|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۹۶۹

انصاری فرد به دنبال حل مشکلات مالی پرسپولیس

انصاری فرد به دنبال حل مشکلات مالی پرسپولیس
به گزارش دیلی فوتبال؛ پس از روی کار آمدن محمدحسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، او مذاکرات متعددی را برای حل مشکلات مالی این باشگاه انجام داد که برخی از این مذاکرات نتیجه داده و برخی دیگر هم در حال رایزنی است. از آنجایی که 7 میلیارد تومان از یک شرکت برای باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت قبل پول گرفته شده بود و از طرف دیگر 16 میلیارد تومان از هزینه‌های این فصل پرسپولیس توسط مدیر سابق از اسپانسر قبلی باشگاه دریافت و هزینه شده به همین دلیل شرایط مالی این باشگاه پیچیده‌تر از هر زمان دیگری است. از طرف دیگر بدهی‌هایی از گذشته روی دست باشگاه مانده و بازیکنان و مربیان فعلی هم به دنبال دریافت مطالبات‌شان هستند و به همین خاطر انصاری‌فرد با انجام مذاکرات متعدد به دنبال حل این مشکل است. به نظر می‌رسد طی روزهای آینده به زودی مسئولان باشگاه پرسپولیس با یکی از مجری‌های اسپانسری به توافق خواهند رسید. منبع: فارس
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟