فیلم| واکنش تند هنرمند گیلانی به توهین برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد علیه پروانه معصومی
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش تند هنرمند گیلانی به توهین برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد علیه مرحومه پروانه معصومی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو از مراسم وداع با پروانه معصومی بازیگر فقید سینما و تلویزیون در مجتمع خاتم الانبیای رشت که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، یک هنرمند گیلانی در واکنش به توهین های زشت بازیگران فراری به خانم معصومی می گوید: اگر تکه نانی داشته باشیم به سگ ولگرد می دهیم ولی از شما دریغ می کنیم چون لیاقت این کشور را ندارید.
- بیشتر ببینید:
- تلاش ها برای ممانعت از اهتزاز پرچم فلسطین در هیئت
فیلم واکنش تند هنرمند گیلانی به توهین برزو ارجمند و حمید فرخ نژاد علیه پروانه معصومی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم واکنش به توهین های بازیگران فراری به مرحومه پروانه معصومی












باز ارزشی ها ریختن اینجا
#زن زندگی آزادی
خوب داریوش ارجمند رو بیارین براتون سخنرانی کنه





در هر صورت دمش گرم که حرف دل ما را زد.













چرا حرف چرت میزنی.
گیرم اصلا یک نفر هم از اون سلبریتی های آشغال هرزه و بی غیرت در تشییع جنازه این مرحومه شرکت نکنند
مگه چه اتاق خاصی میوفته
در زمان کرونا خدا گوش خیلی ها و پیچوند
جنازه را حتی خانواده درجه یک شخص میت اجازه شرکت نداد
غریبانه با یک طناب چند نفر با لباسهای ضد کرونایی میبردند و از بالا میگذاشتند در قبر
مگه دفن نشدند
اصلا حضور مهم نیست
مهم اعمال آدمی در دنیا برای خدا باشد که الحمدلله این مرحومه خانوم پروانه معصومی از این دسته از افراد بود
نه اون طیف از سلبریتی ها که مجلس عزا و عروسی براشون فرقی نمیکند و خودشان را بزک کرده و شبیه فاحشه های پورن کرده نشون میدن و میان قطعه هنرمندان و ژست های میمون صفت میگیرند برای دیده شدن
یک تعداد سلبریتی عقده ای که فقط گرین کارت و غرب و لخت و پتی بودن براشون مهمه و مثل این دیوث حمید فرخ نژاد هستند که هشتاد میلیون ایرانی که توهم جز اون ها هستی را فدای تخم پسرش میکنه
خاک بر سرت
فکر میکنی با این زرهایی که زدی ،نظام و انقلاب دیگه کارش تموم شد
نه یابو
تازه چل چلی اول نظام هست
هنوز مونده تو و امثال تو این انقلاب اسلامی به این قدرتمندی را بشناسید
کمی برو در خلوتت بشین و برای حال خودت گریه کن که عقده هات خالی بشه. و نیایی هر زری را بزنی
ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه و قدرتمند و هوشیار و با وجود مردمی بصیر و با ولایت ،نه تنها به عقب برنمیگردد ،بلکه باعث فروپاشی آمریکا و اسرائیل و خیلی از کشورهای به اصطلاح ابر قدرت دنیا هم می شود
ما بذر این انقلاب و بسیج را صادر کردیم و صداش در قلب آمریکا و غرب طنین انداز شده
تو کر و کور هستی که نمی فهمی نفهم


روحش شاد .









که جماعتی یک طرفه به قاضی نرفته باشند و دموکراسی هم حاضر و ناظر بوده باشد.




شما ها اصلأ عدد و رقم نمیشناسید ، خاک بر سر مملکتی که افرادی مثل تو در آن وجود داشته باشد. باید نسل موجودات زنده در این مملکت نابود شود تا انسانیت به آرامش و بقاء و پیشرفت برسد

تو که عرب هایی که به اجدادت تجاوز کردند را پرستش میکنی ، حرف از ایرانی و آریایی نزن .
شعورِ تو در این حد نیست که از غیرت آریایی حرف بزنی

هرچه ایران بدبخت تر و مردمش فقیرتر میشوند ، اینان نابودی آمریکا و اسراییل را نزدیکتر میبینند ( خ خ خ )
اینان لایق جواب نیستند .




شکل و شمایلت که مشخص بود نون حروم خوردی نون مزدوری و جیره خوری.
وگرنه وضعیت فجیع اقتصاد کمر ملتو خم کرده شما چطور غم نان ندارید و غم گور معصومی رو میخورید!!!!!!



حواست باشه چه حرفی میزنی...








چشم وگوشتونو باز کنید اقایون هنر مند تا طعنه ها وحرفلی مردمو پست سرتون بشنوید



جواب بنده به آقای مسعود بود تو چرا لگامت در رفته؟ نکنه تو همون مسعودی؟ کجای مطلب من به ملاجت خورده که من باید حیا کنم؟ مزخرف و مشمئز افکار پوچ شماست که جز ایجاد نفرت و فتنه کار دیگری بلد نیستید. شما اگه حرف حساب داری مثل بچه آدم بیان کن ما هم گوش میدیم و اگه لازم بود جوابتو محترمانه میدیم. یاعلی

خانم معصومی هنرمندی مهربون و توانا بودن. خدایش بیامرزد




آیا هنو شعورت و سنت به حدی نرسیده بفهمی در این سرزمین چه خبره؟







تا کور شود هرآنکه نتواند دید




