|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۸۱۳۵

دلیل اعتراض بازیکنان پرسپولیس فاش شد

دلیل اعتراض بازیکنان پرسپولیس فاش شد
به گزارش دیلی فوتبال؛ باشگاه پرسپولیس اخیرا بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان تیم خود را پرداخت تا میزان دریافتی آنها به 60 تا 70 درصد برسد. با این وجود هنوز برخی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به برخی موارد مالی معترض هستند. گفته می‌شود دلیل اعتراض نصفه‌ونیمه پرسپولیسی‌ها بابت پرداختی‌های این فصل نیست و این ماجرا به گذشته بازمی‌گردد. بازیکنان پرسپولیس بابت پیروزی‌ها، پاداش‌های آسیایی، قهرمانی‌ها و آپشن‌های قراردادشان هنوز از باشگاه طلب دارند و اگر می‌بینیم که با وجود دریافت پول باز هم معترض هستند، دلیل آن به گذشته بازمی‌گردد. با این حال، مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال حل این مشکل هستند و انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی اتفاقاتی خوبی در این زمینه رخ دهد.
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟