|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۲۲۱۰۹۵

بازیکنان استقلال در خطر محرومیت از دربی 103 پایتخت

بازیکنان استقلال در خطر محرومیت از دربی 103 پایتخت

به گزارش دیلی فوتبال؛ شاگردان نکونام قبل از دیدار با پرسپولیس، جمعه ۱۸ اسفند با استقلال خوزستان بازی می‌کنند. پرسپولیس هم باید با فولاد بازی کند.

نکتۀ مهم برای استقلالی‌ها این است که روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرمین سهرابیان و صالح حردانی ۳ کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرد مقابل استقلال خوزستان شهرآورد را از دست می‌دهند.

در حال حاضر استقلال با ۳ امتیاز بیشتر در ردۀ اول و بالاتر پرسپولیس است. سپاهان هم با ۲ بازیِ کمتر در مکان سوم قرار دارد.

گفتنی است، تیم‌های استقلال و پرسپولیس هفته بیستم به مصاف یکدیگر می‌روند.

دربی 103 پایتخت روز چهارشنبه 23 اسفند 1402 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟