|
کد خبر: ۲۲۳۶۶۷

توبه نامه امیر تتلو؛ خواننده جنجالی می خواهد ازدواج کند و بچه دار شود!

توبه نامه امیر تتلو؛ خواننده جنجالی می خواهد ازدواج کند و بچه دار شود!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ بازپرس پرونده امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو گفت: تتلو توبه نامه نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است.

وحید ناصری افزود: تتلو می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند و خانواده تشکیل دهد.

بازپرس پرونده تتلو گفت: او در جلسات خود از بلاتکلیفی در ترکیه حرف زده و گفته که دلتنگ خانواده‌اش بوده. همین هم باعث شده با پای خودش به ایران برگردد. حتی توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است.

وی افزود: تتلو می‌گفت دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد، بچه بیاورد و موسیقی را به شیوه درستش ادامه دهد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

توبه نامه تتلو چیست؟

ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
محسن شکاری کسی را نکشت اعدام کردید.
اعدام کنید این کره خر را که باعث خودکشی دو تا دختر شده.
نکنه این همه سال عامل خودتون بوده؟
پاسخ
مصطفی
-
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
محسن شکاری نه! شهید محسن شکاری: مدافع آزادی زنان،.٫ بعد از انقلاب اسم یکی از کاباره ها را میگذاریم به نامش تا جبران شود
تتلو هم باید برود معدن زغال سنگ
پاسخ
محمد
-
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
مصطفی ت جد و آبادت مرسی که دید خیلیارو نسبت به عرزشی های احمق روشن میکنی
پاسخ
زهرا
-
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
انتظار داری رفیق فابریک رییسی رو اعدام کن؟ اینا عدالتشونم مثل خودشون دوزاری عه
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
به زهرا: خاک بر سرت کله پوک، مگه هر کس یه جلسه نشست با رئیس جمهور حرف زد رفیقشه؟ یه کم کله ی پوکت رو به کار بندازی بدنیست البته اگه مغز داشته باشی...دیلی سانسور نکن
پاسخ
زهرا
-
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
بیشرفی تو ذات شماست نه رفیق عمه ی من بود
جوونی رو به خاطر آتیش زدن سطل آشغال اعدام میکنین
بعد کسی که زنا تجاوز فحشا و و و هزار تا گوه دیگه رو خورده صرفا به خاطر رفیق رئیسی بودن بخشیده میشه.
بی لیاقت های دوزاری
پاسخ
مصطفی
-
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
محمد چقدر تو ابلهی?
باشه بشین تا بشه خخخخخ
آخه نادون این جنایتکار کجاش شهیده؟
این بابا قتل کرده میفهمی؟
این حرفی که زدم قبلا از حلق یه برانداز خارج شده بود که بازگو کردم نادون
به خدا قسم که تو برای سرگرمی خیلی مفیدی?
آزادی زنان عرررریایی خخخخخ
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
چند نفر هم بخاطر پدر بزرگ من خودشون رو کشتن ، خانواده هاشون که بهِشون ، آزادی دادن ، مقصر شناخته شدن ، نه پدر بزرگ من !! ?
پاسخ
شیدا
-
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
اونی که اعدام کردن شهروند ایران بود که بر علیه نظام ایران اغتشاش کرد ، این شهروند آمریکا و ترکیه بود که از این همه روان پریشی خسته شد و خاست که برگرده ، هر کاری هم کرده به قانون کشورهایی که ساکن بوده و این کارها رو آزاد می دونن ، انجام داده ، شما نمیخاد بخاطر توهمات یه اتفاق ، رای صادر کنی
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
به زهرا: امثال تو که کشف حجاب کردن خودشون از هر فاحشه ای فاحشه تر هستن... زنیکه هرزه خراب غلط میکنی با این اسم مقدس کامنت میزاری، اسم تو سلیطه است...
پاسخ
جاسم
-
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
مصطفی باجناقت کارت داره برو خودت رو آماده کن که امشب خیلی کار باهات داره
پاسخ
جاسم
-
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
به امثال مصطفی این همه حرص نخورید باجناق هایتان کارتان دارند منتظرتون هستند
پاسخ
محمد
-
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
مصطفی بیشرف چه قتلی کرده؟ حتی تو خبرگذاری خودتون هم ننوشته کسی رو کشته بیشرف
پاسخ
ساحل
-
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
به جاسم: کافر همه را به کیش خود پندارد...
پاسخ
غزاله
-
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
به جاسم: تهمت میزنی نامسلمان؟ میتونی قیامت ثابت کنی؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
شیدا جان دختر خوب اصلا خودت متوجه شدی چی میگی؟ طرف رو از کشور دیگه ای با انواع ترفندها میارن ایران محاکمه و اعدام می کنند بعد شما در مورد تتلو میگی ایشون شهروند ترکیه و آمریکا بوده؟ این ربطی به شهروندیش نداره ربط به نوع جرمی که برای اون تعریف می کنند داره .آدم باید حواسش رو خیلی جمع کنه تا پا روی دم بعضی ها نگذاره چون اون موقع کارش خیلی سخت میشه .
پاسخ
مصطفی
-
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
جاسم؟؟ یه مجرد کی تا حالا باجناق داشته ابله؟ ولی ناراحت نباش میتونم این عملیات رو در تو اجرا کنم خخخخخ همین حالا چرا امشب?
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
حالا اگه تتلو روهم اعدام کنن باز عده مثل همین زهراخانوم میان میگن واامصیبتا واااا اَصفا جوان بی گناه مملکتو اعدام کردن!!! وای مگه چیکار کرده بود هنرمنده مملکتو اعدام کردن !!!واای خدایا بی گناه بود چرا اعدامش کردن!!!!!

شما جماعتی هستید که هر دنده تون بندازی یه سازی میزنید ????
پاسخ
مصطفی
-
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
با اون یارو اشتباه گرفتم ولی اینم جرمش دست کمی از قتل نداشته کسی که اسلحه دست میگیره به نیت کشتن میاد به قول آخوندها مفسد فی العرض و اقدام علیه امنیت ملی حساب میشه و طبق قانون مجرم و اعدام. من به خاطر جرمی که هرگز ثابت نشد شش روز تو سیاهچال آگاهی بودم از شیر آفتابه آب می خوردیم تو چندتا اداره آگاهی دیگه هم همین طور.
فکر کردی مملکت شهر هرته.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
اگه سعید طوسی محاکمه شد اینم میشه تتلو اگر روحانی را حمایت میکرد الان چهل بار اعدام شده بود ما از این تناقضات زیادی دیدیم اینم روش در ضمن منظور جاسم از باجناق . صفر زن مصطفی گوگولیه
مجرم باید شاکی داشته باشه و اگر شاکی رضایت نده هزارتا هم توبه نامه امضا کنه هیچ فایده ای ندارد پس لطفاً تیتر الکی نزنید این دلواپسان بر نگیرند تتلو کارش تمومه
پاسخ
حسین
-
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
شما قاضی نیستی قضاوت کار منو شما نیست
چیزی هم اثبات نشده شما چقدر دل سیاهی دارید که دلتون میخواد یک مادر و خواهر و هواداراش عزادار بشن
پاسخ
حسین
-
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
الان دوست داری این خواننده ای که این همه با آهنگاش خاطره داریم رو اعدام کنن بابا شاید یارو آدم شده شاکی هاش رضایت دادن قاضی رضایت داده شما مردم رضایت نمیدین چرا از بدبختی ها خودتون زورتون گرفته آرزوی مرگ یکی دیگه رو میکنین
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟