|
کد خبر: ۱۷۹۵۱۷

بیت المال فدای زندگی لاکچری دختر علی دایی در لندن

بیت المال فدای زندگی لاکچری دختر علی دایی در لندن

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ یک فعال فضای مجازی با انتشار پستی در توییتر به ماجرای استرداد بدهی 113 میلیاردی علی دایی به بیت المال واکنش نشان داد.

در این پست توییتری که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده، این فعال سیاسی نوشت: علی دایی در راستای تامین زندگی فوق لاکچری دخترش تو لندن اقدام به تاسیس شرکت کاغذی کرده بود و 113 میلیارد و 300 میلیون بدهی داشت که خداروشکر استرداد شد؛ اون یکی به خواهرش رحم نکرد این یکی به 85 میلیون مردم ایران...

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

واکنش به بدهی 113 میلیاردی علی دایی

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
انوش
-
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
اقای دایی بازیکن بزرگی بودند و هستند در فوتبال ولی زندگی رو باختند،متاسفانه حرف از درد مردم میزنن ولی در عمل.....
پاسخ
امید
-
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
مرد روزهای بیاد ماندنی علی دایی هست بدون شک چون تلاش کرده و محبوب مردمی هست
پاسخ
آذری
-
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
دختری که با لقمه حرام بزرگ بشه خدا میدونه چی از آب دربیاد...
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
از فیش حقوقی صد میلیونی نمایندگانی که دارن تیشه به ریشه ایران میزنن هم بگید لطفا
پاسخ
جلیل
-
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
به قول خودعلی دایی اصلا ابدا امکان ندار نمیدونم چرا دنبال تخریب خراب کردن چهره های. محبوب هستن اگه زندگی لاگچری یا هرچی دارپول زحمت دست رنج خودشو که یک عمر زحمت کشیدداراستفاده میکنه دیگه زندگی نامه علی دایی همه هواداراش میدونن ازکجا شروع کرده کجا وچطور از فوتبال رفت کنار
پاسخ
نگار
-
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
رهبران و لیدرهای انقلاب ۵۷ همه از قشر ضعیف یا تحصیلکرده جامعه بودن اما جالب امروز طرف میگه من دنبال اقتصاد و برابری حقوق هستم اما دوست دارم لیدر ام کسی باشه که ستیزن کانادا آمریکا داشته ثروتمند باشه اصلا تو ایران نباشه نهایت یک پاش ایران باشه یک پاش اروپا آمریکا اصلا هم مهم نیست یک هزارم زندگیم شبیه اون باشه ،واقعا این همه تناقض توی انتخاب سخنگو خودتون چه جوری هضم می کنید؟
پاسخ
بهرام
-
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
خراب کردن آقای دایی هیچ نفعی به حال شما ندارد همه میدانند علی دایی با علی کریمی فرق دارد ووطن فروش نیست بهتر هست دزدیهای امثال مرجان شیخ الاسلامی که با مغنه وچادر شما رو فریب داد یا خاوری زنازاده یا زنجانی ویا ،،،،یادآور شوید
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
یه دخترک هرزه حروم لقمه فرزند یه نره خوک بی ناموس
پاسخ
سارا
-
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
آخر ندونستیم این جماعت فوتبالیست چه دردی از مردم و مملکت دوا میکنند که میلیارد میلیارد بیت المال را میبلعند
پاسخ
پیمان
-
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
بیت المال فدای فرزندان لاریجانی ها
بیت المال فدای تک تک فرزندان و خوده مسئولین خائن جمهوری اسلامی
با این کارها نمیشه امسال علی دائی هارو خراب کرد
لعنت بر رسانه جنهوری اسلامی
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
نه علی دایی فاسداست نه علی کریمی،،عمق‌فساددرخودکشورحکومت اسلامی است،،
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
واقعا چرا اینقدر امثال دایی رو تخریب می‌کنند
چرا از خوبی هاش نمیگن
چرا نمیگیم کاری که وظیفه دولت کثیف وفاسد بوده دایی بارها انجام داده.
مگه فاسد تر از دولت ورژیم ایران هست
تا کی بااحساسات مردم بازی کردن
تا کی به بهانه های مختلف مردم رو سرگرم کردن که عمق فساد وفقر رو نبینن؟
فقط یک چیز میگم
اون پولی که خیلی‌ها دزدیدن ورفتن وخوردن
که همین افراد باهاشون رابطه داشتنه و رابطه دارن
اختلاسی که کردن
فقط همینها کافی بود برای جبران این همه نداری و بدبختی مردم،
یک عمر دروغ امنیت و محافظت کس وشعری دادن
همش دروغ بوده
فاسد تر از حکومت زور گوی ایران نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
اقا نمی فهمی یا خودت رو به نفهمی میزنی ؟
میگی بدهی بالای صد میلیارد داشته
یعنی هر کی مشهور بود باید بیاد ما رو غارت کنه؟
عجب آدم های بی منطقی هستید شماها
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
والا چه عرض کنم
آدم این فوتبالیست ها رو می بینه یاد
خان های زمان شاه میفته که مال و اموال
مردم رو غارت می کردند
پاسخ
پریسا
-
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
آقای دایی توی قلب ما جا داره بی شرف هایی مثل حکومت اعدامی نمیتونه ارزش ایشون رو اندازه سر سوزنی خراب کنه...
پاسخ
آرش
-
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
از کجا فهمیدی لقمه ایشون حرام هست؟؟
اگر مثل تو ساندیس خور بود
پول مفت می خورد
حلال می شد؟
پاسخ
هادی
-
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
واقعا این فوتبالیستها برای مردم چیکار کردن جز اینکه از بیت المال میلیاردها تومن پول بی زبون این مردم رو گرفتن همیشه ام طلبکارن انگار ارث پدرشون رو طلب دارن، واقعا چرا باید یه فوتبالیست برای تفریح تو زمین فوتبال چندین میلیارد پول بگیرن و کارگر بدبخت نهایت ده تومن ماهیانه؟
بعضیا میگن علی دایی به مردم خدمت کرده طرف از بیت المال میلیاردها پول گرفته تو همین جمهوری اسلامی دیده شده پیشرفت کرده حالا شده تلیاردر یه کوچولو هم به آدمای فقیر کمک میکنه که کار شاقی نکرده اونم با کلی رسانه ای کردن و جار زدن اگه مردی بدون اینکه کسی بفهمه انجام بده
پاسخ
حسین
-
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
خوبه بگین بیت المال رو لاریجانی ها کروبی ها سران قوه ها روحانی ها بلعیدند
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
پریسا تو قلب تو عقده حقارت وجود داره
پاسخ
ماندانا
-
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
آرش آخرت خودت رو فدای دنیای دیگران نکن...به جایی که سنگ این دخترک لوس نازک نارنجی رو به سینه بزنی که تو ناز و نعمت بزرگ شده و از درد و رنج هیچی نمی‌فهمه برو نگاه ببین تو همین مملکت چند تا بچه ی فقیر و یتیم هستن که شبا با شکم گرسنه سر روی بالش میذارن تا حالا بچه های کارو دیدی تو خیابون و سر چهار راه؟ دختر های کم سن و سال رو دیدی کنار خیابون که به خاطر فقر تن فروشی میکنن؟ امثال علی دایی که میلیاردها پول حروم از همین بیت المال مملکت تو حلقومشون ریختن از درد و فقر مردم چی میفهمن؟ از قدیم گفتن سواره خبر از پیاده نداره
پاسخ
تهرانی
-
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
امثال همین دایی میلیاردها پول از بیت المال این مملکت به جیب زدن...مزدور و جیره خوار حکومت یعنی همین
پاسخ
ساناز
-
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
یه تار موی بچه های یتیم و کودکان کار می ارزه به امثال این دخترک لوس پرفیس و افاده که خدا میدونه بزرگ بشه چی از آب دربیاد
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
سلیبریتی ها نه شرف دارند نه غیرت دایی حروم لقمه
پاسخ
فاطمه
-
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
غیبت نکنید
خودشون زحمت کشیدن وتلاش کردند و از بیت المال استفاده نکردند
پاسخ
فاطمه
-
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
حتما شرایط نبوده.
تا حالا هر حرفی زدن عمل کردند
پاسخ
فاطمه
-
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
لطفا غیبت نکنید.
با توجه به شرایط برنامه‌ریزی کردند و بدهی را پرداخت میکنند انشاالله.
شاید اصلا هم بدهی نداشته باشند
پاسخ
مجید
-
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
اره بابا تو راست میگی
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟