|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۷۹۷۱۳

پرسپولیس مهاجم خود را برای فصل جاری نگه می دارد

پرسپولیس مهاجم خود را برای فصل جاری نگه می دارد

به گزارش دیلی فوتبال، باشگاه پرسپولیس با رفتن مهدی عبدی به باشگاه چاوز کشور پرتغال موافقت نکرد. با توجه به آن که این بازیکن با تیم پرسپولیس قرارداد دارد، ترک این باشگاه منوط به موافقت سرخ پوشان خواهد بود. بنابراین برای این فصل نیز مهدی عبدی همچنان مهاجم این تیم باقی خواهد ماند.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟