انصراف پرسپولیس از شکایت علیه استقلال
به گزارش دیلی فوتبال؛ در ماجرای پرتنش فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و مذاکره این بازیکن با استقلال، مدیران باشگاه پرسپولیس قصد داشتند به دلیل اغوای بازیکن تحت قرارداد آنها علیه باشگاه استقلال به کمیته وضعیت شکایت کنند، اما در جدیدترین تصمیم، سرخپوشان از این شکایت صرف نظر کردند.
باشگاه پرسپولیس که پس از کش و قوس فراوان بار دیگر با علیرضا بیرانوند قرارداد امضا کرد، با توجه به کناره گیری حجت کریمی از مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی چند تن از مدیران این باشگاه دیگر قید شکایت از آبی پوشان را زده اند و این پرونده را پیگیری نخواهند کرد.
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها