|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۸۶۶۵۰

درخواست پرسپولیس برای تحویل جام در حضور مدیرعامل

درخواست پرسپولیس برای تحویل جام در حضور مدیرعامل

به گزارش دیلی فوتبال؛ باشگاه پرسپولیس برای تحویل کاپ سوپرجام برنامه دارد.

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، این تیم به عنوان قهرمان سوپرجام فوتبال ایران معرفی شد تا سه گانه جذابی داشته باشد.
در همین رابطه سازمان لیگ اعلام کرده بود که در جریان بازی‌های لیگ برتر این جام را به پرسپولیس خواهد داد. قرار بود این اتفاق در هفته سوم و در بازی با ذوب آهن رخ بدهد اما مدیران فعلی پرسپولیس به دنبال این هستند تا زمان این موضوع را جا به جا کنند!
از آنجایی که برخی از مدیران پرسپولیس برای حضور در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا راهی کوالالامپور خواهند شد به همین دلیل مدیران باشگاه به دنبال آن هستند تا این جام در بازی با ذوب آهن به پرسپولیس داده نشود!
گفته می‌شود رضا درویش قصد دارد برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی برود و به همین خاطر مدیران باشگاه درخواست دارند تا این جام زمانی به پرسپولیس داده شود که درویش در تهران باشد!

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟