|
کد خبر: ۲۱۴۵۹۳

فیلم| واکنش تند مجری تلویزیون به انتقادها؛ چرا بیشتر شرکت کنندگان چادری اند؟

فیلم| واکنش تند مجری تلویزیون به انتقادها؛ چرا بیشتر شرکت کنندگان چادری اند؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش تند مجری برنامه تلویزیونی سیدخندان به انتقادها بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، محمدرضا شهبازی مجری صداوسیما می گوید: ما برای یک قشر خاص برنامه می سازیم یا شمایی که چادری ها را آدم حساب نمی کنید؟!

فیلم واکنش تند مجری تلویزیون به انتقادها؛ چرا بیشتر شرکت کنندگان چادری اند؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش محمدرضا شهبازی به انتقادها از برنامه سیدخندان

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
یکی می‌گفت از وقتی شهبازی اومده پماد سوختگی گرون شده من میگم گرون بود شهبازی اومد نایاب شد ???
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
نسبت چادری ها به مانتوی پوشها کمتر و کمتر میشه، خحاب یعنی پوشش و فرقی نمیکنه اون خانم چادر سرش باشه یا مانتوی بلند و جادار و روسری که کل موهاش رو بپوشونه، حالا یه مراسم حکومتی رو ببینید اکثرا چادری هستند و ی نفر با مانتو قاطی دلواپسان بد حجابی نیست و این یعنی علامت حزب اللهی بودن و اگر تعدادشون تو جمعیتی اکثریت باشه اون برنامه حکومتی شناخته میشه.
پاسخ
آرامش
-
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
من خودم چادری هستم چرا چادری ها رو نباید آدم حساب کنند؟!!! اگر خیلی ها چادر نمی پوشند ایراد از آن هاست چادر حجاب برتر هست آره فقط مهران مدیری و رامبد جوان با اون زن عنترش آدم هستند باید از خداتون باشه چادری در جامعه دارید اگر مثل جنیفر لوپز بودیم خوب بود؟
پاسخ
علیرضا
-
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
احسنت ب امثال شهبازی
کمی سواد رسانه ای داشته باشید
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
این یارو از چی دلگیره ؟ الان چی توی این ممکلت واسه مردم و عموم هست. همه چیز از ثروت ، آسایش مقام امنیت و هزارتا سرفصل دیگه فقط واسه خودی هاست .حالا ما به چی گیر بدیم بگیم چرا تلویزیون مال اینها است اون را که سند زدن.
پاسخ
حسن
-
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
دمت گرم مرد
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
بدبختانه وطن فروشهای ترمز بریده و اجنبی پرستهای مفلوک و غرب زده های افراطی علیه شهبازی و برنامه مفید و منطقی پاورقی موضع منفی مسگیرن وخیلی وحشیانه بهش حمله میکنن. با اینهمه جاهل بی مغز احتیاجی نیست آمریکا وارد جنگ با ایران بشه وطن فروشها به وکالت از آمریکا حضور دارن نون ونمک میخورن و گاز میگیرن
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
چادر، وَقار و اُبهتی به استفاده کننده ی اون میده که با هیچ پوششی قابل مقایسه نیست چون در چادر مدل و رنگ های در هم و شلوغ نداره و این پوشش آزاد و زیبای بانوان برای همون حیا و شخصیتی که میبخشه باعث زیبایی دو چندان اون با وجود سادگیَش شده
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
خوب تو که افتخار میکنن ماهواره میبینی مطمعنا در تلویزیون جایی ندازی تو هم برو کنار علی‌نژاد بالاخره یه چیزی بنامت میزنه ???
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
بله برای یک قشری خاص که هم قشری های خودتون هستند برنامه میسازید ، هم قشری هاتون وقتی برنامه هاتون رو می ببینن کیف میکنن ولی ما شدیدا حوصله مون سر میره اعتصاب تلویزیون میکنیم ، مثل داستان خر اوردن تو صدا و سیما که هی عر عر میکرد شیر شو می دوشیدن، برای تیمارستانی ها برنامه میسازید؟! گاو و گوسفند که هست فقط خر جاش تو طویله صدا و سیما کم بود
پاسخ
محمد
-
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
جالب اینجاست که هر عنوانی که در این سایت نمایش داده بشه اگر راجع به کره مریخ هم باشه آخرش به حجاب ختم میشه.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
اورانگوتان اگه راست میگی تو برنامه یک مخالف هم بیار تا با تو مناظره کنه می‌دونم که این کار را نمیکنی چون ک و ن ت گ و ه ی هست و از هر دری وارد شی گیر می‌کنی
پاسخ
ناصر
-
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سیاهی چادر نماد سیاهی قبر هست در فرهنگ تازیان.ما ایرانیان خودمان پوشش و حجاب داریم و نیازی به فرهنگ بیگانگان نداریم
پاسخ
امیر
-
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
جنیفر لوپز سالانه ۱۰۰۰ کودک آفریقایی رو سرپرستی میکنه اونم بدون چادر
تو با چادر چ ***
پاسخ
احسان
-
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
دیدگاه مردم عادی اینه ک منابع مملکت مال ملته و حکومت موظف و نماینده ملته تا این منابع رو عادلانه تقسیم کنه و حاکمیت بابد تابع مردم باشه
دیدگاه عرازشه اینه ک ملت حمال و رعیت حاکمیته و کشور با تمام منابع متعلق به حکومت و طرفدارانش هست و همین یه ذره خدماتی ک دولت میده از سر ملت زیاده و ملت باید قدردانش باشه
ملت ایران معتقدند همه قابل احترامند چه چادری چ بی حجاب
اما طرفداران حکومت معتقدند مملکت فقط واس حزب اللهی‌هاست و فقط بچه‌ها و نوه‌های حکومتی‌ها حق دارن هرجوری دلشون میخواد بگردن ولی مردم عادی همچین حقی ندارن
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
لطفا درست حرف بزنید
نمی تونیم بگیم همه چادری ها عالین نمی تونیم هم بگیم همه مانتویی ها عالین باید به هم احترام بگذاریم حتی اونی که اصلا حجاب نداره هم آدمه و شاید از یه چادری یا مانتویی خیلی بهتر باشه شاید جنیفر لوپز جاش تو بهشت باشه بالعکس من یا شما ما با چادری ها مشکل نداریم اما صداوسیما باید خیلی بیشتر شبیه جامعه باشه الان اکثرا جامعه ما مانتویی هستن و دقیقا اینکه چرا هر کس که در تلویزیونه چادریه یه سواله و ممکنه باعث نفرت مردم از چادری ها بشه .....
نمی تونیم بگیم اونی که چادر نمی پوشه مشکل داره
هر کس طرز فکری داره ‌...
پاسخ
نیما
-
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
چطور یه آدم یا عده ای محدود اینقد بی ذات و بی شرف باشند که همچنان از یک حکومت بیگانه ی جمهوری اسلامی سر تا پا ظلم و ضد ایران که از اهداف غربی ها و مورد پسند پنهانی آن هاست اینقد تعصب و اینقد پشتیبانی می کنند، واقعا چه سمی چه زهری داخل مغز این شهبازی بی شرف و امثال او کرده اند ، آدم حس می‌کند اینا ایرانی نیستند
پاسخ
آرامش
-
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
???من فهمیدم امیر، تو بابک هستی بابک چرا جرات نمی کنی با اسم خودت پیام بدهی؟ خداوند به زن زیبایی بخشیده و دستور داده که این زیبایی باید از مرد های نامحرم پوشیده باشه وقتی این زیبایی رو آشکار میکنید اختیار دارید برید بهشت؟مگر یک زنی که مشکل حجاب داره تمام اخلاقیات رو رعایت کنه که خدا ببخشه و بِبَرَش بهشت، این مسئله برای زن یک امتحانه. خانم لوپز اگر لخت بوده اگر زِنا کرده تاوانش رو داده و میده شما که از زندگیش خبر ندارید هیچ گناهی نه در این دنیا گُم میشه نه در اون دنیا.
پاسخ
کامبیز
-
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
این مجری هم روانی نشه صلوات
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بی تربیت..
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
یه کلام از مادر عروس..!?
پاسخ
مصطفی
-
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
پاسخ به ۲۳:۵۹ شما که اونجات گو. هی نیست و ادکلن خورده، دوست داشتی چند تا مثل خانوادت مینی ژوپی بیان اون وسط برقصن یکی هم مثل فرخزاد قربون دمبه هاشون بره اونوقت میشد مجری محبوب ولی الان این خبرا نیست و یارو شد اورانگوتان اگه بخوای من میتونم مجری محبوبت بشم
پاسخ
کعبی
-
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
زیبایی زن ها به یه گوز هم بند نیست بعد چندسال زیبایی از بین می‌ره مثل قیافه ی خودت که شده مثل پیرزن ها ،زن به زیبایی نیست به مهربانی وفا محبت می باشد نه مثل قیافه ی زشت تو
پاسخ
آرامش
-
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
من در سن ۲۹ سالگی هنوز هم زیبا هستم اتفاقا"دو تا مرد داشتن از کنارم رد میشدن یکیشون گفت:حواست کجا بود؟ اون یکی گفت:حواسم به این زن خوشگله پرت شد موضوع وفا و محبت نیست موضوع حجابه و حجاب مربوط به زیبایی زن میشه اگه خیلی زن بامحبت و وفادار دلت می خواد برو ازدواج کن.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
این ها زنهاشون چادری هستن ولی باجناق بازن خدا کنه زنهاشون نفهمند شهوهراشون باهم لواط میکنند همین مصطفی صد درصد با باجناقش لواط می‌کنه چون زنش چادری هست نمی‌دونم خواهرش هم چادریه یا نه شوهر داره نداره
پاسخ
مصطفی
-
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کعبی جان این گو زی که فرمودید یعنی مربوط به من و شما نمی باشد پیر نمی‌شوی از چه کرمی استفاده میکنید عزیزم
پاسخ
مصطفی
-
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
فرهنگ ایرانی رو میشه از روی سنگ نبشته های دوران ساسانی و حتی قبل تر فهمید که زنان اون موقع کاملا حجاب داشته اند کسانی که ادعای ایرانی اصیل بودن دارند این یکی را استثناء شده اند و نادیده میگیرن و متاسفانه بهانه زیاد است و کرم از خود درخت است حالا شما میگی مثل سیاهی قبر است یعنی شما بعد از صد سال قصد نداری داخل قبر شوی لا اقل راجع به آن فکر کن برای همه است بعد از صد سال
پاسخ
مصطفی
-
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
می‌دونی اون پولی که خرج هزار کودک می‌کنه از کجا میاد همه می‌دونن ولی کاری ندارم فقط میدونم همه دنیا لوپز را از پایین تنه تنومند اش میشناسند که اتفاقا آن نقطه بیمه هم شده، گفتم که در جریان باشی، خلاصه کاسبی با نمایش آن نقطه رونق دارد خواهان هم زیاد دارد ما که بخیل نیستیم هزار تا کودک بشه دو هزار تا ولی به این خانم فشار مضاعف وارد می شود
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
آرامش جان حجابت رو جوری نگه دار که مرد نامحرم از خوشگلیت حواسش پرت نشه
پاسخ
مصطفی
-
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
مطمئن شدم حرفهای من برای تو صدق میکند بنده مجرد هستم باجناق ندارم ولی حاضرم با تو باجناق شوم خخخخخ البته اگر مرد باشی و اسمت و بنویسی
پاسخ
آرامش
-
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
??? آقا مصطفی خوبش کردی دستت درد نکنه این یک بچه پولدار به نام بابک هست این عقرب به دفعات من رو نیش زده البته بخوای باجناقش هم بشی نمیتونی چون این آقا میره با یک خانواده ی پر ادعا وصلت میکنه.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
به ناشناس : بی دین و بر عن داز که هستید بی ناموس و بی شرف هم هستید . اینا زن هاشون شرف دارن شما چی که زن و خواهر مادرتون ، توی خیابونا هزار مرد باز میشن تا شماها به داشتن این هرزه ها افتخار کنید
پاسخ
موسوی
-
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
تا زنها. و دخترها و مادر و خواهر های ولنگار بازتون که خودشون رو توی خیابونا حراج کردن برای حواس پرتی به آرامش و بقیه ی بانوان محترم و باشخصیت چادری نمیرسه ???
پاسخ
کیمیا
-
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
تو حمال و رعیت اونور آبی ها هستی و مثل یه حیوون حاضری دنبالشون پارس کنی تا برای یه دلار که جلوت پرت می‌کنند اراجیف ببافی تا یه عده نوجوون فریبت رو بخورن .حکومت برای مردم مسلمان و مومن و خداپرست ایران هست نه برای تعدادی ولنگار هرزه که ایران رو با تایلند اشتباه گرفتند مثل توعه بیشرف
پاسخ
م.ب
-
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
مگه شماها که در پارتی ها با هم و دوستاتون و با خواهر مادر و زنهاتون و زنها شون قاطی میشید و *** همو. میخورید مخالف میاد ؟ هرزه که هستید بی شعور هم هستید
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
آره چون ولنگارا و هرزه های ایران ، برای لخت شدن کامل در فشار و ناراحتی هستند ??
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
شما همون که لنگ و پاچه مادر و خواهر و دخترهاتون رو هوا می‌کنید تا الگوی ماهواره تون خوشش بیاد کافیه نیاز نیست مثل آدم زندگی کنید ... هرزگی و بیشرفی کم بود که بی حیایی و غلط زیاد خوردن هم از خصوصیات تون شده
پاسخ
بهشتی
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
بیشتر چادری هستند تا ولنگارها یاد بگیرند طرز پوشش درست رو ... و فردا نگن کسی به ما نگفت یا یاد نداد چجوری باید پوشش داشته باشیم
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
اگه شماها بهانه رنگ سیاه چادر رو دارید زن و دخترهاتون رو چادر سفید بذارید .. لزومی به بهانه گرفتن نیست که خودتون رو رُسوا می‌کنید...
پاسخ
آوا
-
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
همه ی فرهنگ ها پوشش کامل دارند هندیها چینی ها اروپایی ها اعراب آفریقا همه لباسهای بلند و پوشش روی سر دارند ولی دنیا در عصر پیشرفت و تمدن به برهنگی و هرزگی و عرضه کردن روی آورده و حجابها فقط برای مُسن تر ها و با شخصیت ها هست..عده ای بی دین ایران هم میخان از قافله ی ولنگارهای عقده ای عقب نباشن
پاسخ
لیلا
-
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
جنیفر خانم اگه بتو گفته هزار کودک آفریقا ساپورت میکنه پاداش میگیره ولی برای رواج هرزگی حتما باید در آتش جهنم خدا بسوزه
پاسخ
سیمین
-
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
ذات و شرف تو نداری که بخاطر لخت کردن ناموست چه نوجوان ها و جوان‌ها رو روبروی مردم مسلمان قرار دادید تا ناامنی به پا کنند و بکشند و کشته بشن تا شیطان صفتی رو رواج بدید
پاسخ
میترا
-
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
در واقع این شیطان هست که در مغز و وجود نحس شما هرزه های بی دین حیوانیتی. درست کرده که روی حیوان‌ها رو سفید کردید
پاسخ
آرامش
-
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
عزیزان،منظورم از تعریف کردن این خاطره که اون آقا حواسش به من پرت شد این بود که من که چادری هستم و در خیابان به کسی نگاه نمیکنم باز هم مرد هایی هستند که دست خودشون نیست و چشم ناپاک دارند وای به حال اون خانمی که همه جاش در خیابون معلومه.
پاسخ
مصطفی
-
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
اگه قول بدی سروصدا راه نندازی میتوانی این خلاء را پر کنی خخخخخخ
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
مصطفی جان آرام تر له کردی بنده خدارو
پاسخ
علی
-
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
این مردک داره از تو میپکه. دست و پا زدنش رو دوست دارم
پاسخ
کامی
-
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
اخی پماد سوختی گیرت نمیاد؟؟؟ بگو شهبازی برات بیاره چون همشو اون خریده هر شب میزنه درش
پاسخ
حسین
-
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
علاوه بر هرزگی، بی منطقی و جهالت در سطح و اعماقت موج می زند. حالا تو چادری نیستی و دل پاک هم داری و برهنه هم می گردی و....
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
چرا این چادری ها و به ظاهر مسلمان و طرفدار حکومت این همه فوش میدن ؟؟؟یه خط مینویسن داخلش صدتا فوش و انگ و نفرین و تهمت و ....‌هست مردم مسلمانی شمارو دیدن ک بی دین شدن .یه بهونه هم دارن ک میگن ، به غیر مسلمون و بیحجاب و کسی ک نماز نمیخونه هرچی بگی اشکال نداره و گناه نیست خخخخخخ این دین و مذهب فقط توایران پیدا میشه خخخ
پاسخ
کوروش کبیر
-
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
سلام
شهبازی پماد سوختگی زیاد داره اگه بخوای بهت میده بزنی اونجات
درود بر شهبازی عزیز
پاسخ
رضا
-
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
شهبازی نجس ، تنش میخاره برای فحش
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
فعلا که پماد ها به درد تو شهبازی میخوره کورش کبیر
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
دعوا نکنید بنده دوست شهبازی هستم لطفاً داخل صف بایستید به سوختگی های شما رسیدگی میشه یه همکار هم دارم متخصص سوختگی های داخلی و عمیق که پماد را توسط پمپ و لوله فشار قوی به داخل منطقه حریق با فشار پمپاژ میکند و در عرض یکربع از آه ناله تبدیل به های و هوی میشود?????
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
شما از کجا تشخیص میدی که کی نجسه و کی پاک؟؟
و اینکه حرف کاملا حقی زد.
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
نیست که اون عزیزان کم حجاب و مخالف حکومت خیلی مودب هستند!!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
دقت کردین شما سایبری ها چقدر بی ادب و بی تربیت هستین شما واقعا خدارو می‌شناسید مسلمانید؟؟؟،،تهمت هرزگی و خیانت به مردم میزنید بدون اینکه مطمعن باشید ننگ برشما هر تهمتی که به دیگران میزنید تا به همان تهمت گرفتار نشوید از دنیا نخواهید رفت ما مردم ایران ایمان داریم شما بوی از انسانیت نبردید
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟