|
کد خبر: ۲۲۶۲۹۰

فیلم| رقص و هنجارشکنی در جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه بوشهر

فیلم| رقص و هنجارشکنی در جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه بوشهر

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از رقص و هنجارشکنی در جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه بوشهر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعدادی از فارغ التحصیلان دختر دانشگاه الزهرا بوشهر با سبکی عجیب و هنجارشکنانه جشن گرفتند.

فیلم رقص و هنجارشکنی در جشن فارغ التحصیلی دختران دانشگاه بوشهر که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم هنجارشکنی دانشجویان دختر دانشگاه بوشهر در مراسم فارغ التحصیلی

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
پس هنجار شما چیه ، این فیلم که چیزی توش نیست ، هنجار شما مرد بودن کل جامعه اس ینی هرکی بیرون می بینید میخواین مرد باشه خیال تون اون موقع راحت میشه بخدا اگه اینا مرد بودن اسمش میشد رقص و شادی جوانان پس از فارغ التحصیلی اما اینا خانم هستند ادم نیستن که فقط باید رخت بشورن بمونن خونه بیان بیرون طالبان شلاق میزنه شون، به نظر علمای دینی شما زن نصف مرده و پاداشش اون دنیام نصفه اگه شهید شه، گل اضافه ادمه?
پاسخ
سعید
-
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خدا رفتگان شما را بیامرزد
دمتون گرم حالمان خوب شد
عجب آهنگی
پاسخ
ستار
-
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خیلی هم عالی و جذاب..همگی موفق باشید
پاسخ
ستار
-
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ببین عقب مونده...اینو با خودتم.هنجار شکن شما و امثال شمایید که مثل انگل افتادید به جون این مردم و ایران عریز
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
کلا همه چی رو با هم قاطی کردید طالبان و ...
کجا زن نصف مرده مگر دین همچین چیزی رو گفته
کی گفته زن اگر شهید پاداشش نصف مرده؟
پاسخ
علی
-
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
فکر شما مثل فکر طالبان میمونه عیب الکی چیز کوچیک بزرگ نکنید چیزی نیست اگه این فیلم هنجار شکن حاج آقا صدیقی کارش چیه ؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
درود به شادی سرخوشی و نشاط جوانی و سرزندگی مردمه و لعنت و مرگ به هرچی افسردگی ناراحتی گرانی فقر اختلاس فساد دزدی ناکارآمدی تورم احتکار طلاق زمین خواری رانت خواری گرسنگی گرانی اجاره بها و.....
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
کدوم هنجار، هنجارتونو اسرائیل با خاک یکسان کرد طوری که حتی جرات جواب دادنن هم ندارن، ،
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
مادرم زمانیکه خبر شهادتش را شنیدی گریه نکن
زمان تشییع و تدفینم گریه نکن
زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن
فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش کنند و زمان ما عفت را
شهید سعید زقاقی
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
حجاب را که رعایت کردن اصلن بی حجابی ندارن تازه رقص که نیست تکانه های بدنی است مجسمه که نیستن
افرین زنده باد دمتان گرم
انانکه نمی پسندند لطفن چشمهاشونو خود کنن وببندن واینهمه هایپرانقلابیگری درنیاورن بلای جامعه مااکنون هایپرانقلابیگری وتغصبات نابجا هست ای اقایون مثلن متعصب غیرتمند وقتی حق الناس بیت المال ملت شهیدداده خون داده ساجمه خورده کورشده میره کانادا و ازگل و باسنی هیلزولواسان غیرتتون شرافتتون تعصبتون کحا میره؟
اول حق الناس مالی رادریابید بعدش دنبال پیچش تارموی ناموس ملت باشید ضمنا یاداوری می نمایداین خواهران محترمه شوعرنامزد برادر وپدر دارند دخالت توی کاراینا به شما نیونده واول به محارمشون مربوطه وبه نامحرم واجنبی هیچ‌ ربطی نداره
سانسورنکنیدا
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
به جون خودم اینا دندشون می خاره وگرنه دختر سر به زیر و سر و سنگین و با وقار از این کارها نمیکنه شما حساب کن فیلمبردار مرد باشه صاحب موتور مرد باشه اون یارو که اون گوشه وایساده مرد کلا سازنده این کلیپ همه مرد هستند بعد این دختران روح سبک بی عقل جلوی این همه مرد قر و اطوار و اشوه میان و بعد فیلمشون تو کل دنیا پخش بشه! جلوی نامحرم رقصیدن یک دختر جوان یعنی چی؟ والا من اگه دختر لیم مثل اینا داشتم از خونه مینداختمش بیرون
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
این هنجار چیه که دایما مثل دیوار صوتی داخل کشور شکسته میشه خسته شدیم ازاین همه سوپروهایپر انقلابیگری وتعصبات نابجا اونجایی که حق الناس ملت میشه اقازاده طلاب زاده مافیا رانت خاریاران نجومی بگیرکذابین لعن الله کاسب تحریم اختلاسگر سوپرانقلابی اونوقتی که دخترای دانش اموزتوی مدارس مسموم میشدن چرا هنجارها شکسته نشد؟ وقتی ساچمه ها درتن وبدن حوونهامون میرفت هنجارها چراشکسته نشد؟
غیرتمندان متعصبین ناموس مندان چرا برای این موارد مدعی نمیشیدها؟
بعدش هم اینهاپول دادن کلیپ فارغ التحصیلی خصوصی واسه خودشون درست کردن شماخیلی اشتباه میکنیدکلیپ خصوصی وحریم خصوصی ناموس مردم بوشهررا منتشرمی کنید مثل اینه که یکی بیادعروسی من فیلم بگیره وبره بیرون منتشرکنه خیلی کاربی شرم وحیایی هست که حریم خصوصی دانش اموختگان بوشهری را منتشرمیکنید؟خحالت هم درهاله ابهام درکهکشان شیری
واقعن که الهی روزی یکی حریم خصوصی تون را منتشرکنه تامعناش را درک کنید
سانسورنکنیدا
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
مردانی بی غیرت هستن که ویژگی عادل بودن امام جماعت را می دانند ومیروند پشت سرامام جماعت ناعادل نماز می خوانند بخاطرمنافعشون
امام جماعتی که دوگانه حرف می زند و حق الناس می خورد عادل است؟ایامیشود پشت سرش نمازخواند؟
سانسورنکنیدا
پاسخ
احمد
-
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
سردبیر ... دیلی فوتبال!!!
به این نوع کارها هنجار شکنی نمیگن

این نشان از خوشحالی کوووووچکیست از این قشر ضعیف و فهیم کشور، در حد و توان تو نیست ، پس جو نده
پاسخ
م،ی
-
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
وقتی این فحاشه ها فقط از ترسه که لباساشون رو در نیاوردن ، و این هرزگیها رو برای مردها انجام میدن ، نمیخاد از اسرائیل انتظار داشته باشی
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
این قشر ، قشر فحاشه های ضعیف هست که شعور ندارن و مثل توخوشحالی رو در حد این بی بندو باریها و بی شرمیها میدو نن
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
شهر ما قبلاً میگفتن یه دختر تحصیل کرده و دانشگاه رفته برای زندگی لازمه تا از شعور و سواد برخوردار باشه ، الان هر کسی که فارغ التحصیل دانشگاهی باشه از دستش فرار میکنن
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خُب خانواده ی خودتو. وِل کن توی مجازی تا با این اَداها حال همه رو خوب کنن ??
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خانواده رو با رقص و این مسخره بازیا فیلمشو رو در مجازی بذار بگو هر کاری خاستن بکنن ،، فقط حجاب رو رعایت کنن ????? خیلی احمق هستید
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اگه راست میگی ، پشت سر هر کسی که عادل نیست ، نمازتو توی کمرت بزن بی عدالتی اون برای تو و بقیه نمازگزاران نیست !! ولی هرزگی و بی بندو باری که این فحاشه های تحصیل کرده به همه عَرضه میکنن گناه و حال کردن و گمراه کردن تو و مردم ، گناه هست جناب مسلمان
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
درود بر شادی و ایمان و خدا و خوشبختی در دو دنیا و بنده گان شایسته ی پروردگار ، مرگ بر فحاشه ها و هرزه ها و ارازل و اوباش و بی بندو بارها و وطن فروشان و بی‌دین و ایمانها که بخاطر دنیا پرستی و شیطان هر غلطی میکنن
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
شما هم افکار صهیونیست های بی دین و بهاییون و داعش و وهابیت رو به جامعه تحمیل میکنید
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ببند پوزی کثیفت را که به همه را فاحشه می بینی به آن مرحله برسه شماعرزشی ها همتون بلا استثنا شناگر ماهری هستید پس الکی تسبیح آبنکشید
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ارازل و عرق سگی خورده ، هنجار شکنی بی خاصیت تو و امثال تو هستید که مثل انگل ، جامعه رو از داخل خراب می‌کنید
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خیلی حال کردی ... خانواده تَم بفرست وسط ، همه جذابیت شون رو ببینیم ?
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خسته نمیشی از این همه هرزه و فحاشه که مدتیه والدین بدبخت شون که میگن از گشنگی داریم می‌میریم و بچه هامون رو فرستادیم که در رشته شون مهارت داشته باشن ولی در این مسخره بازی‌ها و شلختگی و بی بند و باریها مهارت پیدا کردن ؟؟ البته که خسته نمیشی ??
پاسخ
ش.د
-
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اونایی هم که یکسال قبل توی خیابونا واق واق میکردن ، مردم مومن و غیرتمند ایران از نظام ، خاستن جمع شون کنن، تو و اونا ایرانی نیستید یه عده ارازل و فحاشه ی بی دین هستید که باید نابود می‌شدید، حال مردم از این همه هرزگی تون به هم میخوره ! اگه اینا نمیخاستن باز و دیده نشن این غلطا رو نمیکردن و نشر نمیدادن
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
این چه شلختگی و بی هویتی هست که لباس بپوشن و از خودشون دلقک بازی در بیارن تا بگن فارغ التحصیل شدن !! فارغ التحصیل در فحاشی و بی بندو باری شدن
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
شما پوزه سگی ها هم جز هرزگی در .... شنا میکنید ???
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اینا شوهر براشون نیست ، با این کارا دنبال خر می‌گردن ?????
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
حواستون باشه .... معلوم نیست که اینا دانشجو باشند چون هیچوقت دانشجوها انقدر وَقیح و پُر رو نبودن !! اینا ***های همه جایی هستن که لباس فارغ التحصیلی میپوشن و هر بار یه دانشگاه و یه شهر رو خراب و بدنام میکنن
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
آقای صدیقی رو شما بد کاره های نر و ماده ، از کاه ، کوه می‌سازید، و این ***ها رو هنجار می دونید
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
لعنت بر هر چی دانش و دانشگاه و تحصیل کرده و فارغ التحصیل هرزه
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
فارغ التحصیلی آدابی داره ، در سالن یا مکانی سرپوشیده با حضور رئیس دانشگاه و مسئولین و والدین انجام میشه ، نه که چند تا *** در کوچه و خیابون *** کنند
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اگه جواب ندادن بخاطر شما هرزه ها و ارازل بوده که خاطر خواهِ صهیون کودک کش هستید ، گفتن ناراحت نشین میخایید هرزگی کنید شاد باشید ???
پاسخ
آرامش
-
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ناشناس ۱۹ فروردین ۲۰:۲۹. تو از کجا فهمیدی؟
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
بوشهری ها مردان بسیار غیرتمندی هستن و در اونجا لااُبالی گری بسیار کم دیده میشه ، مثل مردهای سیب زمینی تهران و شیراز و شمال نیستن ?? اینا همه ساختگیِ ***ها ست
پاسخ
محسن
-
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
اثر نان و لقمه ی حرام که با مال ایرانیان آمیخته شده باعث این بی حیائی ها میشه!!
پاسخ
محمد
-
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
من طرفدار کسی هیچکدوم نیستم ولی خلایق هر چی لایق دمتون گرم مدرک هارو رو بسوزونین دخترم ...
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
سیب زمینی پدر توعه که در به وجود اومدن تو هیچ نقشی نداشت ?
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
سیب زمینی دقیقا تویی که داری دنبال پدرت توی شیراز و تهران و شمال میگردی، خخخخ
یه سر به سوپرمارکت و قصابی و بقیه فروشگاه‌های محلتون بزن و بهشون بگو بابا، بالاخره یکی میگه جونِ بابا خخخخخ
پاسخ
فرید
-
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
تا جایی که تو جامعه دیده میشه اکثر حاجی پشمالو ها و پیشونی کبود شده ها دنبال فاحشه ها هستن تا صیغه کنن البته با یه جمله عربی دیگه فاحشه حساب نمیشن تو وامثال تو بویی از شرافت نبردید که همرو فاحشه میبینید .
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
درود:
من نه ارزشی هستم و نه ضدارزشی. نه این طرفی و نه آن طرفی.ولی خواهش میکنم به کلمات و جملاتی که میگید دقت کنید.اینا هم وطن ما هستن،ناموس همین آب و خاک اند.
آخه این چه کلمات زشتیه که استفاده می‌کنید.
ولی از اون طرف هم معتقدم قانون کشور باید رعایت بشه،و نباید قانون شکنی کرد.عرف جامعه هم رعایت بشه خوب دیگه چه بهتر.
پاسخ
سجاد
-
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
زمین حوضه علمیه که بالا نکشیدن،جشن فارغ التحصیلی گرفتن
پاسخ
رضا
-
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
جمش کنین.رقص واواز وهنجاشکنی!؟زرشک.
چارتا دختربخاطر پایان تحصیل دارن خوشحالی میکنن.برید جلواختلاصا ومال مردم خوریارو بگیرین مثل امثال صدیقیا وقالیبافا که دنیارو برا خودشونو دوربریاشون از جیب مردم بهشت کردن.الان دگه همه چیز حله فقط حاشیه سازی کنین تامردم باقیمونده یادشون بره.
این رسانه هم نظرات گلچین بنفع خودشونو منتشر کرده
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
خوب شما مگه ***. شما انتظار دارین مردم همش سیاه بپوشند گریه کنن و بزنن تو سرشون.
دوران عوام فریبی دیگه تموم شد. به امید نابودی داعش داخلی و طالبان.
پاسخ
حسین
-
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ای مردم قیامت بسیار نزدیک شده است بروید قرآن بخوانید به معنی تا ایمان تان به رب العالمین و روز قیامت و بهشت و جهنم افزون شود پیامبر اعظم می‌فرماید ای مردم اگر از حوادث روز قیامت که من پیامبر میدانم شما مردم می‌دانستید کمتر در این دنیا گناه می‌کردید و شب و روز دنبال اطاعت از دستورات الهی بودید...
پاسخ
مهدی
-
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
آشغال ترین سایت خبری همین دیلی فوتبال.کارتون فقط تفرقه وفسادی هست به خدا شما هیچ اعتقادی ندارید وفقط کارتون تحریک دو طرف هست..نمیدونم پشت شما به کی گرمه..واگرنه هیچ کشوری به چنین خبر پراکنی مجوز نمیده..فقط تیترهای شما ادم عصبی می کنه.من خودم مذهبی هستم..ولی شما اعتقاد ندارید
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
تو این مملگت یکی یه غ ل ط ی نکنه دیگه
از فردا میشه فرهنگ
خوشحالی خوبه ولی خدایی یکم فکرم کنارش خوبه
آخه بگیم تفکر غربی........بخدا اونام این کار رو نمیکنن
دسته جمعی کلاه رو پرت میکنن هوا و تمام
ما تو هرچیزی گندشو درمیاریم
پاسخ
علی
-
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
ماگشتِ ارشادرامی خواهیم.✌️✌️✌️✌️/ماامنیت درکشورمان رامی خواهیم./مابی حجابی وفسادرابه هیچ عنوان نمی خواهیم.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
شما آب رو بریز اونجا که یکم داغ شده زیبا
به لطف خدا و کمک نقطه زنا نقطشون رو میزنیم تا اونام مثل شما آب لازم شن
شما حرص نخور پوستت چروک میشه
جووووون
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
شما حرص نخور شیرت خشک میشه
صمنا تسبیح رو آب نمیکشن جا نماز آب میکشن
شما فعلا ضرب المثل های مربوط به ما عرزشی ها رو درست ادا کن تا بعد باهم یه نشستی داشته باشیم
پاسخ
حسن
-
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
دزدی واختلاس ونگرانی خودرو هنجار نیست؟ خخخ
پاسخ
علی
-
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
این سایت توسط یه مشت عقب افتاده و فسیل و متهجر اداره میشه ظاهرا، انسانی و منطقی نکنید افکارتون رو محکوم به محو نابودی هستید
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
شما نکوار خودتم اون وسط بود به قول اون دوستمون یه حرکات ریز بدنی میومد باز میگفتی خیلی عالی و جذاب
میخوام بدونم اون لحظه مرغ همسایه شما غازه یا اردک????
ای شلوغ قشنگ معلومه تاکسی مرسی هستیا
یه تریپم مجانی مارو برسون داداچ
پاسخ
مصطفی
-
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
احمد علی ستار سعید که احتمالا همگی یک نفر هستید شمایی که دوست داری دخترهای مردم با رقصیدن شاد شوند و تو هم بواسطه شادی آنها شاد شوی و آنها را تحسین کنی آیا حاظری خواهرت یا زنت یا دخترت برای شادی دیگران برقصند تا آنها هم مثل تو خوشحال شوند؟ به والله اگه برای شادی من و دیگران برقصند من هم تحسین شون میکنم دمت گرم هر چه زودتر فیلمی از رقص خواهرت بفرست تو مجازی تا چشم ارزشی ها در بیاد زود باشید می‌خوام با یه آهنگ رقص مادمازل های خودتو ببینم حالم خوب بشه. قسم میخورم اگه کسی ایراد گرفت جوابشو بدم
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
الان یعنی با دیدن این فیلم شهوتی شدین و کنترل‌تون از دست دادین کسایی که با دیدن چند مو و مقداری از دست کنترلشون رو از دست می دن مشکل دارن و باید برن پزشک ، واسه یک بار که هم شده بجای اینکه به دختران و بانوان گیر بدهید به مردان بگین نگاهشون رو درست کنن ،تفکرات شما بسیار سطحی و عقب مانده است مثل اینکه یکی بیماری دیابت داشته باشه بعد بریم تمام قنادی ها و شیرینی فروشی ها رو تعطیل کنیم .
هرکسی مشکلی داره چشماشو بندازه پایین و خودشو درست کنه
پاسخ
داریوش
-
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
واقعا خاک عالم بر سر شما و اون خبرگزاری کثیفتون بیاد عده‌ای دختر فارغ التحصیل شدند و دارند برای خودشون جشن می‌گیرند چه هنجار شکنی کردند که شما تیتر می‌نویسید هنجار شکنی این همه اختلاس در کشور می‌شه اینا رو نمی‌آید تیتر کنید و بنویسید این همه مردم از لحاظ معیشتی مشکل دارن سر گرسنه رو زمین می‌ذارن اینا رو تیتر نمی‌کنید واقعاً شما آدمای کثیفی هستید
پاسخ
ایرج
-
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مرگ بر مصطفی داعشی مرگ بر کسی که به نیت بد ناموس مردم را نگاه می کند مرگ بر کسی که به یه مسلمان تهمت بزند
پاسخ
خسرو
-
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آرامش حیا کن دست کمتر تهمت ناروا بزن آرامش روز قیامت باید جواب پس بدی حالا ما گفتیم روز قیامت نگی کسی به من چیزی نگفت که تهمت حرام هست
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دوباره گفتید هنجارشکنی؟
آقاجون بهترین حالت انسان که در سلامت کامل هست وقتی است که می‌رقصه.یعنی تا حالت خوب نباشد اصلا نمی‌خواهی برقصی
پس هیچگاه به رقصیدن کسی خرده نگیرید
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
شما نگاه نکن اگر احساس میکنید طاقت ندارید.هرکسی خودش می‌دونه
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
اعوذباالله من شیطان الرجیم
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
لعنت الله بر ابلیس و نسل ابلیس
پاسخ
بهزاد
-
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
یعنی هر کار و چیزی که باعث شادی و خوشحالی مردم عادی کشورمان هست هنجار شکنی محسوب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهار جوون فارغ تحصیل شدن خوشحال هستند اونم فقط برای یه مدت کوتاه هنجار کجا رو شکستن ؟؟؟؟ سند باغ اشتباه زده میشه هنجار سکنی نیست دوتا جوون دستشون رو تکون میدان هنجار شکن میشن؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
ارواح خبیثه شیاطین در کالبد این اشرار ابلیس تبار است...
پاسخ
محمد
-
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
گور پدر هرکس که نمیتونه شادی ملت ایران رو ببینه ...
پاسخ
محمد
-
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
گور پدر هرکس که نمیتونه شادی ملت ایران رو ببینه ...
پاسخ
آرامش
-
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
به خسرو، دلت برام تنگ شده که باز منو صدا زدی؟ من مطمئنم تو مرد زندگی میشی چون خیلی وفاداری، برای سحر بیدار شدم یک چیزی خوردم نظرات رو نگاه کردم با خودم گفتم دیگه اینها هر چه باشند به پای بچه ثروتمند های تهران که نمی رسند دختر هاشون اکثرا"لباس زیر یا شلوار بسیار چسبناک می پوشند و از باسن هاشون عکس میگیرند بیشتر تفریحشون این هست که در استخر مختلط با هم شنا کنند اسم دوست دخترت چیه؟ اون هم مثل این ها صورتش رو عمل کرده و باسنش خیلی بزرگه؟ با هم استخر می روید؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
میگی هنجارشکنی ، رفتارهای عجیب و غریب و .....
بعدش میگی لزوما نظر این سایت نیست ......
خودت قضاوت میکنی ، مردم رو تحریک میکنی ، به جون هم می اندازی
کار زشتی اه ، دور از شَئن یه ژورنالیست اه
این کار پُرپَکانی و این که از حلقوم مبارک شما خارج میشه زشتع ، قبیحه....
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
ناشناس ۲۰:۰۹ *** اون دین و ایمان و اعتقادی که تو و امثال تو دارید! آخه من نمیدونم این چه دینیه که شما ها ازش پیروی می کنید؟؟؟ اون چه دینیه که به شما اجازه میده که به دختر و ناموس مردم کشورت بگی هرزه و فاحشه و.... ؟؟ اون هم بخاطر شادی کردن در جشن فارغ‌التحصیلی خودشون؟!! اگر دین داری و با ایمان بودن اینه که شما میگید، من هرگز نمیخوام دین و ایمان و اعتقاد داشته باشم! شما فقط دنبال یک عیب و ایراد پیدا کردن در دیگران هستین و به همین دلیل عیب و ایراد های خودتون رو نمی بینین هرکسی خودش باید جواب گوی اعمالش باشه، پس شما ها به فکر اخر و عاقبت خودتون باشید که در اون دنیا باید به همین دختران جوان شاد جواب پس بدین که به چه دلیل بهشون گفتید هرزه و فاحشه و بی بند و بار؟؟؟؟ شاید هم همه کس رو با خودتون و خانواده هاتون مقایسه میکنید؟؟؟!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
،احمق یارو با حسین حسین گفتن هزار میلیارد هزار میلیارد بالا میکشه همتون خفه خون میگیرید چهار تا جوون شادی می‌کنند اینا رو می‌بینید چقدر شما کثیفید ملت خفه کردید با این دینداریتون همه ما کافریم فقط شما مسلمانید شما ها کی هستید که بخواین مردم وقضاوت کنید گمشید برید لبنان وفلسطین وسوریه شهید شید دست از سر مردم بردارید همجور کثافت کاری انجام میدید خودتون و پشت دین اسلام قایم میکنید لعنت خدا بر همتون که ریا کارید
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
احسنت به شما که یک نظر معقول و به دور از تعصب گذاشتید...
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آقای محترم تو مملکت ما قرآن و پیامبر امام حسین کردن نردبان قدرت از شانه های مردم دارن میرن بالا خودت باش انسان باش این بچه ها حداقل اگر هم گناه کرده باشن چهار تا جوانند میشه گفت نادانند اونایی که دارن فساد دزدی از بیت المال زمین‌خواری می‌کنند همونایی هستن که روز شب از دین وخدا میگن کتاب خدا رو میخونند عواقبش و ميدونند باز تکرار می‌کنند برید به اونا بگید چطور رقص چهارتا دختر گناه داره اما زمین‌خواری عالم دینی حلاله متاسفم واسه شماها بزارید ما کافر باشیم حداقل خیالمون راحته که مثل آقایون دزد نیستیم بیت المال ندزدیدیم اختلاس گر وطن فروش هیز دنبال ناموس مردم نیستیم همینم صاف وساده ظاهر باطن ما یکیه جواب خدامونو هم خودمون میدیم
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آقای محترم تو مملکت ما قرآن و پیامبر امام حسین کردن نردبان قدرت از شانه های مردم دارن میرن بالا خودت باش انسان باش این بچه ها حداقل اگر هم گناه کرده باشن چهار تا جوانند میشه گفت نادانند اونایی که دارن فساد دزدی از بیت المال زمین‌خواری می‌کنند همونایی هستن که روز شب از دین وخدا میگن کتاب خدا رو میخونند عواقبش و ميدونند باز تکرار می‌کنند برید به اونا بگید چطور رقص چهارتا دختر گناه داره اما زمین‌خواری عالم دینی حلاله متاسفم واسه شماها بزارید ما کافر باشیم حداقل خیالمون راحته که مثل آقایون دزد نیستیم بیت المال ندزدیدیم اختلاس گر وطن فروش هیز دنبال ناموس مردم نیستیم همینم صاف وساده ظاهر باطن ما یکیه جواب خدامونو هم خودمون میدیم
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مگه تهرانی ها شیرازی‌ها وشمالیها ناموستو خفت کرد که هر چرندی از دهنت در میاد میگی بی غیرت صیغه ای زاده برای چی به مردم توهین میکنی برو خواهرتو زنتو دخترتو جمع کن که هر روز صیغه این و اون نشن اشغال
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مگه تهرانی ها شیرازی‌ها وشمالیها ناموستو خفت کرد که هر چرندی از دهنت در میاد میگی بی غیرت صیغه ای زاده برای چی به مردم توهین میکنی برو خواهرتو زنتو دخترتو جمع کن که هر روز صیغه این و اون نشن اشغال
پاسخ
جاویدی
-
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
من خودم بچه بوشهرم شبا با خانواده میریم پارک ساحلی تی وی ،مرجان ، یا شهربازی ویا روبروی پدافند ویا ری شهر
مخالف شاد بودن نیستم
انشالله که همه شاد باشند
ولی باور کنید قضیه شادی وتفریح نیست
قضیه بهانه ی بی بند وباری بود که بعد از جریان ز ز ا به اوج خودش رسید
بخدا قسم هیچ موقع از تاریخ این مملکت نبوده که دخترا وزنان این مرز وبوم پر افتخار اینقدر وقیح وبی حیا نشده بودند
واسم این هرزگی وبی بند وباری رو می گذارند ازادی
یادتون نره در هیچ دینی ومذهبی در دنیا به زن ودختر اجازه ی بی حیایی وبی حجابی داده نشده
از سمت خیابان ساحلی واز کنار در دانشگاه الزهرا رد می شدم یه تعدادی مثلا دانشجو قاطی پاطی دختر وپسر با هم بی حجاب کامل موها لخت شلوارا پاره دست توی دست هم ،سیگار به لب اونم معلوم نیست از چه نوع دودی ، چرا داریم به خودمان دروغ می گیم
چرا سرمون رو زیر برف کردیم و هی دائم برای خودمون فتوا صادر می کنیم
این جونای مثلا دانشجو می خوان کجای این مملکت رو اباد کنند وفتی خودشون خراب وهرزه تشریف دارند
اون دختر خانمه که چسبیده به اون پسره
ایا شهوتی نمیشه بهش اقا پسره
واگه شد ایا باهاش نزدیکی نمی کنه
پدر ومادر ها دخترا وپسراتون رو فرستادید دانشگاه که مثلا کاره ای بشوند خبر دارید که دانشمند هرزگی و لا ابالیگری شده اند
بیایید ساحلی ببینید چجوری دختر خانمها با اون وضع فجیع دارند قیمت می دهند که تنم امشب چند ! میگید نه .یه چند روزی بیایید بوشهر بببنید چه خبره
چرا چند تا از این هرزه پسندها هی دائم در پی تایید این فسادهای خانمان سوز این دانشجوهای بی صحاب هستند
حالا یه سوال اینکه هرزگی اون دختر وپسر دانشجو در کف جامعه مثلا چه ربطی به اختلاس داره
اگر اختلاس خلاف قاتونه
کار اینا ایا خلاف قانون نیست
ایا جرم اجتماعی وشرعی نیست
شما مسیحی هم بخوای باشی دختر خانم دانشجو اینجوری توی جامعه ی مسیحیت نمی تونی ول باشی وسرویس ده
چرا کثافت کاری هاتون پای سیاسیون می زارید
شما هوسران وشهوتپرست هستی
تقصیر کار میشه اختلاس ودولتیا
هرچند کقافت تر از دولتیا عکس توی شناسنامه شونه
ولی قطعا کثافت کاری اونا نمی تونه دلیل بی بی غیرتی وگوادی بند وباری بی حجابی وهرزگی پسران و دختران این سرزمین باشه
پدره توی جمع می گه دخترم داره دکترا می خونه ،! ای بدبخت دکترای که دخترت داره می خونه دکترای پرده دری حاملگی کورتاژ ودر اخر پرده دوزیه
مبارکت باشه
پاسخ
جاویدی
-
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
تویی که طرفدار این کثافت کاریا هستی
مطمئن باید باشی که این کاره ای
نه شرف داری ونه ناموس که بخواد رگت واسش ورم کنه
روزی نیست که مرزبانی در این کشور بخاطر حفظ حریم این کشور و حفظ امنیت پایدار انگلانی چون تو وامثال تو با اشرار در شرق وغرب این کشور درگیر نشود وشهید نشود
وان موقع توی بی وجود بی غیرت داری از بی ناموسی وشهوت پرستی عده ای هرزه ی بی صحاب دفاع می کنی
تکلیف خون شهدا چه می شود پس
تکلیف خانواده ی شهدا چی می شود ان موقع
یعنی خانواده ی شهدا عزیزانشان رو از دست دادند که حرام زادگانی چون تو وامثال تو کارناوال فساد وهرزه گی در جای جای این مملکت راه بیندازند
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
با تکان دادن دستها اسلام به خاطر نمی افتد نگران نباشید
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
برقصه ولی حق ندارد در اجتماع همچین کاری را انجام بده
مثلاً آقا یارو می خواهد کار زشت انجام دهد من میگم باشه انجام بده ولی تو خونه آن انجام بده تو اجتماع شما اصلا حق نداری نوین کاری کنی
پاسخ
محمد يزديان
-
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
بی تربیت
پاسخ
محمد يزديان
-
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عزیزم به خودت فشار نیار خواهر ومادرتون با افتخار کمکم برهنه کن ?
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
شما سایت دیلی فوتبال هنوز دست از اینگونه خبرها بر نمی‌دارید کشور را سهوا و یا عمدا به جنگ با اسرائیل و متحدانش می‌کشانند و شما دم از حنجار شکنی می‌زنید.
لعنت بر شما دیلی فوتبال
پاسخ
روناک
-
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دانشجو مملکتو نگاه اینا میخوان بیان تو جامعه آموزش بدن و فعالیت کنن خدایی نکرده مادر بشن وای بحال ما حیف و صدحیف از اسم الزهرا سلام الله علیها که روی دانشگاه ایناس البته بوشهر از لحاظ حجاب و عفت خانمها افتضاح شده واقعا ما در عذابیم بعنوان بوشهری
پاسخ
محمود
-
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خاک دو عالم تو سرتون که فکرتون و رفتارتون و جنستون مثل آهن زنگ زده پوسیده و خرابه.آخه کجا خدا گفته شادی کردن گناهه که تو اینجور مینویسی هنجار؟به خدا قسم که تو مکه و عربستان همچین چیزایی هنجار نیست که شما شدین کاسه داغتر از آش.
شما اگه زورتون می‌رسید حتی به حضرت محمد و آلش هم میخاستین دین داری یاد بدین.
فقط میتونم براتون دعا کنم یا خدا شفاتون بده یا زودتر مرگتون بده
پاسخ
رامیار
-
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
تربیت این هست که عقیده و فهم و جهان بینی قبلیه ای خودت و طبقه ات به بشریت تحمیل نکنی و طلبکار هم باشی!!!
کاری نکنید که شرایط جامعه بگونه ای دوقطبی و شود که ملت به جان هم بیفتد..ان وقت شما اقلیت زورگو بد عاقبتی خواهید داشت!!
پاسخ
محمد
-
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آقایان متعصب اینهمه از رفتار این چند دختر در چند دقیقه ایراد گرفتید و با بدترین لحن که از مسلمان بعیده ، همه این افرادی که اطهار نظر کردند را به فحش کشیدید که رسم هیچ دین مقدسی نیست
حداقل یک جمله هم در مورد وضعیت اقتصادی و اختلاس و لواط مسوولین و دردی علما و عدم صلاحیت بزرگان مملکت و ... که نوشته شد یک اظهار نظر عادلانه می‌کردید این نگاه خدایی نیست مغرضانه شیطانی است
خدا همه ما و شما را به راه راست هدایت کند
پاسخ
علی روحانی
-
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مثلا چه عذابی داشته واست؟ تو عقاید خودتو داری واسه کسی هم مهم نیست تو به چی اعتقاد داری، یه مشت جوونن که شادوخوشحالن شما مذهبیا اینم نمیتونید ببینید
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
توکه فیلم خصوصی وسادی کردن چندتا دختر که یه مرد و پسر وجود ندارد از کجا گیر آوردی مگه خودت ناموس نداری که مجلس خصوصی رو نمایش میدهی مثلاً تو نماز خونی
پاسخ
حسین
-
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام درود
شادی حرام
زندگی حرام

دوزی حلال
اختلاس حلال
چرا این همه دوزدی واختلاس شود لال شودید
آقای صدیقی این همه به نام خودش
وپسران خودش زد لال شودید
چای دبش بورد خورد لال شودید
بازم هم بگم
پاسخ
علیرضا
-
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
هنجار شکنی؟
خاک تو مغز پوسیده ات
وقتی تو بی شعور هنجار برای جامعه تعریف میکنی این اوضاع داغون ما میشه
نه به مذهب و دزدی هاتون
پاسخ
مهلا
-
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
جناب به ظاهر مذهبی فکر تو دین اسلام نوشتن خوشی حرامه اره؟
چند تا دخترن دارن خوشحالی می کنن اخه به کجای تو بر می خوره اه یه چند روز دیگه این مذهبیا عروسی هم حرام می کنن اخه به تو چه ؟ شما وقتی حجاب دارین کسی اهمیت که چه عرض کنم کاری بهتون نداره اما همیشه خودتون رو می کنید کاسه داغ تر از اش اخه اسکل دوست نداری نگاه نکن ولی داد هم نزن که مذهبیم
پاسخ
حسین
-
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
جدی می فرماید???????
پاسخ
مهلا
-
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
اره جون ننت
قانون از خودش در میاره
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مملکت و میخوان اینا اداره کنن؟کسانی‌که گفتن فیلم خصوصی،فیلم خصوصی مکان خصوصی داره نه کوچه و خیابان و دانشگاه مثلاً الگوی ما مسلمانان حضرت زهراست،ببینید خدا چه رفتاری رو برای ما بانوان مسلمان تعیین کرده بعد یخورده به خودتونم نگاه کنید،مملکت اسلامی و بانوانش حرمت دارن اینجوری خرابش نکنید.
پاسخ
هانیه
-
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
این یک نوع ویروس کشنده وحشتناک تر ازکروناست تا برخورد قاطعانه وجدی نشود احتمال فراگیری بیشنری وجود خواهد داشت .شاید در اینده نزدیک با شورت وکرست وهم آغوشی با مردان هم عکس بگیرند. زنان ودختران پاکدامن را نشانه گرفته اند .هرکس کوتاهی کند باید فردای آن شاهد باز شدن فاحشه خانه در هر خانه وکوی وبرزن باشیم .بدتر ازسگ وگربه و خوک.............
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
اگه به شماها باشه زیر پا گذاشتن چهارچوبهای یک زن در اسلام و آنقدر پیش پا افتاده و ساده میبینید که همینطوری که الان ناف و سرو سینه و پر و پاچه و مو میندازه بیرون دو روز دیگه به هیچ عنوان نمی‌تونید جلوی کارهای زشتشون و تو اجتماع بگیرید مطمعنا این وضعیت دیر یا زود گریبانگیر خانواده های خودتونم میشه اون وقته که به عمق فاجعه پی میبرید.غرب میخواست به فرهنگ و خانواده نفوذ کنه که موفق شد.
پاسخ
جواد
-
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
قانون کشور برای اقلیت هست قانون حجاب باید رای گیری بشه میزان رای ملت است
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
نه ما کنترلمون و بابت دیدن چند تا رقاصه ی لاابالی که میان تو کوچه و خیابون و دانشگاه میرقصن از دست نمی یک شما نترس،با عادی انگاری لخت شدن زنان مسلمان شیعه در ملا عام و رقص زنان مون تو کوچه و خیابون به چی میخوای برسی،دران این امت پیامبر و امیرالمومنین هستند و نگهدارش هم آقا مهدی صاحب الزمان، انشاءالله بتونی روز قیامت همینجور جلوشون وایسی و جوابشون و بدی.
پاسخ
ماریا
-
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
واقعا ،حالا ببین اسم مادر و خواهر و همسر خودشون میاد رگ غیرتشون میزنه بیرون
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مردم جگرگوشه هاشون و بخاطر امنیت و آرامش تو و این زنان رقاصه میفرستند شهید میشن بعد تو بفکر نگرانی خودرو هستی یکم برا خودت متاسف باش داداش
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دمشون گرم دختران ایرانی باید شاد باشن
پاسخ
ماریا
-
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
من یه زن مومن هستم لباس رنگ سیاه نمی پوشم و دائم هم گریه نمیکنم خدا رو شکر صاحب زندگی و همسر و فرزند و شغل هستم شاد هستم و به کشورم و وطنم افتخار میکنم،عوام فریبی هم نمیکنم،شماها معتقدید چون به عده زمین‌خواری و اختلاس و فساد میکنم امتقامشو باید با بی غیرتی گرفت،هیچی مثل عفاف و پاکدامنی بنیان خانواده رو حفظ نمیکنه.
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
لعنت بر تفکرات پوسیده شما مردم راست برند هنجار چپ برند میشود هنجار در باشگاه وجود زنان حرام است ولی در جشن های حکومتی وجود زنان در کنار مردان غیرت است ای کاش استانداردی یک گانه خلق میکردید معزهای پوسیده راباید شست
پاسخ
احسان
-
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
از بس اختلاسهامون میلیارد دلاری شده ک همین دیروزخبر اختلاس دو میلیون دلاری فولاد خوزستان پخش شد ولی ظاهرا میلیون دلارها ارزش اینو ندارن ک هیچ خبرگزاری داخلی بهش بپردازه. شنیدم دلار و سکه هم ک چندوقتیه رکورد زد؟! جدی میفرمایید!؟ ???
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
درود براین دانشجویان بوشهر .ولعنت به جاعشی ها
پاسخ
هلیا
-
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
به تو چه
پاسخ
هلیا
-
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آفرین دقیقا شهدا عزیز شهید شدن که ما الان در آسایش باشیم و هر کار دلمون بخواد بکنیم مثلا تو که دوست داری *** و داری میخوری ?
پاسخ
ماریا
-
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
تکانی‌های بدنی???
آقا لقمه رو نپیچون این تکانیهای بدنی همون رقصه اونم از نوع عشوه گریش
پاسخ
هلیا
-
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
هرچقدرم هنجار شکنی باشه و فساد محسوب بشه به پای جوجه شیخای عمامه پوش? که میگیرن دخترا و شبانه صیغه میکنن به فساد اونا نمی‌رسه
اونی که سایت و زده از *** که حتمن نه رفته دانشگاه نه مدرک داره این فیمو گذاشته
معلومه تو آدمی بیکاری هستی که دنبال این کارایی?????
پاسخ
ماریا
-
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
برادر عزیز آقا محمد و همه ی عزیزانی که اینجا نظر گذاشتند شما همتون ایرانی هستید و هموطن،نباید اینجوری به هم توهین کنید،البته که نظر ها متفاوتی ولی شادی هم راه داره عرف داره مکان داره،هر کسی هر کار غیر اصولی بکنه مورد نقد قرار میگیره،شما چند تا دانشگاه تو کل دنیا سراغ دارید که دانشجوهاشون برا جشن فارغ التحصیلی بریزم تو کوچه و خیابون و دانشگاه و برقصن برا ما که کشور اسلامی هستیم برا کل دنیا این حرکت زننده ست واقعا.
پاسخ
گودرز منصوری
-
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام --متوجه نشدم یعنی شادی و خنده چهارتا دختر آنهم با پنج کیلو لباس و کلاه و روسری کجاش توهین و کجاش هنجار شکنی هست .
حالا اگر چیزی هست که نشون ندادید نمی‌دونم ولی این فیلم را توهین دانستن آخر جهل است .آقای دیلی فوتبال میشه شما جوسازی نکنید اونایی که این فیلم را توهین دانستن کی بودند اسمشون ونظراتشون را با ذکر دلیل بیان کنید
پاسخ
محمد
-
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلوم شاد شد.
انشالله عاقبت به خیر بشید.
این دو دقه کلیپ شاد رو بذارید بسازند،توی زندگی رفتند همش درد قرض،غم،کم پولی و .....کوفت زهر مار میبینند.این فقط خاطره سازی بوده.
چوم کا.
خدا خودت میدونی کی داغونه کی خوبه،کی ادای خوبا و درمیاره
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
البته کسی نگفته چند تا دختر شادی نکنند ، ولیکن پخش این شادی هاشان آنهم به اینگونه رقص و نشان دادن از منظر دین ما حرام است..
یعنی در دانشگاه الزهرای بوشهر به اینها آموزش رقص می دادند؟
یعنی این خواهران محترمه فردای قیامت با همین رقص جلوی حضرت زهرا سلام الله علیهاحاضر می شوند؟
وقتیی امام حسین علیه السلام را در روز عاشورا شهید کردند و حضرت زینب سلام الله علیها و اسرای کربلا را به شام بردند مردم شادی و رقص می کردند، این خواهران محترمه همین مقدار شرم نکردند که لا اقل شادی و رقص خودشان را در خلوت خودشان داشته باشند و پخش نکنند؟
برای من سوال بود این خانم ها مهندس و دکتری مهندسی شان را از این دانشگاه اخذ کردند یا دکتری رقاصی را ؟
در نهایت فکر نکنم این خانم ها از آن دانشگاه باشند ، به آنها تهمت زده اند، خانم های دکتر و مهندس برای خودشان شخصیت قائل هستند و کلا رفتارشان سنگین و وزین است، نه مانند مطرب های کوچه ای دوران سابق رقاص....
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
?خداوکیل خانم آرامش این خسرو ازکجا میشناسی???شاید یک تیری تو تاریکی در کردی.گفتی شاید این عشق قدیمم بیده
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
شما ها چرا فضولی کردین و فیلم جشن خصوصی مردم نگاه کردین و پخشش میکنید ضمن اینکه کجاش تو اجتماع بوده تو یه دلشنکاه دخترانه است نه پسری هست نه پارتی برو نظرت برای آقای سردار طلایی بنویس که تو کانادا با خانومای لختی ورزش میکرد یا در مورد فیلم پسر لاریجانی که با دو تا خانوم می‌رقصید بنویس و ازشون شکایت کن که هنجارشکنی کردن یا در خصوص پسر سبحانی نماینده ایران در ونزوئلا بنویس که از کجا آمده پولش که 6تا خانم لخت کنارش هستند همیشه اینارو لال مونی گرفتید بعد شادی چند دانشجو براتون شده معطل اجتماعی جمع کنید برید از این مملکت و دست ازسر مردم بردارید
روزی فرا خواهد رسید روزی که شماهم نیستید غم می‌رود از دلهای مردمان
پاسخ
رضا
-
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
باتوجه به دیدگاه های نوشته شده معلومه که افکار شما نابهنجار میباشد.نابهنجار این فاسدینی هستند که به جان و مال مردم مسلط شدند که تمام اعتقادات مردم رو از بین بردن.زندگی رو جهنم کردن برای همه.نابهنجار اوضاع اقتصادی که حتی ازدواجی انجام نمیشه.نابهنجار از هم پاشیده شدن خیلی از ازدواج هاست که بعلت فشار اقتصادی از هم داره میپاشه.نابهنجار سایت دیلی فوتبال میباشد که اخبار مهم مملکت رو پوشش نمیده چسبیده به شادی تعدادی جوان پوشیده که همه جای دنیا چیزی به اسم جشن فارغ‌التحصیلی وجود دارد.
پاسخ
رضا
-
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آرامش بدجوری تو دکل خسرو زدی هاااا
پاسخ
افشین
-
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
واقعآ خسته نباشید انشاءالله بهترین موفقیت های برای ایران عزیز در کنار شما عزیزان من شرمنده شدم ک ب این خوشحالی میگن هنجار شکنی ولی صدیقی ها کارشون حلاله هی دنیا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مصطفی تو بازیچه ی دست خانمها هستی و مرتب داری ازشون بازی میخوری،اگه توصیه های کاربر نجات ایران را جدی گرفته بودی الان اینجوری مسخره و مضحکه ی خانمها و آقایان نمیشدی،به خودت بیا و بیشتر از این مایه ی خنده نباش که آسیب میبینی و ضربات روحی خواهی خورد
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
بلاخره چن تا خل و چل هست به کار اینا گیر بده که فاقد اهمیته?
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
قبول دارم،ولی کو گوش شنوا
خدا لعنت کنه باعث و بانی این وضع رو
پاسخ
حسین
-
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
چیکار کرده یه لحظه شادی
چی شد مگه
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آفرین خوش باشید همیشه ایشالا لباتون خندون و دمتون گرم تو این دوران وانفسا باز خوشحالید. دعا کنید فارق التحصیلی دخترم دانشگاه پزشکی ایشالا
پاسخ
حسین
-
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
ماه رمضانه هرکی ب ناحق حرف میزنه
و در مواقع دزدی و اختلاس عمامه داره ها و مسولین لال میشه
الهی خدا نسلش رو ریشه کن کنه. یاعلی
پاسخ
رضا
-
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
جاویدی تند نرو شماباجناق بازها و صیغه کن ها از همه کثیف تر هستید
در ضمن تمام کشورهای دنیا نیروهای نظامی کارشون حفظ مرزهای کشورهاشونه چون این شغل رو خودشون انتخاب کردند ودر ازای اون حقوق میگیرند به هر حال هیچ منتی به مردم نیست و همین مردم کوچه خیابان که با شماها هم فکر نیستند هم در جبهه ها حضور داشتند و شهید دادند ولی متاسفانه شما انگل های جامعه که تعدادتون زیاد نیست شهدا رو به نام خودتون مصادر کردید چرا که رسانه دست شماها احمق هاست وبا این تفکر به مردم منت می گذارید
پاسخ
مسعود
-
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام. بنظر بنده همینقدر که اعتقاد دارید این افراد بیمار هستند و بر فرض دیابت دارند، نقطه امیدبخشی است برای نجات آنان بدون اینکه قنادی ها را تعطیل کنیم.
پاسخ
مسعود
-
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
و اکثریت عاقبتی خوش؟! آنهم بدون جنگ داخلی.
پاسخ
مسعود
-
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
سلام خوبی؟ یاد همسایه های قدیم بخیر.
پاسخ
هادی
-
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دیلی فوتبال آتش گرفت
پاسخ
مهدی
-
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دخترا دمتون گرم. کاش من هم اونجا بودم و با شما در شادی شما می رقصیدم. عالی بود. باشه هر روز از این دسته کارها در جامعه.
پاسخ
امید
-
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خاک دوعالم تو سر تو یکی..فکر میکنی خیلی روغنفکری؟هر چیزی یه حد و حدودی داره که توی قرآن و احادیث مشخصه.کی گفته مکه وعربستان وحی منزله؟یا هر ننه قمری اونجا پادشاه بشه و قانون عوض کنه میشه پیغمبر ما.اینا چه استدلالهای بچه‌گانه ایه؟؟
پاسخ
محمد
-
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
هنجارهای شما به هربادی ناهنجار میشود؟! ارتجاع سیاه هنجارش فقط گریه و زاری است و بس!! هر خنده ای و هرخوشحالی که برای میلیاردها انسان هنجار است ؛ برای افکار پوچ و زنگ زده واپسگرا ناهنجار است؟!! اختلاس چی؟! هنجاره ؟! دزدی و غارت بیت المال چی؟! بنام اسلام تیشه به ریشه اسلام زدن چی؟! همه اینها هنجاره و الباقی ناهنجار؟! یهودیانی که در لباس روحانیت یکنوع مبارزه منفی بر علیه اسلام میکنند! در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات مردم دیگر میدانندکه عده ای یهودی انوسی بنام اسلام در حال کندن ریشه اسلام هستند! ام الفساد خلقت یهود و سهیونیزم است که در حال حاضر بر کشور ماهم ...
پاسخ
محسن
-
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خیلی ناراحتی اول اسم خودت رو درست کن ..روناک.. راست میگفتی میذاشتی زهرا
پاسخ
زهرا
-
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
مصطفی میگن کافر همه را به کیش خود پندارد تو برو اکانت های آرامش و ... جمع کن ابله
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
الان اینا کجا دارن میرقصن ایناکه همش دست میزنن حجابشونم کامله چرا ایرادای الکی میگیرین از جوونا یه جوری مینویسین هنجارشکنی انگار بدون لباسن و مختلط دیگه درحد یه جشن فارغ التحصیلی دخترونه که به مردم حق شادبودن بدین
پاسخ
محمدرضا
-
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
اون دانشمندانی که به بمب اتم رسیدند .و خیلی دانشمندان کارهای مهمی برای دنیا انجام دادند اینطور خوشحالی نکردند.حالا مگه چکار کردند که با نمره خریدن و هزار کار کثیف نمره گرفتن فکر کردن خیلی کار مهمی کردند
پاسخ
ماهان
-
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خدایاشعورعقل والااگرشماجای اسطوره بزرگ زن خانم مریم میرزاخانی بودین الان معلوم نبوده میکردین،بابایه لیسانس کسی باشادی مخالف نیست ولی چه خبره واقعاچه خبره یه لیسانس دیگه...چراکه هرقیمت دوست دارین دیده بشین چه مرضی افتاده جون مردم ازپیروجون زن ومرد...
پاسخ
ماهان
-
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
خدایاشعورعقل والااگرشماجای اسطوره بزرگ زن خانم مریم میرزاخانی بودین الان معلوم نبوده میکردین،بابایه لیسانس کسی باشادی مخالف نیست ولی چه خبره واقعاچه خبره یه لیسانس دیگه...چراکه هرقیمت دوست دارین دیده بشین چه مرضی افتاده جون مردم ازپیروجون زن ومرد...
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
جناب جاوید می گویید چرا کثافتکاریتون رو پای سیاسیون می گذارید؟خوب عالم بی عمل مثل زنبور بی عسل می مونه .وقتی خودشون به قانون عمل نمی کنند وقتی خودشون حدود خداوند رو زیر پا می گذارند انتظار دارید مردم برای حرف هایشان تره خورد کنند؟ همین الان می خواهند مسئله ی آقای صدیقی رو ماست مالی کنند. وقتی که حکومت در برخورد با قانون شکنان، خودی و غیر خودی عمل می کنه نتیجه این میشه که قانون جایگاه ویژه ی خودش رو از دست میده .در زمان اعتراضات دیدیم که قانون در برخورد با فرزندان مسئولین انعطاف داشت اما برای بچه های مردم عادی طوری دیگر رفتار کرد.
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
موتور سواریش رو قربون
پاسخ
جواد
-
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دمت گرم
پاسخ
محمد
-
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
به عنوان یک بوشهری خوشحالم که جامعه ی شهر من ، از پوسیدگی افکار نسبت به بقیه شهر ها ، دورتر هست . از یک میلیون و چهارصد هزار نفر فقط دویست و پنجاه هزار نفر رای دادند و این نشان از بیداری مردم شهر من هست . من الله توفیق
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
یه مشت آدم هرزه عقده ای بی پدر و مادر که توی ساحت دانشگاهها فقط دنبال هرزگی و افشای شهوات و مفسده انگیزی هستن. قیافه های هرزه طورشون به هر قشر و هر کسی میخورد إلا دانشجو و اهل جامعه دانشگاهی
پاسخ
آرامش
-
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
ناشناس۲۰ فروردین ۱۲:۴۳. جناب ناشناس این رو درست گفتی که من خسرو رو می شناسم اسم دیگه اش بابک هست بچه بالا شهر هست به هر طریقی کاری میکنه که من بیام نظر بدهم بیکاره نمیدونه شاید من دوست نداشته باشم به هر علتی در مورد یک چیزی نظر بدهم.
پاسخ
حسین
-
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
اینا پوششون خوب بود فقط کمی از مو هاشون بیرون بود اینها اینده پشیمون میشن چون ذاتا دخترای باحیای هستند
پاسخ
آسمان
-
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
وقتی جنگ شد همین ها رو به عنوان سربازان وطن می فرستیم جلو تا ایثار و فداکاری از خودشون نشون بدن?
پاسخ
مصطفی
-
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
من نمیدانم چرا آقایان بیشتر از خانم ها از دیدن این کلیپ خوشحال شده اند؟؟ یعنی چه علتی می‌تونه داشته باشه؟؟
من جوابشو می‌دونم فقط سئوالم اینه که آیا حاظرید برای شادی دیگران شما هم دست بکار شوید و از ناموس خودتون مایه بذارید؟ خواهشا بدون فحش و درو وری جواب دهید؟
پاسخ
نسترن
-
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
ای بدبخت ها برید دنبال شوهر بگردید که گیر نمیاد...پسرها بیکار و بی پول هستن، تا آخر عمر هم باید مجرد بمونید تا تبدیل به ترشیجات چهارفصل بشید????
پاسخ
گلنار
-
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
من شوهر میخوام پولدار و خوش اخلاق...ولی افسوس گیر نمیاد? پسرها شغل و پول و آینده ندارن، کم کم رسم ازدواج داره از بین میره...ای خدا...هیچ کس تو این مملکت نسل جوان رو داخل آدم حساب نمیاره...موندم اینهمه نفت و گاز و ثروت کشور کجا میره?شماها میدونید؟
پاسخ
مصطفی
-
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
ماجرای انتشار فیلم جنجالیِ منتسب به دانشگاه‌ الزهرا چه بود؟
?طی روزهای گذشته فیلم غیرمتعارفی از جشن فارغ‌التحصیلی دانشکده الزهرای بوشهر در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که دلیل تشابه اسمی با دانشگاه الزهرا تهران سبب ایجاد ابهاماتی شد.
?دانشگاه الزهرا تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده فیلم منتشر شده با نام الزهرا هیچ‌گونه ارتباطی با این دانشگاه ندارد و متعلق به یکی از دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای بوشهر با نام الزهرا است.
?رئیس دانشکده الزهرای بوشهر گفته: ۸ نفر از فارغ‌التحصیلان بدون هماهنگی و دریافت مجوز با تهیۀ لباس فرم فارغ‌التحصیلی، در بافت قدیم بوشهر اقدام به تهیه کلیپ کرده و با میکس فیلم با سردر دانشگاه آن را منتشر کردند.
?دیروز نیز رئیس دانشکده الزهرا بوشهر از پیگیری قضایی این موضوع و شناسایی دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده خبر داده و گفته همه این کارها بخاطر دیدار زودهنگام این دانشجویان با کچلخان بوده است
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
اصلا عجیب نیست که اقایان از لودگی وولنگاری زنها خوشحال واحوال بشن
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
وقتی مردم ازکشورهای اسلامی دیگه میان ایران واز رفتار حرکات وپوشش مردم اینجا تعجب میکنن
دیگه حرف از هنجار وناهنجار جایی نداره
برید سیاه بپوشید وفاتحه دین رو در این کشور بخونید
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
زهرا این یارو دوباره خودکشی کرد به نظر تو چیکارش کنیم آدم بشه
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
احسنت جاویدی??
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
تو از الان کشیدی پایین هر ننه قمری هر چی به ذهن سیاهش میرسه می نویسه . سردار سلیمانی گفت آن دختر بی حجاب هم دختر ماست این حرف می‌دونی یعنی چی یعنی مخالفت با سیاست غلط بعضی هاست که از وطن پرستی بیزارند و میگویند وطن فدای اسلام . آسمان عجب ذهن کثیفی داری ب ی ن ا م و س ی هم حدی دارد ت
پاسخ
حسین
-
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
البته من منظورم این نبود که با اینها برخورد نشه
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
واقعا من که از دخترای ایرانی ناامید شدم دخترا رقاص هندی دارند مسلمان میشند دخترا ترکی دارند باحجاب میشند ونوقت بازیگران ایرانی در خارج و دخترای ایرانی که خیر سرشون اسم مسلمان روشون هست دارند رقاص میشند اینان آینده سازان ایرانند؟ فاتحه ایران بخونید مادران آینده بچهاشون مثل خودشون میشند از یکطرف نامردی از یکطرف ناموسی لطفا در ماه رمضان و ایام محرم یکسری به پارکها و تفریگاه ها بزنید احترام نگه نمیدارند
برید جمعیت امریکا نگاه کنید سومین كشور پر جمعیت دنیاست آمریکایی ها مسیحیند اما به ازدواج رو آوردند نه دینی نه اسم اسلامی دارند فهمیدند که لاابالی برای آدمهای ؟؟؟....و چیزی تش نیست
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
مسیحی ها هر چی باشند در جایگاه دین خودشون خیلی باوقارتر از اینایند هر فردی به دین خودش باید جواب بده فردی که از اسلام نمیدونه آگاهی نداره عیبی نداره خدا میبخشه اما فردی که خدا پیغمبر بشناسه بدونه نماز چی حجاب چی و از روی آگاهی کار خارج از دینش بکنه وای بحالش
پاسخ
حسین
-
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
ناشناس مشخصه توی چه خانواده ای بزرگ شدی ?
انگار این فوحش ها که دادی نقل و نبات همیشگیته
واقعا متاسفم برات کاش پدر مادرت عوض اینکه فقط بزرگت میکردن یکم ادب و شعور هم یادت میدادند ??
بعدشم حاج قاسم که این حرفو میزد منظورش این نبود که با اینها برخورد نشه منظور اینه که این افراد رد نشن و با آغوش باز پذیراشون باشیم (افتاد؟)
ادم حرص می خوره بخاطر این عدم تشخیص شما ها
ان شاالله به راه راست هدایت بشی و توبه کنی بخاطر فوحشی که به آسمان خانم دادی ?
البته کلمه بی ناموس ماله اون کسیه که موافق این ماجراست
منظور خود من هم از اینکه اینها ذاتا دخترای باحیایی هستند این نبود که با اینها بر خورد نشه باید برخورد بشه ولی نباید ترد بشن همین کل حرف من اینه
پاسخ
مصطفی
-
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
احسنت حسین آقا
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
خود کشی!!؟؟ چقدر حقیرید که از حسادت به من دارید خود کشی میکنید و اونوقت از سوزش شدید این نظرات را مینویسید، لعنت و نفرین و مرگ و بیماری و زندان و تقاص و کرونا و دیوونه خونه و آبله میمون بر همتون، ببینیم این جمله ی دعایی برحق مستجاب میشه یا دعاهای گدایی شما حزب الهی ها
پاسخ
احمدرضا ربیعی
-
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
ازین به بعد نوحه و روضه میخونن خوبه ؟:)
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟