عاقبت برگزاری جشن هالووین در ایران
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از پلمب شدن 5 کافه رستوران در شیراز به علت برگزاری جشن هالووین خبر دادند.
یک مقام قضایی از پلمب 5 کافه رستوران متخلف و برگزارکننده مراسم موسوم به هالووین در شیراز خبر داد.
روز گذشته مصادف با (31 اکتبر) پنج کافه رستوران شیراز که اقدام به برگزاری مراسم هالووین کرده بودند پلمب شدند.
طبقات 22 و 25 هتل چمران نیز جزو اماکن پلمب شده است.
- بیشتر ببینید:
- اعزام رائفی پور به غزه صحت دارد؟
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
پلمب کافه رستوران های شیراز به علت برگزاری جشن هالووین
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
؟؟؟ جشن هالووین مردم به شما چه ربطی دارد ؟ فوقِش یه کدو و یه اسکلت خنده دار میشه اساس جشن هالووین این کجاش ایراد داره؟ مردم یکم شادی و هیجان رو نمی تونند به اختیار خودشون داشته باشن؟ واقعا واقعا من که هیچ تحملی در مقابل تون ندارم تاسف برانگیزه معلوم نیست با کیا شدیم ۹۰ میلیون نفر
پریسا

۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
آره تو طبقات کافه رستوران ها کدو میارن دور هَمی تخمه هاشو در بیارن ????
مهسا

۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بهتر. نیست شما که برای جشن های مسخره ی اونا انقدر خود تحقیر شدید جولو پلاسو جمع کنید برید ودر همنشینی باهاشون اسکلت بازی کنید
ناشناس

۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
به اسم هالوین غربی ..... مردها و زنهای با اصل ونسَب ایرانی که در حیا زبانزد هستن???
سیمین

۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
همین زنها و مردهای طرفدار هالووین اگه فردا ارتش های هالووین سر مرز بیان سینه سپر میکنن و از تمدن کوروش مون دفاع میکنن
ناشناس

۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
بیشین بابا گوشکوب..نود میلیون منهای یک همشون خوب و باحالن و ایرانی اصیل... اون یکم خود توی بدرد نخور هستی
مهتاب

۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
اولا کمتر مزخرف گویی کن خانم سیمین، ارتش هالووین دیگه چه کوفتیه؟ ثانیا همیشه همین بچه مسلمان ها بودن که از کشور دفاع کردن و خون دادن نه امثال شماها که دم از وطن پرستی میزنید و تا حالا یک شهید هم ندادید
ناشناس

۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
چجوری شده که دیکتاتوری دینی وفرهنگی در کشور ما وجود دارد که به بهانه های مختلف جلوی شادی مردم رو می گیرند. به قول ضرغامی: این جماعت ذاتاً با شادی و زیبایی مشکل دارند!!!!!
اگه فکر می کنید که ما ها که به قول خودتون غربزده هستیم و حتی یک شهید هم ندادیم و اگر جنگ شود به جبهه نمی رویم؛ پس تا الان باید کشور های اروپایی و آمریکایی در اشغال شما ها باشند. یاد جنگ جهانی دوم و نبرد بین آمریکا و ژاپن افتادم که خلبانان ژاپنی در عملیات های کامیکازه خودشون رو به ناو های آمریکایی می کبوندند و به کشته شدن در جنگ افتخار می کردند. جالبه که خود ژاپنی ها با این همه شهید پروری و کشته پروری بدتر از ایران، در چهار سال جنگ فقط در سه نبرد با آمریکا پیروز شدند که در نهایت ژاپن با دست خودش تسلیم آمریکا شد. من نمی گویم که افتخار به شهدا و افرادی که در راه دفاع از میهن جان خود را فدا کردند کار بدی است؛ولی شما ها دیگه دارید از آن ها بت می سازید! خود خانواده شهدایی مثل باکری و شیرودی هم از شما ها به علت چنین سیاست هایی انتقاد کرده اند. اگر می خواهید که فرهنگ ایرانی اسلامی رو زنده کنید؛ با فرهنگ سازی و تبلیغ و پخش چنین فرهنگ هایی با فرهنگ غربی مبارزه کنید؛ نه با ابزار زور و پلمپ!!! چنین کاری نتیجه عکس دارد. چجوری شده که خودشان اوج فیلترینگ و مسدود سازی فضای مجازی و بازداشت بلاگر ها و فعالان فضای مجازی مخالف و منتقد خود را دارند؛ بانوی اولشان(جمیله علم الهدی) جرات این رو دارند که از دیکتاتوری رسانه ای غرب در ونزوئلا صحبت کنند!!!!!!
اگه فکر می کنید که ما ها که به قول خودتون غربزده هستیم و حتی یک شهید هم ندادیم و اگر جنگ شود به جبهه نمی رویم؛ پس تا الان باید کشور های اروپایی و آمریکایی در اشغال شما ها باشند. یاد جنگ جهانی دوم و نبرد بین آمریکا و ژاپن افتادم که خلبانان ژاپنی در عملیات های کامیکازه خودشون رو به ناو های آمریکایی می کبوندند و به کشته شدن در جنگ افتخار می کردند. جالبه که خود ژاپنی ها با این همه شهید پروری و کشته پروری بدتر از ایران، در چهار سال جنگ فقط در سه نبرد با آمریکا پیروز شدند که در نهایت ژاپن با دست خودش تسلیم آمریکا شد. من نمی گویم که افتخار به شهدا و افرادی که در راه دفاع از میهن جان خود را فدا کردند کار بدی است؛ولی شما ها دیگه دارید از آن ها بت می سازید! خود خانواده شهدایی مثل باکری و شیرودی هم از شما ها به علت چنین سیاست هایی انتقاد کرده اند. اگر می خواهید که فرهنگ ایرانی اسلامی رو زنده کنید؛ با فرهنگ سازی و تبلیغ و پخش چنین فرهنگ هایی با فرهنگ غربی مبارزه کنید؛ نه با ابزار زور و پلمپ!!! چنین کاری نتیجه عکس دارد. چجوری شده که خودشان اوج فیلترینگ و مسدود سازی فضای مجازی و بازداشت بلاگر ها و فعالان فضای مجازی مخالف و منتقد خود را دارند؛ بانوی اولشان(جمیله علم الهدی) جرات این رو دارند که از دیکتاتوری رسانه ای غرب در ونزوئلا صحبت کنند!!!!!!
فرشید

۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
جماعت خودتحقیر آخه هالوین میدونی چیه؟
اینقدر سر ودست نشکنید برای فرهنگ منحط غربی اسمشم میذارن شادی
اینقدر سر ودست نشکنید برای فرهنگ منحط غربی اسمشم میذارن شادی
علی

۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
من خودم از هالووین خوشم نمیاد ولی چرا چون یه جشن ایرانی نیست برگزار کردنش باید باعث پلمپ کافه و ... بشه ؟
محمد

۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دوستان بحث جشن نیست به اسم جشن هزار و یک کار انجام میدن مثل آخوندا که به اسم اسلام هزار و یک کار اشتباه انجام میدن یکم منطقی باشین?
آرتابان

۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
اولاتوبااین افکارپوسیده ومغزهای زنگ زدهای که دارین وداری متمأکه سرت باواژه ای بنام مغز بیگانه است
آخه توکه جزءاولینها هستی یعنی هرکه هرشادی که مال کشورهای پیشرفته دنیاباشه وشادی ونشاط انجام بده ازنظرتو وامثال تو خودتحقیری محسوب میشه؛ولی جشنها ورسومات ایرانی روقبول نداشته باشیم خودتحقیری نیست
اکسیژنی که مصرف میکنی هم زیادواسژ
آخه توکه جزءاولینها هستی یعنی هرکه هرشادی که مال کشورهای پیشرفته دنیاباشه وشادی ونشاط انجام بده ازنظرتو وامثال تو خودتحقیری محسوب میشه؛ولی جشنها ورسومات ایرانی روقبول نداشته باشیم خودتحقیری نیست
اکسیژنی که مصرف میکنی هم زیادواسژ
علی بابا

۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
وقتی می خواهند ملتی را گم و گور کنند اول هویت و فرهنگ آن ملت را می گیرند و فرهنگ مبتذل خودشون را جایگزین می کنند آن وقت اون ملت به چه چیز افتخار می کند ؟!!! اصلا هم به جمهوری اسلامی مختص نیست هر کشوری که می خواهد هویت خود را حفظ کند باید از نفوذ و تبلیغ و گسترش فرخنگ غلط سایر کشورها ممانعت کند قابل توجه آقایانی که هر گندکاری را تأیید می کنند!!!
ایلیا

۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
در تیتر خبر یه چیزی گفته شد در پایین هم توضیح کافی ندادن اینکه این مکان هارو پلمپ کردن صرفا بخاطر تقلید از فرهنگ غربی نبود در تصویر میشه اینو فهمید کسانی که در جشن هالووین شرکت کردن پوشش درستی ندارن یا حرکات غیر معمولی انجام میدن وقتی در یک مکان مثل رستوران یک بانو تمام موهاشو ریخته بیرون و دارن جشن میگیرن مثل پارتی ، معلومه میان پلمپ میکنن
ناشناس

۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
پولشو بدید بریم ملک بابات نیست هرکی خوشش نیاد از دیگری به خودش اجازه بده که به مردم بگه از ملت خودشان برن کمتر زر بزن
ناشناس

۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
به نظر من در تمامی این به قول شما بازی ها رازی نهفته که شما از آن بیخبری به خاطر همین هالووین را بازی میدانی شماهم هفت سنگ بازی کن یا النگ دولنگ
عرفان

۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
عید قربان و رمضان و... هم بیگانس
همونجوری که مردم کارتون ندارن شما هم نداشته باشین
همونجوری که مردم کارتون ندارن شما هم نداشته باشین
صادق

۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بجای اینکه تو سرخودشون بزنن برای عزاداری دارن خوش میگذرونن
ما شهید دادیم که خوش بگذرونیم ؟؟؟
ما شهید دادیم که عزاداری سیدالشهدا را انجام بدیم
ما شهید دادیم که خوش بگذرونیم ؟؟؟
ما شهید دادیم که عزاداری سیدالشهدا را انجام بدیم
الی

۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
از خارجیها فقط هرچی بیفرهنگی و کثافت کاری است را یاد میگیرن . لزوم رعایت قوانین کشور شون را کاش یادمیگرفتن .
حنانه

۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
من خودم همچین طرفدار هالووین نیستم ولی چرا باید کافه ها بخاطر کدوی ترسناک و چندتا اسکلت پلمپ بشن؟
فقط چون این جشن مال غربیاس؟
فقط چون این جشن مال غربیاس؟
ییلماز باقری

۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
به نظر خودم جشن هالووین خودش یک جور مذهب خارجی ها هستش که اونها به عنوان جشن ترس و وحشت نام گذاری کردند این در اصل سنت همون کابالایی ها هستش که در زمان های قدیم در اون زمان جن پرستی بشدت زیاد بودش برای همین این سنت هالووین همون سنت کابالایی های ماسونی و فرماسونری هستش در اصل جشن هالووین جشن شیطان پرستی هستش اونا ها معتقدند که جن ها و شیاطین در این روز سال ترسناک و وحشت حضور دارن و در اصل اونها معتقدند و جنیان و شیاطین عالم وارد دنیای ما میشن که خداوند در قرآن کریم بارها بارها تاکید این انسان های عالم جن می پرستن اینها در اصل نشانه های آخرالزمان محسوب میشه ما باید برای انتظار فرج آقا امام زمان (عج) آماده بشیم و اونهایی که در ایران ادعای آریایی پرستی میکنن کوروش کبیر رو قبول دارن یا سنت ایران باستان رو قبول دارن پس چرا این سنت ها را انجام نمی دن چرا میرن جشن هالووین میگرن در حالی که این سنت مال فرهنگ و غربی و اروپایی و نه سنت ایران باستان اگر راست میگن چرا جشن مهرگان رو نگرفتن و یا جشن آبانگان؟؟؟!!!اگر اونهایی که میگن سنت های ماه محرم و رمضان صفر و شوال و ..... در ایران انجام میشه که به قول خودشون مال اعراب هستش و میگن ما داریم سنت های اعرابی انجام میدیم چرا انجام میدیم چونکه این سنت ها سنت های الهی سنت هایی که انسان رو از گمراهی و جهالت نجات میده اگر ما سنت ماه محرم رو قبول برای این قبول داریم که ریخته شدن امام حسین (ع) پیام واقعه عاشورا هستش که نشان این که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد برای همین هستش که این سنت رو قبول داریم پس اگر راست میگن چرا سنت های ایران آریایی و ایران باستانی چرا اجرا نمیکنن چرا به جشن هالووین روی میارن.....شهدای ما نرفتن خون بریزن روی زمین که سنت های الهی کنا کشیده بشه و جاش فرهنگ های غلط غربی جایگزینشون بشه شهدای ما خون ریختن تا این سنت های الهی پایدار بمون قیام واقعه عاشورا و کربلا زنده بمونه پس یکم درمورد این قضیه خوب فکر کنیم.....الهم عجل لولیک الفرج
حسین

۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
همچین نوشتی عاقبت جشن هالووین در ایران. فکر کردم خدا طوریشون کرده.. نگو خودتون طوریشون کردین..! بشما چه که من میخوام هالووین برگزار کنم یا چه لباسی بپوشم
بختیاری

۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
من کاری به هالووین و کریسمس و ولنتاین و غدیر و فطر و...ندارم فقط نوروز و یلدا و مهرگان
جواد

۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خواهرم حجابتو نگه دارپلمپ نشی عزیزم اینجا شادی ممنون بزن تو سرت به مصیبتهای غزه وعراق و سوریه و یمن گریه کن بهشت کادو بگیر
ناشناس

۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خجالت نمیکشید که میگید جلوی شادی داره گرفته میشه؟شادی بکنید ولی نه با جشنهای کشورهای دیگه ،اگه خیلی ایرانی هستید یه تحقیق کوچیک در مورد جشنهای ایران باستان بکنید ببینید چقدر دلیل و زمانهای نزدیک هم به خصوص در پاییز برای شادی وجود داره، برای بیهویتی بهانه نیارید فقط موضع میگیرید درحالی که همگی باید مخالف ورود فرهنگ بیگانه باشید ،همانطور که مخالف اسلام و اعیاد و عزاداری اسلامی هستید
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها