|
کد خبر: ۲۰۳۴۶۷

فیلم| تفاوت رفتار با مراجعین بی حجاب و محجبه

فیلم| تفاوت رفتار با مراجعین بی حجاب و محجبه

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از تفاوت رفتار یک پزشک با مراجعین بی حجاب و محجبه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، تغییر رفتار یک پزشک جراح زیبایی با مراجعه کنندگان بی حجاب و مخجبه مورد توجه کاربران قرار گرفت.

فیلم تفاوت رفتار با مراجعین بی حجاب و محجبه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم قدرت داشتن حجاب

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
مرتضی
-
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
بله دیگه حجاب و لباس هم اصلی ترین بخش زبان بدن هستش
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
دکتر یه پا خروس است برا خودش.مردتیکه هیز
پاسخ
باران
-
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
دقیقا همینه???
پاسخ
جواد
-
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
خدایا یک بار حق زندگی کردن داریم لطفا به هم احترام و ارزش قایل بشیم حقوق هر کس به خودش مربوطه
پاسخ
مریم
-
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
آلان میان میگن پوشش هر کس ب خودش مربوطه
خب وقتی بهتون جسارت شد هم بگید ب خودمون مربوطه

یارو دکتره مثلا چشم و دل سیره حالا فک کن مردم عادی
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
احسنت
حجاب افتخاره
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بله معلومه آقایون این حرف رو میزنن چون میخوان از خانما لذت ببرن به نفعشونه خانما در جامعه خیلی خوشگل باشن.
ولی حقوق هر کس در فضای عمومی و در خیابان دیگه فقط به خودش مربوط نیست!
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجاب یعنی زنان مسلمان خودشون رو ارزشمند بدونن?⚘️
پاسخ
محمد
-
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دکتره خودش بی حجابه. اره تعجب نداره..حجاب که فقط برای خانومها نیست. این مردک حجاب نداره که به زنها میچسبه. شک ندارم محارمش هم از این بی حجابهای تازه به دوران رسیده هست.یعنی دکتره ناموس پرست هم نیست.مثل اکثر مردهای خودنمای جامعه.
پاسخ
محمد
-
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجاب به فرد یک شخصیت خاص می‌دهد وطرف مقابل نیز نمی تواند بی حرمتی یا بی احترامی مرتکب شود. باید امتحان کنی تا متوجه شوی.

البته برخی به قصد خراب کردن حجاب دست به هر عمل ناشایستی زده اند که جز بی اعتباری خود چیزی ایشان نشده..
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نمیدونم دخترها وزن های کشورم چه قدر باید بها بپردازن تابفهمن احترامشون دست خودشونه،تابفهمن هرکس خودشه که حدوحدود ارتباط مردها رو باخودش تعیین میکنه
خودتون رو ارزون نفروشید!
ارزش شما بیش ازاینهاست که اجازه بدید هر کسی حتی فقط به اندامتون نگاه کنه،هرچه دست نیافتنی تر عزیزتر!
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نمود نجابت در شخص امتیازی ست که زیباتر را ، در بین چند زیبای تقریباً همانند ، نمایان می‌کند
پاسخ
ساناز
-
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حقیقتا مثل اسمت جوادی! اولا وقتی سقط شدی می فهمی که بارها و بارها با جسمهای مختلف حق زندگی کردن خواهی داشت ، نه یک بار، ثانیا گوساله اینجا جنگل نیست کخ حقوق هرکس به خودش مربوط باشه، یه مدت خبرت به کشوره خارجی برو تا حالیت کنن الزام رعایت قانون اون کشور یعنی چی
پاسخ
امیر
-
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مرگ بر بی حجاب
پاسخ
مریم
-
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
۴۰ ساله تو مغز پوکتون فرو کردن که هر کی کم حجابه پس هر کی اجازه داره طمع کنه ، بخاطر همینه سالها چشم چرانی مردهای ایرانی خیلی مشهود بود و اتفاقا از زمانی که تعداد زنان بی حجاب بیشتر شده نگاه مردها هم سالم تر و بی تفاوت تر شده ، مردی که سالم باشه با حجاب و بی حجاب براش فرقی نداره و بعد میشه توضیح بدید دلیل تعرض به زنان با حجاب چیه ؟ اگر اینقدر حجاب زنان را موثر میدانید
پاسخ
تیمور حسین زاده
-
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مغزکوچولو جان اگه دکتر یا تو مشکل داری هرزه هستی نمیشه که مردم از ترس تو‌بیرون نزنن مغز کوچولو
پاسخ
مهدوی
-
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
توی بدبخت ابه کمر
از خدا بیشتر حالیته
دوزاری جان
ک ب مردم راه و چاه یاد میدی
پاسخ
شهرام
-
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اگه خودتونم بکشیددیگه حجاب پروندش بسته شدرفت.حالاهرروز هزارتافیلم بذاروزیرش بنویس حتاکی شد فلان شد بهمان شد.این دوسال که همه بیحجاب شدن هم هیچی،از۵۷ تا۱۴۰۰ روهم ببینی سال به سال وروز به روز مردم بیحجاب ترمیشدن.فقط قصدت خردکردن اعصاب مردمه که کامنت بگیری
پاسخ
آسمان
-
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خطاب به مریم: بی عقل و بی شعور و کودن دقیقا کله پوک های مغز پوکی مثل تو هستن که اینجور مواقع خودشون رو به خریت میزنن ابله نادان
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
وای خدای من تا کی باید جهل و نادانی افراد و تو دنیا تحمل کرد نمیدونم چرا ۴ تا فیلم گلچین شده از ۴ تا زن بی‌حجاب و رفتار احمقانه یه دکتر باید بشه ملاک اونم در مقابل فقط ۱ فیلم از یک زن با حجاب از کجا معلوم که زنای با حجاب دیگه‌ای باهاشون همین برخورد که با بی‌حجابا شده رو لمس نکردن مثل همون زنان باحجابی که تو کشور با گذاشتن کلاه شرعی صیغه میشن و هزارتا کار میکنن یا نه اصلا صیغه هم نمیشن و باز او هزارتا کار رو هم میکنن من خودم شاهد این موضوع بودم که رییس بسیج خواهران یک جای با رییس بسیج برادران همون محل با هم رابطه نامشروع داشتن که وقتی من اون خواهر بسیجی رو دیدم به اون برادر بسیجی که از قضا پسر عموی من نیز بود گفتم اینکه یه چشمش به زور معلومه چجوری پسندیدیش که گفت بدون نگاه کردن به چهرش فقط کارمون انجام بشه بعد اسم بی‌حجابا بد در رفته تو این دنیا موضوع دیگه حجاب نیست بلکه موضوع شرافت ادماست که هم میتونه شرافت و یه زن با حجاب چه یه زن بی‌حجاب داشته باشه پس دنبال تفکیک ادما توسط حجاب نباشم دنبال شرافت ادما باشیم و به نظرم این سایت دیلی فوتبال که هرکاری میکنه جز کار ورزشی هدفش فقط تفرقه انداختن بین مردم کشورمون هست در صودتیکه که ما باید یاد بگیریم که مهم انسانیته نه پوشش و دین و مذهب از نظر من این رسانه یه رسانه صهیونیستیه که میخواد بین مردم جنگ راه بندازه پس تعطیلیه شبکه من و تو اصلا مهم نبوده و نیست تعطیلیه این سایت صهیونیستی دیلی فوتبال مهمه که امیدوارم به کمک و یاری حق این اتفاق بیوفته تا جنگ بین هموطنانم حالا با هر اینی چه مسلمون چه مسیحی یا یهودی و کلیمی و بهایی بتونن بدون تنشدر کنار هم زندگی کن هر چند میدونم جرات پخشش و نداری چون دستت برا ما رو شده و تو هم به هدفت نخواهی رسید
پاسخ
آیسان
-
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به خروس توهین نکن آدم نادان، خروس نماد غیرت و ناموس دوستیه بین حیوانات، اون خوک هست که نماد بی غیرتی و شهوترانی و هرزگیه دقیقا مثل مردنماهای بی غیرت و بی ناموس این دوره زمونه و اون ماده خوک های زن نما
پاسخ
شهرام
-
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
یک چیزی به اسم قانون ازغرب یادگرفتیدوحی تکرارمیکنید.درغرب قانون براساس رای اکثریت هست وهرموقع قانونی روهم نخان بلافاصله بانمایندگان پارلمان خودشون یارفراندوم عوضش میکنن.نه مثل اینجاقوانین عزلی وابدی وهمیشگی غیرقابل تغییر.این اسمش قانون نیست،فقه رو واردقانون کردید
پاسخ
سورن
-
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
قانونی که به دست نمایندگان واقعی مردم تایین شده که اکثریت مردم قبول دارند
پاسخ
پاکیزه
-
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ارایش غریزه زنه، چشم چرانی غریزه مرده ولی خب ما اومدیم انسان زندگی کنیم نه صرفا غرایز حیوانی.
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
جهل مردم جالب
حجاب دستور خداست ایه ۵۹ سوره احزاب سوره نسا اومده خدایی که همچی رو به جا افریده حتما میدونسته که باید حجاب باشه
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نه خیر شما ندیدی که چندین ها نفر موقع اغتشاشات محجبه شدن دقیقا از جونامونم
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجاب دستور خداست توی سوره نسا و احزاب ایه ۵۹ اومده اگرم قبول نداری و دین متفاوتی داری بابد به قانون ان کشور احترام بزاری
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مطمئنی؟؟
پاسخ
مجید
-
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
واقعا نباید خودمونو گول بزنیم حجاب یه حفاظ محکم برای نسوان هستش و اجازه نمیده کسی به حریم شخصیش نفوذ کنه و برعکسش بی حجابی خارج از این قاعده ست
چون باید قبول کنیم بی حجابی با فرهنگ کشور ما همخونی نداره
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حالا شهرام چرا اینقدر دوس داره حجاب نباشه؟نکنه اونم مث دکتر کافور لازمه?
پاسخ
سارا
-
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اینکه یه دکتری ممکنه بتونه درهر. شرایط و باهرنوع حجاب ،خویشتن دارباشه و مراعات کنه وجود داره اما چه بخوای چه نخوای واقعیت اینه حجاب معنای حصار داره واگر طرف خودش حرکت حجاب رو حفظ کنه و رفتارش،منطبق با حجابش باشه کاملا در اجتماع بازخورد محترمانه تری دریافت میکنه،کافیه یه روز امتحان کنی متوجه میشی تیکه ها،نگاهها و رفتارهای مودبانه تری رو تجربه میکنی و طرف جرات نداره فضولی و اظهار نظر بیخود کنه
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
این چرندیات چیه میگذارید یعنی توی اروپا و امریکا و حتی اندونزی که مردمش مسلمانند و حجاب اجباری نیست هر کسی میتونه به خودش اجازه بده به کسی دست درازی کنه که قطعا اینطور نیست هر با حجابی قدیسه نیست و هر بی حجابی هم هرزه نیست البته که برای من حجاب مقدس و قابل احترام است . پاینده باد اسلام راستین .
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجاب خیلی چیز خوبیه وقتی حجاب داشته باشی هر غلطی دلت میخواد میکنی و با هر کی خواستی رابطه برقرار میکنی و هیچکس بهت شک نمیکنه همه فک میکنن چون حجاب داری آدم خوبی هستی.آره حجاب خیلی مفیده
پاسخ
سجاد
-
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بیشور تویی که بهت یاد ندادن محترمانه صحبت کنی،کجا بزرگ شدی؟
پاسخ
سجاد
-
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
از با جناق شمالی که بدتر نیست این اقای دکتر
پاسخ
لیلا
-
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اینایی که گذاشته میشه برای امثال توعه احمقه ، تا فردایی جرات نکنی به کسانی که با خواهر مادر و همسرت رفتار خودمانی داشتند ایراد بگیری یا شکایتی داشته باشی که در این صورت مقصر تو و خانواده ی محترم خواهند بود و مجازات برای شما خواهد بود
پاسخ
مهسا
-
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به درَک که میفروشن ... فقط اگه ناراحتی پیش اومد باید خودشون مجازات و محکوم بشَن
پاسخ
محمد
-
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حالا چون این دکتره دیوثه دلیلی نمیشه به بی‌حجابا توهین کنین،سرتونو از تو .... مردم بکشید بیرون اه
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خفهههههه بابا
پاسخ
سمیرا
-
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پرفسور : تو که انسانیت از دروغات میریزه و انسان بودن مهم ترینه !! اومدید توی خیابونا و تا چشمتون به یه حجاب بهتر و زیبا افتاد بهِش حمله کردید !! نه تنها بی بندو بار هستید بلکه مثل *** هم دروغ میگید
پاسخ
شیرین
-
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
از نظراتت مشخصه که یه هرزه ی ولنگاری !! مهم من وتو که هرزگی رو رواج میده نیست ؟!! مهم دیلی هست که برای هرزگی تون تلنگرتون میزنه !! واقعا که بیشعوری
پاسخ
حنا
-
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
باهوش به زور یک درصد در ایران مسیح و کلیم و زرتشت باشن بهایی و وهابی هم که همون دین اسلام به روش داعش هست !! پس با چرندیاتت هر کثافتی رو با اسلام ناب محمد(ص) مقایسه نکن.. دین های دیگه که زندگی میکنن این شما غرب زده ها هستید که توسط ماهواره افسار اسرائیل و غرب شدید
پاسخ
عسل
-
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
من قبلا حجاب نداشتم واعتقادی هم به حجاب نداشتم وچون دارای زیبایی خدادادی بودم فکر میکردم باید این زیبایی دیده بشه.از قضا وبنا بر اتفاقاتی محجبه شدم وکم کم به فلسفه حجاب پی بردم ومتوجه شدم حجاب واقعا در حفظ من موثر بوده وزمانی که حجاب نداشتم بخاطر زیبایی ظاهری بسیار مورد توجه بودم وگاهی این نگاههای مردان مرا ازار میداد اما بعد از محجبه شدن راحتر در اجتماع حضور پیدا میکنم واحساس بهتری دارم از لحاظ روحی به ارامش عجیبی رسیدم خدا شاهده زمانی از حجاب متنفر بودم اما از زمانی که شیرینی ان را درک کردم تصمیم گرفتم حجاب داشته باشم البته مانتو می پوشم وسعی میکنم شیک وتمیز باشم اما اصول حجاب خود را دارم دختر های قشنگ سرزمینم برایتان شیرینی لذت بردن ا زحجاب وحیا را ارزو میکنم البته که دختران وخانمهایی هم که حجاب ندارند بسیار محترم وعفیف هستند ومثل خودم که قبلا حجاب نداشتم به باور حجاب نرسیدند اما در مجموع حیا وپاکدامنی خصلت خانم ایرانی است چه با حجاب چه بیحجاب
پاسخ
وحید
-
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اینایی که طرفدار بی حجابی هستند تازه به دوران رسیده هایی هستند که الگوشون غربه اما تا جاییکه به نفعشون باشه وگرنه همین غرب هم دارن یکی یکی مسلمون میشن یا برای فلسطین تظاهرات چندصدهزار نفری میکنند اما اینا خفه خون گرفتن چرا که طرفداری از فلسطین رو بی کلاسی میدونند.
آهای فرزندان کوروش که کوروش هم ازدست شما به تنگ اومده?زمان کوروش هم‌ زنان حجاب داشتند اینو گفتم در جریان باشید.
پاسخ
نگین
-
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0دخترای زشت بیحجاب میشن شاید یکم خوشگل ب نظر بیان دختری ک زیبا باشه نیاز ب جلب توجه نداره باحجابم همه جذبش میشن
پاسخ
نگین
-
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0دخترای زشت بیحجاب میشن شاید یکم خوشگل ب نظر بیان دختری ک زیبا باشه نیاز ب جلب توجه نداره باحجابم همه جذبش میشن
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مرگ بر مغز پوسیده ات و افکار آپارتایدی ات
پاسخ
لیلی
-
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چرت و پرت نگو کاملا مشخصه خودت به بی حجاب و ولنگاری .... کلا مردها بکسی که خودش با پوشش و رفتارش نشون میده دلش میخواد باهاش راحت تر برخورد بشه اونا هم باهاش راحت و صمیمی تر برخورد مبکنن
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان عرزشی، خیلی ویدوی خوبی بود دمتون گرم و جا داره بگم که زززززااااااررررتتتتتتتتتتتتتتت
پاسخ
مجید
-
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجاب یه چیز فرهنگیه و کاملا اختیاری باید باشه در دین زور و اجباری نیست اینهایی که اجباری می کنند اصلا خودشون دین خودشون را قبول ندارند پیرو یک چیز من در بیاری شدن
پاسخ
ماندانا
-
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
شما قبل از داشتن حجاب یه سر پیش روانپزشک برو با این ادبیات جات توی شهرو آبادی نیستااااا خطرناکی
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجاب نشان از پاکدامنی نیست ولی تا حد زیادی مانع از ازار اذیت میشه.یادمان باشد.سیاستهای غرب توسط سرمایه داران نوشته میشه.اوردن زنها به اجتماع منبع مالی براشون داره.همینها زن در محیط کار پوشیده میخوان ولی در بازار برهنه میخوان.بستگی به منافعه ای که زنها براشون داره. در کل تجربه ۵۰ ساله غرب نشان از فروپاشی خانواده و دوستیهاو روابط شده و جیب سرمایه داران پر و پر تر شده
پاسخ
نینا
-
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجاب علاوه بر اینکه دستور خداوند متعال هست که باید اجرا بشه و علاوه بر اینکه قانون کشور هست که اونم باید اجرا بشه، یک شخصیت و وقار خاصی به فرد میده، در حالی که یک آدم بی‌حجاب یا بد حجاب، علاوه براینکه یک فرد بی دین و بی قانون هست، خیلی معذرت میخوام ، مثل یک آدم دم‌دستی و بی ارزش میمونه.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ناشناس ۲:۲۱
این عباراتِ " از کجا معلوم خودشون..."
" من مییییدونستم و.... رو دیگه تکرار نکن. قانون هم وضع نکن به جدای خدا هم حرف نزن حکم خدا رو هم وارونه نشون نده.
این و اکثر آدما میدونن که توو هر قشری بدو خوب هست. اون بسیجی که تومیگی خرابکاری کرده( اگه راس بگی) در واقع از همون طرفدارای امثال خودته که رفته تو این لباس تا بقیه رو خراب کنه ووووو
همیشه بدحجابی عواقب داشته و داره استثنا هم توش نیست. چه برسه به ولنگاری و بدن نمایی... سعی نکن برای راحتی خودت دیگران و خر کنی.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تیمور خان
بیرون برو ...‌بیرون برن ....اما طوری بیرون برن که بوی گند جامعه رو ورنداره ..‌‌. بعضیا فقط در یک نگاه معلومه از بدن نماییشون حرف زدنش گیردادناش و مردای طرفدار اینجور زنا هم معلوم الحالن. بحث سر خانواده دار هاست که نمیخووووان این زنها مدام با نمایش اندام جنسی جلوشون ظاهر بشن. اذیت میشن. نمیتونن چشاشون و ببندن راه برن دوس دارن بوی گند حیوانیت مشامشون و هر دقیقه آزرده نکنه. دوس دارن تو هوای آزاد پاک نفس بکشن.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دیلی فوتبال ،به نظرم شما دیگه تیتر نزن از حجاب و بی‌حجابی. بنویس انواع مدل های نمایش اندام جنسی یا مثلا، پوشش یا لخت بودن مسئله اینست!! ویا :آیا بهتره سایز اندام جنسی و قبل آشنایی تو خیابون به سوژه مورد نظر نشون بدیم یا بعد اشنایی؟! ویا........بماند.... راستی شهر با موهای دخترکان سرزمینمان قشنگ شده بود آیا با نمایش اندام جنسیشون هم شهرتون قشنگ شده؟ یا...؟ با تشکر
پاسخ
ارین
-
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اینا که دکتر بهشون چسبید خودشون دوس دارن ربطی به حجاب نداره وگرنه دکتر یا هرکسی این اجازه رو نداره بدن کسیو بدون اجازه لمس کنه چه بسا لخت هم باشه.
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
قدرت جنسی انسان این حرفها حالیش نمیشه خودتون را با این نظریه ها گول نزنید وقتی یه نفر بی حجاب و عریان در جمع حاظر میشه یعنی چند پیام جنسی واضح به اطرافیان صادر می‌کنه که قابل ذکر نیست و این پیامها بسیار سریع و در یک نگاه یک ثانیه ای به اطرافیان منتقل میشه میخواد جلوی دکتر و پزشک باشه یا غیر پزشک مردم جهان نگاه خوبی به افراد بی حجاب ندارند امیدوارم لپ کلام را گرفته باشید
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
قدرت جنسی انسان این حرفها حالیش نمیشه خودتون را با این نظریه ها گول نزنید وقتی یه نفر بی حجاب و عریان در جمع حاظر میشه یعنی چند پیام جنسی واضح به اطرافیان صادر می‌کنه که قابل ذکر نیست و این پیامها بسیار سریع و در یک نگاه یک ثانیه ای به اطرافیان منتقل میشه میخواد جلوی دکتر و پزشک باشه یا غیر پزشک مردم جهان نگاه خوبی به افراد بی حجاب ندارند امیدوارم لپ کلام را گرفته باشید
پاسخ
محمود
-
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نه خیر آخه کدوم دختر سالمی دوست داره یه مرد غریبه بهش بچسبه اینا هم مجبورن که تحمل کنن وگرنه منم که مرد هستم خوشم نمیاد این مرتیکه اینجوری بهم بچسبه اما این خودشون هستن که با طرز پوششون اجازه همچین کار هایی رو به بقیه میدن آخه مگه میشه با لباس توی خونه بیای بیرون اونوقت توقع داشته باشی کسی کاریت نداشته باشه آخه الان دیگه پوشش مرد ها از زنا بیشتره ? کاش خانوم ها هم حداقل یه لباس و شلوار می پوشیدن بعد بیرون میومدند الان نگاه می کنی نه شلوارک بش می خوره نه شورت بش می خوره بعدشم میگن به شما ربطی نداره والا اسیر شدیم
پاسخ
آرش
-
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اما این واقعیترو هم فراموش نکن که حجاب مصونیت می آوره
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
درود:
باز هم که دارید به هم می تازید دوستان،آقا هر کسی یه رای و نظری داره.این رفتار در ایران زیاده،
ولی در کشورهایی که پوشش آزاده و مردم چشم و گوششون از این مسائل پره،تقریبا دیده نمیشه.
این خاصیت انسانه که از هر چیزی که منع بشه،
نسبت به اون مسئله کنجکاوتر و حریص تر هستش.
ولی در هر صورت ما یک کشور اسلامی هستیم،و قانونی داریم که باید از اون تبعیت کنیم.گر چه در مورد حجاب حتی بین علما هم اختلاف وجود داره و اکثر کشورهای مسلمان حجاب رو اجباری نمیدونن.به هر حال در حال حاضر مسئله ی حجاب در کشور ما الزامی هست.
بدرود.
پاسخ
منصور
-
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مشکل حجاب نیست
مشکل نگاه و افکار هیز توست
پاسخ
علی
-
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خب خشک مغزالان درتمام دنیاحجاب یاپوشش اختیاریه یعنی همه دنباله تجاوزبهمن وفقط باحجابادرامانن؟پس اینهمه خبرتجاوزبه باحجاباودزدیده شدنشون توسط راننده تاکسیهادرایران چیه؟عقلم خوب چیزیه که خداروشکرشماهاازداشتنش محرومین
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خواهش میکنم این حرف رو تکرار نکنید در اسلام حجاب واجب نیست لطفا توی گوشی که دستتون دارید یه سرچ بکنید ،ایات مربوط به حجاب میاد ،حجاب بر مسلمان واجب هست و در کشور ما قانون هم شده ،حالا میخواید عمل نکنید حرف دیگه ای میشه و همینطور نگید محجبه ها فلان و بهمان هستن در تمام ادیان ادم خوب و بد هست و کسانی که به عمد سعی میکنن وجهه عده ای رو خراب کنن،همونطور که ما دکترهای فوق العاده فهمیده و چشم پاکی داریم ،همانطور شاید در لباس و پوشش دیگه ادمهای عوضی و هیز هم داشته باشیم ولی رفتار و پوشش درست خیلی توی برخورد طرف مقابل ما تأثیر میذاره
پاسخ
سعید
-
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
واقعاجهل وخرافات برای شماکه ازقرآن ودستورخدامیگی صدق میکنه،یعنی خدایادش نبودتوادیان دیگه ازحجاب حرف بزنه یه دفعه یادش افتادعهه دراسلام بایدبگه آخه ختم دینهاوشیطان بازیه نه؟؟این دیلی فوتبال باکارکنان کودنش که بدنبال تفرقه وخط گرفتن وخط دهی هستن اکثراپیامای مخالفشومنتشرنمیکنه ،ولی میخوام بگم که اولااین فیلم درایران نیست دومااینهمه کشورکه حجاب ندارن خانماشون حتی ازکشورهای اسلامی ام هستن الان همه دارن همومیخورن فقط کون فیل بازشده وخشک مغزای مذهبی درایران ازش افتادن ودرامانن وحتماهم موردرحمت خداوندن بااینهمه فسادوبدبختی وفقرنه؟خدایایکم عقل به این موجوداتم میدادی بالاخره شکل آدمیزادن
پاسخ
سعید
-
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
شماهیچوقت ازکشورخارج نشوچون بی حجابیه بقیه آزارت میده وعقده هاتونمایان میکنه،نکنه بقیه دنیادرحال آزاردیدنن الاشماباحجابا؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بله دقیقا ربطی به مکان و‌کشور نداره،ربطی هم به قانون بودن یا نبودن حجاب نداره،هر دختری در هرجا از محدوده‌ی حیا خارج شه اتفاقا تیکه های *** میشنوه چه دلش بخواد چه نخواد..تو آمریکا و اندونزی و...هم هست واقعا فازتون چیه فکر میکنید مردهای اونجا امام معصومن چون زیاد دیدن !!خخخ این چرندیات برای طبیعی کردن شکستن خط قرمزهاست
پاسخ
علی نجفی کانی
-
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دقیقا . حجاب مانع و حسار است در مقابل چشمان ناپاک
پاسخ
مهرگان
-
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
توعه نفله خو اگه دین میدونستی میگرفتی این حجابی ک اینا داشتن برا عمشون خوب بود قوانین حجاب واضح و روشنه
ن اینکه طرف موهاش از هر طرف بزنه بیرون نصف پاها لخت گردن لخت آستینا بالا بیاد بیرون
ب این نمیگن حجاب این صرفا پوششه ک اجباریه بیب:)
و پوشش تو همه جای جهان مرسومه اما ب روش خودشون!
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خسک مغز تویی نفهم بی غیرت اتفاقا به بی حجابها و هرزه ها که خودشون چراغ سبز نشون میدن تجاوز میشه احتمالا خواهر مادرتو در معرض فروش گذاشتی شبی چن میگیری با غیرت
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
این افکار چرت بندازید دور خدا نگفته حجاب واجب شما گفتید زن باید حیا داشته باشه نه حجاب چطور حجاب در دیگر کشور ها واجب نیست ؟ در مملکت ما بعضی ها شش کلاس سواد ندارن برا این از دنیا عقبیم.
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
این افکار چرت بندازید دور خدا نگفته حجاب واجب شما گفتید زن باید حیا داشته باشه نه حجاب چطور حجاب در دیگر کشور ها واجب نیست ؟ در مملکت ما بعضی ها شش کلاس سواد ندارن برا این از دنیا عقبیم.
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دیگه عوام فریبی جواب نمیده. حجاب یا بی حجابی زوری نمیشه. اگه موقع انتخابات باشه همین سایت های حکومتی تصاویر فراوانی از دختران کم حجاب پخش میکنن. الان دارن گدایی حجاب میکنن. حجاب لازمه باز ماندن دکان حکومته.
بخواین یا نخواین اینجا هم مثل ترکیه شده. با حجاب در کنار بی‌حجاب.
پاسخ
فرشید
-
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اول ناموس خودتو لخت کن بعد افاضه کلام کن
پاسخ
محمد
-
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
آها همینو بگو امثال شما دردشون اقتصاد نیس
دردشون همین بی حجایه
فقط کم که میارید میگید بخاطر اقتصاد وگرنه اقتصاد نه ربطی به حجاب داره نه بی حجابی شما دردتون جای دیگس شما می خواید ایران به زور آزاد کنید
بعدشم کدوم عوام فریبی
حقیقت به چشم می بینی و انکار می کنی دیگه از این بالاتر نیست که اینقدر یکی بی شرف باشه
پاسخ
محمد
-
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجاب مجوز هر کاری نیست و صرفا فرد محجبه نمی تواند خوب مطلق باشد همانطور که یک بی حجاب ممکن است قلب پاکی داشته باشد و خدا را بهتر درک کند بنابراین دست از ریاکاری بردارید!
پاسخ
محمود
-
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ببخشید کدوم زن با حیایی حاضره یه مرد غریبه اینطوری بغلش کنه یا کدوم زن با حیایی
این چنین پوششی داره ؟
پاسخ
محمود
-
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چرا چرت میگی مگه میشه جلوی چیزی رو آزاد کرد و کم بشه خب پس بیایم برای مواد مخدر هم این کار و کنیم آزادش کنیم تا مردم دیمه نسبت بهش حریص نباشن ??
پاسخ
محمود
-
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
والا ما که این همه خبر نشنیدیم
پاسخ
پاکیزه
-
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نه اینجا ایرانه، بخوای یه شبه شبیه ترکیه بشی، باید از کلی تجاوز و تعدی و چشم چرونی عبور کنی ...بعد چرا باید شبیه ترکیه باشیم یا هر کشور دیگه ....هم موضوع فرهنگ مطرحه و هم شریعت .
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بخاطر همینه که خدا در قرآن سوره احزاب می فرمایند
آیه 59
و به زنان مومن بگو تا خود را بپوشانند تا از دست مردان ناپاک و بد ذات در امان بمانند
یا علی
حالا می خواید قبول کنید یا نکنید
خدا و اهل بیت هم به حجاب ما محتاج نیستند اگر حکمی هست بخاطر خودمونه
نه نماز نه روزه نه خمس نه زکات نه حجاب نه ...
ذره ای از قدرت خدا کم و زیاد نمی کنه اگر هم واجب هستن چون به نفع ما هستن مثل همون تکلیف های کلاس اول و دوم که به اجبار بودن ولی نوشتن و خواندن یادمون دادن
گر جمله کائنات کافر گردند بر دامن کبریاش ننشیند گرد
و السلام دیگه خودتون میدونید و خدای خودتون
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ریاکاری ??خدایا دنیا به کجا کشیده شده که ایمان داشتن ریاکاریه اونوقت کافر بودن یا همون آتئیست روشن فکریه
ببخشید اگه با ریاکاری حالتونو بد می کنیم ??
لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ ﴿٦﴾
دین شما برای خودتان، و دین من برای خودم. (۶)
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ببین زبان بدنت چی میگه... اصلارببین بدنت چی میگه .....ببین .....چی میگه همون کارو کن ...به همین راحتی .اینهمه پیچش و خمش داره آخه بیسوادها ؟
ارزشیا نمیفهمن زبان بدن چیه بدن چیه نمیییییفهمن
خدا گفت لا اکراه فی الدین تفسیر مسیرم نکنین واسه ما . گفت در دین اجبار نیست هر کی خواست پوشش داشته باشه هرکی نخواست بدن و بده بیرون. اصلا ملاک بهشت و جهنم اینه که کی بیشتر بلده بدن و بده بیرون... تازشم بهشت همین جاست ! مگه کوری نمی بینی چقده شهر شهوانی شده ازاین بهتر بهشت میخای ارزشی ساده‌لوح! من که بهشت و چسبیدم شماها نچسبید چون بلد نیستید بچسبید!!!!
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
عزیز من حفظ ظاهر مهمه طرف به قلب پاک تو کاری نداره همینکه جذاب باشی اجازه به خودش میده که....
پاسخ
نرگس
-
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چه ربطی به صحبت شما داره رفتار شخصی به نفر با پوشش مختلف رو به تصویر کشیده
تو خود بخوان حدیث ......
پاسخ
نرگس
-
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چون لخت نیستیم عقبیم
چشای کورتونو باز کنید پیشرفت رو می بینید
پاسخ
نرگس
-
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
آمار تجاوزات رو در کشورهای به قول شما آزاد رو بخونید اینکه دیگه از آدمیزاد هم گذشته رفتارشون با حیوانات رو بخونید
پاسخ
نرگس
-
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دقیقا
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
البته منطق حکم می کند که در جامعه ای که درگیر فقر ، تورم ، ضعف ارزش ها و امنیت پایین است مواردی مهم تر از حجاب اجباری برای انقلاب وجود داشته باشد و بدون شک بخشی بزرگ از این تلاش ها برای جنبش زن زندگی آزادی توسط کشور های خارجی و رسانه های آن ها برای سوء استفاده از احساسات برخی از مرم ناراضی از حکومت است‌.
پاسخ
امیر علی
-
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خفه شو بی شرف بی غیرت، سایبر مروج و حامی بی حجابی محمد ماله کش جدیدا با برنامه ریزی توی کامنتهاشون درصدد اینند که بگن بی حجاب قلب پاک و خدا شناسه!؟ آخه پفیوذ هیچی ندار ماله کش حامی حرام خدا و جرم مشهود، از خود این ه ر ز ه های یکسال کشف حجاب شده عین ویروس اپیدمی در نبود گشت و بازداشت هم حتی بپرسی می گن نه به اسلام نه به قران نه به نظام و نه حتی به خدا هیچ اعتقادی ندارن ، خودشون اینو دارن می گن اونوقت توی ابله شدی کاسه داغ تر از آش! آخه ابله این زنان و دختران هرزه کشف حجابی اگه فقط یک اپسیلون اعتقاد بخدا داشتن که حکم خدا در قران رو زیر پا نمی ذاشتن
پاسخ
ساسان
-
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خفه شو بی شرف هیچی ندار دوزاری، ببین زبان بدن آبجیت چی می گه بی حچاب که می ره بیرون، سایبر مروج و حامی بی حجابی ناشناس ۱۷،۴۹ خدا کمرتو بزنه ابله بی سواد اوزگل هیچی ندار، خدا لااکراه رو واسه پوشش نگفت ابله واسه یهودیان و مسیحیان گفت خدا واسه پوشش دوتا سوره گفته حجاب الزام و واجبه، واجب یعنی چی ابله کودن ،تو لابد ارزشی منهای حجابی تابلوی بی شرف، وقتی خبر مرگت سقط شدی مفهوم بهشت رو می فهمی، اتفاقا اینجایی که تو گوساله یه ساله از ذوق مرگی کشف حجاب توی اونجات عروسیه ولی موقتیه خود جهنم میشه بزودی واست از دماغت میاد بیرون این یه سال عقده ای ندید بدید جهان سومی هیچی ندار
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ریاکار تویی بی شرف حامی بی حجابی، حجاب حکم خود خداست توی قران، یکساله بی شرف از اپیدمی ویروس کشف حجاب غرق توی توهماتتی ولی موقتیه ،‌ خود بی حجابها می گن هیچ اعتقادی به هیچی ندارن اونوقت توی هیچی ندار ریاکار می گی قلب پاک ممکنه داشته باشه اینم کامنت جدیدتونه بی شرف گوساله حامی بی حجابی، تو اول آبجیت رو بی حجاب بفرست بیرون بعد زر زیادی بزن،
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ناشناس ۱۵،۱۰ دوزارر هیچی ندار متوهم که یه ساله توی اونجات توهم زدی و ذوق مرگ شدی که ایران مثل ترکیه شده آرزوش رو به گور می بری با خودت،‌مطمئن باش موقتیه این دوران ، اون موقع قیافه شخمیت دیدن داره
پاسخ
ساسان
-
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بی حجابها بزودی جمع میشن پرونده این یکسال مماشات هم قراره بزودی بسته بشه محمد بی شرف ۹،۰۰ قیافه شخمیت اون موقع دیدن داره ماله کش بی شرف بی حجابی
پاسخ
کوروش
-
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بله حجاب اجباری هرگز نتوانست روپوش بر تورم سرسام‌آور و فقر و بی‌عدالتی و نداشتن سرپناهی برای زندگی بگذارد و مهر باطل خورد تا حاکمان این بار شاید از غزه و ویرانه هایش بتوانند با عده‌ای بیسواد و بی غم که منافع آنان هر لحظه و هردم به راه است چند صباحی دیگر باشند شاید روحانی دیگر آمد و زورش چربید و برجامی دیگر مردم گرسنه را الامی داد
پاسخ
کوروش
-
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ای ملت بیگناه ایران نگاه کنید ایشان وقتی حرف حساب به چشمش می خوره به زمین و زمان فحاشی می کند حتما الان در یک پست حساس نان بیچارگان را آجر می کند یه ایرانی هرگز به دیگران فحاشی نمی کند
پاسخ
سعید
-
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کاربر ۱۷٫۳۳
حق گفتین و بحثی نمیمونه .
درود بر شما.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اتفاقا ما هم همینو میگیم.دین هرکی برای خودش
پاسخ
کوروش
-
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بیشرف مواظب باش از دهان کثیغت چه اراجیفی بیرون می یاد به مادر و ناموس سرزمین ایران چه با پوشش چه بی پوشش توهین نکن مگر اصل و نسب نداری هر زن ایرانی ناموس و خط قرمز من است هر پوششی داشته باشد
پاسخ
کوروش
-
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نام مقدس و پاک کوروش بزرگ آریایی پارسی را به زبان نیاورید هرگز تو و امثال تو که به ناموس و مادران سرزمینم توهین می کنید ما ایرانیان هرگز در مورد حجاب اجباری یا پوشش به همنوعان این سرزمین توهین نمی کنیم حتی مورد فحاشی بی ارزش ها قرار بگیریم طرفداران کوروش بزرگ آریایی هرگز تنها پوشیدن بدن را حجاب نمی دانند 10درصد از انسانیت و منش انسان ها پوشش یا بقول شما حجاب است بقیه بر می گردد به اصل و نسب و ذات درونی،عملکرد حاکمان فقر و تنگ دستی مرفع بودن و موارد دیگر که طبیعت اولین عامل آن می باشد حالا هی بگویید طرفداران کوروش بزرگ و ایرانیان دنیا بی حجابی هستند هرگز هرگز هرگز
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
با هیچ مذهبی سر مسائل دینی و سیاسی و اجتماعی صحبت نکنید کلا حالی شون نمیشه! بگید باشه رد شین برین دومتر اون ور تر بندازین پایین چون تا بخواید توضیح بدید و بفهمند نصف عمر تون رفته ارزش صحبت نداره??? فلسفیش کنی هم بازم حرف خودشو میزنه! میزان درک افراطیا صفر درصده یادمون نره
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مردم ایران اگر قرار بود درست فکر میکردند درست هم عمل میکردند هرچی می بینیم همونی هست که خودمون کردیم و هرچی کردیم همونیه که هستیم! شاید ۱۰۰ سال دیگه عوض شدید ، شایدم دیگه ایرانی نموند! ........
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
جناب ساسان خیلی زود قضاوت کردی
به حرفای ناشناس ۱۹:۱۰ بیشتر دقت کن.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کوروش ناشناس ۱۷:۴۹ بازبان طنز این حرفا رو زده در واقع و و مسخره کرده چطو نفهمیدی ؟!?
پاسخ
رسول
-
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تا‌اصل‌نباشه‌فیک‌بوجود‌نمیاد‌قطعا
حجاب‌امر‌درستی‌بوده‌که‌‌یک‌زن
هرزه‌برای‌خوب‌جلوه‌دادن‌خود
از‌این‌روش‌استفاده‌‌کرده‌‌چرا‌
برای‌پاک‌نشان‌دادن‌خودش‌از
بی‌حجابی‌استفاده‌نکرده‌؟
چون‌میدانسته‌در‌بی‌حجابی
شک‌دیگران‌بیشتر‌میشه
پاسخ
رسول
-
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تا‌اصل‌نباشه‌فیک‌بوجود‌نمیاد‌قطعا
حجاب‌امر‌درستی‌بوده‌که‌‌یک‌زن
هرزه‌برای‌خوب‌جلوه‌دادن‌خود
از‌این‌روش‌استفاده‌‌کرده‌‌چرا‌
برای‌پاک‌نشان‌دادن‌خودش‌از
بی‌حجابی‌استفاده‌نکرده‌؟
چون‌میدانسته‌در‌بی‌حجابی
شک‌دیگران‌بیشتر‌میشه
پاسخ
محمد حسین
-
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اینکه شمام خواهر و مادرتو لخت بیاری بیرون ، میشه حرف حساب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خودتو گذاشتی سرکار یا مارو؟؟؟؟

اومدیم که بریماااااااااا.....
حواستو جمع کن
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
با سواد لطفا آیات قبل و بعد لا اکراه فی الدین رو هم بخون،
بعد بیا تفسیر قرآن بکن
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو عقلت در همین حده
خوش به حالت
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو هنوز احکام تعبدی فروع دین رو با تحقیقی اصول دین نمیتونی تشخیص بدی! بعد آیه تفسیر میکنی!! خوبه خودتم خوب میدونی تفسیر آیه اونی که تو دوست داری نیس واسه همین میگی تفسیرش نکنید همینه که من میگم خخخ
پاسخ
لیلا
-
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مردشورتو ببرن با این طرز صحبت کردن تو فضای مجازی که همه دارن میبینن‌تو اگه شعور داشتی زبونت رو آب میکشیدی بعد حرف می‌زدی.دهن به دهن شدن با آشغالای کثیفی امثال تو وقت تلف کردنه .ناشناس 17:49
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دیلی ساندیس خودت نظراتو مینویسی
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
اول بله و بلا ، دوم شما چاه خونت بگیره همزمان دزد هم بزنه به خونت نمیری دزد رو بگیری چون باز شدن چاه خونت در اولویته؟؟!!! و بگذریم از اینکه امثال تو همین الان آمار ثروتت رو کنن حداقل یه خونه و ماشین ازش در میاد و همه میدونن درد امثال تو چیه پس بیا از تعارف و تکلف بگذریم _اما توجیه تو برای ترویج بی‌حجابی بدلیل فقر_ همون فقری که بیشتر از اینکه در جریان باشه بنظر میرسه تو توی مغزت بولتش کردی و ساختیش _ توجیهت مثل اینه که من از اینکه شنا کردن بلد نیستم این نتیجه رو بگیرم که پس با مایو کثیف و پاره میتونم بپرم توی استخر و محیط رو برای بقیه آلوده کنم ، و باز مثل اینه که چون فلان شخص فقیره پس به این توجیه اشتباه اجازه داره هرزگی و به ناموس مردم دست دراز کنه ،و وقتی هم مردم بخوان بهش اعتراض کنن امثال تو بگن اول برو اول مشکل فقرش رو حل کن!!! این گدای هرزه که مشکل اخلاقی داره و زده دختر مردم بی سیرت کرده مشکل فقرش در اولویته!!! واقعا این اولویت بودن یا نبودن یک مشکل رو چه کسی تعیین میکنه؟!!!اگه به حرف‌و نظر شخصیه، پس منم معتقدم رعایت حجاب در اولویته!!! پس میبینی؟به حرف و عقیده شخصی من و تو نیست، هر مشکلی باید و باید در جای خودش حل بشه همشم به یک اندازه مهمه، به عبارت ساده نمیشه جامعه رو به لجن خالی کشید و در مقابل اشاعه فحشا و هرزگی سکوتی احمقانه و خطرناک پیشه کرد، فقط چونکه از نظر شما مشکل دیگری احتمالاً در اولویته......
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
هرجا میریم باید مواظب باشیم دوربین دیلی فوتبال نباشه که ازمون فیلم پخش کنه و کلی حرف زشت در موردمون بنویسه و فرداش همه خانواده زنگ بزنن و از کار اخراجمون کنن
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
زبان بدن یا زبان*** ؟!!

از کی تا حالا بی ناموسی شده زبان بدن؟!! میشه زحمت بکشی حداقل دهنت ببندی و افاضه فضل نکنی!؟
آنکس که نداند و نداند که نداند ...........
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
خانواده ت از کار اخراجت بکنن؟!?
مگه کجا میری چکار میکنی خیلی مشکوک میزنی?اما از صداقتت شما امد?
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
یه روز تو یه شهری کرونا اومد مردمش از هر قشری که بودن باحجاب یا بی بندوبار؛ دست هاشون هرروز رو به آسمون بود که خدایافقط کرونا بره. حتی خیلی از آنهایی که آنزمان در خفا کارای زشت میکردن به خداشون قول دادن کرون اکه بره ، پوشش درست که سهله اصلا کاملا باحجاب بشن.روزها وماهها و سالها گذشت کرونا رو شکست دادند. اما لطف خدا رو یادشون رفت و شروع به ناسپاسی کردن بی‌حیایی اوج گرفت زشتکاری ها که قبلاپنهانی بود ،ا شکارا وبا افتخار انجام شد...خیالشون دیگه از بابت کرونا راحت شده بود. به جای دعا، ادا در میاوردن چهره شهر زشت شد خیلی زشت.تا جایی که حیوانات اهلی هم از پرسه زدن تو اون شهر خجالت می‌کشیدند. حالا باید با اینهمه ناشکری منتظر بلاهای بعدی بود. خدایا ترو خشک وبا هم نسوزون ...
پاسخ
رضا
-
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
کوروش مهر باطل بر دهان تو خورد.
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
تویی که به اسم کوروش میای و سعی میکنی کتابی هم صحبت کنی ‌ حرفات همه دروغه و در آخر اینکه لالمونی بگیر.
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
کاربر با اسم جعلی کوروش
لال شو حرفات ، نوجیهاتت خیلی تابلوئه.
پاسخ
صادق
-
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
نه باحجاب معصوم است و نه بی حجاب هرزه
ملت ایران آزادی میخواهند و از اجبار دین فروشان خسته هسنند
پاسخ
مهرداد
-
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
میخواستم بدونم این اسم «دیلی فوتبال» رو کدوم یکیتون انتخاب کرده؟! حداقل یه تصویری ازش بزارید تا این نابغه قرن رو بشناسیم!
شما همون اسم «دیلی حجاب» رو بزارید روی پیجتون خیلی خیلی خیلی با مسماتره.
اسمش دیلی فوتباله ولی مطالبش همش در باره حجاب!!!
حتی در باره فوتبال هم که مطلب میزاره، در باره حجاب فوتبالیست ها مطلب می نویسه!!!
پاسخ
ماهور
-
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
فعلا درامد از بحث حجاب خیلی بالاس.
هر تن پرور و بیعار و بیکار و بیمصرفی که حال زحمت کشیدن نداشته باشه با این موضوع، خوب پولی میتونه به جیب بزنی و به یه جایی برسه.
امااااان از کاسبااااان دین که منفورترین عالمن
پاسخ
ماهور
-
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
شما علم غیب داری که کی چی گفته با خدای خودش.
اگه منظورت به خودتونه که در خفا چه میکردی پس به بقیه نصبت ندین. جنم داشته باش بگو خودم
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بستگی به حیای ادم داره. من میتونم بی حجاب باشم ولی اجازه ندم دکتر یا هر کس دیگه بهم بچسبه یا چیز دیگه. بستگی به حیای طرف مقابل هم داره که به حریم شخصی من احترام بزاره یا بخواد از حریم شخصی من رد بشه
ولی کلا به حجاب ربطی نداره
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
گم شو بابا
پوشش زن ها و دخترا به تو چه ربطی داره؟ دین هرکس به خودش ربط داره، پوشش هرکس به خودش ربط داره نه به توی لاشی. آزادی یعنی چی؟ یعنی باحجاب ها و بی حجاب ها با صلح کنار هم باشن، یعنی سیاه پوست و سفید پوست دوستانه کنار هم باشن، یعنی اینکه مردم بتونن دوستانه و با صلح و بدون بی احترامی به عقاید هم کنار هم باشن، ولی متاسفانه امثال تو اینو نمیفهمن بدبخت
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
آزادی به این معنی نیست که لخت بشیم، یعنی هرجور بخوایم بگردیم عزیزان چادری با چادرشون و بقیه عزیزان هرجور میخوان و یعنی اینکه به هم احترام بذاریم . درضمن دقیقا درست میگید ما از دنیا اصلااا عقب نیستیم و همش داریم پیشرفت میکنیم، منتهی پیشرفت در پسرفت:)
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
حجاب بر مسلمان واجب نیست بر مومن واجبه اونم خدا نگفته هرکس بی حجاب نیست بکشیدش گفته بهش اخطار بدید و اگه نخواست ولش کنید
پاسخ
سپیده بخت آذر
-
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
باشه باز هم نوع پوشش خیلی اثر داره وقتی یکی لخت میشه برهنگیشو ب نمایش می‌ذاره یعنی شل تره
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
چقدر بی سوادی ماهور .........
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
ناشناس ۱۵:۱۸
میگی ولی حجاب کلا ربطی نداره؟ خیلی وقته منتظر فتوای تو بودیم
چقدر دیر آمدی
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
صادق خان، اکثر باحجاب ها آن کار دیگر نمی‌کنند. مخصوصا تو این زمونه اونی که باحجاب باشه و دنبال خرابکاری بسیار بسیار بسیار اندکه ! اما تمام بدن نماها و اکثر بدحجاب‌ها آن کار دیگر می‌کنند و بعضی بدحجاب‌ها که قصد آن کار دیگر ندارند اما بعضیاشون به آن کارها کشیده می‌شوند ناخواسته به خاطر عارضه بدحجابی . البته لختی ها که دیگه صحبت ندارن .استثنا همه جا هست. حالا اگه بعضیا عمدی رفتن و خودشون و محجبه نشون دادن و آن کار دیگر هم کردن، شماها ااا باید بگید همه اینجورن؟! ولی همه اونایی که بدنشون و به بقیه نشون میدن و انکار دیگر میکنن هیچی..‌آره....؟؟؟با این منطقت
به نظرم برو یه جوری اونور آب استاد دانشگاه شو تا تلف نشدی و حقت و دولپی نخوردن.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
باسلام،عزیزان بجای غفلت وگرفتاردردامهای شرّنفس،شیطان و شیاطین آخرالزمانی،وازخدابترسیم تقوا وحیاپیشه کنیم‌که تنهایی رستگاری آدمیست.ازطرفی بسیارجالب تاسف و شرم دارد که اکثرمخاطبین یا افرادو هموطنان گرامی، بجای اطاعت ازخداوندیکتا وتسلیم نظروحکم پروردگارعالمیان،برای شرمی، بی حیایی،بی ادبی وبی‌معرفتی تمام نسبت به خداوندناظر،آگاه،قاضی،داور،
حکیم،حسابرس وقهار،اینچنین خودخواهانه درمحضرالهی وبرخلاف اوامر وآیات قرآن الهی ،امرخداوندراجع به رعایت پوشش اسلامی یاحجاب رامغرورانه،جاهلانه وبی شرمانه 《حجاب اجباری!!!》اعلام نظروحکم می نماییم که این عمل یعنی اطاعت ازشرّنفس،ابلیس وابلیسیان.آن تعداد از شهروندان ایرانی که میگویندماآزادی میخواهیم مدنظرشان از آزادی یعنی الگوبرداری ازامیال نفسانی،درخواست ابلیس القائات شیاطین بود وبی حجابی ،هرزگی،برهنگی،فسق وفسادوابتذال ضدفرهنگ غرب میباشدبایدبدانندکه دقیقاًبرخلاف دستورات خداونددرقرآن درجهت وراستای لجاجت و دشمنی باپروردگاروسلطان عالمیان دراعضای باقران الهی عمل میکنند که این یعنی خودپرستی،شیطان پرستی وشرک مطلق.حال بااین دلایل الهی قرآنی بازمیخواهیدنافرمانی ،بی معرفتی،عدم اطاعت ازخداوندسبحان وشیطان پرستی خودرا،درنهایت جهالت،بی شرمی وبی حیایی ، به مسائل اقتصادی،به لجبازی با نظام اسلامی و....ربط دهید؟!خداوندسبحان و حکیم به عنایت،لطف ورحمت،۱۲۴هزارپیامبربرای هدایت ورستگاری آدمی فرستاده که خلق انسان این موجودضعیف که خداونددرقرآن میفرماید:شما حتی قدرت دورنمودن پشه‌ای هم ازخودندارید،ازروی غفلت،جهالت ومیل به گناه وفساد،طبق نظر خودش فکروعمل نکندوخودرابه ورطه گمراهی،ضلالت،رذالت وذلالت، کفروطغیان،شرک وبت پرستی،خودپرستی وشیطان پرستی،ودر نهایت آتش اعمال وجهنم سوزان نکشاند،بلکه برآفریدگاروپروردگارخویش توکل نموده وبااطاعت ازآیات و دستورات خداوندطبق کتب قدسی آسمانی عمل نمایدو به معرفت،سعادت،خداپرستی،
خداجویی، خداشناسی،خودشناسی،دوستی باخداوند،قرآن،پیامبرواولیای معصوم الهی(س)،رستگاری دنیاوآخرت ودر نهایت بهشت خداوندبرسد که غیرازبهشت جمیل، کسانیکه دردنیافقط ازخداوندواوامرالهی اطاعت نمودندوخدا راخالصانه و صادقانه برای خاطرخود خدامیخواستند ونه نعمت های خداوندعزّوجلّ،پاداش این مومنان حقیقی،"#سلام"خداونداست وآیاعظمت وزیبایی این بزرگ نعمت الهی درتصورات من وما میگنجد؟!بنابراین عزیزان هموطن خواهشاًلحظه ای و لحظاتی رادرنگ نموده وخالصانه،صادقانه وعاجزانه در یابیم که ماوامثال ماتاچه حد ازخداوند وآیات قرآن ااهی،ازپیامبراکرم(ص)وامامان معصوم(س)دوریم،غافلیم،جاهلیم، لجوج وگمراهیم وباخودبیاندیشیم که وقتی خداوندمیفرماید:آگاه باشید که اساس این آفرینش و احکام قرآن به شوخی و بازیچه نیست وبابت ذره ذره اعمال نیک وبدتان مواخذه میشویدودرازای آن پاداش وکیفرعذاب داده خواهیدشد،بنابراین من وماچه قدر فاصله داریم وتادیرنشده توبه نصوح یاحقیقی نموده وبااستغفار،یادوذکرالهی ،نماز خواندن وبه پاداشتن،گریه وزاری،دعا ومناجات جبران مافات نماییم.انشاء الله. با تشکر.
پاسخ
سعید طاهری
-
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
خوب!حجاب هم حیاست،چرا می پیچونی حرفت رو؟!!!?
پاسخ
فاطمه
-
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
خیلی ربط داره،حجاب که باشه طرف خودش میفهمه خط قرمزی هم هست.ولی وقتی حجاب نباشه حتی اگه منظوری هم در کار نباشه،طرف راحتی بیشتری حس میکنه
پاسخ
فاطمه
-
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
خیلی ربط داره،حجاب که باشه طرف خودش میفهمه خط قرمزی هم هست.ولی وقتی حجاب نباشه حتی اگه منظوری هم در کار نباشه،طرف راحتی بیشتری حس میکنهو
پاسخ
فاطمه
-
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ملت ایران هر کدوم زبون دارن.تو فقط خودتو میتونی بگی
پاسخ
فاطمه
-
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
ملت ایران هر کدوم زبون دارن.تو فقط خودتو میتونی بگی
پاسخ
فاطمه
-
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
کاش من روی تو رو داشتم..رو که نیست..بذار برجام روحانی قبلیه جاش خوب شه،بعد روحانی دیگری را طلب کن
پاسخ
علی
-
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
کاملا موافقم
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
منو خواهرام با حجابیم اما چندین بار موقع خرید یا رد شدن از کوچه مرد ها پیاده یا با موتور سعی بر دست درازی به ما می کنن! خیلی ها حتی چهره مارو هم ندیده اینکارو می کنن یعنی رسماً فقط یک انسان با پوششی سرتا پا مشکی رو می بینن اما بازهم دست درازی می کنن! اشخاص مریض وقتی تصمیم بگیرن که مریض بودنشونو نمایان کنن با حجاب و کم حجاب و بی حجاب براشون فرقی نداره...
پاسخ
حسین
-
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
هموطن هردو لازمه یک دیگرند، نمی شود بدون پوشش مناسب انتظار رفتار مناسب را داشت.
پاسخ
حسین
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چطور این همه تناقض را یک جا می چینید؟ ظاهر و باطن امور هردو باهمند، مثلاً کسی که ظاهر حجاب دارد ولی در باطن اعتقادی ندارد، در واقع همان بی حجاب منافق است و کسی که ادعای دل پاک دارد و بی حجاب است، در واقع رفتارش با دل پاکش همخوانی ندارد.
پاسخ
حسین
-
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
هموطن کسی که حجاب واقعی دارد نه ریاکارانه و مصلحتی،مطمئنا در سایر امورات زندگی نیز ملاحظاتی دارد. این دو مورد را از هم تفکیک کنیم خیلی از مشکلات حل شده است.
پاسخ
حسین
-
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مطمئنا همه این موارد صحیح را که فرمودید درک می کنند ، ولی چون با منافع زودگذر و نفسانی شان متناقض است، در حال ساخت سفسطه هستند.
پاسخ
حسین
-
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بله، افراد مریض حتی از اینگونه رفتارها نیز فراتر می روند که خودتان اشاره کردید. مسئله رفتارهای عموم است که قابل بحث است. در هر منطقه با توجه به فرهنگ پوشش، ناهنجاری هایی نیز تعیین میشود، به عنوان مثال نداشتن پوشش سر در بعضی از شهرها هنوز غیر عادی است ولی در کلانشهرها ظاهرا پذیرفته شده و رفتار مردم در هریک از این منطقه با توجه به پوشش یکسان متفاوت است.
پاسخ
حسین
-
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
شما که خوب درک می کنید، کسانی که پوشش مناسب و اعتقاد دینی سالم ندارند، آشکارا اقدام به ناهنجاری می کنند و ممکن است کسانی هم با پوشش ریاکارانه حجاب اقدام به عمل ناشایست کنند که هیچ جای شکی نیست؛ همچنین افراد مشکل دار روانی یا عقده ای باشند که برای خانم‌های محجبه مزاحمت ایجاد کنندکه مطمئنا آمار آن از فرمایشات شما خیلی کمتر است.
پاسخ
ثنا
-
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
عزیز من تو اسلام داریم (حجاب همراه با حیاست) اگه یکیش از بین بره اون یکی هم نیست حجاب حیا میاره ولی هیچ وقت بی حجابی حیا نمیاره و هیچ زن بی حجابی با حیا نیستش
پاسخ
ثنا
-
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
احسنتم کاربر حسین
پاسخ
ثنا
-
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چقدر اشتباه میگی کاربر ماهور بی حجابی خیلی پول داره شما بی اطلاعی
پاسخ
یوسف
-
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
چرا خداوند از آغاز آفرینش انسان را پوشیده خلق نکرد؟ و چرا همان وقت راه و روش ساخت پوشش را به انسان یاد نداد.؟؟؟ تکلیف بهشت و دوزخ برای آنهایی لخت زیسته اند چه می شود؟؟؟
پاسخ
آسمان
-
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
ناشناس عالی بود. مرسی
پاسخ
سجاد
-
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
محل کلینیک رو پیدا کنید لطفا همینجوری الکی نگاه نکنید. اگر دلتون برای اینده کشورتون و خانوادتون و بچه هاتون میسوزه یه کاری بکنید ... ما همه توی یک قایقی به اسم جامعه زندگی میکنیم!!
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟