|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۲۲۳۲۲۹

دربی 103 پایتخت با 2 گزارشگر تلویزیونی

دربی 103 پایتخت با 2 گزارشگر تلویزیونی

به گزارش دیلی فوتبال؛ بازی روز چهارشنبه استقلال و پرسپولیس را 2 گزارشگر به طور جداگانه گزارش خواهند کرد.

گزارشگر اول بازی استقلال و پرسپولیس در دربی 103 پایتخت، «پیمان یوسفی» است و همزمان «محمد سیانکی» هم گزارشگر دوم بازی خواهد بود.

بینندگان تلویزیونی بازی می توانند با دکمه تغییر صدای تلویزیون، گزارشگر بازی را تغییر دهند.

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟