اولین عکس علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا
به گزارش دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از آنچه اولین تصویر علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران در کنار یک خواننده لس آنجلسی مشاهده می شود.
علی دایی بر خلاف رسم هرساله اش در ماه محرم، به لسآنجلس آمریکا سفر کرده و اکنون برخی منابع از احتمال مهاجرت دائمی این پیشکسوت فوتبال ایران سخن میگویند.
مونا فرخآذری همسر و نورا دختر علی دایی، او را در سفر به آمریکا همراهی میکنند و فعالیتهای اقتصادی این چهره سرشناس در ایران را برادرش مدیریت می کند.
گفتنی است، خردادماه 1401 دیلی فوتبال اولین رسانه ای بود که خبر از مهاجرت علی کریمی به امارات داد.
- بیشتر ببینید:
- فیلم جدید از لحظه دستگیری محمد صادقی
اولین عکس علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
عکس علی دایی در سفر آمریکا

هنرمند مردمی بودن کار هر کسی نیست به خصوص شما


هرکس مخالف عقاید شما باشه انگ و برچسب وطن فروشی بهش بزنید




مردانگی و آزادگی اگر شکل داشت بی شک میشد هم شکل علی دایی


بیشتر توضیح بدم یا کافیه؟!???

خیلی ها دارن تو این کشور کار میکنن جون میکنن
ولی حقوقشون مثل امثال دایی ها نیست

هر کی مخالف شماست مگ ولنگاره؟
نفهم علی عه دایی کسی بود ک وقتی خوی و کرمانشاه زلزله اومده بدون اینک پولی از کسی بگیره یا منتظر مسئولین بشینه یا منتظر کسایی ک سنگشونو به سینه میزنی بشینه با پولی ک خودش در اورده نوش جونش بشه به مردم کمک میکرد اگ ولنگار بودن زمانی ک شدید ترین سانسور اینترنت تو ایران بود رکورد لایک تو ایرانو نمیزد
علی دایی حرمت و ابهت جهانی داره با حرف امثال شما بچه سال ها خراب نمیشه
اونی ک از هرزگی داره جون میده امثال شما حسودای بد بختین کسی بهتون محل نمیده فشار میخورید

اون با تلاش خودش هر چی داشته کسب کرده مثل شما با ادم فروشی پول در نیاورده

یک چیز دیگه هم هست ،
خدایی در بستر همین نظام به نوایی رسیدند و در ازای آن لگد زدند .
حالا شما بگین اسم اینگونه از موجودات رو چی باید گذاشت ؟





ی مشت سلبریتی دوزاری بی خاصیت
همین پر ادعا ها مملکت رو به گند کشیدن
این جماعت بیت المال رو میبلعند هیچ دردی هم از جامعه دوا نمیکنند هیچ و هیچ












تو محتاج نان شبتی و نیاز مندی یچیزی رو بفروشی . نه اونکه مولتی ملیاردره












انشالله که مسئولان خدوم هم برن آمریکا هم خودشون راحت شن هم ما







فکرش هم ترسناکه. چکار دارید میکنید مسئولان حکومتی؟
