|
کد خبر: ۱۸۱۸۲۳

اولین عکس علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا

اولین عکس علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا

به گزارش دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از آنچه اولین تصویر علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران در کنار یک خواننده لس آنجلسی مشاهده می شود.

علی دایی بر خلاف رسم هرساله اش در ماه محرم، به لس‌آنجلس آمریکا سفر کرده و اکنون برخی منابع از احتمال مهاجرت دائمی این پیشکسوت فوتبال ایران سخن می‌گویند.

مونا فرخ‌آذری همسر و نورا دختر علی دایی، او را در سفر به آمریکا همراهی می‌کنند و فعالیت‌های اقتصادی این چهره سرشناس در ایران را برادرش مدیریت می کند.

گفتنی است، خردادماه 1401 دیلی فوتبال اولین رسانه ای بود که خبر از مهاجرت علی کریمی به امارات داد.

اولین عکس علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس علی دایی در سفر آمریکا

ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
بهنام
-
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اینم رفت بر دل رفیقش علی کریمی تا با اون وطن فروشی کنه
پاسخ
امیر رضا
-
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
علی عه دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا امیدوارم در هر جایی از جهان باشی سر بلند و زنده باشید ...!


هنرمند مردمی بودن کار هر کسی نیست به خصوص شما
پاسخ
رضا
-
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
هر کس به این نظام لگد زد آواره شد و به زباله دان تاریخ انداخته شد علی دایی که عددی نیست بزرگتر از علی دایی هم رفتند و نابود شدند
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
علی دایی وطن فروش نیست
هرکس مخالف عقاید شما باشه انگ و برچسب وطن فروشی بهش بزنید
پاسخ
جواد
-
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
فقط تو خوبی خدماتی که اقای دایی در زلزله کرمانشاه زلزه خوی انجام داده نسل در نسل تو که سهله ابا و اجداد تو هم انجام نداده مفت خور چاپلوس
پاسخ
صبا
-
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
بالاخره به آرزوش رسید داشتند از بی ولنگاری و نداشتن آزادی هرزگی خودش و خانواده اش جان میدادند ... خدا رو شکر این یکی هم به درَک رفت
پاسخ
شادی
-
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
خود تحقیر بی شعور
پاسخ
گرشاسب
-
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
پول بیت المال اسلام رو بالا کشید و فرستاد اونطرف حالا اونطرف کار زیاده? وطن فروشی ،کاسه لیسی،فحاشی ، دروغ گفتن بر علیه کشورش ، عکس گرفتن با خارجی ....!!! این چند نمونه از شغلای نون و آبداره که زندگیتو لاکچری میکنه ???????
پاسخ
کوروش شکوری آذر
-
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
زنده باد علی دایی
مردانگی و آزادگی اگر شکل داشت بی شک میشد هم شکل علی دایی
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
درود بر علی دایی عزیز هرجا هستی سالم باشی خدا به همرات.
پاسخ
رجب
-
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
ایشون با دو تا پست گذاشتن و حمایت از مردم در ظاهر میخواد مردمی باشه ،،ولی عملا تو همین سیستم داره ملیونی و ملیاردی کاسبی می‌کنه و بهترین زندگی رو داره،،و کسی هم کاریش نداره،،امریکا هم میره،،چه میشه گفت ،،این دو رویی رو،،
پاسخ
الی
-
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
به کسی که نوی بازو و هنر و استعداد خودشو میخوره که نمیگن بالا کشیدنه پول مردم الدنگ .. اونی که با رانت و سهمیه جای یکی دیگه رو میگیره و از عالم و آدمم طلبکاره میشه بالا کشیدن ..
بیشتر توضیح بدم یا کافیه؟!???
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
داییه کیه انقد بهش میگن علی دایی؟ نکنه دایی خواهر زادشه؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اصلا اسطوره نیست بیخود جو ندین
خیلی ها دارن تو این کشور کار میکنن جون میکنن
ولی حقوقشون مثل امثال دایی ها نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
درود بر علی دایی❤❤❤❤❤❤
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
کم دروغ چاپ کن دیلی ویلی???
پاسخ
امیر رضا
-
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
حرف مفت چرا میزنی؟


هر کی مخالف شماست مگ ولنگاره؟

نفهم علی عه دایی کسی بود ک وقتی خوی و کرمانشاه زلزله اومده بدون اینک پولی از کسی بگیره یا منتظر مسئولین بشینه یا منتظر کسایی ک سنگشونو به سینه میزنی بشینه با پولی ک خودش در اورده نوش جونش بشه به مردم کمک میکرد اگ ولنگار بودن زمانی ک شدید ترین سانسور اینترنت تو ایران بود رکورد لایک تو ایرانو نمیزد



علی دایی حرمت و ابهت جهانی داره با حرف امثال شما بچه سال ها خراب نمیشه


اونی ک از هرزگی داره جون میده امثال شما حسودای بد بختین کسی بهتون محل نمیده فشار میخورید
پاسخ
امیر رضا
-
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
زمانی ک علی عه دایی تو جام جهانی کولاک میکرد کجا بودی؟ زمانی ک به منچستر رفت ولی برگشت کشور خودش؟

اون با تلاش خودش هر چی داشته کسب کرده مثل شما با ادم فروشی پول در نیاورده
پاسخ
جلیل
-
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
خب دیگه ، مدعیان دروغین وطن و مردم ، وطن را فروختند . پا روی خون مردم گذاشتند ، و سرانجام در آغوش دشمن وطن و مردم جای گرفتند .

یک چیز دیگه هم هست ،
خدایی در بستر همین نظام به نوایی رسیدند و در ازای آن لگد زدند .
حالا شما بگین اسم اینگونه از موجودات رو چی باید گذاشت ؟
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
علی دایی افتخار ایران بوده وهست انقدر ب خودش وخانوادش فشار آوردن ک شاید فکر مهاجرت ب سرش زده باشه ، اگر مردانگی و شرافت انسان بود حتما اسمش علی دایی بود ،اینای ک اینجا واسه دایی کامنت منفی میزارن همون بدبختای هستن ک واسه ی ساندیس شرف خودشونو به باد دادن
پاسخ
احسان
-
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
دیگه کسی تو این مملکت نمیمونه بجز خوکهای ثروتمند که مسئولند و مردم فقیر که مجبورند
پاسخ
احسان
-
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
البته با کاسه‌لیس‌های ضعیف که مزدوند
پاسخ
محرم
-
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
سیلبریتی یکی ازیکی حروم لقمه ترند بی شرفهای اشغال
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
علی دایی کسی بود که تا امروز هیچ کسی برای ایشان نتوانست پاپوشی درست کند یا اختلاسی یا چیز دیگر. وباور کنید ایشان دریکی ازروستاهای پخش صالح اباد تربت جام روستای ازاد ده اگر اشتباه نکنم برای افتتاح مدرسه ای که ساخته بودند امده بود ودرکلاسها گویا حضورپیدا کرده بود وهدایایی هم به بچه ها گفته بودند داده، واین باعث قوت قلب برای دانش اموزان ان منطقه محروم ومردمانش که دراین سالهای خشک سالی است هم است شده بود. پس بیایم بی جهت وبه دروغ به کسی تهمت نزنیم
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
متاسفم در کشور احمق هایی مثل تو داریم...همچنان احمق بمان...
پاسخ
عبداله حیدری
-
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
گوشدرازی گفت مثال علی دایی در بستر این نظام رشد یافتند !!! پس اگه گوشدراز نیستی باید این رو بکی که اونایی هم که روزبه روز فقیر تر می‌شوند دربستر همین نظام زندکی می‌کنند، معتادینی که تعدادشان سربه فلک گذاشته و دزد وخطرناک هم شده اند، کودکان کار چند صد برابری از قبل ، اجاره نشینی در پشت بام خانه ها ، حلبی آباد های زیر پلها در جاده های بیرون شهری ، رانتی ها و اختلاسیون هم در همین نظام رشد پیدا کردند . پس بی خرد دهن گشادت رو ببند . علی دایی برند ایرانه . چشم حسود بترکه . علی دایی از وقتی بد شد که مردم پول کمکهاشون برای زلزله رو به حساب اون ریختند و به حساب دولت نریختند و علی دایی ۱۳ میلیارد گذاشت روش و خرج زلزله کرد. پس دهنت رو ببند .
پاسخ
کوروش
-
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
بر به جهنم برنگرده ایشالله
ی مشت سلبریتی دوزاری بی خاصیت
همین پر ادعا ها مملکت رو به گند کشیدن
این جماعت بیت المال رو میبلعند هیچ دردی هم از جامعه دوا نمیکنند هیچ و هیچ
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اینقدر چرت وپرت بر علیه کشور گفت تا گرین کارتشو گرفت مزد وطن فروشیرو زود میدن
پاسخ
رسول
-
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
علی دایی یک بی شرف و بی عیرتی که شش ماه از اشوب و قتل حوانان بی گناه حمایت کرد و حز دروع هیجی نگفت جیز دیگه ایی نیست
پاسخ
الهام
-
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
علی دایی نشون داد که از انصاف و جوانمردی بویی نبرده وقتی فهمید اخبار دروع منتشر کرده ولی بازم عدر خواهی نکرد
پاسخ
علی
-
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
جمهوری اسلامی کاری کرد که علی دایی هم از ایران رفت ، آنوقت انتظار دارد ایرانیان مقیم خارج سرمایه هاشان را به ایران بیاورند. شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد که دانه دانه
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
تو حالت خوب نیست حتما یه مشاوره چند جلسه ای روان‌درمانی به حساب من برو.هزینش با من . حیفی تو داری هدر میشی.
پاسخ
حبیب‌الله
-
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
یک انسان از کجا به کجا می رسه. کسی که مذهبی و متدین بود و بارها به حرم مطهر رضوی می آمد یعنی ماهی نبود که مشهد نیاید ولی حالا بجایی رسیده که به آمریکا دشمن مسلمانان می رود.
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
علی دایی بزرگ مردکشورایران است،بزرگ مرام و بزرگ قلب وطن دوست،،درودبرمردقدرتمندایرانزمین،،
پاسخ
حمید
-
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اشتباه نکن ،برند ایران حسین فهمیده ها هستند.
پاسخ
رضا
-
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
حالا معلوم شد دلیل اون موضع گیری ها تو اینستاگرام ‌‌? قابل توجه کسایی که نمیدونند : یکی از قوانین مهاجرت در آمریکا مواضع شما در شبکه های اجتماعی هست
پاسخ
مهران
-
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
وطن فروش عوضی
پاسخ
سینا
-
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اینم وطن فروش از آب دراومد مثل علی کریمی
پاسخ
احمد
-
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
زنده باد علی دایی، شهریار ایران زمین و افتخار ما مردم ( البته به استثنای معدود کاسه لیسان سایبری) .
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
ایشالا هر جایی که هست تنش سلامت باشه چون مرده مرررد،با حرف چهار تا فیک دو زاریه ساندیس خور چیزی از ابهت و مردانگی علی دایی کم نمیشه،اینجا یه نفر با آیدی فیک به عنوان ده نفر کامنت می‌ذاره فک می‌کنه مردم نمی‌فهمن،گمشید برید ساندیستونو بخورید بی هویتای بیشرف
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
به زودی اینم می ره سفارت فرانسه و المان تا وطنشو بفروشه
پاسخ
محمد
-
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
یک مرد تحت هیچ شرایطی با کشورش پشت نمی کنه و در غم و شادی در کنار مردم کشورش می ماند . اگر خبر درست باشد کار درستی نیست آن هم به کشوری که این همه باعث گرفتاری برای مردم ایران شده. اینکه علی دایی فلان کار را کرد دلیل نمی شود هر کاری کرد تشویق شود مهم مرد ماندن است و در کنار مردم بودن.
پاسخ
مهدی
-
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
????

تو محتاج نان شبتی و نیاز مندی یچیزی رو بفروشی . نه اونکه مولتی ملیاردره
پاسخ
رضا
-
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
بی غیرت وبی شرف امثال تو هستند رسول خره البته حیف اسم خربازم خر یک منفعتی داره ولی تو اینقدر بی شرفی که به امثال علی دایی که پولشان رو با زحمت درآورده اند و خیرات هم میکنند اینجور بی احترامی میکنی گرچه دلیلش هم حسادته
پاسخ
رضا
-
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
شماها بحدی رذل هستید که حتی از نوجوانانی مثل حسین فهمیده هم برای حکومت جور وفسادتون سوء استفاده میکنید
پاسخ
رضا
-
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
ابله نظام شما به جزبدبختی فقر و فلاکت برای مردم نتیجه ای نداشته اگر علی دایی هم به پول و ثروت رسیده به خاطر بازی در باشگاه های خارجی والبته فکر اقتصادی اش بوده علی دایی یک کارآفرینی موفق که ۱۰۰ کارمند داره و حکومت باید علی دایی رد روی چشمانش بگذاره که پولش رو تو بانک های خارجی پس انداز نکرده بلکه پول علی برای کمک به اقتصاد مریض کشور هزینه میشه
پاسخ
حسن
-
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
پول‌هاش تموم بشه خودش بر می گرده
پاسخ
مری
-
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
قابل توجه کاسه لیس های پیرو مسیح و رضا مشنگ ربع پهلوی ، میبینم که شهریارتون هم که پرید البته خودش گفته من اگه قهرمان هم باشم فقط برای خانواده ی خودم میتونم باشم شما قبول نمی‌کردید???
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
رو که نیست سنگ پاشور قزوینه شماها چرا از اسب افتادی از زین کنده نمیشد بابا طرف براتون تره هم خرد نکرد رفت پی عشق و حال خودش کوتاه بیاید
پاسخ
حمید
-
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
ایران به ریال در میاره و آمریکا به دلار خرج می کنه..یک سال دیگه بر می گرده
پاسخ
صادق
-
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
حسن جان..این اونقدر پول بادآورده داره که تا سه نسلش هم تموم نمیشه..
پاسخ
مهدی
-
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
بالاخره این علی دایی *** هم چهره اصلیش رو بروز داد،نون و نمک وطن رو خورد و به نوایی رسید و پشت کرد به وطن و به درک واصل شد
پاسخ
یحیی
-
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
هر جا هست سلامت باشه وطن جایی هست که انسان در آن احساس آرامش کنه
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
آره آدم نمی فروشه ولی وطن میفروشه چون قیمتش زیادتره
پاسخ
هادی
-
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
درقران‌هم‌اومده‌وقتی‌نتوانستی‌دربرابرظالمان‌مقاومت‌کنی‌بهترین‌کارمهاجرته‌کاری‌که‌پیامبراسلام‌(ص)هم‌درزمان‌خودش‌انجام‌دادندهرجاباشه‌شهریارماست
پاسخ
هادی
-
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
درقران‌هم‌اومده‌وقتی‌نتوانستی‌دربرابرظالمان‌مقاومت‌کنی‌بهترین‌کارمهاجرته‌کاری‌که‌پیامبراسلام‌(ص)هم‌درزمان‌خودش‌انجام‌دادندهرجاباشه‌شهریارماست
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
زنده باد علی دایی?
پاسخ
مونا
-
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
سلطان عاشقتیم❤
پاسخ
پدرام
-
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
ساندیس چرا فشار میخوره????
پاسخ
ناصر
-
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
بله..یحیی ...بله...وطن جایی است که میهنت را بفروشی...
پاسخ
سعید
-
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
تو خودت فهمیدی چی گفتی هادی دلبندم؟!! هجرت مورد نظر قرآن و اسلام هجرت برای تبلیغ دین است نه وطن فروشی..
پاسخ
علی
-
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
یک مفت خور کمتر
انشالله که مسئولان خدوم هم برن آمریکا هم خودشون راحت شن هم ما
پاسخ
شاهین
-
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
این نمک نشناس ها با پول و امکانات این مملکت معروف و پول دار شدن حالا رفتن و گفتم پرونی میکنم. اینا خودشون رو آواره کردن. عاقبت بخیر شدن نصیب هر کسی نمیشه.
پاسخ
روحی
-
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
علی دایی هم رفت همه دارن به آخوندها پشت میکنن
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
جوانک هرگزیک تورک راباکریمی متوهم وطن فروش قیاس نکن،تورک اگراصیل باشدیعنی حلال زاده باشدتورک ایران باشدهرگزهرگز به کشورش خیانت نمیکندپشت نمیکندوطن فرو شی نمیکندپست فطرت نمیشودمگرمگرخون تورک ایرانی دررگهایش جریان نداشته باشدو روراست عرض کنم حرامزاده باشد،دایی هر گز تحریک وخام اشغالهای وطن فروش هرزه ای چون کریمی رذل نجاست که ازخواهرخود ش هم نگذشت و سالهاازپشت به دایی خنجر میزدتوهین های زننده میکردوامروزبه دروغ برای الوده کردن دایی عمروعاص شده،دایی بچه وخام نیست،که ازاین کفتارروباه صفت فریب بخورد،تاامروز،تاامروز،دایی بی غیرت نبوده است وبرای ایران مثمرثمربوده،امیدوار م تحت فشارخیانتکاران نجاست قرارنگیرد که بعیدمیدانم به ایمان و اعتقادات خودوپدر ش وکشورش ونسلش پشت پابزندمحال ا ست تورک اصیل ایرانی باشی ومحرم راتحت هرشرایطی عزادارنباشی،تورک حلال زاده هست وحتمانام حضرت ابوالفضل عباس، قمربنی هاشم تاابدبرایش مقدس وتاروپودش زندگیش غیرتش شناسنامه اش هست.لطفا سریع اظهارنظرنکنیدوازعلی دایی بیجهت یک خاین نسازیدهرگزهرگزاوراباکثافتی چون کر یمی بی بته،هرزه صفت،نمک به حرام،خواهر کش قیاس نکنید..اینرایقین دارم دایی به خا نواد ه اش هرگزخیانت نمیکندماهم معترضیم اماامثال اشغال وطن فروشی چون کریمی نیستیم.ایران واسلام عشق وهستی ماهست
پاسخ
محسن
-
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
سوال اینه شما چرا انقدر امریکارو دوست داری .؟از اونجا که به شما چیزی نمیرسه . پات هم برسه امریکا نهایت کارتون خوابی
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
علی دایی بدنشده،ابنده هم فکرنمیکنم بدشود مگراینکه تورک اصیل نباشد،محال است تور ک اصیل حلال زاده باشی،وبه وطن خیانت کنی ،لطفادایی راابداباخیانتکاررذلی چون کر یمی قیاس نکنید،امااین مسایل که نوشتی جوانک توهنوزنطفه ات بسته نشده بودتاتهرا ن رابه یادبیاوری،میدان گمرگ تامیدان ازادی شهرنو،فاحشه خانه ای بیش ازیک شهر،که وا قعاافتضاح وبچه ۱۰ساله درانجاموردتجاوز قر ارمیگرفت نه فقط زنهاتحت نام روسپی، میدا ن شهیادسابق ازادی امروز وسرتاسرکپرهای زنهای تن فروش بامثلا خانواده،منطقه اعدام که امثال تو۳۰چهل ساله جرات ترددنداشتید وهمانجامیکشتندوخاک میکردندانزمان مواد گرد،هرویین ازادکیلوکیلومعامله میکردندجوا نک اینهاراتونمیدانی،همه گرسنه بودیم،سال ۵۷و۵۸تا۶۷همه هرکس خواست خانه دارشد و ان دوران زجرکش فراموش شد،البته مجددا ازسال ۹۷بی سقفی چون دهه ۵۰رژیم گذشته رواج پیداکرده،که متاسفانه علت زیادان هجو م مردم به کلانشهرهابخاطربیکاری است،،هر چنداگرایران امروزتحربم ظالمانه امریکا قرار نمیگرفت که البته ولدزناهای وطن فروش ما هواره ای امربکاوانگلیس راتشویق ووادارمی کنندتاملت ایران وایرانی راباتحریم زجرکش کنند اگرتحریم نبودامروزجهان،اقتصادایران راالگوقرارمیداداگرجرات دارندانسان هستند ایران راتحریم نکنندخواهیددیدکه ایران در جهان الگوخواهدشد،مسلمادرتحریم یک صدم درصدجامعه الوده اختلاس وهرزگی واوباش گری وفقروووخواهندشداین طبیعی است،هر چنداین چندسال اخیرباتمام قدرت منافقین ماهواره ایها،کوموله ها،وهابیون داخلی وها بیون اجنبی ،باندکثافت شعبون بی مخ فرزند ان ونوه های پری واقدس ومهوش هرزه شهر نویی همه اینهاباغرب وانگلیس باتمام قدرت برعلیه ایران فشارمی اوردندبهرحال وطن فر وش جیره خواراجنبی است وانگلیس امریکا ووومجانی به این تفاله هاجیره نمیدهندبه ازا ی خیانتشان جیره دریافت میکنند.اری سال ۵۸ووووالله تمام جوانهاکه ازدواج میکردند رازمین وشغل دادندلذابیکارهاوبی سقفهافرا موش کردنددردبی خانمانی وبیکاری،رژیم گذ شته را""باچشم استخدام گله ای ودادن زمین های رایگان درابعادوشهرکهای وسیع به متقا ضیان ،،افسوس مخالفان رفاه ایران وایرانی نتوانستندببینندجنگ راه انداختندمنافقین و سلطنت طلبهاکوموله هاوووسربازصدام شدند وبه ایران هجوم اوردندغافل ازرشادتهای جوا نان دلاوراین مرزوبوم بودندنجاستهای وطن فروش گروهکهاوسلطنت طلبهاستون پنجم د شمن شدند،وخیانتهاکردندوووبیاییم ایران را باچنگ ودندان حفاظت کنیم وبه کفتارهای رذ ل کوموله وهابی وطن فروش بلنداوباشهای سعبون بی مخ اجازه جولان ندهیم ووو
پاسخ
لاله
-
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
امثال شما لاشخوران حکومت آخوندی باعث شدن جوانان مملکت برن قید وطن شونو بزنن.
پاسخ
لاله
-
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
دشمن مسلمانان شمایید که امدین ایران و به گند کشیدید
پاسخ
حیدر
-
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
چه بهتر که این افراد خائن از کشور عزیزمان بروند و کشور رو از وجود نحس شان خالی کنند انشاالله که بقیه خائنین و وطن فروشان هم به زودی زود گورشان رو گم کنند و بروند
پاسخ
علی
-
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
منظورت از نمک، ساندیسه؟
پاسخ
رضا
-
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
واقعاً یک فکری باید به حال وطن بکنیم، همه دارند می‌روند هر کسی بتونه می‌ره ? ایران می‌ماند یک سری زامبی خشک مغز

فکرش هم‌ ترسناکه. چکار دارید می‌کنید مسئولان حکومتی؟
پاسخ
علی
-
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
هر چی آشغال کمتر ، تمیزتر
پاسخ
علی حیدری
-
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
این مهاجرت نیست ، این نقل مکان باپولهای غارت شده این مملکته . کاش این شرف فروخته های مدعئ عرضه در همان آنجا در می آوردند ومصرف می کردند. این هم اعقبال این مردم است که غارتگران ۱۰۰ قدرت هم باقی دارند.
پاسخ
علی حیدری
-
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
مدیر این سایت اگر شرف داشت، نظر مخالف را هم منشر می کرد ، نه این که در این مملکت با پول مردم برای خودشان خط سیاسی بر قرار کند. تف به شرفتان. حال بنویس قبلا هم از این چیزها گفته ای !!!!!!.
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟