|
کد خبر: ۱۸۱۲۶۳

عکس| واکنش رائفی پور به توهین ورزشکار اعزامی به پرچم ایران

عکس| واکنش رائفی پور به توهین ورزشکار اعزامی به پرچم ایران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ علی اکبر رائفی پور فعال سیاسی با انتشار پستی در توییتر به توهین علی برات زاده ورزشکار اعزامی سنگ نوردی به پرچم ایران واکنش نشان داد.

در این پست توییتری که رائفی پور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این فعال سیاسی نوشته است: پاسخ دستگاه قضایی و عموم مردم به هرگونه توهین به پرچم مقدس کشورمان باید قاطع و پشیمان‌کننده باشد.

عکس واکنش علی اکبر رائفی پور به توهین ورزشکار اعزامی به پرچم ایران که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس واکنش رائفی پور به توهین علی برات زاده به پرچم ایران

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
الکی مثلا من ایرانی ام !! ?
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
الکی نمیخاد ! هر کی سختشه بره ?
پاسخ
لاله
-
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
این حاجی حاجی بازم زر زدن شروع کرد مرتیکه لاشخور واقعا فکر می‌کنه با پول حلال رفته مکه فقط بلدن لاشخوری کنن لااقل اون ورزشکار خود واقعی سو نشون داده مثل شماها لاشخور نیست آقای رائفی پور
پاسخ
مهتاب
-
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
لاشخور تو و امثال تو هستن بی شرف هرزه آشغال هایی مثل تو حروم لقمه تو این مملکت به دنیا میان و بزرگ میشن بعد به همین مملکت خیانت میکنن...شرف یه سگ از هرچی خائن وطن فروش بیشتره
پاسخ
سارا
-
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
خود واقعی!!!
خب خود واقعیش که مصداق بارز خائنه
کسی که بیت المال رو میخوره پرچم مملکتش توهین میکنه
پاسخ
محمد
-
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
توهین به پرچم کشور در هر شرایطی و با هر اعتقادی خیانت هست، حالا طرف اگه مسولین کشور رو قبول نداره، به کشور حق بی احترامی نداره. ذره ذره خاک این کشور از صدر تاریخ تا الان در هر سلسله ای با خون انسانهای شریفی رنگین شده که سرافرازی وطن و دفاع از هموطن برایشان از همه چیز حتی جان عزیز مهمتر بود. آیا کسی هست که به راحتی از لذت زندگی کردن در هر شرایطی بگذره؟
پاسخ
ساسان
-
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
موقعیکه یه جیره خوار رو از سرنوشت قاشقچی رهاش بدی دوباره واسط دم تکون میده تا موقعی که دست عربستان گرفتار بود مثل موش دم تکون میداد ولی حالا که پسش دادن داره برای رییسش واق واق می‌کنه عربستان خوب دهنشون رو گل گرفت ...
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
اگرعمدی بود
کسیکه حاضرنیست نامِ خدا را بالاسری داشته باشد،از عاقبت اون باخبرمیشیم،دنیا کوچکه،درضمن۲۲ الله اکبر هم روی پرچم نوشته،
جهتِ اطلاع بعضی‌ها:دکتررائفی پور،پدری مذهبی وآیت الله داشت ولی چندسال تمام دنیا را چرخید وبا تمام ادیان زندگی کرد،نهایت به اسلام رو آورد.
استاد دانشگاه و دارای شرکت مصاف هست که در تمام رشته ها کار میکند،آخرین ثبتِ اختراع اسلحه بود که خیلی سبک وبدون لگد به کتف با بدنهِ گامپوزیت بود،که درحالِ صادرات است.
درجهان تبیین،تمام سعی وتلاش را میکند
پاسخ
ایوب
-
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
لیاقت ایرانی بودن نداری !!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
تعریف میکنند، که این استاد خودشو جر داده تا یک بار هم شده به محضر رهبر انقلاب برسه ولی رهبری قبول نفرمودند،
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
اون ورزشکار حرام خور است که چنین کاری کرده و احتمالا حرام زاده و چون بهش گرین کارت ندادند میگه سهوا بود
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
کسی که به پرچم مملکت توهین بکنه به
خواهر و مادر خودشم رحم نمیکنه نمونش علی کریمی
پاسخ
مهدی
-
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
علی اکبر عربستان خوش گذشت ،زیارت قبول ?
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
اینجور که استاد فرمایش میدن پس ملت محجوب آمریکا باید از دست بی احترامی که چه عرض کنم ،توهین همه جانبه به پرچمشون طی ۴۳سال توسط یک اقلیت کوچک از داخل کشور ایران چکار کنن.
پاسخ
طه
-
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
چرا چرت و پرت میگی خیلی مغرضانه حرف می زنی بچه ساواکی یا نوه ساواکی.
پاسخ
صادق
-
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
عربستان متوجه شد که اگر جسارتی بیشتر از این به استاد بکنه ، دهنش سرویس میشه ، تو کف موند که کنسولگری ایران در جده یک دقیقه رائفی پور را در اختیار آنها قرار بده
ولی کور خوند
اما شماها بد جوری سوختید. که ایشان بسلامت برگشته کاملا مشخص است
پاسخ
محمد صادق
-
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
تو یا صیغه موقت این برات زاده هستی یا زیرخوابش که این مدلی داری ازش حمایت میکنی و‌یا اینکه قبلاً صیغه موقت یک بسیجی و یا آخوندیا حاجی بودی که اینقدر آتیش گرفته داری حرف میزنی
اصلا چه با پول حرام رفته یا حلال
مگه با پول مهریه موقت تو رفته مکه که اینقدر میسوزی
اون ورزشکار به قول تو دقیقا مثل تو چهره واقعیشو نشون داد که چقدر حرامزاده هست که نون این کشور و میخوره و لگد میزنه
پاسخ
علی
-
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
این دوباره حرف زدن
پاسخ
مانی
-
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
کاش رائفی این حجم کامنتها رو دیده باشه و فهمیده باشه که ارزشش از کود حیوانی هم بین ایرانیها کمتره،
راستی کاش خاطراتش رو از تجاوز دسته جمعی تو عربستان منتشر کنه
پاسخ
زیبا
-
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
خودواقعیشو اگه نشون میدادالان به غلط کردن نمیافتاد فکرکرده بایه معذرت خواهی بی شرفیش ماست مالی میشه
خاک برسربرات زاده بی شرف
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
چرا در مورد قبله عزیزتان روسیه یقه خودتان را جر نمی دهی که نهایت بی شرمی و بی شرفی را برایتان رقم زد.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
دوره ی این آدمای دورو هم یه روز تموم میشه
پاسخ
ایران
-
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
دس خوش
اینجوری نمیشه که هرکسی از امکانات و بودجه کشور استفاده کنه بعد خوب که رفت اونطرف یه لگد هم به ایران و پرچم بزنه
تو خونه هم وقتی بچه درشتی کنه پدر هست که ادب ش کنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
از کی تا حالا رائفی پور ایرانی شده!؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
جفتتون همکارید، اون اونور دستمال دستشه، تو هم اینور، موفقم هستید،
پاسخ
عیسی
-
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
احسنت...
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
اولا دشمنی با آمریکا ربطی به مردم آمریکا نداره. دشمنی ما با سیاستمداران آمریکایی است.
ثانیا از جنگ جهانی دوم به بعد هیچ کشوری جرأت نکرده حتی یه تیر به سمت آمریکا شلیک کنه . برو از اربابت ، آمریکا، بپرس همین اقليت کوچک ( به زعم جنابعالی) چه بلایی سر پایگاه نظامی عین الاسد آوردن
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
غلط کرده کسی‌ که بخواد به پرچم ایران جسارت کنه
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
شماها واسه دیگران میگید ادب داشته باشید ودرست نقد کنید ولی واسه خودتون آزادید که هرفحش و تهمتی رابه بقیه بزنید تاجوابتون هم میدن خون دماغ میشی ورگ مغزتون از فشار زیادوعصبانیت میپوکه
پاسخ
غلامحسین
-
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
باسلام واحترام این که پرچم کشورعزیزایران رااتش زده نشان از نمکدان شکستن است درایران بزرگ شوی وله شهرت برسی بعد بری در قلب دشمنان ایران پرچمی راکه کلمه الله داره آتیش بزنی فقط وفقط باید قصاص بشه
پاسخ
یوسف
-
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
استاد علی اکبر رائفی پور، عشق است.
پاسخ
یوسف
-
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
استاد علی اکبر رائفی پور، عشق من است.
بی احترامی به او، بی احترامی به من است!
لطفا، ادب را رعایت کنید!
پاسخ
جاسم
-
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
تو چه خری هستی که بهت احترام بگذارند یا برات ***
پاسخ
ناصر
-
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
از کی تا حالا کسی که هویت واقعی اش مشخص نیست شده ایرانی
پاسخ
امیر
-
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
شما هم. منافق دورو. کسی را با استاد علی اکبر رائفی پور مقایسه نکن. حیف استاد علی اکبر رائفی پور که هر منافق وطن فروش بخاد اسمش بیاره. لعنت به کسانی که به پرچم جمهوری اسلامی ایران بی احترامی کند. سنگ! نورد. بی غیرت. بی خاصیت. نشان داد که وجود ندارد. خود را را چقدر فروختی. بی غیرت به خاطر برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران چقدر خون ها ریخته شد تا به زمین نیفتد. بی خاصیت. بی غیرت. اگر پیشت بودم. تیکه بزرگت گوشت بود
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
برخورد شدید با این ورزشکارنما ، خواسته همه ایرانیان باشرف است.
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
باز میکروفون رو دادن دستش جوگیر شد.اولا که پرچم رو لگدمال نکرده. دوماً کسانی هستند که کمترین جرمشون غارت بیت الماله ولی راست راست راه میرن،باید اونا رو اشد مجازات کنن .سوما تو عربستان که آروم تر شده بود. چهارما اینکه این آقا نه سر پیازه نه ته پیاز ولی با افراطی گری باعث اختلاف تو کشور میشن.
پاسخ
ع.ن
-
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
کسانی که پشت سر یک ایرانی که صرفا وطن پرست است و بچه شیعه و مذهبی ، که نمیتواند در برابر دشمنان دین و کشور سکوت کند ، و به میدان می آید و نقشه دشمنان را برملا می سازد ، فحش و دشنام میدهند ، این کسان و بی شرفان ، وطن فروش و مزدور هستند ، جناب استاد رائفی پور ،سالیان سال است که عمر پربرکتش را برای تبیین و شناخت بهتر دین شیعه و مهدویت و دشمن شناسی و صهیونیست صرف کرده است و به گردن همه ، بویژه نسل جوان حق دارد،
پاسخ
آرش
-
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
من ازبیقدری خاک سردیواردانستم/که ناکس کس نمیگرددبدین بالانشتنها....حالابفرماییدبرنامه چیه!؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
چشم
پاسخ
سید مهدی هاشمی
-
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
دقیقا ‌..‌ ?????
پاسخ
مجید
-
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
وای چقد پرچم پرچم میکنید 'یه گروه تروریستی 43 ساله یه نمادو نشون ملت داده اسمش گذاشته پرچم 'این نماد گروه تروریستیه اصلا ببینید چند درصد ایرانیا قبول دارن بعد پرچم پرچم کنید 'درصمن کار بدی کرده باید پرتش میکرد زیر پا مث بعضیاتون که 43 ساله پرچم کشورای دیگه رو میسوزونید ....هی پرچم پرچم میکنن واسه من جم کنید این لنگتونو ...
سوختیدم داروخونه پماد آلفا
پاسخ
سید مهدی هاشمی
-
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
شمایی که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره ؟؟! خب شما با مسئولین آمریکا مشکل دارید ، پس چرا پرچم کشورش را آتش میزنید و همینطور پرچم اسرائیل ؟؟
پاسخ
فرهاد
-
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خوب بلدی کلک پماد سوختگی رو !
خیلی سخته ۴۴ سال اقتدار جمهوری اسلامی رو ببینی و بسوزی! همچنان به سوخت و سوزت ادامه بده تا خاکستر شوی مزدور کثافت
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
معلوم است هیچگونه تعصبی نه به مردمت و نه به مملکتت و نه به پرچم مقدس نظامت نداری، خیلی بی غیرت و بی شرف هستی...
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
از زمانی که امثال شماها وطن فروش شدید؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
چقدر نفهمی تو....این که ایرانی است اینجوری به پرچم کشورش توهین کرده....
ایران نیز در جای خودش با روسیه تسویه می‌کند....مثل همین که روسیه با اوکراین در جنگ است یکجا هم ایران می‌تواند بگوید روسیه در جنگ اوکراین مثلا فلان بخش اوکراین مال اوکراین است و روسیه حق ندارد ضمیمه کشورش کند...‌و این بدان در....هر چیزی موقع و زمان دارد....
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
چون آنها نماد ظلم هستند....
والله لا یهدی القوم الظالمین.
عهد خدا به ظالمین نمی رسد....
پاسخ
جواد
-
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
چقدر شما صهیونیستها به نماد دروغین وغصبی خودتان تعصب دارید. ملت ۸۵ میلیونی ایران با جان ودل عشق وطن وپرچمش هستند وخواهند بود تا کور شود هرانکه نتواند ببیند . حالا نسوز خودت را با افتابه لگن خانوادگی ات خاموش کن
پاسخ
محمد صادق
-
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
چرا هر چی جرم و اشتباه و لجن کاری از سمت یکی سر میزنه ،و بهش ایراد می‌گیرند و انتقاد می‌کنند ،یک عده نفهم بیشعور بلافاصله اختلاس و غارت بیت المال و دزدی و چپاول و سریع به رخ میکشند ،کسی نیست به این یابو بگه اکه یکی به ناموست تجاوز کنه ،اون موقع هم باز میگی اشکال ندارد ،اول برید دزد بیت المال و بگیرید بعداً به متجاوز گر ناموسم برسید ، خاک بر سرتون با این تحلیل چندش آور تون ،
کمی التماس تفکر
پاسخ
رضا
-
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
پس گذشت کجای دین وسیاست هست یک جوان...اقدامی کزده واعلام کرده منظوری نداشته حواسش نبوده...چطور مختلسین که معیشت مردم وامنیت جامعه را هدف قرار می‌دهند اینقدر مورد حمله قرار نمی گیرند...
پاسخ
جواد
-
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اون دهن پر از نجاستتو ببند بی‌شعور تو به یک ملت که سال ۵۷ خروشید ونظام جمهوری اسلامی ایران رو بنا کرد لقب تروریست میدی حمال؟تمام ایرانی‌ها قبول دارن این پرچم رو به جز زنازاده هایی مثل تو که بابات معلوم نیست کیه چونکه این زنازاده است که حرمت نام زیبای الله رو وسط پرچم ایران نداره
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
معلومه بددد سوختیا ?
♥️??
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
یک قبله داریم وانهم خانه خداست.روسیه که سهل است آمریکا اربابان هم هیچ *** نمی خوره.
پاسخ
نیما
-
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
احسنت توهین به مردم که تو فقر ونداری شرمنده خانواده شدند چی کی جوابگو هست اصلا کسی هست ...
پاسخ
علی
-
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خفه شو مجید خائن وطن فروش
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
باید دید مردم این پرچم را پرچم ایران میدانند یا یک گروه غارتگر تروریستی
پاسخ
علی وطن دوست
-
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
مجید تحفه.افرادی مثل شما که ساعت دو ونیم نصف شب بیدارن نه واسه کار،بلکه واسه دخالت تواموری که هیچ اطلاعاتی ازش ندارند بدون شک مزدشب کاری مزدوری ووطن فروشی رو دارند میگیرن. عامو این کشور وپرچم صاحب داره وگرنه تا حالا اربابانت تکه تکش کرده بودن برو بستت رو بزن
پاسخ
شمیم
-
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اتفاقا همین اقلیت کوچک مانع شدند و گرنه ژن یوز ایرانی قلب آمریکا را دریده بود..... عین الاسد هنر نبود یه فشفشه پرت کردید تو خاک عراق ، اصلا به ایران توهین کردید ، به نظرم این اقلیت کوچک تمدن سرداران بزرگ ایران زمین را لجن مال کرد.....
پاسخ
شمیم
-
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اتفاقا همین اقلیت کوچک مانع شدند و گرنه ژن یوز ایرانی قلب آمریکا را دریده بود..... عین الاسد هنر نبود یه فشفشه پرت کردید تو خاک عراق ، اصلا به ایران توهین کردید ، به نظرم این اقلیت کوچک تمدن سرداران بزرگ ایران زمین را لجن مال کرد.....
پاسخ
شمیم
-
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اتفاقا همین اقلیت کوچک مانع شدند و گرنه ژن یوز ایرانی قلب آمریکا را دریده بود..... عین الاسد هنر نبود یه فشفشه پرت کردید تو خاک عراق ، اصلا به ایران توهین کردید ، به نظرم این اقلیت کوچک تمدن سرداران بزرگ ایران زمین را لجن مال کرد.....
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
ببند پلشت دهنت رو
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
تو چی دستت هست پلشت
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
تو کجایی صعیون؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خوب احمق روسیه بچه ننه کسی نیست منافع خودش رو دنبال میکنه کاش بیشرفهای اصلاح طلب ما هم اندازه روسها غیرت داشتند که در موقع حساس از کشورشان دفاع کنند نه از آمریکا و غرب خاک تو سر این مسئولین نظام من بودم فضای مجازی که امثال شما را که به راحتی دیتاهاتون پیدا میشه مادرتان را .......تا درس عبرت برای دیگران بشه واقعا خاک تو سر این آخوندا
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
تو خودت را ایرانی میدانی یا آدم تو کدومش هستی جوجه صهیون
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
توی احمق چند سالت است که خمین جوری چرت و پرت میگی تو خاشقچی رو قاشقچی میگی الان آمدی بحث سیاسی میکنی برو بچه جان فردا باید بری مدرسه راهنمایی ثبت نام کنی بدو برو که مدیر مدرسه دیر بری ثبت نام نمیکنه?????
پاسخ
راضیه
-
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خلایق هرچه لایق، نگران نباشید با این نفوذی های یهودی درایران وتزریق واکسنهای مرگ کرونا، انقلاب اسلامی اخرین نفس هاشو میکشه ، در سال های اینده نزدیک احتمالا ۲۰۳۰شما مقابل پرچم اسراییل وامریکا در ایران رژه خواهید رفت واحساس افتخار و شادی خواهید کرد.
پاسخ
راضیه
-
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اره حداقل یک نفر پیدا شده حرف حق میزنه ، عربستان واسراییل وامریکا وانگلیس باهم فرقی ندارند.ما را دچار جنگ شناختی کردن خودزنی کنیم ودشمنان اصلی را نشناسیم.
پاسخ
محمد
-
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
تروریست اون فکر تویه که‌ حالیت نیست چی میگی
پاسخ
محمد
-
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
تا حالا میدونستیم که بیسواده ولی قوه تخیل قوی داره ولی با موضع گیری های خودش، در حالی که مسئولیتی هم ندارد، یاد این مثل میافتیم که خدا خر رو شناخت که بهش شاخ نداد.
پاسخ
ملودی
-
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
تمام حرفهات توصیف شخصیت خودت هست! کسی که حتی معنی فعال سیاسی رو نمیدونه!
پاسخ
ملودی
-
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
الان خودتو همه فرض کردی ؟ جز یه عده بی رگ و ریشه باقی مردم رو پرچمشون غیرت دارن هر چند که شاید با این واژه غریبه باشی
پاسخ
سعید
-
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
نمیدونم بگم آقا یا نه . ولی بنا به حفظ ادب میگم . آقای رائفب پور . بهتره حرف نزنی . بهتره تئوری سازی نکنی و بهتره نظر هم ندی هرچند اگر اینکارا رو نکنی فاتحه امرار معاشت خونده است . تو که اینهمه یاداشت گذاشتی بابت این ورزشکار . آیا بلند شدی بری کنار دست این بنده خدا بشینی که چرا و چطور شد . آیا پیشنهاد دادی یه دکتر روانشناس بره و از نزدیک یه معاینه فنی بکنه . آیا پیشنهاد به تیم امنیتی دادی که ماجرا رو نادیده بگیرید تا بعداز روشن شدن موضوع و مشکل اصلی که منجر شد ورزشکاری که اینهمه با امید و توان مظاعف خودشو آماده کنه اینطور عملکرد داشته باشه . برا همین میگم حرف نزن . ا صلاح من جات باشم خدا شاهده اگر بعد از جریان عربستان پشت تریبونی قرار میگرفتم . اما بیفایده است حرفهای من امثال من چون از ماست که بر ماست ..
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟