|
کد خبر: ۲۲۷۵۰۹

عکس| حمایت دختر نماینده مجلس از اسرائیل

عکس| حمایت دختر نماینده مجلس از اسرائیل

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از حمایت دختر نماینده مجلس ایران از اسرائیل بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، آیلین دختر جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در عکسنوشته ای دفاع مشروع ایران و تنبیه رژیم صهیونیستی را اشتیاق برای آغاز جنگ دانست.

عکس حمایت دختر نماینده مجلس از اسرائیل که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس دختر نماینده مجلس ایران حامی اسرائیل شد

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
آرامش
-
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
برو بچه بیار، فقط از زناشویی لب دادنش رو فهمیدی زنیکه به درد نخور.
پاسخ
غزاله
-
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
این حرامزاده صهیونیست رو به درک واصل کنید...
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
حرامزاده کثافت نجس تر از سگ و خوک
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
ای بدبخت زباله گرد دولت شیطانی صهیونیست به نابودیش نزدیک شده تو چه غلطی ازت برمیاد هرزه سلیطه
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
ببین پدر چه پولی به خوردش داده که سر از رژیم کودک کش درآورده
سوال در ذهن مردم اینجا شما می‌گیرد که پدر این سلیطه چگونه تایید شده
پاسخ
احمدرضا امیدبیگی
-
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
تعویض روزانه پارتنر باعث زوال عقل میشه بطوری که میهن و خاک وطن که از جان عزیرتره در چشم این سرکار خانوم کم ارزش شده اگه کاره ای بودم قلاده به سر پدرش میزدم تا وفاداری از سگ یاد بگیره
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اصلاح طلبان سرمایه های اسرائیل هستند
پاسخ
سجاد
-
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
حرف حق
پاسخ
امیر
-
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
پدرش حداقل ۲۰۰ میلیون از مجلس.
خداد تومان از رانت.
دخترش حق داره پول مفت و حرام نتیجه‌اش میشه این دختر سگ باز
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بایدم جفتک بزنن
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
خودتی آینه
پاسخ
مصطفی
-
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
بی بته مگه تو تا دیروز از اسرائیل و سگ بازی و هرزگی دفاع نمی‌کردی چرا به همنوع خودت خیانت می‌کنی نکبت علاف! هان؟
برای فرار بنزین زدی عمو؟ اسراییل میخواد حمله کنه مثل سگ تاتوله خورده دور خودش می پیچه میگه خ مالای من کاری نتونستن بکنن داره خجالت می‌کشه دیگه براش حیثیتی نمونده تو نمیخوای برای بابا کاری کنی؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
والا من از این نگاه تحریک میشم چرا دروغ بگم آزادیخواهان غربگدا به درد زیر رختخواب میخورند و تامام خخخخ
شما فرض بگیرید به جای گربه چیز دیگری بغل میکرد وای ننه دارم میمیرم
پاسخ
غفور
-
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
انشاالله هر چه سریعتر دستگیر شود و غلط کردنش ر. زود ببینیم و پدرش از نماینده گی مجلس خلع گردد
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
امیر همه را با خانواده خودت مقایسه نکن
در این سایت به وضوح مشخص شده که این کارها فقط از خانواده تو سر میزند
تنها کسی که نمی‌داند پسر مصطفی است
پاسخ
مصطفی
-
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
همیشه انگور خوب خوراک شغال میشود!
یک نفر به این انگور خانم بگه تو خودت جنگ دیدی که می ترسی؟ من نمی دونم چرا یه عده از بیگانه حمایت میکنند؟
تو و پدرت داری نون این مملکت رو میخوری بعد لگد میزنی؟ این چه حرفیه زدی انگور جون؟
پاسخ
سلیمان
-
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
این هرزه سلیطه اگه بره اسرائیل، همون اول چند تا سرباز صهیونیست هم زمان بهش تجاوز میکنن و چند قلو باردار میشه????مطلقا سانسور نشه
پاسخ
حسین
-
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
این سلیطه و پدرش شاگردان مکتب عبدالحمید و جیره خور سعودی هستند ، اینا با اینکه اهل سنت هستند ولی تا امروز با گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنایات صهیونیست ها در غزه وکشتار هزاران زن و کودک بیگناه که اتفاقا سنی هم هستند، واکنشی نشان نداده اند، اما به محض تو دهنی ایران به اسرائیل نطقشون باز شده، حالا شما خودتون نتیجه گیری کنید
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
هر وقت اَفسارت رو دستش دادی ، و سگش،شدی اونوقت بیا و باهاش ......
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
نفوذ شیعه های انگلیسی ، بهایی های اسرائیلی، اصلاح طلبان غربزده و منافقین ظاهر مسلمان در تمام نظام رِخنِه کرده که باید جامعه ی اسلام واقعی پاکسازی شود پدرم اینم یکیشون
پاسخ
ماندانا
-
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
تو اگه ناراحتی با گربه ات گورتو گم کن برو اسرائیل تا جنگ در اونجا نبینی ???
پاسخ
سپیده
-
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
از یه گربه باز و سگ باز ، بیشتر از افکار حیوونی، نمیشه انتظار داشت حتی اگه خیر سرش دانشجو باشه از همون دانشجوها که مدتیه می‌بینیم
پاسخ
حنا
-
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
ستون پنجم توعه هرزه ی حیوون پرست هستی، که بخاطر نداشتن ایمان و حُجب و حیا و شخصیت ، حاضری دشمن مجلسی رو که بابا جونت ازش پول تو حلقوم توعه حروم لقمه میریزه رو حمایت کنی
پاسخ
سمیرا
-
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
این فواحش دیگه از کدوم طویله ای در اومدن ؟؟؟
پاسخ
رسول زهرائی رئوف
-
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
من با حرف این خانم مخالفم و از موشک باران اسرائیل بسیار غرق شادی ولی
ولی خاک بر سر بچه حزب‌اللهی هایی که یک حرف غلط این خانم را با صد تا فحش ناموسی و چرند جواب داده اند
آدمهای بی عقل شما فکر میکنید نظام اسلامی و سپاه نیاز به دفاع کردن از نوع فحاشی و ظلم داره؟ اسلام مخالف ظلم است چه ظلم به انسان شریف چه ظلم به بی شرف یا افراد نادان
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
لقمه حرام عده ای را هار کرده، مسؤلین و خانواده محترمشان در اولویت این هاریت قرار گرفته اند
پاسخ
نادی
-
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
جنگ و دفاع لیاقت وجرات میخواد که شما ندارین البته جنگ برای شما ها که بد نشد
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
بله دیگه بعضی از مسئولین بچه هاشون خرابن
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
لیاقت تو همین است که بغل کردی به زندگی نکبت بارت ادامه بده تا سقط بشی ذلت برای شما هست وعزت برای اهل بصیرت
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
متاسفم برای رسانه دیلی فوتبال که به قدری خودش رو فروخته که اجازه میده عده ای که خودشون رو مسلمان و ارزشی میدانند به هر لحنی به دیگران توهین کنند و هر اراجیفی به هم ببافن، گیرم این دختر یک اظهار نظری کرده و مسئولیتش هم با خودشه، خوب به کسایی که دارن کامنتهای غیراخلاقی میزارن و حرفهای رکیک میزنند چرا اجازه میدید در رسانه شما اینگونه ترک نازی کنند، خوب بنده هم به خودم اجازه میدم به اونایی که فحش میدند و دری وری می گویند بگم یک مشت احمق عقده ایی که حد خودشون رو نمی دانند و فقط مثل انگل در خصوص هر چیزی اظهار نظر میکنند و نظراتشان فقط به درد عمه جانشان میخوره،
در جمهوری اسلامی به خودی اجازه داده میشه هر حرفی بزنه و توهین کنه ولی به نخودی و غیر خودی انگ فریب خورده، اجنبی پرست و وو زده میشه
پاسخ
حسین
-
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
وقتی پدرش باهزارترفندشده نماینده مجلس
اینم باید اینجوری جفنگ بگه
مفتخورهای بی درد
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
نا مردید اگر مطلب قبلی منو ثبت و نشون ندید
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
شورای نگهبان چطور بخودش جرات و اجازه داده اینجور افراد بهائی مسلک یا اسرائیلی مهاجر رو تائید صلاحیت کنه که فرزندانشون رو آنتریک کنن حنجره اسرائیل بشه؟؟؟ اگه بهائی ها و صهیونیستها دارن راحت توی ارکان نظام رخنه میکنن از کوتاهی و ناکارآمدی نهادهای نظارتی و بالادستیه... این دختر منحرف باورها وعقاید خانوادگی خودشو که پدرش بهش آموخته مطرح کرده...پس نماینده مجلسی که با نظام و باورها و عقاید مردم کشور مشکل داره ومخالفت میکنه باید برکنار بشه...
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
کمی بعد از پیروزی انقلاب ثبت احوال شروع کرد به تعویض شناسنامه های دوران پهلوی... اوائل انقلاب هم درگیری‌های خیابانی و ترور جریان داشت هم جنگ شروع شده بود مملکت حال و روز خوشی نداشت کمتر نهاد و ارگان و سازمانی بود که کسی بادقت کنترلش کنه ازجمله ثبت احوال با کارمندهای جدید تازه کار و اکثرا ناشناس. هرکی ریش میذاشت بهش بهترین کارهارو میدادن توی طرح تعویض شناسنامه سهل انگاری سهوی وعمدی زیاد بود..مامورهای بدخط تندنویس بی دقت هر ارباب رجوع وارد ثبت احوال میشد اطلاعاتشو میگرفتن و مث کارگرهای کنتراتی ثبت میکردن. دین و مذهب رو هم اجباری اسلام و شیعه مینوشتن خیلی بهائی ها و صهیونیستها ازاونجا به بعد تبدیل به مسلمان شناسنامه ای شدن وحتی بعدها وارد حوزه علمیه شدن... بنظرم *خلینا رخیمی* یک اسم و فامیل اسراخیلی باشه... ختما خمینجوره
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
ایرانیه دیگه اروپایی که نیس شعور داشته باشه نره تو صف بنزین ایرانی از تمدن فقط لباسشو برداشته وگرنه شعورشون در حد همون گوسفنده گوسفند اول هر کاری کرد بقیه هم همونو عینا تکرار میکنن حالا این عنتر نشنال یه زری زده بقیه عین طوطی تکرار میکنن فکر میکنن خیلی اپدیتن و حالیشونه خر همون خره فقط پالونش عوض شده اینا همون با فرهنگان که میدوون تو صف بنزین و ثبت نام خودرو ولی توقع دارن بنزین و ماشین ارزون بشه و از گرونی شاکین همین قدر گاو انتظاری از عصبی های جهان سومی نیس که برای کشور خودشون ارزوی جنگ میکنن همینقدر نفهم
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
کمی بعد از پیروزی انقلاب ثبت احوال شروع کرد به تعویض شناسنامه های دوران پهلوی... اوائل انقلاب هم درگیری‌های خیابانی و ترور جریان داشت هم جنگ شروع شده بود مملکت حال و روز خوشی نداشت کمتر نهاد و ارگان و سازمانی بود که کسی بادقت کنترلش کنه ازجمله ثبت احوال با کارمندهای جدید تازه کار و اکثرا ناشناس. هرکی ریش میذاشت بهش بهترین کارهارو میدادن توی طرح تعویض شناسنامه سهل انگاری سهوی وعمدی زیاد بود..مامورهای بدخط تندنویس بی دقت هر ارباب رجوع وارد ثبت احوال میشد اطلاعاتشو میگرفتن و مث کارگرهای کنتراتی ثبت میکردن. دین و مذهب رو هم اجباری اسلام و شیعه مینوشتن خیلی بهائی ها و صهیونیستها ازاونجا به بعد تبدیل به مسلمان شناسنامه ای شدن وحتی بعدها وارد حوزه علمیه شدن... بنظرم *خلینا رخیمی* یک اسم و فامیل اسراخیلی باشه... ختما خمینجوره
پاسخ
ناصری
-
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
آخوندای فاسد و حقه باز ایران، هر شکستی را برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
مشارکت پایین مردم در انتخابات نمایشی را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
رهگیری و انهدام ۹۹ درصد موشکها و پهپادها توسط اسرائیل را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
شخم خوردن و از دست دادن غزه را برای خودشون پیروزی معنا میکنن
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
روایت‌های متعددی هست که میگه ؛ نطفه نامشروع و انباشته شدن لقمه حرام آدمیزاد رو تبدیل به شیطان و عفریته میکنه... مجلس ظاهرا محلی برای خدمت به مردم و نظامه ولی سالهاست با رخنه اعضا فرقه های صهیونیستی و بهائیت تغییر کاربری داده وتبدیل به جولانگاه و پاتوق معاندین و مزدوران اجنبی و مامن مفسدین اقتصادی و اخلاقی و جیره خوران موساد شده... وقتی تور کنترلی نهادهای نظارتی پاره باشه معلومه مجلس هرکی هرکی میشه و فرزندان نا.مش... شون با دشمن ایرانی ها همراه و هم عقیده میشن...
پاسخ
ناصری
-
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
آخوندای فاسد و حقه باز ایران، هر شکستی را برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
مشارکت پایین مردم در انتخابات نمایشی را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
رهگیری و انهدام ۹۹ درصد موشکها و پهپادهای ایران توسط اسرائیل را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
شخم خوردن و از دست دادن غزه را برای خودشون پیروزی معنا میکنن،
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
ماشاالله که چقدر باادبید. حرف ایشان چه ربطی به حمایت از اسرائیل داشت. یعنی شما می‌گویید کسانی در مسئولان ما مشتاق جنگ هستند. این که همان خواست اسرائیلی‌هاست.
پاسخ
هانیه
-
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
این حرام زاده ها سالها از قبل خون جوانان مظلوم وبا غیرت ایران اسلامی بناحق تغذیه نموده اند و منافقانه زندگی کرده بودند والان باید رسوا شوند این قانون تغییر ناپذیر خداونداست . مثل بقیه سگ بازان وگربه گردانان ....
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
ملت بیمغزبهوش باشین.این سیاسیون کثیف باهم هستن.جنگ زرگریه.ملتها سرکارن .چرانمیفهمیددولتهاواسه بقا دشمن تراشی میکنن
پاسخ
حسین
-
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
هذیان گویی ناصری از تل آویو
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
شما چیزی که با چشم میبینی باور میکنی یا با گوش میشنوی؟پس اینهمه فیلم اصابت موشک ها و صدای انفجار چه بود؟در غیر این صورت نمی‌توانی یک مسلمانان باشی که این حرفها را میزنی
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
ناصری معلومه اونجات بدجوری سوخته یا نکنه (نتانیابو) پدرته ! خلاصه آب رو بریز همونجا ، مستراح.
پاسخ
م.و
-
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
ناصری بابا نتانیاهوت بهت یاد داده که اینا رو بگی کور خوندی ارواح بابات تو اینطور فکر کن .لعنت به تو اجنبی
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
هموطن ،باادب بگو عزیزجان،امّابدگفتی،حالا درست وخوب بشنو،اولاًدربین بندگان خداهم خوب وهم وجودداردوبه چهره،رنگ ونژادولباس هم نیست،هرکس ایمان،تقوا وحیای خالص داردوخاضعانه،خالصانه وبی منت به خلق خداخزمت ومهربانی کند،مؤمن،مسلمان وشرافتمنداست که جزازطریق اطاعت وعمل به اوتمرالهی منطبق باکتب آسمانی قدسی بویژه قرآن الهی هم حاصل نمیشود،چرا؟!چون خواست خالق وپروردگارهالمیان اینچنین است،پس گناه وفسادبه قول شمافقط درآخوندهایاجامعه روحانیت نیست،بلکه جماعت بدوبی حجاب،آنانکه پوششهای تنگ وچسبان وبدن نما،برهنه وبی حیاهستندهم فاسق وفاسدند،جماعتی که به فرمایش خداوندکه نگاه به نامحرم را"حـــرام"،حجاب را"واجب"فرموده ومیفرمایدمبازادرجامعه امربه معروف و...تعطیل شودودراینصورت"دعاهایتان‌ اجابت"نمیشود،دشنام وفحش ندهیدکه روزیتان(معنوی ومادی)کم میشودو...ایمان ندارند،وحتی پیامبراکرم(س)درآخرالزمان جماعتی درجامعه ظاهرمیشوندکه باپوشسهای تن،چسبان وبدن نمادرمحضرالهی بی شرمی،بی حیایی وخوزنمایی مبکنند،آگاه باشیدکه من به شدت ازانان تنفردارم وبیزارم وآنهانیزازمن،آنهاازامّت من نیستندوموردشفاعت من قرارنمیگیرند(که دراینصورت یعنی ازامت هیچیک ازپیامبران نیستندوموردشفاعت قرارنمیگیرندواین بعنی جهنم محض)،البته آن مسؤول نمای خائن وآن جماعت ازعموم مردمی که احتکار،دزدی،رانت،گران‌وکم فروشند،وان جماعتی که درنهایت گمراهی‌مانند قوم لوط که معادل امروزیش همجنسبازند،وباجراحی چهره واندام خودشان رابه چشم گربه ولب شتر وگونه فلان حیوان و...ویامردنماهایی که خودرابه شکل زنان وزن‌نماهایکه خودرابه شکل مردان درمیاورندوخودراباسواد،متمدن،شرافتمند!باکلاس و...میدانندومخلص کلام ازنشانه های آخرالزمان به حساب میایندهم مانندقومهای‌لعن و نفرین‌وعذاب شده درگذشته که خودشان،خانه وسرزمینهایشان به فرمان الهی زیر ورو شدو...هم فاسق وهم‌فاسدندوگرفتارعذاب الهی خواهندشد،بنابراین منظوراینست که عزیزان بیاییم خودمان ودیگران رافریب ندهیم وگمراه نسازیم وتازمان مرگمان نرسیده که دیگرراه بازگشت وفرصت جبرانی نیست،توبه نصوح یاحقیقی نموده وجبران مافات کنیم وطبق فرموده الهی،براستی آگاه باشیم که تنهاشرط رستگاریمان ،فقط وفقط «#تقواپیشگیست»،یعنی اطاعت محض وحیاکردن طبق آیات قرآن مجیدوفرمایشات معصومین(س) واگاه باشیم که خداوندیکتادرقران مجیدمیفرماید:ای پیامبر،هماناما آدمی رادر"رنج"آفریدیم،زندگی دراین دنیای فانی‌سخت است،بگوخدامیداندوآسان میفرماید،پس صبوری پیشه کنیدکه تنهااستقامت کنندگان تقواپیشه "رستگارانند".پس بجای مثال زدن گوشی پاناسونیک ژاپن زیردست رئیس جمهورامریکاو.که درحقیقت ازجنگ جهانی دوم تااکنون همین ژاپن مانندآلمان و... تحت استعمارامریکاییهاست و...ودائم گلایه ازوضع نابسامان اقتصادی و...شاکرخداوندباشیم،باتلاش وامیدواستقامت ،،مهربانی،همدلی زیرسایه الهی ،قران،پیامبروامامان معصوم(س)که بزرگترین نعمات الهیست،درراستای پیشرفت هرچه افزون معنوی ومادی ایران وایرانیان عزیزواین سرزمین مقدس وبسیارزیبا،همچون شهدای عزیزمان مشتاقانه سهیم باشیم که آنچنانکه پروردگارعالمیان مؤکداًومکرراًدرقرآن عظیم،حکیم وهدایتگرمیفرماید:مرگ وقیامت بسیارنزدیک است.امیداست ایران عزیزمان دیگرهیچ زمانی خائنان گذشته تاریخش رابه خودنبیند.باتشکر
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
آخوندهای فاسد و حقه باز ایران، هر شکستی را برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
مشارکت پایین مردم در انتخابات نمایشی را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
رهگیری و انهدام ۹۹ درصد موشکها و پهپادهای ایران توسط اسرائیل را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
شخم خوردن و از دست دادن غزه را برای خودشون پیروزی معنا میکنن،
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
پهپاد و موشکی که آخوند دزد و فاسد لواطی درست کنه، در حد همون پراید سایپا هست.
هر موقع آخوند دزد و فاسد لواطی، توانست ماشین در حد بنز و بی ام دبلیو تولید انبوه کنه
هر موقع آخوند دزد و فاسد لواطی، توانست CPU و مادربرد و هارد کامپیوتر تولید انبوه کنه،
اون موقع ۹۹ درصد پهپاد و موشکش هم توسط اسرائیل رهگیری و منهدم نمیشه
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
حمله ی افتضاح ایران به اسرائیل، سوژه ی طنز و تمسخر کشورهای عربی شده
کشورهای عربی ترسشون از ایران ریخته و به سامانه ی دفاع موشکی پاتریوت آمریکا، اعتماد خیلی زیادی پیدا کردن
و تعداد زیادی سامانه ی دفاع موشکی پاتریوت به آمریکا سفارش دادن
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
آخوندهای فاسد و حقه باز ایران، هر شکستی را برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
مشارکت پایین مردم در انتخابات نمایشی را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
رهگیری و انهدام ۹۹ درصد موشکها و پهپادهای ایران توسط اسرائیل را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
شخم خوردن و از دست دادن غزه را برای خودشون پیروزی معنا میکنن،
پاسخ
کاظم
-
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
آقای ناشناس معلومه بد جور سوخته ها.آب رو بریز همون جا که میسوز
پاسخ
کاظم
-
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
این چیزایی که گفتی همش خودتی دیگه درسته ؟
پاسخ
حسنی
-
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
دمت گرم حرف دل مردم ایران را زدی
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
از هواداران اخوند و حکومت بیشتر از این نمیشه توقع کرد
همتون همین هستین از بزرگ تا کوچک با یه نگاه تحریک میشید و به فکر رختخواب میفتین همینه که روساتون هم از موی دختر میترسن خودشون و خراب کنن
معلوم نیس تخم و ترکه جانورید یا انسان
خدا نسلتون و از زمین پاک کنه انشالله
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
مراقب باشیدکسانی که امروز پشتشان سینه میزنیدونمازمیخونید زمینخواران اختلاسگران پدران تربیت کننده پسران مفسدودزده بیت المال و دزدان فرشهای کاخ سعدآباد هستند..برگشتن گشت ارشاد حواس مردم راپرت نمیکند چون چیزه جدیدی نیست قبلا توسط مردم ازبین رفته است معاون قوه قضاییه زیره گوش رئیسش دزدی میکرده بنابراین به هیچکسی ازبدنه نظام نمیشه اعتمادکرد همه میدانیم همین الان هم درگوشه ای از این نظام دلارهایی درحال سرقت است که بعدا باشنیدن اسمش پر ریزون میشیم وسپس باترفندی حواس مردم پرت وسپس روزازنوروزی ازنو.
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
فکرکنم شماها ازاینکه یک عمرپشت کسانی نمازجمعه روخوندیدکه زمینخوارودزده بیت المال دراومده اونجاتون سوخته..??
پاسخ
علی
-
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
آخه اگه مقامات ایران دشمن واقعی اسرائیل هستند و دشمن فرضی نیستند چرا زمان حمله را اطلاع رسانی می‌کنند
یادمان نرفته در زمان جنگ با صدام، ایران و اسرائیل عملیات‌های مخفی نظیر اپرا علیه صدام ترتیب می‌دادند و با هم همکاری داشتند در حالیکه در روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند حالا ما قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را ؟!
پاسخ
محمد
-
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اگه نماینده های مجلس درست و حسابی بودن ، اینهمه قانون بر ضد مردم ایران وضع نمی‌کردند. الان مستراح بری بلید به نماینده های مجلس مالیات بدی.
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اگر ۹۹ درصد موشک های ایران رهگیری شده چرا رژیم صهیونیستی و شما دارید عوعو می کنید ،می دونم شما و آقایانتان (شیاطین بزرگ و کوچک) امریکا و اسرائیل دارند می سوزند .پس بسوزید و بسازید .
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
خیلی واضحه نون دیلی فوتبال در همین هست . سرش در آخور نظام است و برای مردم گوز چاپ می کند.
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
خب حرف حق گفته و منطقی،کجاش ایراد داره؟!!
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
این احمق رو نگا چیکار داری به آخوندا
خیلی اوسکلی
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
قضاوت قلب انسانی را به سیاهی و تباهی نزدیک می کند و سنگ دلی را بمانند قلب فرعونیان زمانه می سازد
پاسخ
افشین
-
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
برایبی غیرتهایی مثل ایشون و شما هیچ عیبی ندارد. میتوانید از ترس حنگ‌ بنشینید تا هر روز بزنند توی سرتان.
پاسخ
افشین
-
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
جناب پرفسور شما از کجا فهمیدی که اینها ارزشی و یا خودی هستندظ(؟؟ از قضا این کلکها دیگه قدیمی شده و اصطلاحا بهش میگن خز شده چرا که همه میدانند این ادبیات از امثال شماها بر میاد نه هموطنان انقلابی یا ارزشی و یا حزب الهی و مومن.‌این رو در طول این سالها دیدیم که حتی شماها بخاطر مظلوم نمایی و حق بحانب گرفتن از مرز جنایت هم م گذاشتید و آدم کشتید و انداختید کردن دیگران. برید دنبال یک روش جدید.‌این فتنه های چند ساله بر همه مشخص کرد که شماها در نداشته تربیت و ختی حمایت رکورد شکن هستید.
پاسخ
امیر
-
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
تنها خوکهای وحشی هستند که حامی و دوستدار رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و ازش حمایت میکنند
پاسخ
افشین
-
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
شما کجا مستراح تشریف میبرید؟؟ در بابت مالیات دستشون درد نکنه. امثال شما تا حالا قرار مالیاتی داشتید و حق مردم رو بالا کش می‌کردید حالا تازه کمی دارن قانونی از شماها مالیات میگیرن دردتون اومده؟؟ برعکس قوانین مالیاتی بنفع مردم هست . شکر خدا سیستم مالی و کارتخوانها نشان میدن که شماها تا حالا چقدر فرار داشتید. ضمنا در این کشور یک پنجم کشورهایی که شما براشون له له میزنید مالیات گرفته نمیشه . انشالله برسه بروزیکه حق مردم از شما ها گرفته بشه. اما در مورد خود نماینده با شما موافق هستم.
پاسخ
سعید
-
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
نود درصد پیامها توسط منافقین مزدور ارسال می شود به عنوان نمونه پیامی به نام ناصری ارسال شده که عیناً این پیام چندین بار تکراری به نامهای مختلف و ناشناس ارسال شده و اما در مورد دختر نماینده مجلس اگر این موضوع صحت داشته باشد دختر این آقا آینه باطن پدر است و اگر اینچنین باشد با ظاهر فریبنده مردم را فریب داده و آرای آنها را گرفته است
پاسخ
افشین
-
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
شما بعلت نداشتن سواد کافی بهتر هست که به زندگی شخصی خودتان برسید. آخه پرفسور مکه ما با اسراییل مرز مشترک داریم؟؟ توقع داری چند ده تا پهپاد از آسمان کند کشور رد بشن و ما به هیچ کدام اطلاع ندیم تا باز حادثه تلخی برای آنها اتفاق بیفته. تازه کیرم که اطلاع ندیم آیا سیستمهای راداری آمریکا و دیگر کشورها کور هستند و نمی‌توانند این دهها فروند رو شناسایی کنند. مطلب بعدی که اصلا شما توان فهمش رو نداری این هست که این پهپادها پیشمرگ موشکها بودن برای خالی کردن اصطلاحا خشاب پدافند. خلاصه مطلب از جنگ با اسراییل بدتر اظهار فضل بیسوادهایی مثل شماها هستکه در هر چیزی باید نظر بدید. اونم تا این سطح پایین‌ .‌‌البتهاز جهتی هم موجودات جالبی هستید!!!!
پاسخ
الخلجی
-
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
آن عربها هستند که بین مردمشان رسواشدند می گویند ایران جور شما را می کشد بازنده این عملیات حکام خود فروخته اعراب هستند
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
این که اسرائیل سفارت کشور ما رو مورد حمله قرار بده و خون چندین نفر رو زمین بریزه و ما هیچ کاری نکنیم منطقیه
یا اینکه پاسخش رو بدیم
اگر خدای نکرده یکی از عزیزان خودتون در اون سفارت شهید شده بود باز هم همین دیدگاه رو داشتید؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
نه اینکه الان توسری خور نیستی بدبخت،فکر میکنی غیرت داری،یکم به گذشته و حالت فکر کن ببین چقدر غیرت داری.
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
مورد یکی مونده با آخر رو خواهشاً تحت تاثیر اخبار نامعتبر بیان نکنید.
مثلاً بدنه موشک بالستیک جدا می شه و سرجنگی موشک به هدف اصابت می کنه بعد می گن موشک ها ساقط شدن!!!
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
عو عو رو کسی میکنه که مثل شما پاچه میگیره و پاچه خوار هست.حالا دم تکون بده
پاسخ
محمد
-
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
خجالت نمیکشی مریض؟ کجای پستی که گذاشته حمایت از فلسطینه؟
پاسخ
محمد
-
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
حرفش حقه تویی که سوختی
پاسخ
مهرگان
-
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
امثال این خانم زیادند پول این کشور را می‌خورند سنگ دیگران به سینه میزنند ،اینها کی با شکم خالی خوابیدن از صدقه سری این کشور،پدرشان پول جمع آوری کردند و مثل غذا که جلوی حیوان می‌ریزند پول جلوی بچه‌هاشون ریختند و مثل حیوون بزرگ شدن وطن ،غیرت،شرف براشون مفهومی ندارد مشكل از والدین آنهاست نه بچه‌ها
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
ان گور تویی یا اون؟تو اگر جنگ دیدی و صف نون ساعت ۳ صبح و صفهای مرغ و گوشت یخ زده و روغن جامد و موکت سهمیه ای و یخچال و تلوزیون سیاه و سفید با خرید رابطه ای از دولت شاید یادت باشد.پس هیچ جنگی آباد کننده نیست و ویرانگر هست.الان هم کم هستند افرادی که با یک فتوا راه قدس را از کربلا بگذرانند.هر جنگی با هر کشوری برای ما بجز یک جنگ اونم با ملت خودمون ،محکوم به شکست هست.
پاسخ
فرهاد
-
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
قطعا باخون مردم بزرگ شده اینم نتیجشه ..پدرنالایقش بجای خدمت خفت پیش روبگیره ومال بیت المالوبچاپه بچه ای که بااون پول بزرگ بهترازاین نمیشه خاک عالم برسرش کنن که ازطویله بخاربلندمیشه ازبعضی ها بلانسبت اصلا...
پاسخ
منصور
-
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اگه واقعا این زنیکه این حرفها رو زد زیاد مقصر نیست حالا کاری نداریم زیاده گ و ه خورده ..!! مقصر اصلی اون بابای بی غیرت و لاشخور صفت هست که از بیت المال داره می خوره و زیادی ها شو جلو توله هاش می ریزه و انگل زاده هاشون برای اسرائیل غده سرطانی منطقه دم تکون میدن
پاسخ
مهدی قاضی
-
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
لش تن را جانانه کشیدن در خرابات خجالت
فرو مایه فرو ماندن زیر چنگال عدالت
حساب است و کتابی گر نمی‌دانند چه خواهد شد
به گاه آخرین انکار کدام وعده میسر شد
پول نزول و بهره و زدوبند حاصل طیب و طاهر و پاک ندارد
پاسخ
هادی
-
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
باتوجه به بیداری ملتهای جهان که از غزه وفلسطین حمایت می کنند ، حالا اگر در ایران یکی و یا عده ای پیدا شدند از اسرائیل حمایت کردند ، نباید ناراحت شد بخاطر اینکه اینگونه افراد مشکل روحی روانی دارند !!!!!!
وباید اینهارا برای معالجه و درمان به روانپزشک راهنمائی کرد.
پاسخ
علی
-
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
شما که مثل طالبان عاشق جنگ هستید بسم‌الله این گوی و این میدان.
پاسخ
یوسف صادقی
-
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
من فکر نمی کنم آین تصویر بچه های آقای نماینده یاد شده باشنداگرنباشندتهمت است بگذریم ماهیت رژیم سگ زیستی اسرائیل معلومست البته حیفم مییادسگ اسم بردم اشتباه کردم چون تفاله سگ شرف دارد برهرچه صهیونیست و طرفدارانش حتی صاحبان این تصویرکه اگرطرفداراین کودک کش ها هستنداقیانوس هرچه غیرخودش وبارامی هدایت می کنند به سمت ساحل ایران و اسلام دوستان عزیزم نگران نباشید این وعده خدا وقران و پیامبر اسلام هست که بااین شواهدپیروزیم ایران و انقلابش همان اقیانوس پهناوری هست که دشمنانش را چون خاروخاشاک میفرستد به درک چهل سال جنگ وتحریم وتهدیدوتهمت و...اگرانصاف باشد به چه جایگاهی ازجهت قدرت نظامی وعلمی رسیدم یعنی این یک اعجازالهی نیست پس چیه،باضعیفترین سلاحهابه جنگ پیشرفته ترین و مجهزترین کشورهاباان سلاحهای پیچیده رفتیم کوتاه مدت هنوزازسلاحهای پیشرفته نه استفاده کردیم نه رونمایی بخاطر همین دلمان قرص هست وبس ماپیروزیم جانم فدای رهبر
پاسخ
مرتضی
-
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
یالان دنیا ما آماده مردن ایم
پاسخ
محمد
-
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
کسی که هوادار کشوری جعلی کودک کش وغاصب باشه باید به لقمه ویا نطفه ش شک کرد،آقای دکتر رحیمی ببین سر سفره خانه ات چه بردی.
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
انسان‌ها به زبان آدمی حرف می‌زنند حیوانات با پارس کردن و زوزه کشیدن و بعضی وقتها عر عر کردن بگذریم سگ پارس می‌کند و کاروان می‌گذرد کافر همه را به کیش خود پندارد امیدوارم درک کرده باشی
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
ننگ بر حامیان رژیم جعلی اسرائیل،
واقعا احساس و عاطفه ندارید ، رژیم اسرائیل این‌ همه آدم کشت، یعنی لااقل دلتون برای اون بچه‌ها که گریه میکردن نسوخت، یه لحظه فکر کنید بچه‌ی شماست خواهر یا برادر کوچیکتر شماست.
متاسفم برای کسانی که از اسرائیل حمایت کنن. شما واقعا انسان نیستید.
پاسخ
رضا
-
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
باباش یه نون هم از دست صدیقی و یه نون هم از دست .......صدیقی گرفته ، به همین خاطر روشنفکر شده.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
میدونید چی برام جالبه هرکس که دیدگاهش مثل شما جنگ طلبانه نباشه یا وطن‌فروشه یا خائن اصلا هم ربطی به صلح‌طلب بودن نداره، وقتی اسرائیل با یه موشک یه ساختمون رو تخریب و چندین کشته اونم نه ادم عادی بلکه مقامت بلندپایه نظامی رو بجا میذاره و ما با 500 تا موشک و پهباد فقط 3 تا حفره و چند زخمی اونم سطحی به ارمغان میاریم خوب انتهای جنگ مشخصه چی میشه و این احمقانه‌ترین جنگی هست که ادم باید دنبالش بره پس خواهشا هی دنبال جنگ نرید که فقط برای ایران و ایرانی جز هزینه تراشی چیز دیگه‌ای دربر نداره همینجوریش از نظر اقتصادی و بین‌المللی تو فقر کافی بسر میبریم پس این خانم هم جز حقیقت چیز دیگه‌ای نگفته چون یه حساب و کتاب ساده هستش
پاسخ
بیژن پارسا
-
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
این آقا اصلاح طلب است یعنی جزیی از فاسدان
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
خدا لعنت کنه دشمنان ایران و دوستداران دشمن ایران را،خواهشا مراجع بالا رسیدگی کنن به این موضوعات و راحت از کنارش رد نشن.
پاسخ
سجادی
-
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
همه این حرفها برمیگردد.به خانواده.صد در صد درمنزل این نماینده همه مخالف نظام می‌باشند.سر سفره انقلاب لقمه میزنند.سینه زنان به سمت غرب فریاد.مجلس جای مخالفان نیست.
پاسخ
سجادی
-
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
همه این حرفها برمیگردد.به خانواده.صد در صد درمنزل این نماینده همه مخالف نظام می‌باشند.سر سفره انقلاب لقمه میزنند.سینه زنان به سمت غرب فریاد.مجلس جای مخالفان نیست.
پاسخ
سعید
-
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
آخه من هر چی نگاه کردم آخرش هم نفهمیدم چی گفته
پاسخ
عباس
-
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
آهای وطنفروش این کامنت تو نشانه اینه که تو و امثال تو پیاده نظام بی جیره و مواجب اسقاطیل هستید
خوداسقاطیل قبول کرده موشک خورده تو پایگاهش اما امثال تو برعن داز قبول نمیکنید
پاسخ
مهدی
-
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
کمال آدم‌کشی و بی وجدانی در بدنه رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان غزه و لبنان و سوریه خودش را نشان میدهد.
وفاصله کودک کشی و قتل و کشتاراسر ائیل را با انسانیت نشان میدهد.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
ماعاشق جنگ هستیم بله با کودک کش ها وغاصبان و حامیان بالفطره. با صهیونیستهای نژاد پرست که همه را حیوان وتنسان نما و برده های که
نمیشود مماشات با اسراییل را به صلح دوستی تعبیر کرد. این اوج حقارت و بردگی و خیانت به انسانیت است.
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
توبرو به سگ بازیت برس دختر اگنس. به تو چه که جنگ میشه یا نه سوسول خانم. تو مغزفدقی ببین چیکارکنی که سگت اذیت نشه وبابقیه کاریت نباشه
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
توبرو به سگ و گربه بازیت برس دختر اگنس. به تو چه که جنگ میشه یا نه سوسول خانم. تو مغزفدقی ببین چیکارکنی که حیوون زبان بسته اذیت نشه وبابقیه کاریت نباشه
پاسخ
مراد
-
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
این گربه صفت راچرااهمیت میدین
اصلاً حرفش مهم نیست ،چون ارزشی نداروعددی هم نیست
پاسخ
مراد
-
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
درحال حاضر که خداوند نسل تورااززمین وزمان پاک کرده خداراشکر ،،درد آخوند بخوره توی سرت بی سروپا هر اتفاقی می افته میندازی گردن آخوند فردای قیامت باید جوابگوباشید،مگه آیی نماینده مجلس آخونده مگه خاوری آخوندبود مگه شهرام جزایری آخوند بود،
پاسخ
رشیدی
-
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
احسنت درود برشما
زنده باد اسلام وایران وزنده باد سیدعلی خامنه ایی رهبر عزیزم جانم فدایش
پاسخ
عبدالله
-
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
جای تعجب نیست
تاثیر لقمه حرام و حلال در بچه ها ظاهر میشود
پاسخ
عبدالله
-
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
وامحمداه
جای تعجب نیست
تاثیر لقمه حرام و حلال در بچه ها ظاهر میشود
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
کیان پیرفلک بچه ایران بود
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اصلا عنوان خبر مشکل دارہ۔۔۔ مفھوم استوری میتونہ ھر چیزی باشہ۔۔۔ بااین کارا و حرفھاتون زمینہ ساز فضای مجازی پر از دروغ و تھمت و اھانت نشید۔۔۔خجالت نمیکشن کہ ھمچی میگم بدون دلیل و سند و مدرک ۔۔۔واقعا ب فضای مجازی اعتماد نکنید۔۔۔از صد تا اخبار دہ تاش درستہ
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
احمق،توکه،اینهارومتهم،میکنی،که،جیرخور
عربستان،وازدارودسته،ای،عبدالحمیدسنی،و
عربستان،سنی،فرقش،با،فلسطین،سنی،در
چیه،هیچی،همشون،اهل،سنت،هستندو
امیرالمومنین،شان،عمرابن،خطاب،،وعلی،
ابن،ابیطالب،مولاوپیشوای،ایرانیان،شیعه،را
درنمازجماعت،شان،لعن،میکنن،پس،بنابراین
شعیه،ای،ایرانی،باید،مغزخرخوردهٔ،باشه،
که،امروزبالای،اهل،سنت،عرب،که،در،سنت،
شان،۷نفرشیعه،را،اگر،هرسنی،بکشد،درآخرت
خواهد،رفت،بهشت،حالا،چکونه،منه،پچه،
شیعه،اصلان،میتونم،خودم،را،راضی،کنم،تا
بالای،اعراب،اهل،سنت،که،درطول،تاریخ،
هزارسال،به،ما،مردم،شیعه،ضربه،زدن،
درمقابل،من،بخواهم،بالای،سنی،شمشیر
بزنم،وبرم،با،اسرائیل،بجنگم،معلومه،که،
مامردم،صدسال،سیاهم،بالا،اهل،سنت،نه،
با،موسائ،نه،با،عیسای،نخواهیم،جنگید،چه
برسد،به،اسرائیل،
پاسخ
سیداسماعیل
-
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
توآخرش،اگرترشی،نخوری،عمله،خوبی،
ازت،درمیاد،والا
پاسخ
ستار
-
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
خانم گربه ای، فرماندهانی که اسراییل را موشک باران کردند، دفاع مقدس را دیده بودند.

خانم تو چند سال داری؟

در دفاع مقدس پدر نماینده تو کجا بود؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
پسر خوب اول در مورد چیزی که میخوای بگی تحقیق کن بعد حرف مفت بزن اولا اون جایی ک تو میگی با یک موشک زده تو یه کشور دیگه ای بوده و یه ساختمان کوچیک دوما تو رفتی اسرائیلو دیدی که میگی دو تا حفره شده یا همونایی ک فرمونت دستشونه بهت گفتن! وقتی رسانه نزدیک موساد میگه اگه مردم اسرائیل ببینن چه اتفاقی افتاده ۴ میلیون اسرائیلی فرار میکنن .یکی مث تو میاد فقط به فقط دهنشو باز میکنه همین اصلانم مهم نیست چی میگه.البته توی هر جایی یکی برای ابراز وجود باید یه چیز مخالف بپرونه که دیده بشه بیا برو حالشو ببر من دیدمت
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
هست داداش فرزند برومند آقای رحیمی هست
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
البته نفراتی مثل شماها حاضرن تو لونه ی موشم زندگی کنن ولی کسی کاری بهشون نداشته باشه وگرنه انسان.دارم از اسم انسان حرف میزنم .مگه میشه که به خاک کشورش تجاوز بشه سر جاشون بیشینن حتی اگ از گرسنگی بمیرن
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
البته نفراتی مثل شماها حاضرن تو لونه ی موشم زندگی کنن ولی کسی کاری بهشون نداشته باشه وگرنه انسان.دارم از اسم انسان حرف میزنم .مگه میشه که به خاک کشورش تجاوز بشه سر جاشون بیشینن حتی اگ از گرسنگی بمیرنه
پاسخ
آرین برنا
-
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
خیلی خیلی بایدپست باشی تامدافع اسرائیل بشی
پاسخ
آرین برنا
-
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
جانب داری اسرائیل نتیجه لقمه حرامست
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
سلام بعد یکی مثل بابای این خانوم میاد همه جار میزنه که والا چرا مارو رد صلاحیت کردن. های ما که آدم خوبی هستیم از ما بهتر نبوده و نیست انتخاباتو سیستمو همه چیو به چالش میکشن بابا شما برو خودتو بشناس آقا جان
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
دکتر!!!!دکترش کجا بود چوپونم نیس
پاسخ
حمید
-
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
خوب اگه برای هر جایی بد باشه برای شما رسانه‌ها که بد نیست براتون لقمه خبری گرفته دیگه نوش جانتون
از فردا روزی یه عکس می‌ذاره با یه ساز مخالف،تا چند روز دیگه هم میشه یکی از چهره‌های جنجالی صفحات اجتماعی
خوشحاله که دیده شده
پاسخ
علی
-
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
این خانم مگ حقوق نمیخونه ترم چنده ؟،تعرض ب سفارت و مراکز دیپلماتیک پیش ایشون چ معنایی داره؟مگراینکه این اماکن رو جز قلمرو و خاکت ندونی ....عشق استوری
پاسخ
موسی کولائیان
-
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
سلام خانم محترم که الحمدلله دانشجوی حقوق هم هستید یه مقدار دقت عمل ودقت نظرتان رابیشترکنید تااینطور نسنجیده سخن نگوئید خداوند در قرآن مجید می‌فرماید «واعدولهم ماالستعطم من قوه »درمقابل دشمنان اتان تامینوانید آمادگی پیداکنیدتاقدرت قوت کامل خودرا به آن ها بشناسانید.
اگر اسرائیل دیروز دانشمندان هسته‌ای مارا به فتل رساند و امروز سفارتخانه مارا باموشک زدوهموطنان وسرداران مارا کشت،فکرمیکنید باسکوت خودمان چه آینده‌ای می‌توانیم برای خود تصور کنیم؟! این اقدام به موقع وبجا وبازدارنده بودتادشمن هوس حمله وآغاز جنگ باایران رانداشته باشد.یاعلی مدد
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
آخوندهای فاسد و حقه باز ایران، هر شکستی را برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
مشارکت پایین مردم در انتخابات نمایشی را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
رهگیری و انهدام ۹۹ درصد موشکها و پهپادهای ایران توسط اسرائیل را، برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
شخم خوردن و از دست دادن غزه را برای خودشون پیروزی معنا میکنن.
بی ارزشترین پول و پاسپورت دنیا را برای خودشون پیروزی معنا میکنن
پاسخ
رحیم
-
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
کسی که دیدگاهش اسراییلیه حتما تخمشم اسراییله?
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
شما ازاین قرارمعلومه با اسراییلی ها خاطره یواشکی زیاد داری خانم محترم *** اسراییلی مزه کرده بهت طرفدارشونی
پاسخ
کیان
-
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
این دیدگاه از نظر یک انسان منطقی یعنی تنفر از جنگ ولی شما که منطق وانصاف ندارید وبی طرفانه نیستید
پاسخ
علی رشیدی
-
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
خفه شو شماها نمی‌دانید که هشت سال ایران جنگیده برای عزت‌ این کشور وامثال تو که حیوان در بغل دارید فهم وشعورتون بیشتر از این نیست که حتی توانایی تربیت دوتا فرزند خوب را برای پاسداری از این آب‌وخاک بزرگ کنید ....در زمان سختی وجنک خودتون وخانواده‌تون را هم خواهید فروخت....
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
کجاش حمایت از اسقاطیل هست الکی جو ندید بابا هیچکی طرفدار جنگ نیست مگر اینکه مجبور باشی بجنگیم برای. وطن??
پاسخ
زیبا
-
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
باهر عقیده ای که هستید یادتون نره ایرانید الان وقته حرفای دیگه نیست باید همه ایرانیا باهم متحد باشن تا دشمن موفق نشه جو ندید خواهشا
پاسخ
محمد
-
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
توبرودهات تون نظربده متاسفم برای مامردم که امثال رحیمی چی چی آبادی شده نماینده مون
پاسخ
مجتبی
-
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
پدر پدرسگ رو از تمام خدمات دولتی محروم کنید حرام زادگان اجنبی حیوان پرست
پاسخ
مجید
-
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
همه آدمهای عاقل فهمیدند که این احمقانه ترین جنگی هست که ملت ایران بخواد وارد اون بشه جز یکسری عرزشی مغز فندقی که از خودشون هیچ اختیار و اراده ای ندارن و فقط مثل طوطی تقلید میکنن . اگه الان یارو بگه ماست سیاهه اینا هم مثل طوطی میگن جانم فدایت ما هم فهمیدیم
پاسخ
اسدی آقبلاغی
-
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
متاسفم که امثال جنابعالی هنوزهم هرچیزی رابه چرندیات کورکورانه نسبت میدی وقتی یک موشک هم برخورد کنه بااین فاصله برای یک ایرانی اصیل غرور آفرینه چرا..چون یک بعدجغرافیایی دو۵کشورموشک وپهبادهاراکمک اسرائیل میزدن سه ادعای این که گنبداهنین چندلایه داره ونفوذناپذیره حالاامثال جنابعالی هی بسوزیید
پاسخ
زیبا
-
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
دقیقا چه آشغالهایی برای ماتعیین تکلیف میکنن ایناآب به آسیاب دشمن میریزن پدرشم بایدازمجلس بیرون انداخته بشه
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
درود بر ارتش دولت ملت بزرگ و قهرمان و سلحشور و پر افتخار کشور بزرگ و افسانه ای اسرائيل قدرتمند
پاسخ
سهراب
-
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
خیلی ناراحتی برو همونجا که درست معنی میکنن.شاسکول خودشون میگن شکست خوردیم اونوقت توی فاسد میگی ۹۹درصد رهگیری شده.عنترنشنال و بی بی سی و کل دنیا دروغشو باور نکردن اونوقت توی مغز فندقی قبول کردی..خوش باش دلقک
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟