم تا حالا نه فیلماشو دیدم نه تعریفشو شنیدم
ناشناس

۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
والا بنظرم اگر هر کدوم از برعندازا مادرشون لخت بکنن بفرستن تو خیابون یه لشکر بزرگ تشکیل میدن و میتونن نظام شکست بدن
پوریا

۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
افرین الان تو شبیع اروپاییا شدی و به ارزوت رسیدی اما هنوز خیلی راه مونده مرحله اول حجاب بود مرحله دوم: ازادی فاحشه گری و ساخت فیلم پورن با کیفیت فول اچ دی مرحله سوم: همجنسبازی یا همون لواط کاری خودمون?? مرحله چهارم: رابطه جنسی با محارم که تو خانواده برعندازا خیلی طرفدار داره مرحله پنجم هم ازادی رابطه با حیوانات میتونی برای شروع از یه گربه ناز شروع کنی???? و به کانگورو خر اسب برسی زیاد شاخ بشی پیشرفت کنی میتونی با یه فیل همبستر بشی ??? و در اخر به نام نامی روشنفکری پلی اموری بکن افررررررین تو تبدیل به یک انسان پیشرفته مدرن اروپایی شدی فقط یه لنز ابی هم بزار
ناشناس

۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اره همه تون میرید بهشت شما ارزشی های مذهبی ??? حالا کجاشو دیدی شاید خودتون چشم باز کردید به جای اینکه بهشت برید جهنم جلو چشم تون نمایان شد?? والا از الان میگن درود به اهل بهشت مثه داعشی ها می مونید که به انتظار بهشت آدم کشتند و قاشق بردند تا مثلا کیک کوفت کنن? ولی زهر مار دادن پایین?
محمد

۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
این سوال از هر برعندازی پرسیدم خفه شده هیچ جوابی نداشته ?اینای که میگن ما با دیدن بدن زن تحریک نمیشیم بیان بگن پس با چی تحریک میشن؟? نکنه اختلال جنسی دارید در اصل زن هستید باید مالشتون بدن تا تحریک بشید شایدم مریضید مشکل نعوظ دارید ? همون علمی که از دکلش بالا میرید هم ثابت کرده مرد با چشم تحریک میشه از دکل خارجیام بالا نرید که وضع همجنسبازی رابطه با محارم حیوانات فحشا کودکای تک والدیشون گویای همه چیزه لطفا بحث عوص نکنید درباره اختلاص دزدی گرونی حرف نزنید اوکی قبول شما راست میگید اصلا هرچی اختلاصه کار منه? شما فقط جواب سوال منو بدید خخخ
ناشناس

۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
موضوع اینجاس شما اگه خوبم باشی از کلمات زشت استفاده نکن اهل بهشت فحاشی نمی کنن ?????
ناشناس

۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
بی حیایی فقط به این نیست که فیلمش پخش شده باشه همین که تو اندامت رو به نمایش بزاری و بخوای توجه هارو از راه ناسالم جلب کنی فرقی با اون بازیگری که از راه اندامش پول درمیاره تا استعداد و تلاشش نداره و ظاهر شخص از سر درونش خبر میده تو نمیتونی واجبات دینو زیر پا بزاری بعد بگی من ادم با دین و ایمانیم
ناشناس

۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
امیدوارم اگر خواهر یا مادر خودت تو همچین موقعیتی باشه همچین واکنشی نشون ندی دیگه اون موقع دیگه خودت رو مرد ندون حیف یدک کشیدن اسم مرد توسط شماها
میثم بختیاری

۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
الان این کدوم بازیگرههههه. من که اصلا نشناختمش. جمع کنید بابا
رها

۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
راهی رو که غربیها صد سال پیش شروع کردن حالا گندش داره درمیاد اینا با سرعت تازه شروع کردن. دین و فرهنگ و تمدن رو هم که بوسیدن گذاشتن سرقبرشون. به قول خودشون شدن روشنفکرهای امروز ما. زن هرزگی بردگی
ناشناس

۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خاک ذلت بر سرشان کرده و خود نمیبینند
حکایت پادشاه لخت را شنیده آید.
عالت دست شیطان کر و کور است و فهمی از عزت و عفت ندارد.
قدر زر زرگر شناس قدر گوهر گوهری
سالهای نه چندان دور این تفکر به دریوزگی غرب افتاده و نتیجه اش برای کشور وابستگی و خودباختگی امثال تقی زاده ها بوده است.
متولیان کار فرهنگی هم باید دستپختشان را تحویل بگیرند و بهمراه این هرزه ها شرمنده ملت بزرگ ایران باشند
حکایت پادشاه لخت را شنیده آید.
عالت دست شیطان کر و کور است و فهمی از عزت و عفت ندارد.
قدر زر زرگر شناس قدر گوهر گوهری
سالهای نه چندان دور این تفکر به دریوزگی غرب افتاده و نتیجه اش برای کشور وابستگی و خودباختگی امثال تقی زاده ها بوده است.
متولیان کار فرهنگی هم باید دستپختشان را تحویل بگیرند و بهمراه این هرزه ها شرمنده ملت بزرگ ایران باشند
ناشناس

۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
ارزشیهایی که در دینتون هیچ چیزی به جز آدم کشی و دزدی و اختلاس و فحاشی به مردم و توهین و تحقیر و تمسخر آدم ها، نیست؛ لطفا اب رو بریزید اونجایی که میسوزه!!!?????? فقط خواهشاً نگید نمیسوزین که خیلی دروغ زشتیه!!????، بد بخت تر از شما ها ندیدم خدا شاهده، مگه آدم هم اینقدر حسود و بیچاره میشه؟؟؟؟؟?? درضمن شما تشریف ببرید به اختلاس ها تون برسین!!??
تقی

۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
به محمد.
خاک بر سرت که نشستی تا اخرفیلم رو دیدی!!
جعبه صابون گلنار هم بغل دستت گذاشتی.
تف به شرفت.
خاک بر سرت که نشستی تا اخرفیلم رو دیدی!!
جعبه صابون گلنار هم بغل دستت گذاشتی.
تف به شرفت.
ناشناس

۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
شیوا اتفاقا عکسشه! مشکل شماها اینه چهارتا آدم دوروبرخودتونو نمیبینید هشتادمیلیون نفر آدم در کلی شهرستان و روستا ی بزرگ و کوچیک خیلیاشوت اصلا گلشیفته رو نمیشناسن که بخوان افتخار کنن! نصف بیشتر اونهایی هم که میشناسن هیچوقت کارشو تایید نکردن،صرفا امثال شما که کل باکلاسی و روشنفکری رو تو روابط آزاد مثل حیوان خلاصه میکنید لذت بردن باهم محشور شید.واسه همینه جنبش کذایتون هیچوقت پیروز نمیشه چون کور هستید و دلتون به چهارتا استوری خوشه
داریوش

۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
تو تار مو بدات معزل نیست.تو ذهن مریضت برات معزله که به زن فقط به دید رابطه جنسب نگاه میکنی و بس.ذهنتو درست کنی اضافه گویهات درست میشه سابری حکومت.چند میگیری دری وری بنویسی؟؟؟
کاظم

۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
هر چی بیشتر لخت بشی امتیاز های بیشتری میگیری.
شرف و حیا و ناموس خودتون رو بفروشید تا یه چیزی برات پرت کنن
شرف و حیا و ناموس خودتون رو بفروشید تا یه چیزی برات پرت کنن
داریوش

۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
چند میگیری به نفع حکومت چرت بنویسی؟ ضمنا پورن ذهن مریضته.فراموش نکن خودت هم از یه رابطه بوجود اومدی.
داریوش

۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
امثال تو هم پورن استار یا همون سایبری های حکومتین.چندمیگیری چرت و پرت بنویسی
ناشناس

۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
وقتی موارد مخالفتون زیاد میشه بد نیست یه نگاهی هم به خودتون بندازید. شاید مشکل از خودتون باشه
مجتبی

۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
شما میگید با واکنش گسترده،۵۵ نفر که هیچ ۵۵۰ نفرم واکنش منفی نشون میدادن عددی نبودن
رضائیان

۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
الان گلشیفته رفته به سمت تباهی و تو و امثال تو راه درست رو میروید ... آب رو بریز اونجایی که داره میسوزه ... گلشیفته همبازی بهترین های جهان سده که تو و امثال تو خوابشونم نمیبینید
ناشناس

۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
این غربیان مطعمن باشید .. آشغالای و سیاه نمایی های ایرانی رو بزرگش میکنند این سیاست کثیف غربیا است وگرنه هیچ وقت یکنفره ایرانی ممتاز و رو تحریم میکنند تا اینکه بزرگش کنند حالا اینا آشغالای مملکت هستند
علی

۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
انشاالله ناموست هم در راه افتخار آفرینی در میان هوسهای کثیف غربیها قله ها را بپیماید و ما هم از حسودی دق کنیم که چرا چنین لعبتانی باید گیر غربیها بیافتد و ما بی نصیب شویم..!!! و همیشه انجایمان بسوزد که دست اجنبی به انجای ناموست رسیده و دست ما کوتاه... افسوس و هزار افسوس.. ???
ناشناس

۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
باور کن اینجوری که تو سوختی و داری میسوزی هیچکس نسوخته احمق معلومه خودتم از همینایی که داری سنگشون رو به سینه میزنی کودن
ناشناس

۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خفه شو.شما ازاختلاسگرها نجس ترهستین.چون آبروی زن ایرانی رو که یکی ناموس خودت هست میبری.پس بجای خنده باید گریه کردبحال این زنهای بدبخت که فکرمیکنن باید بی حجاب باشی تا پذیرفته بشوی.البته شب تاصبح زود.
ناشناس

۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
میثم آی گفتی.منم نشناختم.درکل ایران یک سال هست که دفترفرهنگی فرانسه توایران رو تعطیل کرده.این خانم هم احتمالأ توفرانسه پناهنده ویا مهاجرهست.یحتمل دنبال ویزای ای بی وان امریکاهست.
ناشناس

۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
شماها چرا دارین فشار میخورین؟?
درود به شرفش شماها دیگ نسوزین
ما همینو میخوایم اینکه شماها فشار بخورین
فشار خوردن برای ادمای کثیفی مث شما مفیده?
درود به شرفش شماها دیگ نسوزین
ما همینو میخوایم اینکه شماها فشار بخورین
فشار خوردن برای ادمای کثیفی مث شما مفیده?
کوروش

۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
کار شما منافقین و براندازان هم به آشوب و فروپاشی کشور ختم میشود دفاع از هرزگی و فروپاشی خانواده ایرانی به آتش کشیدن کشور و سلب امنیت مردم و.....خلاصه خیلی پلید و وطن فروش هستید
هادی

۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
اختلاسها نتیجه تربیت شدگان زنهای بی حجاب است که دین را به آنها یاد نداده بی بند وباری و اختلاس را یاد داده است
فرهاد

۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
فکر کردید مشکل ایران چندتا موی دخترهاست. اگر فکر میکنید اینه که خیلی بنجلید. مردم دیگه نه خونه نه ماشین نه نون میتونن بخرند. کسایی که با موهای زنان حالشون خراب میشه به روان شناس مراجعه کنن. یا بیان پیش من تا بکنمشون ارشاد
هادی

۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
من به بی حجابها توصیه می کنم وقتی می روید حمّام آب جوش را باز کنید و زیر آن قرار بگیرید تا بفهمید با بی حجابی وبی بندوباری چه جایگاه وحشتناکی در آخرت برای خودتان مهیّا کرده اید که سیصلون سعیرا منتظرشماست. این عذابی هست که باورنداشتید خدائی هم وجود دارد که شب و روز را اداره می کند.
ناشناس

۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
کسی که تمام وجودش رو شیطان صفتی فراگرفته چیزی دیگه نداره برای از دست دادن ، و اینو به قطع یقین میگم که با این چیزهای زشتی که تو متنت بیان کردی و ازشون استفاده می بری به اون آرامشی که میخواستی نرسیدی ،چون اصلا آرامش در فحشا و منکرات نیست ، همیشه توی وجودت یه خلأ هست یه ناراحتی و دلسردی و افسردگی وجود داره ، به این زندگی نمیگن ، حتی حیوانات هم اینطور زندگی نمیکنن ، اینطور افراد از حیوان هم پست ترند،می دونی چرا
چون حتی حیوانات هم خدا رو تسبیح می کنند نباتات جمادات ، ولی افرادی چون شما بویی از انسانیت و غیرت و مردانگی نبردید ،
با این روش زندگی هیچ وقت به آرامش نخواهید رسید ، شاید آسایش و رفاه کامل داشته باشید اما روی آرامش هیچ وقت نخواهید دید تا وقتی این راه فحشا و بی غیرتی رو در پیش گرفته باشید ، خدا به دادتون برسه ان شاءالله
چون حتی حیوانات هم خدا رو تسبیح می کنند نباتات جمادات ، ولی افرادی چون شما بویی از انسانیت و غیرت و مردانگی نبردید ،
با این روش زندگی هیچ وقت به آرامش نخواهید رسید ، شاید آسایش و رفاه کامل داشته باشید اما روی آرامش هیچ وقت نخواهید دید تا وقتی این راه فحشا و بی غیرتی رو در پیش گرفته باشید ، خدا به دادتون برسه ان شاءالله
آزاده

۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
راه تباهی گلشیفته!! گلشیفته الان در سطح جهانی اعتبار داره و کلی جایزه بین المللی برده و دستمزد دلاری اش در سطح بهترین های هالیوود هست. اگر این عاقبت تباهی هست خدایا مرا به عاقبت خانم گلشیفته مبتلا فرما. بهترین تصمیم اش مهاجرت بود. اگر ایران میموند یا ام اس میگرفت از افسردگی یا خودکشی میکرد از رفتار سرکوب گر جامعه.
ناشناس

۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
گلشیفته فراهانی یه حرف به جایی زده ، این جمله که : ۴۳ سال ملت رو لخت کردن صدایی در نمیاد ولی یه نفر که لخت شده صدای همه ( البته کاسه لیسها که نون رو به نرخ روز میخورد و نون حجاب اجباری رو )، در اومده.
محمد علی

۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
از دانشمندی که میخواست اخوندا رو بسوزنه چه خبر ? با خدا شوخی بکنی بد میزنه پس کلت موازب باش گوگولی
محمد علی

۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
همه حرف هایی که زدی چرندیاتی بیش نیست دین واحد خدا به حجاب زنان اشاره کرده چون هر مردی توی هر جای دنیا که باشه این حس غریزی رو نسبت به هر اندام جنسی زنی داره نگو که اینطور نیست چون واقعا حس غریزی تو همون اقشار خارجی مثل فرانسه و امریکا ببین چند درصد دخترا بهشون تجاوز شده بعد بیا حرف از برابری زن و مرد بزن اصلا شما برابری رو تو ازادی پوشش دیدین ن ازادی بیان نه اینکه ازاد باشی تو دانشگاه هر رشته که میخوای بخونی ما به اینا میگیم ازادی نه لخت شدن زنا ?خدا وقتی بنده خودشو افریده میدونه چجور جلوی هوسش رو بگیره و برای همین حجاب رو راه پوشش و ارزش خانوما دونسته
رضا

۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
ناشناس، تقی، احسان، و دهها اسم دیگرت، باکدوم اسم صدات بزنیم مهم نیست.حرفایی که تو میزنی خیلی کهنه شده.دیگه کمتر کسی تو کامنتش اسم اختلاس و دزدی و میاره که برهنگی و توجیه کنه . نه اینکه اختلاس نباشه .علتش اینه که میدونن حناشون رنگی نداره. و اختلاس کار کسایی مثل خودشونه. که هر جبهه ای که براشون بصرفه اون و انتخاب میکنن.پس اگه جز حرفای تکراری حرف تازه ای واسه گفتن نداری کسی اجبارت نکرده یکسره تو کامنتات یه سری کلمات و تکرار کنی و اظهار فضل کنی جناب باسواد!!!
صادق رسولی

۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
عقده ای هایه جشنواره کن درسته،، همونابی که به دیگران میگفتن افراطی تندرو عقده ای حالا ببین خودشون چه وحشی های هست
علی

۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
به تقی
مگه موقعی که فیلم پورن میبینی، گلنار کنارته؟! شرم کن. همه میدونن گلشیفته تو چه فیلمهایی بازی کرده. منظور محمد همین بود سربسته گفت. اما تو بازش کردی تو معلومه هم فیلماش و تا اخررر دیدی هم گلنار کنارت بوده.
مگه موقعی که فیلم پورن میبینی، گلنار کنارته؟! شرم کن. همه میدونن گلشیفته تو چه فیلمهایی بازی کرده. منظور محمد همین بود سربسته گفت. اما تو بازش کردی تو معلومه هم فیلماش و تا اخررر دیدی هم گلنار کنارت بوده.
ناشناس

۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
جمهوری اسلامی سریع، فوری و انقلابی بره اونجا را هم پلمپ کنه. خخخخخ
ناصری یکتا

۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
شما مطمعنی بهشتی هستی ؟!!!!ماشالله همتونم که پورن زیاد می بینید، همه ی فیلمای سانسور نشده و میایید اینجا حرف از مردونگی و غیرت و هرزگی و ....میزنید...شما ها همون کسایی هستید که یا صیغه میشید به اسم دین یا صیغه می کنید به اسم دین !!!میگن از آن نترس که های هوی دارد از آن بترس که سر به توی دارد !!!جم کنید بابا بزارید هر کس هر جور داره باشه بهشت و جهنمش بمونه با خدا ...شما به فکر آخرت خودتون باشید که با تهمت زدن گناه دیگران رو می شورید و اضافه به گناهان خودتون می کنید !!!همه چیز رو تک بعدی و جنسیتی نگاه می کنید .فقط و فقط خداست که حق قضاوت و داوری و حکم دادن رو داره از کجا معلوم سر پل صراط یقه ی شما ها گرفته نشه !!!انقدر مطمئنید به معصوم بودن خودتون ؟مملکت به تاراج رفته و داریم همینجوری به سرعت سقوط می کنیم اونوقت شما درگیره روسری و حجاب و....هستین .خاک برسرتون که داعم التحریر هستید وبا کوچکترین بی حجابی هورمونای جنسیتون فعال میشه !پس چرا برای خدا نمی تونید چشم بردارید و گناه نکنید فقط شعار بلدید ....اونی که از مرزهای دینی خارج میشه تکلیفش مشخصه متاسفم برای اونایی که ادعای ایمان و دین دارن وبه کثیفترین شکل قضاوت می کنن و تهمت می زنن
محمد

۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
والا ما نمیدونیم سایبری نظام اصلا چی هست. ما از پورن و فاحشگی و لختی و به لجن کشیدن نوجوان و جوان مملکتمون نگرانیم.بعدش اگه پورن نیست ، اون چیه رو لباسش بسته؟ هدفش چیه از این مدل کار نمایشی؟ توضیح بده شاید یاد گرفتیم!! فک نم بگی" به خودش مربوطه خب باشه به خودش مربوطه ولی تو چرا ناراحتی و اصرار داری اسم پورن روش نباشه؟ مگه کم داریم نخبگانی که فیلم پورن بازی کردن و در جهان معروفن؟!!
اردشیر

۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
همون طور که نوشتی، ماها دایم التحریر هستیم اما شماها دائم التحریک. طبق آمار بالای ۹۰ درصد براندازا بیسواد مادرزادی هستن و ۱۰۰ درصدشون خواهان لخت مادرزادی. به امار نگاه کنید خودتون متوجه میشید.
رضا

۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
این چیه رو لباسش بسته؟ هشتک نه به پوشش پستانه؟ یا داره جار میزنه که بعد مراسم از خجالت همشون درمیاد؟
صالح

۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
چرا ک.ث میگی ?
الان احمق تو یه زن لخت بیاد جلوت وسوسه نمی شی؟
بابا جمع کنید این عنقلاب زن زندگی آزادی رو رید تو مملکت ما کاری به دوتا شاخ مو نداریم ،عزیزم از همین دوتا شاخ مو شروع میشه و به لخت شدن و ج.ده شدن ختم میشه? یه ذره غیرت تو خونتون بود این کارا رو نمی کردید
تو لخت شی اون لخت سه ویرایش به من نمی رسه همش به خودت میرسه وقتی که تو سینه بدون حجاب شلوار کوتاه لباس تا روی ناف و... رو بپوشی بنظرت چنتا جوون رو به گناه میتونی بکشونی هان خود این کارتو باعث میشه یه عده ناخداگاه گناه کن یا حتی بخان بهت تجاوز کنن اون شهید ابداعی دیدی که اون که زنشم با حجاب نبود اما غیرت داشت دید دارن ناموس مردم رو میبرن بهش تجاوز کنن با اینکه یه نفر بود در مقابل چندین نفر وایستاد و با دست خالی کشتنش
تو لخت بچرخ به نظام فحش بده به رهبر فحش بده بگو نظامو... هروی میخوای بگو اما این انقلاب هیچوقت ،هیچوقت از بین نخواهد رفت و انشالله بدست آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف میرسه
من دوست ندارم به ناموس کسی نگاه بدی بیندازم اما وقتی اون خودش میخواد من ببینمش چکار کنم،انسان جائز الخطاست یک آن یک لحظه....
من برا خودت میگم
ما هم با این وضع مملکت مخالفیم ما منتقدیم ب والله منتقدیم به این وضع اقتصادی مالی و... اما شما ها معترضید ببین معترض با منتقد یچیز فرق بین آسمون و زمینه
دوست دارم حرف هایی که زدم توجه کنی وببینی .و بعنوان یه دوست یکبارم که شده ذهنت رو از این افکار پاک کن.
الان احمق تو یه زن لخت بیاد جلوت وسوسه نمی شی؟
بابا جمع کنید این عنقلاب زن زندگی آزادی رو رید تو مملکت ما کاری به دوتا شاخ مو نداریم ،عزیزم از همین دوتا شاخ مو شروع میشه و به لخت شدن و ج.ده شدن ختم میشه? یه ذره غیرت تو خونتون بود این کارا رو نمی کردید
تو لخت شی اون لخت سه ویرایش به من نمی رسه همش به خودت میرسه وقتی که تو سینه بدون حجاب شلوار کوتاه لباس تا روی ناف و... رو بپوشی بنظرت چنتا جوون رو به گناه میتونی بکشونی هان خود این کارتو باعث میشه یه عده ناخداگاه گناه کن یا حتی بخان بهت تجاوز کنن اون شهید ابداعی دیدی که اون که زنشم با حجاب نبود اما غیرت داشت دید دارن ناموس مردم رو میبرن بهش تجاوز کنن با اینکه یه نفر بود در مقابل چندین نفر وایستاد و با دست خالی کشتنش
تو لخت بچرخ به نظام فحش بده به رهبر فحش بده بگو نظامو... هروی میخوای بگو اما این انقلاب هیچوقت ،هیچوقت از بین نخواهد رفت و انشالله بدست آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف میرسه
من دوست ندارم به ناموس کسی نگاه بدی بیندازم اما وقتی اون خودش میخواد من ببینمش چکار کنم،انسان جائز الخطاست یک آن یک لحظه....
من برا خودت میگم
ما هم با این وضع مملکت مخالفیم ما منتقدیم ب والله منتقدیم به این وضع اقتصادی مالی و... اما شما ها معترضید ببین معترض با منتقد یچیز فرق بین آسمون و زمینه
دوست دارم حرف هایی که زدم توجه کنی وببینی .و بعنوان یه دوست یکبارم که شده ذهنت رو از این افکار پاک کن.
صالح

۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
هعی خدا
الان این حروم زاده داره ایران رو به رخ مردم جهان میکشونه یعنی داره فرهنگ ما رو نشون میده واقعا فرهنگ ما این طوره؟
الان این حروم زاده داره ایران رو به رخ مردم جهان میکشونه یعنی داره فرهنگ ما رو نشون میده واقعا فرهنگ ما این طوره؟
ناشناس

۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خخخخخخ!!!!! پونه خانم، ببخشید که میپرسم؛ الان شما حالتون خوبه؟؟ خواب که نیستین؟؟؟ یا احتمالا در کشورهای اروپایی که زندگی نمیکنین؟؟؟ واقعأ من تعجب می کنم که چجوری میشه کسی که توی ایران زندگی میکنه رو از جهنم بترسونی؟؟؟!! مگه جهنم تر از ایران هم داریم!!؟؟؟؟؟ البته حالا جدیداً افغانستان هم داره با ایران رقابت میکنه!! اما ایران چهل سال در این زمینه!یعنی جهنم بودن!! با اختلاف خییییلی زیاد، در صدر جدول جهنم های کل عالم هستی قرار داره!! البته ورود یک عده ای خاص؛مانند طلاب و آخوند ها و ابر دزدان و ابر اختلاس گران و کاسبان تحریم ها و خلاصه تمام اون دسته از افرادی که برسر سفره ی انقلاب در حال تناول برکات انقلاب اسلامی هستند، اکیدا ممنوعه و فقط مردمان فقیر و بیچاره و بیکار و والدینی که هر روز وهر شب با دستان خالی وچشمان خيس و احساس حقارت و شرمندگی در جلوی بچههایشان با پاهای بی رمق وسر پایین به خانه هایی میروند که در اونجا هم بیم این را دارند که نکنه صاحب خانه بخاطر اجاره خانه هایی که عقب افتادهاند وسایل زندگی شان را بیرون ریخته یا بریزید و آواره کوچه و خیابان بشوند !! اجازه ی ورود به این ابر جهنم را دارند!!!! آره پونه جان این مردم دیگه هیچ وقت از هیچ جهنمی نمی ترسند چون یک عمر در قلب جهنم زندگی میکنند!!
هادی

۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
الان اینایی رو که گفتی خنک شدی خودت، امپرت اومد پایین معلومه کارتو از سوختگی هم گذشته بود، حالا اینم بگم والا من نه باحکومتم نه با این خانم های نصبتا محترم بنظر من غیرت خوبه دین هم خوبه من اگر با تواینجوری هم خرف زدم بخاطر توهین به دین واعتقادات مردم بود توانقداحمقی که نمیدونی اگر چهارنفر دین رو نردبون کردن گناه دین چیه اخه، از دید شما اگر من قسم خدارو دروغ بخورم ایا مقصرمنم یا خدا یاهردمون؟ بنظرت خدا روهم دیگه باید بزاریم کنار اگر من قسم دروغ بخورم؟ یکم فکر کنین اخه یکم شعور داشته باشین حداقل شعور هم ندارین یخورده به اعتقادات بقیه توهین نکنین توروخدا بخودتون بیاین
آرش

۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خفه شو یکتا ناصری،ضعیفه ناقص العقل بی شعور گنده تر از دهنت زر زر نکن،نفهم کودن تو خودت داری به راحتی دیگران رو قضاوت میکنی و بدترین تهمت ها رو می زنی عوضی الدنگ کثافت پای خودت از همه بیشتر گیره پس غلط زیادی نکن جوجه ماده
افشین

۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
یکتا ناصری اگه چند تا پسر گیرت بیارن بخوان بهت تجاوز کنن چه غلطی ازت برمیاد؟زیاد شاخ بازی نیار تو فقط یه دختری
ناشناس

۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
آقا رضا دزدی و اختلاس چجوری کهنه میشه؟؟اما این موضوع حجاب و پوشش که کاملا یک امر شخصی و سلیقه ای هست چرا کهنه نمیشه؟؟؟ در مورد دزدی ها و اختلاس ها، به تک تک افراد جامعه خسارت وارد شده و پول و سرمایه هایی که دزدیه شده و میشه حتی یک ریالش هم متعلق به کل مردم کشور هست و به عبارتی بیتالمال هستند، این پول های دزدیده شده مال کسانی هستند که به معنی واقعی کلمه فقیر و بد بخت و بیچاره و بی خانمان و آواره ی پارک ها و حاشیه ی شهرها هستند و در بدترین شرایط زندگی میکنن!! واقعا شما چطور می تونین بگین که این دزدی و اختلاس ها کهنه شدن و مهم نیستند براتون؟؟؟ اما اینکه یک نفر به خاطر عقاید و سلیقه و شاید هم به خاطر اینکه این همه بی عدالتی و گرانی و بیکاری و و...به چشم هیچ کدام از مسئولین کشور نمیاد همه به فکر جیب خودشون هستند ولی مردم وجوانان رو از خدا و پیغمبر و جهنم و آخرت میترسونن در حالی که خودشون به این حرفهايی که میزنند هیچ اعتقادی ندارند!!! اون زنان و دختران وجوانان هم به اعتقادات دینی و مذهبی شک میکنن و به فکر آینده ی خودشون میشن!! فکر نکنم این چیز عجیبی باشه؟؟!!
رضا

۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
عه اختلاس کار مردمه؟؟ ?
اختلاس تکراری شده؟ ?. خب آره انقدر تکراری شده ک آخوندا شکم گنده شدن. ولی عمامه چیز خوبیه. عمامه پرانی چیز بهتریه ? خیلی حال میده بزنی عمامه بره رو هوا بدبخت آخوندا وقتی از پشتشون میرم. هی جاشون رو عوض میکنن ??
ولی اینو بدون الان چه حرفایی میزنی. زمین گرده نوبت ما هم میشه اون موقع کار همتون.... بلایی سر شما و آخوندا میاریم. که متفقین سر موسولینی. و نامزدش اوردن
اختلاس تکراری شده؟ ?. خب آره انقدر تکراری شده ک آخوندا شکم گنده شدن. ولی عمامه چیز خوبیه. عمامه پرانی چیز بهتریه ? خیلی حال میده بزنی عمامه بره رو هوا بدبخت آخوندا وقتی از پشتشون میرم. هی جاشون رو عوض میکنن ??
ولی اینو بدون الان چه حرفایی میزنی. زمین گرده نوبت ما هم میشه اون موقع کار همتون.... بلایی سر شما و آخوندا میاریم. که متفقین سر موسولینی. و نامزدش اوردن
ناشناس

۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
تو از کجا اومدی که نه بلدی فارسی بنویسی نه جایگاه استفاده از علایم رو میدونی
جمله بندی
هم که نگم چقدر فاجعهس
جمله بندی
هم که نگم چقدر فاجعهس
ناشناس

۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خیلی کسانی که اینجا نظر دادند و باهم مجادله کردند و همدیگر رو با فحش و توهین تحقیر کردند... خیلی هاشون هدفشون یک چیز هست و گرفتاری هاشون شبیه به هم.
اما حیف که تفاوت دیدگاهشون به دین و خدا و مذهب همشون رو باهم بد کرده و همرو از هدف دور و اتحاد رو از همه گرفته..
همه میخواهند اوضاع کشور درست بشه.
اما سرچشمه و باعث و بانی تمام مشکلات و بدبختی های این ملت زیرسر مدیران و مسئولان متظاهر و دزد و نالایق و بیسواد و بی عرضه و بدردنخورمون هست به همراه دین و ایمون اجباری و جانماز آب کشیدن و...
خیلی ها هم مشکلی با نداشتن حجاب ندارند و اما اینکه بری تو یک کشور دیگه و در کنار اونها قشری از مردم خودت رو تحقیر کنی نارحت کننده و زننده است و وقتی وارد کشور اروپایی میشی خجالت زده یی از اینکه انقدر همه میدانند که درکشورت اوضاع جالب نیست،پس در اینجا هرچی شد کلاهت رو بنداز هوا و خفه خون بگیر و در مورد اون دوتا دور از باور نیست که جلوی دوربین بیای و تبلیغ کنی و از قبل برنامه برای ایجاد جایگاه تو دم و دستگاهی نداشته باشی و اصلاً ب فکر مردمت نبودی.
بی حجابی بدون فرهنگ و سواد به هیچ دردی نمیخوره جز تولید فساد.
طرف بیحجاب شده فکر کرده فیلسوف و حرفهای روشنفکرانه میزنه بعد از ده دقیقه میبینی فقط مثل میمون تقلید کرده و سواد که هیچ فرهنگ زیر صفر...تو تنهایی هاش طرز غذا خوردن رو نگاه کنی وحشت میکنی...تنبلی از همه جاش داره سرازیر میشه...نفهمی در همه جای رفتارش بیداد میکنه...اداب معاشرت رو بزور انجام میده...امروز هم رفته سگ بخره...اما خونه ی 4 نفره ی مستاجریشون 80 متره و حیاط نداره و خودش هم هنوز درامد کافی برای تربیت و غذای سگ نداره...فقط یه چیزی شنیده و دیده و میخواد تا به خیالش پیشرفت کرده باشه...و در کنارش به واسطه دوست ولگردتر از خودش (که خانوداش ازادی بی حد و مرز براش گذاشتن) باید به تمام مهمانی ها باید بره.
بهتره اول فرهنگ هامون درست کنیم چون از فاز عقده به بیحجابی بریم چیزی جز شوت بودن عایدمون نمیشه..
انگلیس از قدیم ب فرهنگ و ادب و نزاکت و کلاس و.. بسیار اهمیت میداد در کنارش هم آزادی داشتند..
اینجا طرف انگاراز قفس در رفته...بهش گفتن آزادی رفته وسط دست فروش ها لخت شده تا لباس پرو کنه...بعد هم احساس اروپایی بودن کرده...
اروپا از لحاظ صنعت پیشرفت کرد که اروپا شد...
از نو باید ساخته شه..مدیران نالایق ها و دزدها باید محکوم شوند.فرهیخته ها و نخبگان جاش رو بگیرند..فرهنگمون باید پیشرفت کنه..سواد و بوی فرهنگ باید به همه جا سرایت کنه...مردم باید بفهمند بیحجاب و با حجاب در کنار فرهنگ همه برای آسایش همدیگه قدم بر میداریم باهم متحد باشند.
اقتصاد.فرهنگ.ازادی.
اما حیف که تفاوت دیدگاهشون به دین و خدا و مذهب همشون رو باهم بد کرده و همرو از هدف دور و اتحاد رو از همه گرفته..
همه میخواهند اوضاع کشور درست بشه.
اما سرچشمه و باعث و بانی تمام مشکلات و بدبختی های این ملت زیرسر مدیران و مسئولان متظاهر و دزد و نالایق و بیسواد و بی عرضه و بدردنخورمون هست به همراه دین و ایمون اجباری و جانماز آب کشیدن و...
خیلی ها هم مشکلی با نداشتن حجاب ندارند و اما اینکه بری تو یک کشور دیگه و در کنار اونها قشری از مردم خودت رو تحقیر کنی نارحت کننده و زننده است و وقتی وارد کشور اروپایی میشی خجالت زده یی از اینکه انقدر همه میدانند که درکشورت اوضاع جالب نیست،پس در اینجا هرچی شد کلاهت رو بنداز هوا و خفه خون بگیر و در مورد اون دوتا دور از باور نیست که جلوی دوربین بیای و تبلیغ کنی و از قبل برنامه برای ایجاد جایگاه تو دم و دستگاهی نداشته باشی و اصلاً ب فکر مردمت نبودی.
بی حجابی بدون فرهنگ و سواد به هیچ دردی نمیخوره جز تولید فساد.
طرف بیحجاب شده فکر کرده فیلسوف و حرفهای روشنفکرانه میزنه بعد از ده دقیقه میبینی فقط مثل میمون تقلید کرده و سواد که هیچ فرهنگ زیر صفر...تو تنهایی هاش طرز غذا خوردن رو نگاه کنی وحشت میکنی...تنبلی از همه جاش داره سرازیر میشه...نفهمی در همه جای رفتارش بیداد میکنه...اداب معاشرت رو بزور انجام میده...امروز هم رفته سگ بخره...اما خونه ی 4 نفره ی مستاجریشون 80 متره و حیاط نداره و خودش هم هنوز درامد کافی برای تربیت و غذای سگ نداره...فقط یه چیزی شنیده و دیده و میخواد تا به خیالش پیشرفت کرده باشه...و در کنارش به واسطه دوست ولگردتر از خودش (که خانوداش ازادی بی حد و مرز براش گذاشتن) باید به تمام مهمانی ها باید بره.
بهتره اول فرهنگ هامون درست کنیم چون از فاز عقده به بیحجابی بریم چیزی جز شوت بودن عایدمون نمیشه..
انگلیس از قدیم ب فرهنگ و ادب و نزاکت و کلاس و.. بسیار اهمیت میداد در کنارش هم آزادی داشتند..
اینجا طرف انگاراز قفس در رفته...بهش گفتن آزادی رفته وسط دست فروش ها لخت شده تا لباس پرو کنه...بعد هم احساس اروپایی بودن کرده...
اروپا از لحاظ صنعت پیشرفت کرد که اروپا شد...
از نو باید ساخته شه..مدیران نالایق ها و دزدها باید محکوم شوند.فرهیخته ها و نخبگان جاش رو بگیرند..فرهنگمون باید پیشرفت کنه..سواد و بوی فرهنگ باید به همه جا سرایت کنه...مردم باید بفهمند بیحجاب و با حجاب در کنار فرهنگ همه برای آسایش همدیگه قدم بر میداریم باهم متحد باشند.
اقتصاد.فرهنگ.ازادی.
ناشناس

۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
رها جان!واقعا که کلا رهایی از تمام این دنیا! عجب حرفی زدی! پس شما ها فکر می کنید که گند کار غربی ها در اومده؟؟ چجوری به این نتیجه رسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟ منظورت از گند، فرستادن ربات های کاوشگر به مریخه؟ یا دست یافتن به دانش هواپیما سازی در حدود یک قرن پیشه؟؟ و صدها و هزاران مورد پیشرفت در علم و تکنولوژی و صنایع گوناگون؟؟ کدومشون از نظر شما گند هستند؟؟ چرا شما نمیخواین قبول کنید که این گند کارهای شما هاست که میزنند بیرون؟؟ اگر افرادی مانند بازیگران و هنرمندان و فوتبالیست ها و نخبه ها و دانشجو ها و مخترعان و.....! از کشور مهاجرت میکنند و به کشور های دیگر میروند، از سر بی عرضگی و ناتوانی شما در اداره کردن کشور و برآورده نکردن نیاز های اولیه و ایجاد نکردن زمینه های گوناگون در عرصههای علمی و فناوری و تکنولوژی و صنعت و تجارت و الکترونیک و خودرو سازی و هزاران مورد دیگری که به عهده داشتید، است، و این چیزها بیرون زدن گند هستند نه اون چیزی که شما می فرمائید! خواهشا نگران کشور و ملت آمریکا و غرب نباشید، نگران کشور و ملت ایران باشید!البته اگر براتون مهمه!!؟
کیمیا

۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
پناه برخدا از شر عقب مونده های ذهنی آخه به کسی چه ربطی داره مردم چی میپوشن سرتون به کار خودتون باشه ناراحتین نگاه نکنین خودتونو کنترل کنید والا بچه های الان توی نت همه چی میبینن گیر دادین به دونخ تارمو.. نمیشه که همه چیزو بست الان ۱۴۰۰ سال پیش که نیست.. به بچه هاتون آموزش بدین عوض اینکه به خانوما زور بگید فقط و فقط بخاطر جنسیت، یکم مغزتون کار کنه بد نیستا گند زدین به مملکت، چندتا از نظراتو خوندم از سطح شعور بعضیا ناامید شدم متاسفم!!! همینه که وضعیت داغونه یه سری دلیل میارید که تهش هیچ منطق و عقلانیتی نیست به اسم غیرت هر غلطی رو درست جلوه میدن این غیرت نیست حماقت محضه.. آرزوی آگاهی و عشق و انسانیت میکنم برای مردم کشورم
ناشناس

۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
آفرین به محمد آقا!عجب پسر شجاعی هستی؟ پس گفتی که شما با دیدن بدن زن ها از روی لباس هم تحریک میشین؟؟؟ چرا؟؟ اینجوری که خیلی بده، شما توی خونتون چکار می کنید؟؟ نکنه کلا توی خونتون هم تفکیک جنسیتی کردین؟؟ مگه میشه به کسی که با دیدن بدن زنان ازروی لباس در خیابان ها و پارک ها و فروشگاه ها و.... تحریک میشه ، گفت انسان؟؟ پس انسانیت و شرافت و تمدن چی میشه؟؟ آیا به نظر جنابعالی اون آدم فرقش با حیوان چیه؟؟؟ من حیوانات را دیدم که هرجا که جنس مخالف را میبینند میرن سراغش!! البته اونم نه همه ی حیوانات! بعضی ها شون مثلا خرها معمولا از این کارها می کنند!!!واقعا برات متأسفم محمد، درجواب اون سوالت هم باید بگم که ما مشکل جنسی و مشکل نعوذ نداریم، اما برای زنان خودمون تحریک می شیم ،چون اونقدر بی غیرت و بی ناموس نیستیم که با دیدن زن و بچه و خواهر و مادر های هموطن خودمون تحریک بشیم، که البته اون موقع پسر و پدر و شوهر و برادر های همون زنان با دیدن زن و خواهر و مادر و دختر های ما تحریک خواهند شد، به عقیده ی مردمان اصیل ایرانی، گندم از گندم بروید جو زجو، هر کاری جوابی دارد، بله محمد آقا ای کاش هرکسی به فکر رفع ایرادات و مشکلات خودش باشه و در زندگی دیگران سرک نکشه که دیگران هم در زندگیش سرک خواهند کشید،!!! الان هم بلند شو برو پولهایی که اختلاس کردی وردار بیار! خودت اعتراف کردی که همه اختلاس ها کار خودته ؟!
ناشناس

۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
جواد، مثل اینکه خیلی از نظر عاقلانه و منطقی کیمیا سوختی ها، نه، چون داره بوش میاد??
علی

۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
انسان از هر چی که ازش منع بشه بیشتر گرایش پیدا می کنه. اگر یه بچه رو از چیزی منع کنید و هی حساسیت نشون بدید بیشتر به طرفش میره و انسان در بهشت هم همین طور بود که طرف چیز منع شده رفت.
ناشناس

۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
گلشیفته یکی از بزرگترین بازیگران دنیا هست.اونوقت نشستی اونجا میگی به راه تباهی کشیده شد؟
تباه ما مردم شدیم که تو مملکت خودمون داریم جون میدیم تا خرج ی زندگی زیر خط فقر رو تامین کنیم.تباهی ما میکشیم که اگه دو شیفت کار نکنیم صاحبخونه بیرونمون میکنه.
تباه ماییم که با این حقوق هر چی میدوییم به گوشت ۳۸۰ مرغ ۸۰ نمیرسیم.
حرف ماشین و لباس و تفریح که نمیبینیم به کنار.
بابا کمی تفکر،شعور،عقل،درک
برای مو جریمه گذاشتن ولی برلی دزدی هر روز مسئولین چرا جریمه نزاشتن؟
چرا برای کسی که باعث و بانی اینهمه گرانی جریمه نزاشتن؟
تباه ما مردم شدیم که تو مملکت خودمون داریم جون میدیم تا خرج ی زندگی زیر خط فقر رو تامین کنیم.تباهی ما میکشیم که اگه دو شیفت کار نکنیم صاحبخونه بیرونمون میکنه.
تباه ماییم که با این حقوق هر چی میدوییم به گوشت ۳۸۰ مرغ ۸۰ نمیرسیم.
حرف ماشین و لباس و تفریح که نمیبینیم به کنار.
بابا کمی تفکر،شعور،عقل،درک
برای مو جریمه گذاشتن ولی برلی دزدی هر روز مسئولین چرا جریمه نزاشتن؟
چرا برای کسی که باعث و بانی اینهمه گرانی جریمه نزاشتن؟
زهره

۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خجالت بکشید، این چه مدل حرف زدنه. از کوزه همان برون تراود که در اوست
ناشناس

۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
آره عقب مونده...فرهنگ ما ایرانیان آریایی خلاص شدن از گیر و بند چیزیست که جلوی پیشرفتمون رو بگیره...
امیر

۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
عذاب اونه که من مجبورم هر روز ریخت عقب مونده هایی مثل شمارو تحمل کنم نمیشه برین افغانستان پیش داداشاتون دست از سر ما و این مملکت بر دارین
سهیل

۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
شما برعندازا که بی ناموس بی غیرت بودید خودتن میگفتید پس حرع از ناموس غیرت نزن اون خارجیا هستن که اینقدر زود تحریک میشن که رفتن رابطه جنسی با محارم قانونی کردن تو جواب محمد بده موضوع نپیچون?
پارسا

۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
دانشمندان مسلمان یک در صد برتر جهانتون رو دیدیم...حال شبکه جهانی پایتون خوبه...؟?هوش مصنوعی تو بدنت خوب کار میکنه یا نه...؟!???آقای باهوش و باسواد و تحصیل کرده تو که جات تو این سایتا نیست که بخوای علاف بچرخی تو باید الان مشغول تحصیل باشی راه کمی تا پرفسوری مونده(پرفسوری تو احمق بودن و جهالت...?)
امید

۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
یه سوال دارم ازتون میدونم که اصلا مربوط به این بحث نیست ولی میخوام جوابمو بدین،به نظرتون کسی که هر لحظه و ثانیه اش آرزوی مرگ میکنه و جرات خودکشی هم نداره باید چیکار کنه؟
عذرا نریمیسا

۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
دوست عزیز، اولش میگی دینتون..
آخرش میگی خداشاهده..
همین خدایی که شاهدش گرفتی برا حرفات، این دین رو فرستاده.
پس اگه خدارو قبول داری و شاهدش میگیری، دینش میشه دین همه ما.
آخرش میگی خداشاهده..
همین خدایی که شاهدش گرفتی برا حرفات، این دین رو فرستاده.
پس اگه خدارو قبول داری و شاهدش میگیری، دینش میشه دین همه ما.
ناشناس

۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
از طرف خودت بگو..
کسی که لخت مادرزاد میشه تا بهش کار بدن(تا این حد حقیر)نه ایرانیه و نه افتخار ایرانی ها..
خواهشا نظر و عقیده خودت رو به اسم ایرانی ها نشر نده...
کسی که لخت مادرزاد میشه تا بهش کار بدن(تا این حد حقیر)نه ایرانیه و نه افتخار ایرانی ها..
خواهشا نظر و عقیده خودت رو به اسم ایرانی ها نشر نده...
ناشناس

۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خیر...
اتفاقا ما حرفمون اینه که عرضه دارین برین از علمشون یاد بگیرین نه از هرزگی هرزه هاشون
شما به فیلمای مستند و علمیشون توجه کنین میبینین دانشمنداشون حتی یه رژ نمیزنن یه لباس ساده دارن چون عقل داره دنبال علمه نه لخت شدن و هرزگی، چون چنته ش پره نیازی به عرضه جاذبه های جنسیش نداره
اونجا کسی که تیپ ناجور میزنه معلوم الحاله و داره با تیپش میگه من چی کاره ام..
دست از حماقت بکشین..بسه دیگه
اتفاقا ما حرفمون اینه که عرضه دارین برین از علمشون یاد بگیرین نه از هرزگی هرزه هاشون
شما به فیلمای مستند و علمیشون توجه کنین میبینین دانشمنداشون حتی یه رژ نمیزنن یه لباس ساده دارن چون عقل داره دنبال علمه نه لخت شدن و هرزگی، چون چنته ش پره نیازی به عرضه جاذبه های جنسیش نداره
اونجا کسی که تیپ ناجور میزنه معلوم الحاله و داره با تیپش میگه من چی کاره ام..
دست از حماقت بکشین..بسه دیگه
تقی

۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
به رضا.
شما اول برهنگی موجود را برایم توضیح بده تا من هم بدونم چی میگی.
از نظر عموم برهنه یعنی لخت مادزاد یا قسمتهایی از بدنش در معرض دید باشه که تو هر کشوری جرم حساب میشه.
من تا حالا برهنه و لخت ندیدم و هرچی بوده روسری به سر نداشتند و اگر کسی هم لخت بیاد بیرون مواجب بگیر حکومته که اگه دستگیر بشه، یه جای دیگر ولش میکنند.
بعد شما خیلی راحت میگی نه اینکه اختلاس نبوده و امثال طوسی ها نبودند و کشور رو غارت نکردند. نه اینکه بیسوادان و ریاکاران مسولند، و این همه ادم که سرشون تو سطل آشغاله نمیبینی و کسی که اعتراض کنه را شکنجه و ناپدید میکنند و به سنگ قبر و مادر اعدامی هم رحم نمیکنند رو نمیبینی و چسبیدی به نداشتن روسری.
اگه نمیبینی پس سرخودت هم تو آخور نظامه و مجبوری برای یه لقمه نان دین و اخرتت رو بفروشی.
شما اول برهنگی موجود را برایم توضیح بده تا من هم بدونم چی میگی.
از نظر عموم برهنه یعنی لخت مادزاد یا قسمتهایی از بدنش در معرض دید باشه که تو هر کشوری جرم حساب میشه.
من تا حالا برهنه و لخت ندیدم و هرچی بوده روسری به سر نداشتند و اگر کسی هم لخت بیاد بیرون مواجب بگیر حکومته که اگه دستگیر بشه، یه جای دیگر ولش میکنند.
بعد شما خیلی راحت میگی نه اینکه اختلاس نبوده و امثال طوسی ها نبودند و کشور رو غارت نکردند. نه اینکه بیسوادان و ریاکاران مسولند، و این همه ادم که سرشون تو سطل آشغاله نمیبینی و کسی که اعتراض کنه را شکنجه و ناپدید میکنند و به سنگ قبر و مادر اعدامی هم رحم نمیکنند رو نمیبینی و چسبیدی به نداشتن روسری.
اگه نمیبینی پس سرخودت هم تو آخور نظامه و مجبوری برای یه لقمه نان دین و اخرتت رو بفروشی.
آزاد

۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
یزد یزدان مردم کشور یا بهتره بگم سایبری های کشور رو از جهل و نادانی نجات بده
اوکی ما میخوایم لخت بشیم حله باشه ما هرزه فقط سوالم اینکه اگه پول نگرفتید پس از چیه این نظام حمایت میکنید؟
از مرغ چهل تومنی؟یا گوشت شصت تومنی یا دلار؟
از وضعیت اقتصادی مردم؟ یا از آزادیه انتخاب رشته دختران؟یا اختلاس های کلان مسئولان؟یا اعدام هایی ک بابد انجام میشد و نشد؟اون تروریست ک به شاه چراغ حمله کرد چرا اعدام نشد؟?ولی امثال زنده یاد محسن شکاری سر یک کوچه بستن اعدام شد؟ با خودتون فکر نمیکنید؟آیا عقلی دارید؟آیا اندیشه ای دارید؟آیا انسان هستید؟شما همونایی هستید ک به مردم و هموطنتون تیر ساچمه ای میزدید شما همون بیشرف هایی هستید ک مردم رو میزدید شما همونایی هستید ک متر ها و ناشین های مردم رو مشکوندین ما فراموش نمیکنیم.
و برای اون دسته از افرادی ک اعتقاد دارن جمعیت سایبری خودشون بیشتره باید بگم ک مغز فندوقی فک میکنی ویو این پست نامربوط و چرت چقدره؟
اوکی ما میخوایم لخت بشیم حله باشه ما هرزه فقط سوالم اینکه اگه پول نگرفتید پس از چیه این نظام حمایت میکنید؟
از مرغ چهل تومنی؟یا گوشت شصت تومنی یا دلار؟
از وضعیت اقتصادی مردم؟ یا از آزادیه انتخاب رشته دختران؟یا اختلاس های کلان مسئولان؟یا اعدام هایی ک بابد انجام میشد و نشد؟اون تروریست ک به شاه چراغ حمله کرد چرا اعدام نشد؟?ولی امثال زنده یاد محسن شکاری سر یک کوچه بستن اعدام شد؟ با خودتون فکر نمیکنید؟آیا عقلی دارید؟آیا اندیشه ای دارید؟آیا انسان هستید؟شما همونایی هستید ک به مردم و هموطنتون تیر ساچمه ای میزدید شما همون بیشرف هایی هستید ک مردم رو میزدید شما همونایی هستید ک متر ها و ناشین های مردم رو مشکوندین ما فراموش نمیکنیم.
و برای اون دسته از افرادی ک اعتقاد دارن جمعیت سایبری خودشون بیشتره باید بگم ک مغز فندوقی فک میکنی ویو این پست نامربوط و چرت چقدره؟
ناشناس

۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
احمق ها منظورش این نیست که اختلاس کهنه شده منظورش اینه اختلاس کار مسئولین دزدیه که در حد مسئول شدن نبودن و الکی مسئول شدن. و خونواده سون بیبندوبار و لخت هستن اونور آب حال میکنند و اینها هم برای آنها اختلاس میکنند. و در اصل آنها طرفدار بیبندوباری باری هستند. و اینکه بگویید کار آدم خوبا هست این دیگر کهنه شده. چقدر درکتان.پایینه
امان الله شادمان

۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
شما که میگی سرتون به کار خودتون باشه، پس خودتم سرت تو ... خودت باشه.
ناشناس

۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
اونیکه تو میگی بی غیرتی و خوک صفتیه خانم جلو مونده بیشعور با این طرز نوشتنت
ناشناس

۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
من نه براندازم نه طرف دولت. یه سوال برام پیش آمده براندازعایی که اصلا تحریک نمیشن صادقانه بگن در اون لحظه که بدن زن غریبه رو میبینن چکار میکنن تحریک نمیشن،؟ و چکار میکنن که تو خونه گفتن با نگاه به زن خودشون تحریک میشن؟ واقعا برای من سوال هست.ایا در لحظه ای که زنی رو میبینن نیم تنه پوشیده و نصف سینهاش مشخص است و کمر باریک داره و خلاصه خوش تیپ است ذکری چیزی میگن یا آیا اون زن را به هیچ جا حساب نمیکنن؟ و یا در لحظه مثلا شوک میشن و سعی میکنند فراموش کنند. سوال بعدی : وقتی میرن خونه زن خودشون و میبینن که بخاطر زایمان یا هر چی شکم درآورده یا اصلا از اولش پهلو داشته و کلا تیپش از آن زن خیلی پایین تره، باز مثل قبل به همون کیفیت بازن خودش تحریک میشه؟ یا مثلا برانداز، با دیدن زنهای جورواجور و خوشتیپ تر از زن خودش میزان تحریک نسبت به زن خودش پایین میاد. لطفا صادقانه جواب بدهید. و به هم تو هین نکنید عزیزان. پیشاپیش سپاسگزارم
ناشناس

۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
چرا اینقدر از پاسخ منطقی وعقلانی کبمیا خانم براشفتی جز جزم گرایی وارتجاعی وبدبینی نسبت به ازادی های اولیه انسان دلبل دیگه ای نداره
کاظم

۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
گلشیفته باید پاسخگو باشه که جرا زیر افغانی خوابید؟ مگه ایرانی کم داریم؟ آیا اگه اعلام میشد داوطلب ایرانی وجود نداشت؟ متاسفم
ناشناس

۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
فاز اینایی که میگن پوشش به خودش مربوطه رو نمیفهمم
با بی حجابیش کار ندارم آخه اون چه لباسیه
کی اینو مد کرد ؟
واقعا دنبال توجهه
با بی حجابیش کار ندارم آخه اون چه لباسیه
کی اینو مد کرد ؟
واقعا دنبال توجهه
نادر

۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
چیز منع شده بله واقعا بد است. الان منع کردید ببینید زده بیرون.حالا فردا تو خیابان وپیاده رو ها رابطه جنسی دیدید تعجب نکنید بسکا قایمش کردید.رطب خورده کی منع رطب کند؟ زمان شاه در مل عام لخت مادرزاد برنامه اجرا میکردن .توجوان ما باید بداند زن چیست حس کند زن چیست نه سنش بالا بره ندونه زن چیه. خدا این لذت را در دنیا قرار داد اگر نمیخواست نمیداد.پس گریه کنیم و عزاداری؟ التماس تفکر
زهرا

۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
کیمیا من چه آموزشی می تونم به پسر پانزده ساله ام که در دوران بلوغ و فشار جنسی است بدم ؟ مامان جان لخت ها و بی حجاب ها رو نگاه نکن اونا آزادن گناه دارن بیچاره ها آزادی افراطی می خوان مامان تو هم برو فعلا با دستت ازدواج کن تا لااقل بیست ساله شی ببینم چه خاکی تو سرمون بریزم ؟! آره ؟!
زهرا

۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
عقل و منطق در اظهار نظر کیمیا جا نداره شکم و زیر شکم جایگزین بهتری است.
مریم

۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
کودن جان اگه به قول خودت ویرانیش به تو نمی رسم پس چرا داری می سوزی و حرص می خوری مگه نمیگی همش زن آسیب میبیند پس ب تو چ دلش میخواد ب خودش آسیب بزنه .
در ثانی کودن دوزاری کسی که منتقد هست لاجرم معترض هم هست مگه میشه انتقاد و ایراد رو ببینی اعتراض نکنی ؟
احتمالا منظورت اغتشاشگر بوده که از اونجایی که کودتی بهت سخت نمیگیریم نه
در ثانی کودن دوزاری کسی که منتقد هست لاجرم معترض هم هست مگه میشه انتقاد و ایراد رو ببینی اعتراض نکنی ؟
احتمالا منظورت اغتشاشگر بوده که از اونجایی که کودتی بهت سخت نمیگیریم نه
ناشناس

۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
یاد سخنی از بزرگان ایران افتادم
ادب از که آموختی
از بی ادبان !!!
هر آنچه بی ادبان گفتند
نگفتم .... !!!
ادب از که آموختی
از بی ادبان !!!
هر آنچه بی ادبان گفتند
نگفتم .... !!!
حنانه

۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خخخخخخ کسی به زور روسری رو از سرت بر نمیداره مگه ما مثه شما هستیم؟! ? مردم بی روسری باشند یعنی شما حجاب نداری؟؟؟ آها حالا فهمیدم پس شما ها دراصل فوبیای این موضوع رو دارید که نمیذارید مردم راحت بگردند! دوست دارید مانکن های پشت ويترين و مجسمه ها هم حجاب داشته باشن تا فضای اسلامی مورد نظر شما خوب رعایت شه مشکل اینه در اصل...?
حسین

۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
بسیار زیبنده، مرحبا که گفتید اروپا با صنعت و برنامه اروپاشده، نه سگ گردانی و بی حیایی و اختلاس و...
ناشناس

۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
کیمیا ، همه چیز در جای خود. زیاد فکر غیرت و...نباش. هرکسی چه از زن ومرد اگر مسئولیت پذیر باشند کسی نگران غیرتشان نمی شود.
حسین

۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
حاج جواد درسته حرفهاش از روی احساس به نظر می رسد و ماهم مخالف هستیم ولی حق بدگویی نداریم. مراقب مهربانی هایت باش.
رضا

۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
با یکی از این فاحشهای زن زندگی هرزگی رابطه داشته باشه تا ایدز بگیره بمیره
حنانه

۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
آزاد کاملا راست میگه و آرش از اون بد دهن هایی هست که دیابت دراثر زیادی ساندیس خوری و کپک افراط داره???
داوود

۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خوتون رو سرگرم چه چیزایی میکنید،میدونید اسرائیل قصد حمله اتمی به ایران داره؟
ناشناس

۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
بزرگترین بازیگر دنیا مگه نمیشه به تباهی کشیده بشه؟ خب تو زمینه بازی خودش مثلا جزو بازیگران مطرح هست. اما از آن جایی که تو کارش انحراف پیدا کرده به تباهی رفته. عجیبه؟!!
حسن

۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
پیشنهاد من اینه که مفت نمیری، برو یه شعار روی دیوار بنویس اگر باز زنده موندی و کارت راه نیافتاد تو اعتراضات به گرانی شرکت کن و یه جایی که شلوغ شده و درگیری شده برو و یه سطل آشغال اتش بزن مطمئن باش به آرزوت میرسی و تو یه هفته اعتراف میکنی که چند نفر رو کشتی و وقتی فیلمت پخش شد بدون دو سه روز دیگه میری بالای دار.
خلیل

۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
اینقدر مزخرف نباف هرزگی و لختی، کثافت لجن پراکنی چه ربطی به دولت خوب یا بد داره،، خواهش میکنم شما با ابجیت همیشه با سوتین شورت تو خیابان قدم بزنید،،
فرزین

۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
خداوند اینم گفته فقط با جفت خودت مجاز هستی،، کبوتر با کبوتر، باز با باز کند پرواز،، یا کرکس با کبوتر کند پ واز؟؟؟
ناشناس

۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
کیمیا خانم، دوست داری گوشش آزاد بشه وبه گول خودت هر کی هر چی دوست داره بپوشه،، دوست داری من مرد یا یه جوان لخت بایه شورت پهلوی، از این شورت هایی که بدن سازها میپوشن تو مسابقات، بپوشم هرروز از در خونتون 20بار رد بشم،،؟؟؟ هرکی هر چی دوست داشته باشه بپوشه که سنگ رو سنگ بند نمیشه روزی میرسه تو پیر میشی با شوهرت داری قدم میزنی بعد چندتا دختر لخت و پتی از جلوی شما در بشن، فکر میکنی شب دیگه با اون بدن لخت و آویزون میتونی شوهرتون راضی کنی؟؟؟
ناشناس

۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
ناشناس ۱۳:۴۵ تو مشکلت با توضیحات من متاسفانه حل نمیشه ،تو حتما حتما باید به روان پزشک مراجعه کنی عزیزم، فقط در این حد بهت بگم که برای درک این موضوع، در درجه ی اول باید یک انسان کامل باشی، نه شبیه انسان ها، تا بتونی قبل از هر چیزی طرف مقابل را به چشم یک انسان ببینی و بعد به جنسيت شون توجه کنی! فکر کنم این کار برای بعضی ها زیاد راحت نیست!! همه ی ما باید قبول کنیم که این یک موضوع جهانی هست، و همه ی آدم های روی زمین دیر یا زود به سمت و سوی یکی شدن خواهند رفت مخصوصا در مواردی مانند خورد و خوراک و لباس پوشیدن و حتی تا حدی زبان صحبت کردن، به یک سبک و سیاق مشترک میرسیم، پس باید قبول کنیم که این کار هایی که این ها انجام داده اند و ما هم بهشون میخندیم و یا فحش و ناسزا میگیم، به احتمال خیلی زیاد، دیر یا زود دامن خانواده و خواهر و مادر زنان خودمون رو هم خواهد گرفت!!!پس ای کاش طوری رفتار کنیم که اون روز در جایگاه اینها قرار نگیریم و فحش و ناسزا و بی ادبی و بی احترامی های دیگران را مجبور نشویم که تحمل کنیم!!! زیاد دور نیستند اون روزها، در این دنیا همه چیز به سرعت در حال تغییر هست و با مقاومت کردن عده ای کم از ما ها، دنیا متوقف نخواهد شد!! واقع بین باشیم!
ناشناس

۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
علی آقا، اگر ناموس منه پس من هم دوست دارم که به دست غربی ها بیفته، به تو چه ربطی داره؟؟تو مگه فضول و گوه خور ناموس منی که اینقدر زر می زنی؟؟؟ تو اگر خیلی مردی برو به فکر خودت و ناموس خودت باش که یکوقت خدای نکرده به دست برادران عراقی که به عنوان زائر به ایران میان و بهشون اجازه دادین که در اون مدتی که در ایران هستند میتونند زنان ایرانی رو صیغه ای در اختیار خودشون بگیرند، نیفتند!! در ضمن دیدی که در کامنت قبلی ام درست گفتم که در دین شما، فحش دادن و توهین کردن و به کار بردن الفاظ زشت و رکیک در مورد دیگران کاملا آزاد هست مخصوصا اگر طرف مقابل نظر شما مخالفت کنه که به خواهر و مادر و زن و بچه های اون شخص هرفحش و بد دهنی که دلتون بخواد آزادین که نثارشون کنید!! اونوقت انتظار دارید که مردم به طرف شما و دینتون بیان؟؟؟؟؟
ناشناس

۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
خب آقا هادی، پس گفتی که اگر چهار نفر از نردبان دین بالا رفتن و دزدی و اختلاس کردند تقصیر دین نیست؟؟! پس شما هم قبول کنید که اگر در بین این آزادی حجاب ها هم چهار نفر به قول شما لخت شدند! نباید اون ها رو به تقصیر همه ی مردم طرف دار آزادی حجاب بیندازید، درست شد؟؟؟یا اینکه باز هم به روش زورگویی خودتون حرف میزنید؟؟؟
ناشناس

۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
عذرا خانم میدونم که دین اسلام را خدا فرستاده، اما منظور من این بود که این آدم هایی که در کامنت هاشون به بقیه خیلی راحت فحش میدن و بی ادبی و بی احترامی میکنند مطمئنا دینشون اسلام نیست چون اسلام به پیروانش اجازه ی بی ادبی و فحاشی به دیگران رو نداده و نمیده حتی بی احترامی به افرادی که اسلام را قبول ندارند، درسته یا نه؟؟؟
ناشناس

۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
پریسا چندتا اسم داری؟ چه خبر از مدرستون سال دیگه کلاس نهم میشی بدبخت پدرمادرت بچشون صبح تا شب تو سایتا چرت پرت میگه
حنانه

۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
پریسا چیه خلی ؟! دیوونه شدن ملت داداش اشتباه گرفتی? پریسا آبجیته گمش کردی آخی ایشالا زود تر پیداش می کنی! خخخخ
نسرین

۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
الان من دارم فکر میکنم پیشرفتهایی که در جوامع غربی رخ داده ارتباط مستقیم با بیحجابی داره؟منظورتون اینه؟
منظور این خانم این بود که از نظر اخلاقی جوامع غربی به گند کشیده شدند.از جمله همجنس گرایی،ازدواج با حیوانات واخیرا ازدواج بامحارم.خب این چه ربطی به پیشرفتهای علمی داره؟
منظور این خانم این بود که از نظر اخلاقی جوامع غربی به گند کشیده شدند.از جمله همجنس گرایی،ازدواج با حیوانات واخیرا ازدواج بامحارم.خب این چه ربطی به پیشرفتهای علمی داره؟
ناشناس

۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
حالا اختلاس که گناهه ولی این چه ربطی به حرکت مزخرف ولباس مزخرفتره این خانم داره؟
نیلوفر

۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
بس کنید دیگه.چرا الکی خودتون رو جشم ودل سیر نشون میدین؟همون جوامع غربی که سالهاست دارن توی آزادی دست وپا میزنن هنوز با دیدن چاک سینه زنها برق از سرشون میپره.بارها توی فیلماشون اینطور نشون دادن.
چه اصراری دارین بگین چشم عادت میکنه.حتما باید بنیان خانواده ها از هم پاشیده شه که متوجه شین.اختلاس ورانت واینا چه ربطی به متانت وقار وپوشش داره؟
چه اصراری دارین بگین چشم عادت میکنه.حتما باید بنیان خانواده ها از هم پاشیده شه که متوجه شین.اختلاس ورانت واینا چه ربطی به متانت وقار وپوشش داره؟
شقایق

۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
ببین توروخدا معنای قهرمان چطوری توی این کشور عوض شد.قهرمان اونیه که توی اردوگاههای عراق پوستشو زنده زنده کندن ولی یک کلمه خلاف عقایدش حرف نزد.نه این ریقوهای بدبخت که به قول خودتون با دوتا چک اعتراف اجباری میکنن.اونم چه کسایی.همگی فیلم وعکس روابط جنسی وقلیون ومواد کشیدن وهزار گندکاریشون اومده بیرون.
نیلوفر

۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
کدوم کتاب آسمانی رو مطالعه کردی که توش اختلاس وفحاشی وآدم کشی تعلیم میدادن؟؟؟؟؟
ابوالفضل

۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
مردها باید به ناشناس جواب بدن شما زن هستی معلومه.واز دل مردها خبر نداری زود گول میخوری
حنا

۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
خفه شو حنانه،همش ساندیس ساندیس میکنید چقدر هم که بانمک هستید خاک تو سرتون سوژه ی دیگه ای ندارید؟
ناشناس

۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
اخه اسکول کسی نخواست با شرت و سوتین تو خیابون راه بره.از بس که مغزت مریضه فک میکنی فقط لخت شدن ملاکه...دست خودتم نیس البته،مغزتو در آوردن به جاش پِهِن گذاشتن همونایی که بهشون میگی قربان
سارا

۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
والا این شماهایید که نفستون ضعیفه الانم خیلیا دیگه حجاب ندارن عادی میرن میان کسی هم کاریشون نداره من خودم برادر مجرد دارم زیاد اهل نماز نیستیم بخوام جا نماز آب بکشم
از صبح تا شب کلی تو بیرون بدون حجاب میبینه اما اصلا انگار نه انگار
۴۰ ساله کل حرفتون حجاب و تحریکه بسه بابا خسته مون کردین
از صبح تا شب کلی تو بیرون بدون حجاب میبینه اما اصلا انگار نه انگار
۴۰ ساله کل حرفتون حجاب و تحریکه بسه بابا خسته مون کردین
زیبا

۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
بهتره با بانوان عفیفه خونه عفاف و حجاب رابطه بگیره شرعی هم هست توسط جمهوری اسلامی دایر شده???
ناشناس

۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
شماها به جای کامنی که روی صندلی تو آلبانی با دوستای موشکی پیرپاتالتون میزارین نمیخواد زیاد فشاری بشین کنار خواهر مریم دیکتاتور و وطنفروش و خائن و آدم کشتون پوشکاتونو محکم ببندید تا خودتونو کثیف تر نکنید باشه ؟؟؟
بهرام

۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
من ازاین جمهوری اجباری چندشم میشه اما در مورد این روسپی کلمه بزرگترین ج.....بیشتر برازندست تا بزرگتربن بازیگر للبته با پیرمرد هفتاد ساله ترکیه ای همبستر شدن واقعا بازیگری میخواد
بهرام

۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
من ازاین جمهوری اجباری چندشم میشه اما در مورد این روسپی کلمه بزرگترین ج.....بیشتر برازندست تا بزرگتربن بازیگر للبته با پیرمرد هفتاد ساله ترکیه ای همبستر شدن واقعا بازیگری میخواد
رجب

۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
انقدر دیگه ملت ما ادمای ما بدبخت شدن و به خاک نشستن که چهارتا....نده مثل گلشیفته و بقیه جوگیرای بدبخت خارج ندیده همه چی خوار شدن براما بحث روز و ....ه خوریشپنم شده مهم...اخه یکی نیست بگه بیناموسا مگه شما اصلااندازه پشمای فرش میرزین که اسمتونم هی میارن تو تیتراخبار...شما برو همون...تو بده
حسین

۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
ببخشید جناب، به نظر شما آستانه پاکدامنی ایشان تا چه حد است. شاید که خنثی باشند وگرنه از لحاظ بیولوژی غیرعادی می باشند و این مایه مباهات هم نیست.
ناشناس

۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
ناشناس
شماها بی جنبه اید این و ثابت کردید. صبر کن چند وقت دیگه خودت ببین چه شکلی بیرون میاین. من از خدا میترسم نه حکومت و فلان و بهمان. اگه دولت ما درست حسابی بود و اینهمه مسئول دزد توش جا نمیگرفت که این وضع اقتصاد و همچنین پوشش نبود.والا خانواده ما از اولش مانتویی بودن الانم همونن.اما بیحیا نیستن حواسشون هست لباسهایی که الان یه عده بیمار میپوشن اونها نمیپوشن.اعتراض به اقتصادتونم تهش شهوت شد حالمو به هم زدید.
شماها بی جنبه اید این و ثابت کردید. صبر کن چند وقت دیگه خودت ببین چه شکلی بیرون میاین. من از خدا میترسم نه حکومت و فلان و بهمان. اگه دولت ما درست حسابی بود و اینهمه مسئول دزد توش جا نمیگرفت که این وضع اقتصاد و همچنین پوشش نبود.والا خانواده ما از اولش مانتویی بودن الانم همونن.اما بیحیا نیستن حواسشون هست لباسهایی که الان یه عده بیمار میپوشن اونها نمیپوشن.اعتراض به اقتصادتونم تهش شهوت شد حالمو به هم زدید.
ناشناس

۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
خوبه که راه گلشیفته رو میره. گلشیفته افتخار ایرانه الان همه دنیا میشناسنش. میموند اختلاس میکرد خوب بود؟ والا تو ایران بیشتر تجاوز به زنها میشه تا کشورهای دیگه
لیندا

۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
با اینکه کشف حجاب کرده کاری ندارم ذاتا نباید داشته باشم استایل خودشه...ولی خب جشنواره بینالمللی هست بهتر نبود با استایل خوبی میرفت؟!
با موهای تراشیده شده ی ..زرد؟!
نیم تنه روی پیراهن؟!
غیر قابل مقایسه با استایل جنی بلک پینک یا کارینا اسپاعه...
از کره ای ها مثال زدم چون باهاشون همیشه مشکل دارین و بهشون توهین میکنید??
با موهای تراشیده شده ی ..زرد؟!
نیم تنه روی پیراهن؟!
غیر قابل مقایسه با استایل جنی بلک پینک یا کارینا اسپاعه...
از کره ای ها مثال زدم چون باهاشون همیشه مشکل دارین و بهشون توهین میکنید??
ناشناس

۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
عزیزم تا کی میخواییم همین قدر تو سری خور باشیم؟؟
مردان و پسرای ایرانی اونقدر سست اراده و ضعیف نیستن که با دیدن شکم و پهلو ی دختر تحریک بشن
تا کی میخوایین کشور بزرگمون ایران بی فرهنگ جلوه داده بشه
به خودتون بیاین بلاخره باید یک روزی فرهنگ سازی بشه و مردم فرهنگ اینکه ی پسر میتونه موهاش و رنگ کنه و لاک بزنه و لباس های رنگ روشن بپوشه دختر میتونه موهاش و کوتاه کنه و تیپ پسرونه بزنه
مهم تر از همه هر کسی میتونه حق انتخاب و پوشش داشته باشه ما نمیتونیم تو زندگی دیگران دخالت کنیم و زور بگیم به اسم اسلام و دین
اینکه یک زن ایرانی لازم به مهریه نداره
چون اون قدر خودش قوی هست که رو پای خودش ایست کنه
شما انقد تو دین اعراب غرق شدین که یادتون رفته آریایی هستین
از نسل کوروش و داریوش
نزارید آینده کشور این چهل سال اخیر تباه بشع
مردان و پسرای ایرانی اونقدر سست اراده و ضعیف نیستن که با دیدن شکم و پهلو ی دختر تحریک بشن
تا کی میخوایین کشور بزرگمون ایران بی فرهنگ جلوه داده بشه
به خودتون بیاین بلاخره باید یک روزی فرهنگ سازی بشه و مردم فرهنگ اینکه ی پسر میتونه موهاش و رنگ کنه و لاک بزنه و لباس های رنگ روشن بپوشه دختر میتونه موهاش و کوتاه کنه و تیپ پسرونه بزنه
مهم تر از همه هر کسی میتونه حق انتخاب و پوشش داشته باشه ما نمیتونیم تو زندگی دیگران دخالت کنیم و زور بگیم به اسم اسلام و دین
اینکه یک زن ایرانی لازم به مهریه نداره
چون اون قدر خودش قوی هست که رو پای خودش ایست کنه
شما انقد تو دین اعراب غرق شدین که یادتون رفته آریایی هستین
از نسل کوروش و داریوش
نزارید آینده کشور این چهل سال اخیر تباه بشع
ناشناس

۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
کیمیا پوشش تو تا زمانی به دیگران ربطی نداره که تو حریم اونها پا نذاری تو مکان های عمومی جنابعالی حق نداری بگی به خودم مربوطه این خودخواهانه ترین و بی منطق ترین حرفه اگر از دیگران طلب احترام میکنی باید متقابلا احترام بزاری تو با حجابت هم به مردها هم به زنها احترام میزاری حجاب باعث میشه که دیگران نه به جنبه های جسمی و زیبایی تو بلکه به اخلاق استعداد دانش تو توجه کنن اگر تو از این صفات بویی نبرده باشیه که دست به دامن جنبه های جنسی میشی
ناشناس

۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
امیدوارم تو هر شرایطی که هستی هر مشکلی که داری اول خدا بعد امام زمان دستت رو بگیره اقا امید ناامید نشو به خدا توکل کن امام زمان رو هم فراموش نکن منم برات دعا میکنم
ناشناس

۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
شما امار شناسی؟خواهشا حرف های با سند و مدرک بزنید تا به حال حتی به سایتی معتبر مراجعه کردی راجب امار تجاوزات در جهان با توجه به حرفت که فکر نکنم یه سر بزن و در مورد افتخارت یه تجدید نظر حتما بکن چون به هرکی بگی میخنده و تاسف میخوره تو ایران که به بی حیایی شناخته میشه و فکر کنم منظورت از دنیا فقط یه مشت بیکارن که اخبارشو دنبال میکنن
ناشناس

۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
مرگ بر نسل تو وامثال تو
جرات داشتی رودرو میگفتی تا تک تک استخوناتو بشکنم
جرات داشتی رودرو میگفتی تا تک تک استخوناتو بشکنم
ناشناس

۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
ولی عوضش تو اصلا از مغزت استفاده نمیکنی....نسبت یا نصبت؟؟؟؟مغز یا مغذ؟؟؟؟؟
مینو

۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
من واقعا متوجه نمیشم که بعضیا دین مارو مال عرب ها میدونن امام سجاد ما مادرشون ایرانی بوده و خیلی از امامان دیگر همسرانی ایرانی داشتند که اگر نداشتند هم نمیشه دین رو با ملیت محدود کرد در دین ما هرگز بین ملیت ها تبعیض قائل نشده پس چرا اون رو مال اعراب میدونید در کشور های غربی هم مسلمان کم نیست پس ما باید دینمون رو مال انگلیسی ها بدونیم؟در زمان کوروش و داریوش هم زنان نجیب ما پوشش هایی داشتند که باتوجه به زمان خودشان بسیار پوشیده و نجیبانه بوده اتفاقا هرچه انسانی پوشیده تر باشه و کمتر به جنبه های جنسی و زیبایی ظاهری توجه داشته باشه با فرهنگ تره نه مانند حیوان ها عریان باشه شما کلا معنای کلمات رو عوض میکنید و خلقت رو زیر سوال میبرید در علم تجربی متوجه میشید که در بدن مرد و زن هورمونی به نام تستوسترون هست که در بدن زنان نرمالش بسیار کمه ولی اگر دختری خودش رو با افکار تیپ و قیافه عادات رفتار گفتار مردانه وفق بده این هورمون از حد طبیعی فراتر میره و باعث بروز صفاتی مثل رویش مو در صورت هیکل درشت بم شدن صدا و اثرات مخرب دیگه میشه به ویژه در سنین بلوغ پس سعی نکنید خلقت رو زیر سوال ببرید و چیز های غیر طبیعی رو طبیعی نمایش بدید اگر به دین اعتقادی ندارید به علم اعتقاد که دارید
مینو

۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
اخه خواهر من مهریه نشون دهنده ضعف زن نیست مرد وظیفشه که خرج و مخارج خونه رو فراهم کنه بعد طلاق اگر زنی بخاطر زایمان یا هرچی کم توان بود و مشکل جسمی داشت که نمیتونست کار کنه اونموقع چیزی به اسم مهریه نبود اون بنده خدا چیکار میکرد کاسه گدایی دستش میگرفت؟ شما نباید تفکرت رو فقط محدود به خودت و اطرافیانت کنی باید کل جامعه رو در نظر بگیری از جمله افراد استثنا و شرایط خاص
و دختر خوب مکان عمومی اسمش روشه ع م و م ی تو نمیتونی با کمال خودخواهی و بی منطقی بگی به خودت مربوطه میدونی چه ظلمی در حق بچه هایی میشه که زودتر از اونچه باید به مسائل جنسی پی ببرن گرفتارش میشن بچگی از دست رفته اون بچه رو تو پاسخگویی؟فشار روحی و جسمی که به اون بچه وارد میشه رو تو پاسخگویی؟ اگر بچه خودت یروز گرفتارش بشه بازم میگی به خودت مربوطه؟
و دختر خوب مکان عمومی اسمش روشه ع م و م ی تو نمیتونی با کمال خودخواهی و بی منطقی بگی به خودت مربوطه میدونی چه ظلمی در حق بچه هایی میشه که زودتر از اونچه باید به مسائل جنسی پی ببرن گرفتارش میشن بچگی از دست رفته اون بچه رو تو پاسخگویی؟فشار روحی و جسمی که به اون بچه وارد میشه رو تو پاسخگویی؟ اگر بچه خودت یروز گرفتارش بشه بازم میگی به خودت مربوطه؟
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها