|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۷۹۲۸۲

پرسپولیسی ها اعتصاب کردند

پرسپولیسی ها اعتصاب کردند

به گزارش دیلی فوتبال؛ یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم به علت پرداخت نشدن مطالباتشان مربوط به فصل گذشته ناراحت هستند و به همین خاطر تا اطلاع ثانوی تمرینات آغاز نخواهد شد.

گفتنی است، تمدید قرارداد برخی اعضای کادر فنی از جمله کریم باقری نیز به دغدغه هواداران پرسپولیس در این روزها بدل شده است.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟