فیلم| آقای بازغی حواست به دخترت باشه!
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از صحبت های محمدرضا شهبازی مجری تلویزیون درباره فعالیت های مجازی دختر 15 ساله پژمان بازغی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو از برنامه پاورقی که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، محمدرضا شهبازی درباره استوری های حاشیه برانگیز نفس بازغی می گوید: وقتی با سلبریتی های 40 ساله کاری ندارین دختر 15 ساله هم میگه راه اینه!
- بیشتر ببینید:
- کاسه گدایی شبکه من و تو جلوی مردم ایران
فیلم آقای بازغی حواست به دخترت باشه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم واکنش مجری تلویزیون به استوری های نفس بازغی
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
این وزغ نیست اورانگوتان هست
اون موقع که میگفتیم آقا تو زندگی کسی سرک نکشید به ناموس ملت دست درازی نکنید گوش ندادید حالا بکشید تازه اولاشه
اون موقع که میگفتیم آقا تو زندگی کسی سرک نکشید به ناموس ملت دست درازی نکنید گوش ندادید حالا بکشید تازه اولاشه
ناشناس

۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
ترانه هم پانزده سالش بود عاقبتش را دیدید با یه بچه زیر بغل سرگردان شد همین اواخر با تتو روی دستش به یک گروه همجنس باز پیوست ای نادان های بی سواد غربزده خواهشمندم آدم شوید تا آدمتان نکرده اند
علیرضا

۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
پاورقی بهترین برنامه برای بیسوادهای احمق منافق غرب زده هستش
کمی سواد رسانه ای داشته باشید
دختر بیسواد درک و شعوری از مفهوم قصاص و مسائل اجتماعی و سیاسی و فرهنگی نداره بیخودی اظهار نظر میکنه
لعنت بر امثال شما
چرا همیشه دلتون برای خانواده قاتلین حروم لقمه میسوزه ولی از خانواده مقتول بیچاره چیزی نمیگین و نمیدونین
کمی سواد رسانه ای داشته باشید
دختر بیسواد درک و شعوری از مفهوم قصاص و مسائل اجتماعی و سیاسی و فرهنگی نداره بیخودی اظهار نظر میکنه
لعنت بر امثال شما
چرا همیشه دلتون برای خانواده قاتلین حروم لقمه میسوزه ولی از خانواده مقتول بیچاره چیزی نمیگین و نمیدونین
ناشناس

۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دیگه کسی صدا و سیمای میلی رو نمیبینه که ما ورقی ام ببینن جز شما احمقان?
ناشناس

۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
کم مونده دم اینا بشین تو زندگی شون سرک بکشین مگه چیکار کرده بدبخت، پماد سوختگی کارایی نداشته براتون نیاز به جراحی سوختگی پیدا کردین?
ناشناس

۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
به دو علت است: یکی شکم سیر و دیگری جمجمه ای تهی که فاقد عقل و شعور می باشد??
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها